Skoči na vsebino

Vzglavnik


AmpeR

Priporočeno sporočilo

?ivjo!

 

A bi mi lahko kak?en lastnik mazde 6 (II. gen., lahko tudi starej?i model) izmeril, koliko je razmik med luknjami za vzglavnik za glavo?

Glavnem moja sovoznica nikakor se ne mora navaditi na original vzglavnik pri cx5. Preve? je nagnjen naprej in sedenje je bolj kot u?itek neka prisila.

Pri cx5 je cca. 15 cm.

 

Ga moram zamenjati. Kak?na ideja, kje ga dobiti (avtoodpad).

 

Hvala!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se ne da ni? nagibat, probaj malo na silo, ker to ni normalno da se ne da.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo!

 

A bi mi lahko kak?en lastnik mazde 6 (II. gen., lahko tudi starej?i model) izmeril, koliko je razmik med luknjami za vzglavnik za glavo?

Glavnem moja sovoznica nikakor se ne mora navaditi na original vzglavnik pri cx5. Preve? je nagnjen naprej in sedenje je bolj kot u?itek neka prisila.

Pri cx5 je cca. 15 cm.

 

Ga moram zamenjati. Kak?na ideja, kje ga dobiti (avtoodpad).

 

Hvala!

 

may the FORCE be with you, pa ga zravnaj, to mora delat ali pa garancija

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, samo gor-dol je nastavljiv. Pa sem vpra?al na MMS, ?e obstaja nastavljiv naprej/nazaj, odgovor je bil negativen :angry2: .

Se mi zdi, da pri M6 ni tako nagnjen naprej.

 

?e ne bo druge variante pa ga bom dal v ?raw?tok :hudicek: in ga zvil.

 

?e ga obrnem pa je preve? nazaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, samo gor-dol je nastavljiv. Pa sem vpra?al na MMS, ?e obstaja nastavljiv naprej/nazaj, odgovor je bil negativen :angry2: .

Se mi zdi, da pri M6 ni tako nagnjen naprej.

 

?e ne bo druge variante pa ga bom dal v ?raw?tok :hudicek: in ga zvil.

 

?e ga obrnem pa je preve? nazaj.

 

Nkol ti ni prav. :jezicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na kol z tistim ki mu je dal 5 zvezdic, ker je varen za 6 zvezdic, ker se noben no?e vozit na sovoznikovem sede?u in pol ni po?kodovanih v kre?ih.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej to je prav, da vzgalvnik ne dovoli udarca glave nazaj in bolj kot je postavljen naprej bolj je varno je pa neudobno,

 

ne bi se strinjal ljudje si niso razli?ni samo po vi?ini. Poleg tega je vpra?anje zadnjih trkov

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ne bi se strinjal ljudje si niso razli?ni samo po vi?ini. Poleg tega je vpra?anje zadnjih trkov

 

Zato pa mora? po vi?ini vzglavnik prilagodit pred vsako vo?njo. Vzglavnik mora biti dovolj visoko, da prepre?i t.i. "whiplash".

Aja pa da ne bi mislil, da je to v glavnem problem trkov od zadaj - ravno nasprotno najve?ji problem je trk spredaj, ko glava rukne naprej nato pa ko sila naprej neha delovat, glava nato z vso silo tre??i spet nazaj... in ker gre za gibanje je sila udarca v vzglavnik lahko dejansko bistveno ve?ja kot pri karambolu od zadaj.

 

 

In tako kot vzglavnik je potrebno pred vo?njo imeti pravilno zategnjen varnostni pas, nastavljen sede? in volan.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sorry samo ?e je tako kot na sliki je nevarno, ker ti glavo v vsej sili lomi na vratu in ne absorbira udarca, telo z vratom bo ?e potovalo nazaj, medtem ko bo glava ?e ustavljena....trebalo bi pa probati v ?ivo.

 

 

I wish I could buy customized headrests for my new Mazda CX5. The ones I have are ugly uncomfortable, and I get back ache after driving it. Headrest pushing my head down and there is no neck support!!! I did not notice it when I was taken into a driving test. Does anyone have the same problem. I wish to hear from manufacturer that they can give me a fix for this problem!!!!!!

 

O tem on govori, po sliki sode? je vzglavnik toliko naprej da je vrat stran od zica

 

http://www.mazdas247.com/forum/showthread....eadrest-problem

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sorry samo ?e je tako kot na sliki je nevarno, ker ti glavo v vsej sili lomi na vratu in ne absorbira udarca, telo z vratom bo ?e potovalo nazaj, medtem ko bo glava ?e ustavljena....trebalo bi pa probati v ?ivo.

 

Glava se naprej ne lomi v vratu in tukaj ne more priti do po?kodb... pride pa do hudih po?kodb, ?e ima avto prenizko nastavljen vzglavnik in ko udari nazaj glave ne ujame vzglavnik ampak gre preko in adijo vrat.

 

Tole na sliki izgleda res neudobno, ?eprav mi je ?udno, ker ne glede na ang. ime vzglavnika "headrest" vseeno ni namenjen, da bo glava po?ivala na njem ampak je dejansko le in samo "safety feature". Glava mora biti cca 4cm stran od vzglavnika in verjetno je zato tako oblikovano, ker ve?ino ljudi si ?tima naslonjalo preve? le?e?e, kjer je te?ko zagotoviti uporabnost vzglavnika, ?e ta ni to?no take oblike kot na CX5. V primeru na sliki pa izgleda ravno kontra primer in tetica na sliki ima preve? vzravnano naslonjalo, ki bi moralo biti nekje 10 stopinj od navpi?ne osi.

