Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni Mazda vsevedi in obvlada?i! :rispekt:

 

Tole je precej sme?na te?ava, ki se mi ob?asno dogaja (zlasti v 5.prestavi) pri moji 2.3i benz 6-ki. ?zmeden?

 

Dokler se vozim pri nekih "normalnih" obratih, je vo?nja idealna, ko pa npr. 4.prestavo vozim preko 100kmh in ?ele takrat ?elim prestavit v 5., se mi pogosto zgodi, da pretaknem v "prazen prostor", kar pomeni, da se prestavna ro?ica na prvi pogled in sode? po njeni poziciji nahaja v 5.prestavi, medtem ko dejansko pa je isti u?inek kot da imam v prostem teku. Kot re?eno, to se mi dogaja samo pri vi?jih obratih in praviloma v peti prestavi, pri tem ni nikakr?nega ?krtanja, ampak gre prestavna ro?ica povsem brez napora in upiranja v "navidezno" 5.prestavo, v resnici pa se tam menjalnik ne nahaja. :aaaaa:

 

V ?em bi lahko bila te?ava? :unsure:

 

Najprej sem posumil eno ali obe jeklenici oz. zajli, ki se nahajata pod prestavno ro?ico, ker ju ?e nikoli nismo podmazovali, potem je Simon rekel, da je morda deformirana tista plastika na spodnjem delu prestavne ro?ice, nek kolega je omenjal sinhron dolo?ene prestave, potem drugi omenja obrabljene ali skrivljene vilice menjalnika. sramezljiv

 

Med drugim mi je Simon v menjalnik dolil 3 do 4 decilitre manjkajo?ega olja, ampak zadeva se ni kaj dosti spremenila.

 

Skratka sme?na zadeva, ker kot re?eno se mi pojavlja izklju?no pri visokih obratih in ?e to ne vedno oz. kadar se popolnoma skoncentriram in z urarsko natan?nostjo pretaknem s prestavno ro?ico se to ne dogaja.

 

Kak?en predlog v ?em je hec in kaj bi bilo potrebno po?timati v zvezi z navedeno te?avo? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Pelko mi je malo prej omenil, da bomo za za?etek izklopili zajle na menjalniku in s tem locirali napako, ker pravi ali je vzrok te?ave na samem menjalniku ali pa na njegovih zajlah in da tretja opcija NE obstaja. :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

post-483-1397926268_thumb.jpg

Po opisu te?ave gre najverjetneje za obrabo povezave saile za 5. na menjlalni?ki ro?ici, ali na drugem koncu na samem menjalniku. Obstaja mo?nost, da se prav na visokih obratih pojavljajo vibracije, ki onemogo?ijo, da zadene? v vzvod za 5. prestavo. ?e bi nagajal sinhron bi pri?lo do ?krtanja. Po opisu te?ave se zobnik pri prestavljanju v 5. na velikih hitrostih sploh ne premakne, oziroma se izklopi samo zobnik 4., menjalnik pa ostane tako v "leru".

 

Torej najverjetneje gre za obrabo nale?nega dela vzvoda 5. prestave tako, da ga v dolo?enih pogojih sajla zgre?i.

 

S tem nimam imam nikakr?nih izku?en, zgolj logi?ne sklepam :whatever:

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

To je dokaj znana napaka pri ?estici prve generacije, na katero opozarjajo pri ?lankih, ki govorijo o nakupu rabljenih vozil...

 

Druga?e je pa internet kar poln teh problemov tako, da si je treba mal ?as vzet pa prelistat te forume, kjer zadevo opisujejo.

33112_1.png

Napisano

To je dokaj znana napaka pri ?estici prve generacije, na katero opozarjajo pri ?lankih, ki govorijo o nakupu rabljenih vozil...

 

Druga?e je pa internet kar poln teh problemov tako, da si je treba mal ?as vzet pa prelistat te forume, kjer zadevo opisujejo.

 

google ve ;) napisal 5th gear mazda 6 mk1 problem in celo morje odpre :P

If in doubt, flat out... 

Napisano

Jaz pa trdim, da ?e bi ta te?ava sodila med tipi?ne v tej generaciji 6-ke, potem bi jo Pelko ?e dobro poznal in kot iz topa izstrelil kaj bo potrebno sanirati. Tako kot npr. ?e dobesedno celoten forum ve, da je pri dizelski te serije potrebno menjati podlo?ke injektorjev in ?istiti cedilo karterja. :D

 

Sicer se pa veselica nadaljuje in ko sem ?el ritensko ven iz gara?e (rahel klan?ek, v dol?ini 5m), potem nekaj ?asa nisem uspel spraviti menjalnika iz pozicije vzvratne prestave, pri tem sem lahko prestavljal z ro?ico po mili volji pa je bilo ?e vedno v vzvratni. :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Malo za hec... ker si oznanil namero po prodaji... se je avto sedaj zacel puntati... Ima ocitno svojo osebnot... nekako tako kot Herbi :) ... Pri tebi mu je lepo, zato noce v druge roke :cheers::harhar:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

