Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

V?eraj, ko sem rikverc speljal iz parkirnega prostora, sem zasli?al nekje spodaj pod podvozjem nekak?en kovinski tonk-tonk-tonk.

Izgledalo mi je, kot bi povozil lak?en kovinski del ali pa, da se mi je kaj ovilo okoli kolesa.Pogledal sem pod podvozje a ni bilo ni?esar pa tudi na tleh ne.?el sem malo naprej in ta zvok je prenehal.Potem sem naredil trideset kilometrov in je bilo vse v redu.

A bi bil mogo?e kliv lahko obilen de? in zarjaveli diski, ker ko sem ?el rikverc sem ves ?as malo bremzal, ker je bil klanec?

Druga?ne razlage nimam. :whatever:

 

 

Napisano

V?eraj, ko sem rikverc speljal iz parkirnega prostora, sem zasli?al nekje spodaj pod podvozjem nekak?en kovinski tonk-tonk-tonk.

Izgledalo mi je, kot bi povozil lak?en kovinski del ali pa, da se mi je kaj ovilo okoli kolesa.Pogledal sem pod podvozje a ni bilo ni?esar pa tudi na tleh ne.?el sem malo naprej in ta zvok je prenehal.Potem sem naredil trideset kilometrov in je bilo vse v redu.

A bi bil mogo?e kliv lahko obilen de? in zarjaveli diski, ker ko sem ?el rikverc sem ves ?as malo bremzal, ker je bil klanec?

Druga?ne razlage nimam. :whatever:

 

a si imel takrat volan v enem izmed skrajnih polo?ajev?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

a si imel takrat volan v enem izmed skrajnih polo?ajev?

 

Ne, ravno sem ?el. Je bil pa zvok tako glasen, da ga je sli?ala tudi soseda v prvem nadstropju.

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Ne, ravno sem ?el. Je bil pa zvok tako glasen, da ga je sli?ala tudi soseda v prvem nadstropju.

 

To ob?asno tut men poka sam ne tok mo?no pa na?alost tut jst nvm kaj je -.-

Napisano

Meni pa pri pospe?evanju samo kadar je zunaj mokro v 2, 3 , 4 prestavi pri obratih od 2.000 naprej za?ne nekaj cviliti kot bi vozil staro samokolnico. ?e je vreme suho je ok. Kaj menite je to? Mogo?e le?aji od koles?

  • 10 let kasneje...
Napisano
On 2/9/2014 at 5:34 PM, Alex said:

V?eraj, ko sem rikverc speljal iz parkirnega prostora, sem zasli?al nekje spodaj pod podvozjem nekak?en kovinski tonk-tonk-tonk.

Izgledalo mi je, kot bi povozil lak?en kovinski del ali pa, da se mi je kaj ovilo okoli kolesa.Pogledal sem pod podvozje a ni bilo ni?esar pa tudi na tleh ne.?el sem malo naprej in ta zvok je prenehal.Potem sem naredil trideset kilometrov in je bilo vse v redu.

A bi bil mogo?e kliv lahko obilen de? in zarjaveli diski, ker ko sem ?el rikverc sem ves ?as malo bremzal, ker je bil klanec?

Druga?ne razlage nimam. :whatever:

A si mogoče takrat kaj ugotovil, ker jaz imam identični problem :blink:

Napisano
pred 1 minuto je vzupan3 napisal:

A si mogoče takrat kaj ugotovil, ker jaz imam identični problem :blink:

Uf, to je bilo na prejšnji 6-ici. Se pa spomnim, da se je to pojavilo samo enkrat. 

 

 

Napisano

Aha, ok. Pri meni se konstantno pojavlja ta kovinski zvok ke speljem, potem pa takoj utihne. Nekaj časa sem mislil da sem povozil pokrov jaška 🤪

Napisano

Da ni slučajno tak zvok Tik Tok Tik Tok. Pol je lahko sranje in moraš nujno preverit tam spodaj pri motorju mal pred rešetko hladilnika, da nisi zgazil kakšnega iz Generacije Alfa tako imenovani tudi kot Googlovi otroci oziroma TikTokovčki. 😜

 

 

Drugač pa ja, a imaš avto slučajno na klancu parkiran in zategnjeno ročno. Če je odgovor pritrdilen se to lahko zgodi, ker ploščice ostanejo prilepljene na disk pol pa k spelješ sunkovito spustijo in se zvok udarca prenese po celem avtu.

33112_1.png

Napisano

V bistvu je točno tako kot je Alex opisal v prvem postu, kot bi se neka kovinska žica ovila okoli kolesa 🤪. Nekaj sem bral, da bi lahko bil toplotni ščit katalizatorja. Bom preveril podvozje ko bom menjal gume in poročam.

  • Jest je spremenil naslov v Čuden zvok pri speljevanju
  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Menjava gum je rešila težavo. Očitno je bil nek delec (kamenček ali kaj kovinskega) znotraj gume in je ob speljevanju delal galamo, dokler centrifugalna sila ni opravila svoje in ga med vožnjo utišala. 

Napisano

Na M2 sem imel kamenček zataknjen med protivibracijsko kovino na pakni in čeljust.

Drgnil ke po zgornji površini diska. Tudi mi ni blo jasno kako je tja prišel....

Napisano

Meni se je tudi že to zgodilo. Je moral mehanik vse razdreti, da ga je ven dobil. Nekako se je pa prav obrnil, da je notri prišel. Statistika in verjetnost na delu.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako samo zgleda.....  Bi bilo pa fino, da bi blo tako.... 
    • katerega priporočaš za iphone
    • Ker se je preselil v Ljubljano, mora plačevati dražje avtomobilsko zavarovanje WWW.ZURNAL24.SI Zaradi selitve se mu je podražilo avtomobilsko zavarovanje. Kako to pojasnjuje zavarovalnica?   Do kam bo šel pohlep?   Me zanima, kako bi ljudje pogledali, če bi jaz rekel: "Kilo puranjega mesa je po 8€, razen za tiste iz Ljubljane je po 12€, ker je to mesto bolj rizično..."
    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.