 

Ja, razumljivo, da bi bilo ?e bolje, ?e bi se dalo nastavljat ampak, ?e bi to bilo mo?no bi spet imela polovic voznikov zglavnik nastavljen preve? nazaj in po?kodbe bi bile tu... in dejansko je tako, da ko testirajo NCAP je to?no predpisan naklon sede?a in vzglavnik mora biti v taki poziciji, da bo na koncu testa pokazalo ?im bolj?i rezultat. In prakti?no vsi avti po letu 2011 imajo ve? ali manj podoben problem z vzglavnikom, ki "sili" preve? v glavo voznika.

 

 

http://www.necksolutions.com/whiplash-neck-injury.html

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je tudi super pri ?estki (tako kot Jest-u).

Tista teta gor na fotki ima pa verjetno narobe nastavljen sede?, preve? pokonci in naliman na volan...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

enkrat moramo probat 6ko in cx5, ker opisuje se problem na cx5 zgolj. Ja una ima verjetno grandma style zic, vseeno jamra ve?ina glede tega.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Verjetno je fora tudi, ?e si bolj ni?je rasti in ti tudi v najni?jem polo?aju vzglavnik, z najbolj izbo?enim delom pride ravno na vrh glave in ti jo tako sili naprej? Kaj pa, ?e bi nastavila naslon sede?a v malo bolj le?e? polo?aj, da ni ?isto pokonci? Bi to vsaj malo pomagalo?

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je tudi super pri ?estki (tako kot Jest-u).

Tista teta gor na fotki ima pa verjetno narobe nastavljen sede?, preve? pokonci in naliman na volan...

 

Pravilna (varna) nastavitev sede?a naj bi bila ?e kar pokonci.

 

Meni pri sestki odgovarja, tako kot je...

 

Objavljena slikaObjavljena slika

 

Vidim, da ima? glavo precej blizu stropa.

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • A si kupu La Sportiva, al pa Scarpa, La Scarpa pa sigurno ne 😁 Je pa oboje pro liga in nisi mogu nič zajebat.     Vibram je kar v vrhu, če ne vodilni kar se tiče te scene, imaš pa različne Vibram podplate, glede na lastnosti oz. potrebe uporabnika. Sam imam dvoje La Sportiva plezalke in ene imajo Vibram Grip, to je zelo mehak podplat, ki se hitro obrabi, se precej upogiba in je bolj primeren za kake gladke skale, plate, medtem, ko imam druge plezalke z Vibram Edge podplatom, ki je precej trši in posledično tud cela plezalka je tko narjena, da ma trdi in oster rob in je precej neudobna, to maš pa potem za stopat na mikro špičke, robove in reže v skali. Pojasnilo Alpine glede degradacije ali hidrolize materiala je ubistvu na nek način zelo na mestu, to se dogaja tudi drugje. Ne poznam pa Alpininega načina/kvalitete proizvodnje. To je vse na nek način performance obutev in da vam bo držala 15 let nikol ni bil njen glavni namen. Ni problem v podplatu, pač pa materialu ''midsole-a'', tistga dela med podplatom in samim čevljem in pa tudi vrste lepila. Kot ljubitelj in zbiratelj, sem to vidu tut pri supergah, ko ima nekdo v kolekciji kak starejši nenošen par, na polički ali v vitrini, po možnosti še mal sonček gor posije dnevno... Na pogled zgleda čist ok superga, ampak midsole rata kot biskvit in razpade, če začneš karkol prčkati po njem, ali nosit. Zgleda pa nekako tkole. Jordan 4 Crumbling | Just enjoy your sneakers! 📸 by IG:... WWW.FACEBOOK.COM Just enjoy your sneakers! 📸 by IG: paging_dr.sole Isto je z vašimi pohodnimi čevlji, če jih ne nosite in ležijo nekje v kaki rahlo vlažni garaži, kleti 10 let... Tuki podplat ni kriv nič, konc koncev podplat ne razpade, ampak odpade.
    • Itak. Za vse kar gre na slabše je kriv Robi, za vse, kar gre na boljše je zaslužen Ivan. Ali je mogoče kaj vmes?   Moje mnenje je, da je velika težava tudi in predvsem v nas samih, naši balkanski mentaliteti, dvojnih merilih. Kdo od "normalnih" bi recimo kljub jasnim pravilom odrezal DPF filter in zaradi nekaj 100 € koristi ogrožal zdravje drugih udeležencev v prometu? Danec, Šved, ... ?   Mimogrede, v četrtek sem v Sevnici videl premijsko rdečo Mazdo s KP tablico ...
    • Aja, pa tudi inflacijo imamo trenutno med najvišjimi v evro območju. Slučaj? Ne - golobnjakova druščina  na delu oziroma nedelu. 😉
    • Ne razumem...  V čem je poanta, da mora met avto 200 konjev in več? Zakaj jih rabiš? Za normalno vožnjo iz Hrastnika čez Litijo v Ljubljano? Za 130 po AC? Oziroma za vožnjo v koloni in v zastojih? Za prehitevanje? Koga boš prehitel? Kolesarja? Kosilnico? Tipičen primer nestrpnosti. Za vožnjo po omejitvah imajo vsi avti dovolj konjev. Kaj bi pol lahko rekli vozniki tovornjakov? Od 410 do 780 konjev za isto skupno težo... Zakaj že? Zaradi prestiža... Ja... Imam toliko konjev, pa čeprav je samo napis gor.  To je MOJE mnenje. 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.