Skoči na vsebino

Mazda MX-5 - reklamacija plina


Priporočeno sporočilo

Kot vgraditelj plinske instalacije na vajpru sedaj poizku?am napako, ki se je diagnozirala kot napaka na ventilih motorja zaradi uporabe plina ob pomanjkanju dodatnega mazanja (flashlube), reklamirati pri vgraditelju.

 

Vgraditelj je G1, znan slovenski proizvajalec in vgraditelj plinskih instalacij, s katerim so uporabniki zadovoljni.

 

Glede na to, da je bila instalacija uporabljena v skladu z navodili, ter redno servisirana menim, da je najin zahtevek upravi?en, in pri?akujem, da zadevo re?imo brez zapletov

 

Namen teme ni pribijanje proizvajalcev na steno, ampak re?itev problema, saj lahko tudi izkaz podpore uporabnikom poka?e zakaj do dolo?enega vgraditelja.

Namre? imeli smo ?e kar nekaj primerov slabe podpore nekaterih vgraditeljev, ki jih ne bomo imenovali. Dobre pohvalimo, slabe izku?nje pa se tako kot dobre same prenesejo med uporabniki.

 

Torej kronologija:

- vgradnja sistema l2011

- redni servis 2012

- redni servis 2013

- redni servis 02/2014

- prvi pojavi uga?anja hladnega motorja zelo kmalu ob mrazu po zadnjem servisu

- diagnoizranje okvare Avto Pelko d.o.o., ki je eliminiral vse motorne dele (senzor pretoka zraka, kabli, sve?ke, ?rpalke, filtri)

- izmera kompresije je takoj pokazala napako na ventilih

- odprtje motorja pa je zgolj potrdilo sum

- vsa zadeva je diagnozirana in zabele?ena pri Avto Pelko d.o.o., ki z G1 ?e sodeluje

 

5.3.2014 Klic na G1

10.3.2014 poslan dopis na G1 po pogovoru

11.3.2014 poslane slike odprtega motorja

 

?akamo odgovor, oz njihovo mnenje.

Sam sem predlagal, da bi bilo po?teno kriti stro?ke popravila, KI NISO VELIKI, in ob tem na? uporabnik MX5ke pride naknadno k njim na vgradnjo flashlube-a.

 

?e enkrat, izkaz podpore lahko pomeni nekaj kar bomo iskali tudi v naprej.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da bo ?e malo bolj to?na kronologija, dopi?em ?e okvirno ?t. prevo?enih s plinom, ker so se prve te?ave najprej pri?ele malo pred rednim servisom v 2013 z manj?im nihanjem obratov, ampak ?e ni bilo zelo opazno.

 

Torej kronologija:

- vgradnja sistema l2011 -0km

- redni servis 2012 -22.000km

- prva nihanja obratov hladnega motorja -40.000

- redni servis 2013 -41.000km

- ve?ja nihanja obratov hladnega motorja -50.000

- redni servis 01/2014 -60.000km

- prvi pojavi uga?anja hladnega motorja -61.000km

- diagnoziranje okvare Avto Pelko d.o.o., ki je eliminiral vse motorne dele (senzor pretoka zraka, kabli, sve?ke, ?rpalke, filtri)

- izmera kompresije je takoj pokazala napako na ventilih

- odprtje motorja pa je zgolj potrdilo sum

- vsa zadeva je diagnozirana in zabele?ena pri Avto Pelko d.o.o., ki z G1 ?e sodeluje

 

 

Kot opomba je na mestu tudi to, da so bili pri G-1 do sedaj vedno profesionalni, saj sem pred zadnjim servisom opazil, da se pod uparjalnikom ob?asno nakaplja malo antifriza in so zadevo uredil brez dodatnih stro?kov, tako da pohvalno spo?tujejo garancijske pogoje. :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Upam, da re?ite brez zapletov in kakr?nih koli stro?kov, s tem bodo dejansko pokazali, ?e so "mo? beseda" :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gasper, prosi prosim Simona za porocilo.

