Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

@Alex nima veze kako kvalitetno olje je, ker so šobe pod pokrovom ventilov obdane z oljem, če podložke injektorjev spuščajo gre del eksplozije ki se odvija v valjih mimo injektorjev pod pokrov ventilov kjer se vse to zmeša z oljem.

Lahko imaš najkvalitetnejše olje in ne bo zdržalo takih extremov. 

 

@SpEkTr ja to z šobami je konstrukcijsko neposrečeno konstruirano.

MB Cdi npr. ima šobe tako narejeno da so ločene nad pokrovom ventilov in niso v olju, v tem primeru če spusti podložka samo piha mimo in ne pride do zjebanja olja. 

 

Ja se strinjam če veš za ta konstrukcijski kiks na 100kkm menjaš podložke in pregledaš sito v karterju in je to to, stane te 10€, če pa ne veš za to pa te lahko okvara donkatere lahko pride stane 1-3000€.

 

 

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Zna bit res. Je pa Pelko včeraj klel nad MB...ker je imel tam od enga ML 320 6 valjnik diesel vzet ven iz avta...zariban u nulo :)

Napisano
pred 11 minutami je Aless napisal:

@Alex nima veze kako kvalitetno olje je, ker so šobe pod pokrovom ventilov obdane z oljem, če podložke injektorjev spuščajo gre del eksplozije ki se odvija v valjih mimo injektorjev pod pokrov ventilov kjer se vse to zmeša z oljem.

Lahko imaš najkvalitetnejše olje in ne bo zdržalo takih extremov. 

 

@SpEkTr ja to z šobami je konstrukcijsko neposrečeno konstruirano.

MB Cdi npr. ima šobe tako narejeno da so ločene nad pokrovom ventilov in niso v olju, v tem primeru če spusti podložka samo piha mimo in ne pride do zjebanja olja. 

 

Ja se strinjam če veš za ta konstrukcijski kiks na 100kkm menjaš podložke in pregledaš sito v karterju in je to to, stane te 10€, če pa ne veš za to pa te lahko okvara donkatere lahko pride stane 1-3000€.

 

 

Kaj to s podložkami in sitom lahko opraviš sam in kako, da vem če slučajno gdaj kupim "traktor" :blink:

Napisano

Ker je že toliko govora o tem, bom pa še jaz ob naslednjem servisu (ki bo 10.000 km po menjavi olja) zamenjal podložke in očistil karter.

 

Zanima me, kje naročite ustrezne podložke - kje na netu ali na uradnem servisu?

 

Tesnilna masa mi je ostala še od menjave filtra v avtomatskem menjalniku in bo porabljena še za karter.

Napisano (urejeno)

@Bini ja lahko sam če nima 2 levi roki. Drgač pa tudi mehanik ti ne bi smel računat več k 20€.

 

@dvorjan dobiš na autodoc ali pa ebay, saj verjetno tudi na servisu niso tako drage. 

 

Screenshot_20201009_112831_de.autodoc.gmbh.jpg

Popravljeno od Aless

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
pred 2 minutama je Aless napisal:

@Bini ja lahko sam če nima 2 levi roki. Drgač pa tudi mehanik ti ne bi smel računat več k 20€.

 

@dvorjan dobiš na autodoc ali pa ebay, saj verjetno tudi na servisu niso tako drage. 

 

Screenshot_20201009_112831_de.autodoc.gmbh.jpg

Hvala za info. Mislim, da bi to lahko pri rednem servisu bilo zajeto pri 100k km in bi bil mir! Kaj bi bilo, da se ti to zgodi z avtom ki je še v garanciji? Se pa vseeno ne bom odločil za traktor varijanto😁

Napisano
pred 36 minutami je Aless napisal:

Ja žal tudi MB ni več to kar je bil 🥴

Pa tudi BMW ne, pa tudi audi ne.... 

 

 

Napisano
pred 9 minutami je Bini napisal:

Hvala za info. Mislim, da bi to lahko pri rednem servisu bilo zajeto pri 100k km in bi bil mir! Kaj bi bilo, da se ti to zgodi z avtom ki je še v garanciji? Se pa vseeno ne bom odločil za traktor varijanto😁

Pa dobro.. tudi pri mazdah 1 gen. je bilo to bolj izjema kot pravilo. Če bi bilo to pravilo, bi zaribasl vse dizel mašine. Tudi takrat ni servis nič reagiral. in ko sem jaz takrat prvi prišel na servis po te podložke, so samo pisano gledali. Ker jim ni bilo nič jasno sem jih kupil čez na mazda servisu v Trstu. Stale so točno 6€. Nadomestne so pa res da malo večje kot original  z manjšo luknjo v sredini. Najbrž so izboljšana varianta. 