To je ?e g. Wankel enkrat omenil, da imajo o?itno Mazde svojo du?o. :wub::D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To je ?e g. Wankel enkrat omenil, da imajo o?itno Mazde svojo du?o. :wub::D

 

to je res :prstgor: lp ale? :D:cheers:

Napisano

Zmaj - pokli?i ekipo-1A, da ti odpeljejo avto na servis :hudicek:

33112_1.png

Napisano

Sicer ne gre za isti menjalnik, vendar je lahko problem podoben kot na prilo?enih fotografijah. Na primeru spodaj je pri?lo do oviranja vzvoda 5. prestave. Sicer je vpra?anje zakaj bi se to dogajalo le na vi?jih obratih, pa vendarle mogo?e je kaka podobnost.

post-483-1397992676_thumb.jpg

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Zmaj - pokli?i ekipo-1A, da ti odpeljejo avto na servis :hudicek:

 

Dr. Pelko je rekel, da si bo z veseljem vzel ?as za pacientko in da po?tima zadevo. :notworth:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

To je ?e g. Wankel enkrat omenil, da imajo o?itno Mazde svojo du?o. :wub::D

 

Uf tole pa ni v redu, ce se zacne govorit, da ima avto "duso" - poglejmo samo primer Alfe, kjer lastniki italijansko slamparijo opravicjujejo z neko "duso" :hohoho:

 

Upam da cimbolje zrihtas, Simon se bo pa zgleda se bolj izpopolnil pri poznavanju Mazde

Va?n je da piha - na morju al pa na motorju.

Napisano

Uf tole pa ni v redu, ce se zacne govorit, da ima avto "duso" - poglejmo samo primer Alfe, kjer lastniki italijansko slamparijo opravicjujejo z neko "duso" :hohoho:

 

Upam da cimbolje zrihtas, Simon se bo pa zgleda se bolj izpopolnil pri poznavanju Mazde

 

Du?a, pa te zadeve, a pol te servis tok prizemlji, da nima? financ niti ve? za EuroSpin, hehe.

 

Mogo?e se je sama pocajtala, ker danes funkcionira povsem obi?ajno in brez te?av. B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ne, ker se vozim z drugimi avti in lepo po?iva v doma?i gara?i, hehe. Je pa Pelko rekel, da je vsaj 90% prepri?an, da ni te?ava v menjalniku ampak povezavah do njega (in to brez, da je ?el avto iz moje gara?e v njegovi smeri). :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mojster Marijan Majes (skraj?ano MMM) :D je rekel, da imam verjetno te?avo pri "gear selection" karkoli ?e to pomeni v avtomehani?nem jeziku. Za torek me je povabil, naj se oglasim do njega in se bova zapeljala na kraj?o vo?njo z njo, ker je sme?no, da lahko ve? dni deluje popolnoma normalno, potem pa kar naenkrat ?ok. B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Si bil mogo?e pozoren, ?e se ti "incidenti" dogajajo pri dolo?enih temperaturah? Ki bi mogo?e posledi?no vplivale na utrujen material, ki bi potem zatajil in ne bi prestavljalo...

Napisano

Te?ko re?em (sem ?e tudi razmi?ljal ali se to bolj pojavlja, ko je avto hladen ali ogret, pa ni nekega vzorca oz. pravila), sicer pa zdaj ?e 2 dni vse normalno, no je pa res da se lepo vozim in zraven :dudek:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Te?ko re?em (sem ?e tudi razmi?ljal ali se to bolj pojavlja, ko je avto hladen ali ogret, pa ni nekega vzorca oz. pravila), sicer pa zdaj ?e 2 dni vse normalno, no je pa res da se lepo vozim in zraven :dudek:

 

zmaj verjetno to pomaga :dudek: lp ale? :D ps .?e ?e 2 dni normalno deluje pol bo ?e naprej :prstgor:

Napisano
Napisano

Danes sem Mazdo zapeljal tudi do g. Majesa v BTC, mojster se ni rabil niti zapeljat, je kar ?e ob mirovanju ugotovil, da je menjalnik nekoliko "gumijast" in mora biti nekaj narobe spodaj na prestavni ro?ici. Po doma?e bi se reklo; pod prestavno ro?ico ima ?rna pu?a, kjer je zajla vpeta (ta gre levo in desno), ima luft in je v?asih ok (?e pretika? z urarsko natan?nostjo), drugi? pa gre v prazno. Ve? o tem naj pove fotka. :prstgor:

post-185-1398777601_thumb.jpg

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.