 

G1 - g. Jurij Kercmar:

Spo?tovani,

 

 

 

v podjetju se resni?no trudimo zagotavljati najvi?jo raven storitev in nam je mnenje na?ih strank izjemno pomembno, zato vsakemu problemu pristopamo z izjemno resnostjo. Da bi Va? problem lahko kvalitetno analizirali, potrebujemo kvalitetno tehni?no poro?ilo iz katerega bo bistveno bolj jasna slika okoli??in ?kodnega dogodka. Nikakor si ne ?elimo prehitro zaklju?evati svojih mnenj, pa ?eprav iz dosedanjih informacij menimo, da z omenjenim ?kodnim dogodkom nikakor ne moremo biti povezani saj omenjeni tip motorja ( B6 ) ne potrebuje sistema za dodatno mazanje ventilov in bi z vgradnjo le tega lahko nepotrebno uplivali na katalizator. Prosimo Vas torej, da nam posredujete tehni?no poro?ilo in z veseljem ga bomo preu?ili.

 

 

 

Lep pozdrav,

 

 

 

Jure

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ga?per, evo simpl re?eno - sam si kriv, ker si ventile ven jemal in jih kuril v pe?ici. Drugi? tega ne po?ni ve?, OK? :whatever:

:jezicek:

 

Pa tko rad to po?nem.. :(

 

Ok hvala Jure, posredujem Simonu, da to ?e s tehni?nem nare?jem objasni..

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa tko rad to po?nem.. :(

 

Ok hvala Jure, posredujem Simonu, da to ?e s tehni?nem nare?jem objasni..

 

?e je mo?no daj malo pofotografiraj ventile in sede?e ventilov.

?e prav razumem navedbo o stro?ku popravil, bo za sedaj dovolj le posneti sede?e ventilov in pobrusiti ventile. Bil sem prepri?an (o?itno zmotno), da tako malo ?tevilo km ne more tako zaznavno narediti ?kodo. Obstaja mo?nost, glede na navedbo G1, da za ta tip motorja ni predvideno mazanje, da je proizvajalec navedel druga?ne podatke od dejanskih in spravil v zmoto lastnika in monterja plinske napeljave. Seveda to (?e je res) nekoliko zaplete medsebojno razmerje stranke in monterja ter garancije. Vendar se, kljub temu da stvar sporazumno re?iti in v bodo?e upo?tevati nova dejstva pri vgrajevanju plinskih napeljav.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazanje ne ?kodi NOBENEMU, razen tistemu ki ga nima in mu je stro?ek cca 50? prevelik, pol pa je stok.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni mi ?isto jasno po katerem kopitu to?no se odlo?ijo kateri tip motorja rabi dodatno mazanje in kateri ne? Edino kar ma?e ventile ?e ni bencina so potem oljni hlapi, ki pridejo ponavadi iz pokrova motorja ali pa kaka podobna recirkulacija (ki ponavadi zapaca loputo, sesalni kolektor itd...). Mogo?e to?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazanje ne ?kodi NOBENEMU, razen tistemu ki ga nima in mu je stro?ek cca 50? prevelik, pol pa je stok.

 

js isto pravim. To ni al je treba al ni treba, to se mora!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e je mo?no daj malo pofotografiraj ventile in sede?e ventilov.

?e prav razumem navedbo o stro?ku popravil, bo za sedaj dovolj le posneti sede?e ventilov in pobrusiti ventile. Bil sem prepri?an (o?itno zmotno), da tako malo ?tevilo km ne more tako zaznavno narediti ?kodo. Obstaja mo?nost, glede na navedbo G1, da za ta tip motorja ni predvideno mazanje, da je proizvajalec navedel druga?ne podatke od dejanskih in spravil v zmoto lastnika in monterja plinske napeljave. Seveda to (?e je res) nekoliko zaplete medsebojno razmerje stranke in monterja ter garancije. Vendar se, kljub temu da stvar sporazumno re?iti in v bodo?e upo?tevati nova dejstva pri vgrajevanju plinskih napeljav.

 

?e se bo dalo ?e to pofotkam, se mi pa zdi, da je zdj ?e skoraj skup sestavljeno.

