Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Gledam lovilce olja ki se vstavijo med oddušek povratnega voda hlapov. V tujini jih kar dosti vgrajuje v skyactive g motorje. Ima kdo kakšne izkušnje, mnenja, nasveti?

Napisano
Pred eno uro je scania napisal:

Gledam lovilce olja ki se vstavijo med oddušek povratnega voda hlapov. V tujini jih kar dosti vgrajuje v skyactive g motorje. Ima kdo kakšne izkušnje, mnenja, nasveti?

Kako je pa drugače,kam grejo hlapi?

Napisano

Oil catch can je koristna zadeva, še posebej priljubljena pri raznih tuningihkjer zaradi večjih obremenitev motorja prihaja do več oljnih hlapov. 

Za DI motorje pa folk to montira da poskuša zmanjšat problem pacanja sesalnih ventilov. 

Moje mnenje da škodi zihr ne, direktnih izkušenj pa nimam, edino na Hondi sem imel na ta oddušek namontiran mini zračni filterček prek katerega so hlapi šli v zrak. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)
pred 12 urami je Aless napisal:

Oil catch can je koristna zadeva, še posebej priljubljena pri raznih tuningihkjer zaradi večjih obremenitev motorja prihaja do več oljnih hlapov. 

Za DI motorje pa folk to montira da poskuša zmanjšat problem pacanja sesalnih ventilov. 

Moje mnenje da škodi zihr ne, direktnih izkušenj pa nimam, edino na Hondi sem imel na ta oddušek namontiran mini zračni filterček prek katerega so hlapi šli v zrak. 

Zakaj tako že tov.ni tako narejeno?

Popravljeno od Bini
Napisano (urejeno)
54 minutes ago, Bini said:

Zaktj tako že tov.ni tako narejeno?

$$$ :) 

 

edit: Mentaliteta: kar ni res nujno, ne vgrajuj.

Popravljeno od NevLado
Napisano
12 hours ago, scania said:

Gledam lovilce olja ki se vstavijo med oddušek povratnega voda hlapov. V tujini jih kar dosti vgrajuje v skyactive g motorje. Ima kdo kakšne izkušnje, mnenja, nasveti?

Škoditi ne more.

 

Jaz sem to nameraval narediti na 1.6 THP (PSA) motorju, ki je bolehal za isto težavo, pa je tako naneslo, da sem prej avto prodal.

Napisano

Jaz razmišljam da na 100000km dam čistit sesalne kanale in ventile potem pa vgradim to zadevo. Zdaj cenovni razpon je od 30€ pa do 200€, priporoča kdo kakšno znamko?

Napisano
pred 11 urami je NevLado napisal:

$$$ :) 

 

edit: Mentaliteta: kar ni res nujno, ne vgrajuj.

Res ni nujno ampak reši problem! :prstgor:

Napisano

Imam nove novice, sem govoril s kolegom ki dela na mazda servisu mehanik na mazdi še od časa Šerbineka v MB. Do sedaj se pri bencinskih motorjih nikoli ni pojavila napaka glede pacanja sesalnih ventilov in sesalnih kanalov, tudi sam ima cx5 G165 letnik 2014 z 210000km in ni še nikoli čistil sesalnih kanalov in ventilov. Priznal pa je da to delajo pri dizelskih izvedbah vedno pogosteje. Potem sem klical naokrog firme pri katerih sem že poizvedoval ceno za peskanje ventilov in sesalnih cevi ter jih povprašal koliko mazd bencinark skyactive so že peskali in odgovor je bil do sedaj nobene ampak bi se priporočalo. Ok grem dalje kličem kolega ki ima mazdo 3 letnik 2014-2015 G122 motor, trenutno prevoženih 190000km če je že peskal in podobno, odgovor ne nikoli nič samo redni servis to je to. Zdaj si naj pa vsak sam misli kaj in kako je glede tega, jaz bom na 100000km dal preventivno čistit sesalne kanale in ventile, že zaradi firbca kako izgleda. Glede lovilca olja bom pa probal poiskat nekoga ki ga ima na tem motorju pa da vidim (škodi ne koliko sem preučil zadevo, mogoče bi še dizlom prišlo bolj prav, glede na to da se vedno več teh težav pojavi na dizlu). Mnenja dobrodošla

Napisano
pred 6 minutami je scania napisal:

Imam nove novice, sem govoril s kolegom ki dela na mazda servisu mehanik na mazdi še od časa Šerbineka v MB. Do sedaj se pri bencinskih motorjih nikoli ni pojavila napaka glede pacanja sesalnih ventilov in sesalnih kanalov, tudi sam ima cx5 G165 letnik 2014 z 210000km in ni še nikoli čistil sesalnih kanalov in ventilov. Priznal pa je da to delajo pri dizelskih izvedbah vedno pogosteje. Potem sem klical naokrog firme pri katerih sem že poizvedoval ceno za peskanje ventilov in sesalnih cevi ter jih povprašal koliko mazd bencinark skyactive so že peskali in odgovor je bil do sedaj nobene ampak bi se priporočalo. Ok grem dalje kličem kolega ki ima mazdo 3 letnik 2014-2015 G122 motor, trenutno prevoženih 190000km če je že peskal in podobno, odgovor ne nikoli nič samo redni servis to je to. Zdaj si naj pa vsak sam misli kaj in kako je glede tega, jaz bom na 100000km dal preventivno čistit sesalne kanale in ventile, že zaradi firbca kako izgleda. Glede lovilca olja bom pa probal poiskat nekoga ki ga ima na tem motorju pa da vidim (škodi ne koliko sem preučil zadevo, mogoče bi še dizlom prišlo bolj prav, glede na to da se vedno več teh težav pojavi na dizlu). Mnenja dobrodošla

Mnenja nimam,bom pa spremljal kakšen bo rezultat tega čiščenja ventilov pri tvojem avtu in gdaj bo to me zanima?

Napisano
29 minutes ago, scania said:

Imam nove novice, sem govoril s kolegom ki dela na mazda servisu mehanik na mazdi še od časa Šerbineka v MB. Do sedaj se pri bencinskih motorjih nikoli ni pojavila napaka glede pacanja sesalnih ventilov in sesalnih kanalov, tudi sam ima cx5 G165 letnik 2014 z 210000km in ni še nikoli čistil sesalnih kanalov in ventilov. Priznal pa je da to delajo pri dizelskih izvedbah vedno pogosteje. Potem sem klical naokrog firme pri katerih sem že poizvedoval ceno za peskanje ventilov in sesalnih cevi ter jih povprašal koliko mazd bencinark skyactive so že peskali in odgovor je bil do sedaj nobene ampak bi se priporočalo. Ok grem dalje kličem kolega ki ima mazdo 3 letnik 2014-2015 G122 motor, trenutno prevoženih 190000km če je že peskal in podobno, odgovor ne nikoli nič samo redni servis to je to. Zdaj si naj pa vsak sam misli kaj in kako je glede tega, jaz bom na 100000km dal preventivno čistit sesalne kanale in ventile, že zaradi firbca kako izgleda. Glede lovilca olja bom pa probal poiskat nekoga ki ga ima na tem motorju pa da vidim (škodi ne koliko sem preučil zadevo, mogoče bi še dizlom prišlo bolj prav, glede na to da se vedno več teh težav pojavi na dizlu). Mnenja dobrodošla

Moje mnenje? Ne pipaj motorja dokler dela, sploh pa glede na to, kar si gor napisal. :)

 

Napisano

Spektr bencinarko 165 imam ja.

 

Nevlado saj to je to, ampak saj ves vcasih lahko s preventivo kaj hujsega preprecis.

 

Bini februarja bo stara 3leta zdaj pa imam 65000km tako da kaksno leto in pol.

Napisano
pred 10 minutami je scania napisal:

Spektr bencinarko 165 imam ja.

 

Nevlado saj to je to, ampak saj ves vcasih lahko s preventivo kaj hujsega preprecis.

 

Bini februarja bo stara 3leta zdaj pa imam 65000km tako da kaksno leto in pol.

Se pravi, kaj je dobro narediti preventivno na dizel motorjih in kdaj, pri približno koliko kilometrih? 

Sam imam trenutno prevoženih 51000 km. 

Bilo bi lepo, da imamo napisano po točkah, kaj je priporočljivo narediti in približno kdaj. 🤔

 

 

Napisano
pred 22 minutami je scania napisal:

Spektr bencinarko 165 imam ja.

 

Nevlado saj to je to, ampak saj ves vcasih lahko s preventivo kaj hujsega preprecis.

 

Bini februarja bo stara 3leta zdaj pa imam 65000km tako da kaksno leto in pol.

