Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Ma te zavorne čeljusti so ratale za en...,zmeraj več se jih menjava pri novejših avtomobilh in to vglavnem prednja leva, zavorna tekočina redno menjavana na tri leta tako da ni to problem.

Napisano
pred 20 urami je Freak napisal:

Kaj delam narobe?? Gre se pa za mazdo 6, letnik 2009 🤔

 

Narobe delaš to, da se ne sprijazniš z dejstvom da na mazdah diski pač tresejo. Ko se sprijazniš, je bistveno lažje. Verjemi

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

In zopet moram napisati, originalni diski še vedno na avtu pri 230Kkm.Nikoli zamenjani spredaj. 

 

 

Napisano (urejeno)

Se popravljam, ne samo mazdine, pač pa japonske zavore tresejo, in s tem se je treba sprijaznit. Sva se dobro desetletje dajala s serviserjem od sozukita da bi bremze  na Swiftu ne tresle. Pa nama ni ratalo. Enako na šestici, karkoli si naredil, ni imelo efekta. Dobro poznan občutek ko se pelješ od serviserja ki ti je zamenjal diske in pakne, pa ko se po 35km pripelješ domov, že trese. Zelo očitno ni stvar samo v paknah in diskih, ampak v celotnem sistemu z vpetjem čeljusti in čeljustmi samimi. 

So mi pa zavore nehale tresti z dnem, ko sem prodal šestico. 

 

Na fičotu mi diski nikoli niso tresli

 

 

 

Popravljeno od Mraušk Mčk

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)
pred 10 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Se popravljam, ne samo mazdine, pač pa japonske zavore tresejo, in s tem se je treba sprijaznit. Sva se dobro desetletje dajala s serviserjem od sozukita da bi bremze  na Swiftu ne tresle. Pa nama ni ratalo. Enako na šestici, karkoli si naredil, ni imelo efekta. Dobro poznan občutek ko se pelješ od serviserja ki ti je zamenjal diske in pakne, pa ko se po 35km pripelješ domov, že trese. Zelo očitno ni stvar samo v paknah in diskih, ampak v celotnem sistemu z vpetjem čeljusti in čeljustmi samimi. 

So mi pa zavore nehale tresti z dnem, ko sem prodal šestico. 

 

Torej se te je bala (se je tresla) ko si jo prodal se je nehala bat, ker je vedela da se te je rešla  :) :) 

Na fičotu pa niso mogli trest ker je mel bobne :)

Popravljeno od scania
Napisano

Seveda, če si pa šparal... razvežeš denarnico, kupiš diske renomiranih proizvajalcev in imaš 150.000km mir, pol pa ponoviš zgodbo. Jaz sem naredil tako pri prvi generaciji šestke pa pri drugi, pa še prej pri KIA Clarus in je problem rešen. Če pa šparaš in ti je vsak evro preveč pol pa dražje skos prideš pa še pizdiš nonstop. Saj tko je z vsako stvarjo danes.

  • Všeč 4
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Meni nikoli v zivljenju niso diski tresli tako na prvi, kot sedaj na drugi generaciji. Doma imamo se eno sestko mk2 pa tudi nikoli ne duha ne sluha o tresenju. Je pa res, da sem na prvi generaciji vsega skupaj zamenjal 2 para zadnjih celjusti in sprednje sem 2x komplet obnovil. Na drugi generaciji sem pa do sedaj 1x zamenjal (par) zadnjih celjusti in sprednje isto obnovil. Kar hocem povedat je to, da ima mazda pac hibo kar se tice celjusti, ampak nikoli mi pa ni nic treslo ali se zvijalo. Sem pa vedno montiral ATE ali textar. Zavorno tekocino menjam na 2 leti s tocno SAE specifikacijo. Je pa seveda vprasanje kaj bi se zgodilo, ce nebi menjal zavornih celjusti oz. jih obnovil... vrjetno zvitje diska , tresenje, neenakomerno obrabljena ploscica itd.

Popravljeno od Scr3am
Napisano (urejeno)
pred 16 minutami je scania napisal:

 

 

Na fičotu pa niso mogli trest ker je mel bobne :)

 

Res ne vem zakaj japonci, če ne osvojijo tehnologije zavor z diski, raje ne uporabljajo tehnologijo zavor na bobne. Pri Zastavi so imeli zadeve pošlihtane.

 

Boss, ti in šparanje. Enostavno kupiš avto kjer se ni treba ukvarjat z zavorami pa je stvar rešena. Ampak ti si že spet šparal.

 

 

Popravljeno od Mraušk Mčk
  • Všeč 1
  • Zmeden 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Samo res. Na bremzah in gumah se ne špara. Saj ne kupuješ to parkrat na leto. 

Kupiš enkrat in imaš potem mir. 

 

 

Napisano
pred 24 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Boss, ti in šparanje. Enostavno kupiš avto kjer se ni treba ukvarjat z zavorami pa je stvar rešena. Ampak ti si že spet šparal.