Ni mi ?isto jasno po katerem kopitu to?no se odlo?ijo kateri tip motorja rabi dodatno mazanje in kateri ne?

 

Odvisno je predvsem od materiala, iz katerga so notranji deli motorja zgrajeni. Nekateri zdr?ijo ve? obremenitev in jih mazanje samo po nepotrebnem zaliva, drugi so pa lahko tolk hitr suhi in skurjeni, da jih neki more hladit.

Mazanje ne ?kodi NOBENEMU, razen tistemu ki ga nima in mu je stro?ek cca 50? prevelik, pol pa je stok.

 

js isto pravim. To ni al je treba al ni treba, to se mora!

 

No tuki je zanka..za tiste tipe motorjev, ki ne potrebujejo mazanja in se ga vseen vgradi, so posledice prav tako negativne. Najve?krat je 'samo' skurjen katalizator, ?e pa motor zalije? z ne?im nepotrebnem pa je ?e poznan problem kot z rx8kami..

 

No kokrkol, zadnjih nekaj dni sem predelal nekaj materiala na to temo in na koncu ugotovil, da so najpomembnej?e po vsej verjetnosti baze podatkov, kaj gre skupaj in kaj ne, ?e pa nekdo na pamet govori, potem pa hitro pride do takega primera kot pri meni :angry:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No tuki je zanka..za tiste tipe motorjev, ki ne potrebujejo mazanja in se ga vseen vgradi, so posledice prav tako negativne. Najve?krat je 'samo' skurjen katalizator

 

tega pa tak al tak ne rabi? :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To o skurjenem katalizatorju, je po mojem razmi?ljanju nekoliko sporno. ?e dodatno mazanje kuri katalizatorje, potem kuri vse, tudi tiste, za katere je dodatno mazanje obvezno. Kaj bi ?ele rekli tisti, ki jim ma?ine rabijo pove?ane koli?ine olja? Noben se tu ?e ni ?alil, da mu je pove?ana poraba olja, ki je verjetno precej ve?ja od tiste dozirane za mazanje ventilov, skurila katalizator. ?e je predvidena poraba olja za ventile cca. 1 l na 10.000 km, potem to ne more uni?iti katalizatorja (ali morda da?).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede te to?nosti seveda tud js nisem prepri?an, sem pa povpra?al Primo?a iz Sigasa, kaj se zgodi ob predoziranju flashluba in je potrdil, da ?e ne drugega, se katalizator prej obrabi. Vpra?anje je potem kolk prej, ampak spet igra vlogo tip motorja. Za primer je lahko dobropoznana 'predsedni?ka' 6ka, ki je na plin prevozila ?e dobrih 270.000km z vgrajenim flashlubom, in vsaj kar se katalizatorja ti?e, deluje kot more.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moramo g. Pahorja vpra?at kako je z njegovo limuzino in zakaj fura ta stara jajca? :hohoho:

 

Viper, ve?krat sem ?e tudi sli?al, da "Nemci" ne rabijo tega mazanja, ker imajo druga?no strukturo, medtem ko "Japonci" pa naj bi to rabili in to brez izjem. Nisem pa strokovnjak, tako da je tole lahko sistem "baba ?ula, baba rekla", itd. :aaaaa:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se bo dalo ?e to pofotkam, se mi pa zdi, da je zdj ?e skoraj skup sestavljeno.

Odvisno je predvsem od materiala, iz katerga so notranji deli motorja zgrajeni. Nekateri zdr?ijo ve? obremenitev in jih mazanje samo po nepotrebnem zaliva, drugi so pa lahko tolk hitr suhi in skurjeni, da jih neki more hladit.

No tuki je zanka..za tiste tipe motorjev, ki ne potrebujejo mazanja in se ga vseen vgradi, so posledice prav tako negativne. Najve?krat je 'samo' skurjen katalizator, ?e pa motor zalije? z ne?im nepotrebnem pa je ?e poznan problem kot z rx8kami..

