Skoči na vsebino

Eno vulkanizersko vpra?anje...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

a se da bo?nice gume kakorkoli popravljat? Na ve?ih koncih jo je prerezala kerami?na plo??ica. Druga? pa notranji pla?? in pleteno ogrodje gume ne izgledajo po?kodovani in tudi guma nima nobene bule.

 

 

Je pa zanimivo to, da Michelinka je bila predrta in uni?ena takoj, ko je moja draga prvi? zapeljala gor, medtem ko Savina pnevmatika razen povr?inskih po?kodb kar dobro kljubuje zlorabi kljub ve?kratni vo?nji ?ez ostro plo??ico.

33112_1.png

Napisano

a se da bo?nice gume kakorkoli popravljat? Na ve?ih koncih jo je prerezala kerami?na plo??ica. Druga? pa notranji pla?? in pleteno ogrodje gume ne izgledajo po?kodovani in tudi guma nima nobene bule.

Je pa zanimivo to, da Michelinka je bila predrta in uni?ena takoj, ko je moja draga prvi? zapeljala gor, medtem ko Savina pnevmatika razen povr?inskih po?kodb kar dobro kljubuje zlorabi kljub ve?kratni vo?nji ?ez ostro plo??ico.

 

 

Pelji do kaksnega vulkanizerja... Pa bo povedal... Jaz sem imel enkrat tudi eno gumo poskodovano na boku, ko sem sel preblizu robnika... Pa so jo pri Boltezu v Kranju popravili...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sam sem bil v taki situaciji. Odvisno od velikosti lukne da ti grejo popravljat. Je pa iz varnosti bolje da jo zamenja? z novo ;)

 

druga?e pa le prej pra?aj ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Praviloma se bok gume ne popravlja.

 

Ena milost je, ?e je prepiknjeno, ?e je pa prerezano, pa je te?ko tako dobro popraviti, da bi bilo res varno.

 

Koga pa to zanima?

 

A, Boss, ja, ni problema, ti kar s tako vozi naprej, ne sekiraj se ?isto ni?.

 

Jaz pa lahko lopato pospravim... :zvizga:

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Sm imel tud sam nekaj izku?enj z 'odkru?enimi' gumami, ker sem se umikal nasproti voze?im norcem in zadel oster kamen. Re?eno mi je bilo, da ?e dr?i pritisk in ne spu??a, bo na?eloma ok, v nasprotnem primeru menjaj ?imprej, ker se na kak?nih grbinah/le?e?ih lahko tud tolk nahitr sprazne, da jo feltna pre??ipne..naprej pa je potem vpra?anje kaj se zgodi z avtom. (Graben, maline..ipd.)

 

Pri meni je bilo na sre?o po?kodovanih samo kak?ne 2-3cm boka, ker pa ?e tko al tko ni blo ve? velik profila sem v roku enega leta zamenju.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

na belki sem po 5tkm odkru?il ?ist novo zimsko gumo nokian prej?nje leto. Luknja je bila povr?ine za mazinec na roki, globine pa cca 3mm. Mi jo je vulkanizer Perhaj na Ra?ci popravil in zalil in se zdaj vozim z njo ?e drugo sezono brez problema. Je pa blo to na sredini boka, ampak notri ni bila ni? pokodovana. More vidt en strokovnjak pa ti bo takoj povedal al se bo kej dal al ne.

Napisano

a se da bo?nice gume kakorkoli popravljat? Na ve?ih koncih jo je prerezala kerami?na plo??ica. Druga? pa notranji pla?? in pleteno ogrodje gume ne izgledajo po?kodovani in tudi guma nima nobene bule.

Je pa zanimivo to, da Michelinka je bila predrta in uni?ena takoj, ko je moja draga prvi? zapeljala gor, medtem ko Savina pnevmatika razen povr?inskih po?kodb kar dobro kljubuje zlorabi kljub ve?kratni vo?nji ?ez ostro plo??ico.

 

Za mi?elinke je znano, da so ob?utljive na bokih in so razna plezanja po robnikih za njih lahko smrtonosna. ?e je samo gumi prevleka po?kodovana, potem se lahko po stari metodi vulkanizira z maso in orodjem za to. To le neke vrste prime? s pove?ano povr?ino, ki ima na strani, ki se popravlja elektri?ni grelec.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Za mi?elinke je znano, da so ob?utljive na bokih in so razna plezanja po robnikih za njih lahko smrtonosna. ?e je samo gumi prevleka po?kodovana, potem se lahko po stari metodi vulkanizira z maso in orodjem za to. To le neke vrste prime? s pove?ano povr?ino, ki ima na strani, ki se popravlja elektri?ni grelec.

 

no, to je men naredil z luknjo pa je ok

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Običajno pri novih zadevah ni vse po pričakovanjih. Potem se navadimo in smo zadovoljni.   Poraba je pri tako veliki kubaturi 2,5 l odvisna od mnogih dejavnikov (mrzel motor žre res veliko, semaforji, klanci, sport način vožnje, itd). 7,5 l/100 km je OK. Pri takem motorju je lahko poraba od 6 do 9 l/100 km, vse vmes je OK. In po mojem je zelo majhna verjetnost, da danes nek konkreten primerek novega avta zelo odstopa od povprečja.   Vzrok čričkov je največkrat v neki enostavni zadevi (očala v stropnem predalu, nepravilno zataknjena polica prtljažnika, itd). Z ušesi je skoraj nemogoče odkriti lokacijo čričkanja. Ko se pojavi se je najprej za vprašat, kaj sem naredil  tik pred tem na avtu, kaj odložil in kam, itd. Drug način je, da se avto popolnoma izprazni, vsi predali, prtljažnik, ... ne vzame veliko časa, se pa izključi mnogo možnih vzrokov.  
    • Po tvojem pisaju bolj drugo kot prvo ampak naj se reši tako ali drugače samo, da boš zadovoljen....  
    • Saj to je tudi cilj. 😉 Z avtom sem drugače zadovoljen. 😉 Se dobro pelje ima soliden pospešek in počutim se zelo dobro za volanom. Bolje kot pri vseh do sedaj.    Tudi vtis kvalitete je dajal prvih 1000-3000km.  Sedaj je pa začel ropotat noter oziroma je že nekaj čričkov. Ampak dobro. Ni konec sveta zaradi tega.    Bolj me moti ostalo kar ne dela tako kot bi moralo.    Ampak se bo že rešilo. Upam.    Avto je drugače ok. Ne samo kritiziram. 😉    
    • Bo odločalo o naši prihodnjosti bolj,kot si mislimo...ne glede z kakega zornega kota gledamo na to stvar.    
    • Poznam navedene lokacije in tudi z zimskega pohodniškega vidika. Vem, da največji zastoj nastane na "križišču", že nad kamnolomom, tam kot je tudi smerokaz Oltarna peč in pa za Šavnice. *Zamet, ne zastoj, haha
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.