 

 

Napisano
pred 5 minutami je Alex napisal:

Pa tudi BMW ne, pa tudi audi ne.... 

Jaz mislim da BMW ne bo nikoli več delal tako kvalitetnih vozil kot so bili linijske 6-ke generacij motorjev M52 in M54, ko so začeli neke turbote gor tlačit je šlo krepko navzdol v zanesljivosti, dizel BMW pa verjetno sploh ni neko čudo tehnike, vsaj kolikor berem na njihovem forumu.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
4 minutes ago, mihaing said:

Kaj si zvedel pri Pelku v mojem imenu😀?

Saj sem napisal. Rekel je podložke in posledično zabito sito.

Napisano

Odlicn, ne spremeni dejstva, da je motor za v kanto...zgleda avto masaker a :)

 

Mene srce boli ko stojim zraven...

 

Koliko.si dal za te fedre. Tudi sam imam pocitnisko prikolco...

Napisano

Fedri so 150. Jah, motor je seveda kaput...zraven je imel 6 valjnega mercedezovega...Še večje sranje...predvsm še dražje. :)

 

Jah lej, če bi vedel, bi menjal takoj podložke in sčistil sito pa bi bil mir. Ker pa nisi...jbg. Smola res.

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Napisano
pred 52 minutami je SpEkTr napisal:

Fedri so 150. Jah, motor je seveda kaput...zraven je imel 6 valjnega mercedezovega...Še večje sranje...predvsm še dražje. :)

 

Jah lej, če bi vedel, bi menjal takoj podložke in sčistil sito pa bi bil mir. Ker pa nisi...jbg. Smola res.

Še vedno sem mnenja, da je ta motor  bolj izjema kot pravilo.Če bi bile res podložke  glavni razlog zaribanja motorja, ne bi bilo več voznega skayactiv dizla preko 150 Kkm. Vsi bi bili zaribani, ker ne verjamem, da je sploh kdo bilo kje zamenjal te bakrene podložke na teh skayactiv motorjih. Še na tem forumu, ko vemo za ta problem (pri prvi generaciji, pri drugi tega skoraj ni bilo) ga ni junaka.Potreben bi bila res bolj skrben in natančen  pregled za diagnosticirati pravi vzrok. Pregledati bi bilo treba gredi, ležanje... 

 

 

Napisano

Kot zanimivost... Ko sem kupoval Mazdo 3 (letnik 2017) z 2.2 dizelskim motorjem in sem poklical na pooblaščeni servis glede servisne zgodovine, mi je rekel, da naj pri 120.000 km menjam bakrene podložke ob rednem oljnem servisu.

Je pa dejstvo, da vidim ogromno teh motorjev, ki so naredili preko 150.000 km in je to bolj izjema kot pravilo, da bi bila serijska napaka.

 

Mojih 5 centov 🙃

Napisano

In potem pridemo do točke, ko smatramo 150t km kot nek dosežek za avto,ki stane 3 letne plače...

 

Napredek.

Napisano
pred 2 minutama je luxxx7 napisal:

Kot zanimivost... Ko sem kupoval Mazdo 3 (letnik 2017) z 2.2 dizelskim motorjem in sem poklical na pooblaščeni servis glede servisne zgodovine, mi je rekel, da naj pri 120.000 km menjam bakrene podložke ob rednem oljnem servisu.

Je pa dejstvo, da vidim ogromno teh motorjev, ki so naredili preko 150.000 km in je to bolj izjema kot pravilo, da bi bila serijska napaka.