Aha, a zato si Škodo kupil? Jebat ga, sej je avto grd, ampak diski se pa ne zvijajo. :punk:

  • Haha 2
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 3 minutami je Boss napisal:

Aha, a zato si Škodo kupil? Jebat ga, sej je avto grd, ampak diski se pa ne zvijajo. :punk:

Pa še kradejo škod ne,baje.Tako,da jih ne rabiš niti zaklepati. 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
dne 10. 12. 2020 ob 16:35 je Boss napisal:

Aha, a zato si Škodo kupil? Jebat ga, sej je avto grd, ampak diski se pa ne zvijajo. :punk:

 

Kot razgledan človek poznaš besede enega od največjih sodobnih filozofov in mislecev 20ga stoletja ki je izjavil: "ljepota je prolazna". In če kdo, potem zagotovo ti to veš kako zelo to drži. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 2 urama je Mraušk Mčk napisal:

 

Kot razgledan človek poznaš besede enega od največjih sodobnih filozofov in mislecev 20ga stoletja ki je izjavil: "ljepota je prolazna". In če kdo, potem zagotovo ti to veš kako zelo to drži. 

Torej potrjuješ, da je pri izbiri avta najbolj pomembno, da se original diski ne zvijajo? Zdaj imam 15kkm, pa ni še nič zvito... se že bojim, da je avto grd. No ja če samo streho gledam in tiste gromozanske sanke na njej - jap bo držalo 😲

33112_1.png

Napisano

O lepoti pri modelu starem osem let pač ne moreš več govorit. Razen seveda če ne izbereš prave barve, kot naprimer Aleks. Pa še Aleks je močno off topic, ko piše v temo z naslovom "nova mazda".

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 1 minuto je Mraušk Mčk napisal:

O lepoti pri modelu starem osem let pač ne moreš več govorit. Razen seveda če ne izbereš prave barve, kot naprimer Aleks. Pa še Aleks je močno off topic, ko piše v temo z naslovom "nova mazda".

Kot sem že napisal, mazda ima to dobro lastnost, da vedno naredi tako uspešne modele, da neverjetno  kljubujejo staranju vrsto let(včasih skoraj deset) in Mazdi sploh ni potrebno vreči na trg vsake dve leti "nov" model. Recimo, če daš novo škodo zraven zadnjega modela mazde  6 večina misli, da je ravno obratno. Sicer pa imajo vse te VAG variante(škoda, audi. vw in seat) ta problem, da nikoli ne veš, kateri model v bistvu gledaš, ali je to najnovejš inmodel, ali star deset let. Vse je isto. Vse je povprečno. 

 

 

Napisano
pred 4 urami je gregc88 napisal:

15 jurjev je reku : D dokler avto nima vsaj 150.000 se nima kj zvit in crknt... razn ce je kak  punto za 8jurjev nov....tistmu bi se oprostil mogoce kako malenkost

Eni lastniki vagin namreč pravijo, da zamenjaš original diske in ko prideš dam so že zviti. Dvomim, da živijo 15kkm stran od servisa.

 

 

dne 10. 12. 2020 ob 15:48 je Mraušk Mčk napisal:

 Dobro poznan občutek ko se pelješ od serviserja ki ti je zamenjal diske in pakne, pa ko se po 35km pripelješ domov, že trese.

 

  • Všeč 2
  • Haha 1

33112_1.png

Napisano

Boss pusti gregc88 zignororaj ga nima se smisla na njegov iq sobne temperature spuscat.

 Upam da ga administrator odstrani ker mislim da takih clanov ne rabimo. Tukaj smo ljubitelji mazd in nerabimo 'ljudi' ki mazdo zanicujejo, ce ti mazda ne odgovarja se obrni na sebi ljuba vozila.

  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano

Glih zadnič sem razmišljal da če bi bil jaz moderator bi ga že spravil na dopust u banovce :)

  • Všeč 2
  • Haha 2

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano

kdo vam bo pa pol povedu kar je res? zalim ne,grozim ne, mislim pa da forum ni samo za to da hvalite ...treba tud kj realno pokritizerat oz povedat  da se ve kaj in kako... 

vi ste bolj te sorte pomoje da če bi vam turbo stran padu bi zrihtal in bili tiho,oz bi rekli da to ni nic, sej se vse zrihta, nihce ni umrl... no js bi povedu, reku naglas da sm razocaran,kolk me je koštalo itd... ne pa neki vernik....

izbrisa iz foruma se pa lih tok bojim kt te koronce... a bojo volitve in glasovanja kdaj bom letu :D 

predn letim me loh date tud na crno listo, js mam alex ze en let .... tko vm bo lazje 

 

 

 

 

  • Haha 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 11 minutami je gregc88 napisal:

kdo vam bo pa pol povedu kar je res? zalim ne,grozim ne, mislim pa da forum ni samo za to da hvalite ...treba tud kj realno pokritizerat oz povedat  da se ve kaj in kako... 

vi ste bolj te sorte pomoje da če bi vam turbo stran padu bi zrihtal in bili tiho,oz bi rekli da to ni nic, sej se vse zrihta, nihce ni umrl... no js bi povedu, reku naglas da sm razocaran,kolk me je koštalo itd... ne pa neki vernik....

izbrisa iz foruma se pa lih tok bojim kt te koronce... a bojo volitve in glasovanja kdaj bom letu :D 

predn letim me loh date tud na crno listo, js mam alex ze en let .... tko vm bo lazje 

 

 

 

 

Pa kdaj ti bo jasno, da to ni VAG forum, kjer je 90% pisanja, kaj se je pokvarilo in kaj je kdo prinesel domov v vrečki, ko je kaj pobiral po cesti, ko je odpadlo z golfov.Pač ti še moraš sprijaznit s tem, da se mazde zelo malo kvarijo in ti takoj tonzagrabiš, ko kdo napiše, da se je kaka stvarca pokvarila(večinoma je to potrošni materijal. 

Nobenega glasovanja ne bo. Ponavadi glasujemo za stvari, ki so nam zanimive za ta forum.😏

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.