 

No kokrkol, zadnjih nekaj dni sem predelal nekaj materiala na to temo in na koncu ugotovil, da so najpomembnej?e po vsej verjetnosti baze podatkov, kaj gre skupaj in kaj ne, ?e pa nekdo na pamet govori, potem pa hitro pride do takega primera kot pri meni :angry:

 

Lej mazanje je cca 0,5 litra na 10 kkm(zra?unaj kolk procentov-promilov je to glede na koli?ino benza l pa plina), to je dale? oz zalivanja To ne more ?kodit, pri mojo prej?nji mazanje NI BILO OBVEZNO,pa ga vseeno ima in cca 200 kkm na plin, pa brez najmanj?e te?ave.

 

JA in tisti ki tega NE rabijo imajo DRUGA?EN katalizator kot tisti ki rabijo mazanje ventilov ? ITAQ in svizec odvije in poje ?okolado in se zredi za 2 grama Bu?e da pe?e ne samo glava ampak si cel 50% ope?en, zdrava logika ti da to vedet.

 

RX pa zafurajo al lastniki ker jih ne znajo nucat al pa servis ki nalijle NEMINERALNO olje)polsintetika al pa sineteika)

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

RX pa zafurajo al lastniki ker jih ne znajo nucat al pa servis ki nalijle NEMINERALNO olje)polsintetika al pa sineteika)

 

tega se pa dolo?enmu folku ne da dopovedat :vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@JureS, kako se potem naprej razvija tale zadeva z G1 in medsebojnim dopisovanjem? Glede na odgovor, imam slab ob?utek.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto je sedaj ?e popravlen in doma, ponovno pa lahko Simona Pelkota le pohvalim. :notworth: Ra?un servisa in tehni?no poro?ilo pa sta bla posredovana dalje in se ?aka vgrajevalca plinskega sistema. Preden pa se bo kaj dogovoril in vgradil mazanje, se bo vozil lepo na bencin. :party0035:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spo?tovani,

 

zelo nam je ?al vendar je to tehni?no poro?ilo napisano precej pav?alno in na pamet. Omenjeni tip motorja (B6) ne predvideva sistema za dodatno mazanje ventilov kar lahko preverite tudi v svetovni bazi podatkov www.borel.fr . V kolikor bi vam omenjni sistem vgradili bi lahko resno ?kodovali katalizatorju. Od?kodninski zahtevek po povrnitvi stro?kov se zaradi bistvene prekora?itve servisnega intervala v skladu z garancijskimi pogoji v celoti zavrne.

 

Splo?ni garancijski pogoji:

 

G-1 d.o.o. (neposredno ali preko svojega uvoznika/distributerja) garantira, do bo v roku 84 mesecev od dneva monta?e brezpla?no popravil ali zamenjal izdelke z proizvodnjo napako.

 

G-1 d.o.o. sprejme le odgovornost za ?kodo, ki izhaja iz napak njegovih izdelkov. Garancijo ki pokriva celotno delovanje sistema v vozilu, priskrbi poobla??eni instalater, ki je sistem montiral. Velja 12 mesecev od dneva monta?e in pokriva vsa potrebna dejanja za brezhibno delovanje motorja.

 

Garancijski zahtevki so veljavni le, ?e so predlo?eni poobla??enemu G-1 instalaterju in na njih ni bilo izvedenega nobenega nepoobla??enega posega. Prav tako morajo biti izvedeni vsi servisni intervali po servisni knji?ici pri poobla??enemu serviserju instalaterju.

 

Lep pozdrav,

 

Jurij Ker?mar

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj komentar:

 

Do danes sem dr?al neko linijo kulture, ampak tile odgovori G1 so tako kontradiktorni sebi, da boli glava. Sami NE ZNATE brati splo?nih pogojev, saj je G1 izvajalec in poobla??eni serviser AvtoServis Pelko pa dolgoletno preverjeni strokovnjak za vozila mazda.

 

Skratka - ob?alujem, da sem jaz takrat izbral G1 in ga bom vsakomur, ki bo tu kdaj spra?eval MO?NO ODSVETOVAL.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gost
Ta tema je zdaj zaprta za nadaljnje odgovore.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.