 

Mojih 5 centov 🙃

Lepo, da so ti to svetovali.👍 Pohvalno od servisa. Kot drugo se pa tudi sam strinjam z napisanim, da ni glih tako hudo in problematično. Na splošno se sliši  o zaribanih motorjih bolj pri drugih znamkah. Posledično je Mazda še vedno visoko na lestvicah, kar se tiče vzdržljivosti. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Še ena "lepotica"🧐...a ta je moja😊   Legendarna "Made in Japan" Makita 9404😍 Ena najboljših,če ne celo najboljša tračna brusilka na trgu...pač odvisno,kaj zahtevaš. Pri Makiti,ki je tradicionalno najmočnejša na trgu tračnih brusilk-ponujajo 7 različnih modelov na kabel+enega baterijskega-ima le en še močnejši model (9403),ki pa nima variabilne hitrosti,ga je težko postaviti "na glavo",in ima neugodneje postavljen izpuh odsesovanja. Po neodvisnih testih najmanj "on par" z Festool-ovim BS75,kateri pa v bistvu niti ni pravi Festool,ampak "dediščina" Protool-a,ki ga je Festool kupil/prevzel. Festool ima še malenkost preciznejši sistem okvirja,a je Makitin za to veliko robustnejši...bom okvir tudi dokupil,k bo prišel zelo prav pri brušenju parketa kuhinje🙄...mogoče tudi stojalo... Je težiščno perfektno zbalansiran,zelo močan z mirnim tekom,zelo težak (4,8kg)-ni treba pritiskati👍,kvaliteten 4m gumasti kabel,in izdelan kot tank-kompletno krogljično ležajen in z prepojenimi sintranimi bronastimi pušami za valje (je robustneje in bolj odporno na prah).Ima zelo impresivno odsesovanje prahu tudi brez sesalca oz. le z vrečko😲👍 Za ceno 225,9€😲 (Shoppster)-brez kovčka izjemno lepa cena😃...model 9404J je dražji,a v kompletu z kovčkom in vložkom,a jaz sem kovček že imel na zalogi od prej... Sem dokupil še rezervno vrečko za prah (10,9€) in vložek za MakPac-3 (3,99€)...a po vsej verjetnosti bom izdelal svoj vložek,ki bo bolje izkoristil prostor,bo imel dvojno dno za rezervne dele (ščetke,jermen),dodatno opremo in da bo več prostora tudi še za brusne trakove....skratka vse pospravljno na enem mestu.   Dost "klobase"...samo še slike in linki do videov😉   Nekaj o sintranih bronastih drsnih ležajih-mogoče za koga zanimivo🙄.   Andi-jev test Makite 9404     Tukaj še povzetek z ostalimi konkurenti: Bosch,AEG,DeWalt,Metabo,Festool,Hikoki,Luxtool,Triton,B&D,Ryobi,Einhell,Tacklife...    
    • https://www.rtvslo.si/okolje/prikljucni-hibridi-onesnazujejo-skoraj-toliko-kot-bencinski-avtomobili/760963
    • Nekdanji vladar Koroške se je zbudil iz doooolgega spanca, malo šel na ogled po svoji domovini, povprašal malo pri ljudeh itd ... Zgrožen je odšel nazaj na svoje mesto, kjer pa je na ves glas zavpil "prekleta banda, vedno na slabše vam gre..." in izdihnil... Ljudem pa ni bilo jasno, kaj ga je tako šokiralo, njegova 8 metrov dolga brada ali revščina, ki se dogaja tod okoli...  
    • Zanimiva je pametna ura Huawei GT 6 Pro, ki omogoča virtualno merjenje moči pri kolesarjenju (+- 15W), s tem, da ima zelo vzdržljivo baterijo. Cena je tudi prijazna ~380 €.   Huawei Watch GT 6 Pro review WWW.GSMARENA.COM The latest entry in the GT series combines updated activity tracking and excellent battery life alongside a premium build.  
    • Pride delavec Jože v šefovo pisarno in potoži: - "Šefe, a ne bi bil že čas, da mi povišate plačo? Saj delam pri vas že deset let za 800 evrov na mesec..." Šef se zasmeje, nalije Jožetu kozarček slivovke in začne: - "Poglej, Jože. Res zaslužiš 800 evrov na mesečno, kar je 9600 na leto. Ampak leto ima 365 dni. Od tega je 52 sobot in 52 nedelj. Pa imava le še 261 dni. Potem imaš še 28 dni dopusta in 5 dni si na bolniški, ostane le še 228 dni. Dan ima sicer 24 ur, ampak ti delaš le 8 ur, torej tretjino dneva, kar znese 76 dni. Če računava še 13 praznikov, ki so dela prosti, ostane le še 63 dni, kar je le dva dneva več, kot dva meseca dela na leto. No in kaj več še hočeš za dvomesečno delo? Saj zaslužiš skoraj 4800 evrov za mesec dela!"
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.