Kakšno imaš porabo,če ni skrivnost?:whatever:

pred 9 minutami je Alex napisal:

Se pravi, kaj je dobro narediti preventivno na dizel motorjih in kdaj, pri približno koliko kilometrih? 

Sam imam trenutno prevoženih 51000 km. 

Bilo bi lepo, da imamo napisano po točkah, kaj je priporočljivo narediti in približno kdaj. 🤔

In to napisat v servisno knjigo !:o

Napisano
pred 1 minuto je Bini napisal:

Kakšno imaš porabo,če ni skrivnost?:whatever:

Povprečje imam 7litrov je pa res da se vozim sedaj 8km v službo. Če pa grem na daljšo turo je pa okoli 6,5 litrov. Sem ga pa z obcutkom spravil ze na 5,9 litrov ampak raje malo dinamike je bolje za avto 🙂

Napisano (urejeno)
pred 38 minutami je Alex napisal:

Se pravi, kaj je dobro narediti preventivno na dizel motorjih in kdaj, pri približno koliko kilometrih? 

Sam imam trenutno prevoženih 51000 km. 

Bilo bi lepo, da imamo napisano po točkah, kaj je priporočljivo narediti in približno kdaj. 🤔

Moje mnenje za vzdrževanje skyactive motorjev od 2012 naprej:

  • menjava olja na makimalno 15000km ali eno leto (bencinar in dizel)
  • vsakih 100000km menjava podložk na injektorjih (dizel)
  • vsakih 100000km čiščenje sita na oljni črpalki (dizel)
  • vsakih 150000-200000km peskanje sesalnih ventilov in sesalnih kanalov (bencinar n dizel)
  • vsakih 200000-250000km kontrola obeh pogonskih verig. (bencinar in dizel)

 

Popravljeno od scania
  • Všeč 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 7 minutami je scania napisal:

Moje mnenje:

  • menjava olja na makimalno 15000km ali eno leto (bencinar in dizel)
  • vsakih 100000km menjava podložk na injektorjih (dizel)
  • vsakih 100000km čiščenje sita na oljni črpalki (dizel)
  • vsakih 150000-200000km peskanje sesalnih ventilov in sesalnih kanalov (bencinar n dizel)
  • vsakih 200000-250000km kontrola obeh pogonskih verig. (bencinar in dizel)

 

Se strinjam. To bi bilo lahko v kaki novi, posebni temi temi napisano z odebeljenimi črkami. Tako bi lahko vsak takoj našel, kaj je pametno postoriti, da ne bo kakih problemov. 

  • Všeč 2
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Ma tele sesalne ventile bi se dalo z endoskopsko kamero fajn pogledat,. Nekje smo se že to menl. Tam takoj vidiš, al je zapacan al ni ;)

 

Definitvno pa kar je napisal scania daje dokaj smisel. se sam nekako strinjam. Za samo olje v bencinarju. Pa upam, da bomo vedeli povedati kaj več čez kakšen mesec. Se z @Aless pripravljava na analize, upam da boma ob teh slo ukrepih uspela to izvest :P

  • Všeč 2
  • Ljubim 1
Napisano

Mislim da bi bili smiselno to debato prestavit v svojo temo, ker v tej temi se bo izgubila in noben ne bo listal 60strani🙄

 

Drugače pa se steinjam z scania glede priporočil preventivnih ukrepov, dodal bi še čiščenje EGR-ja in kontrola pacanja sesalnega dela z endoskopsko kamerco, da se preveri ali je potrebno čiščenje ali ne, na cca100kkm. Pol se dobi občutek kako je stanje in kaj narest naprej. 

 

Glede pacanja ventilov je pa tak da dosti ljudi itak ne pozna tega problema. Kot sem enkrat že napisal pa je ta problem bolj dolgoročni, itak se te obloge nalagajo postopoma in avto postopoma izgublja moč, najbolj očitno pri NA motorjih, turbo motorji še lahko to malo izenačijo z pritiskom zato izguba moči ni takp očitna.

Naslednja faza do katere lahko pride če je teh oblog preveč je da se sesalni ventili ne zapirajo do konca in posledično so delno malenkost odprti tudi med samo eksplozijo v valju, kar privede do pregrevanja sesalnih ventilov in  ventili lahko zgorijo, takrat pa je opravilo že dosti dražje kot čiščenje. 

Najdo sem en dober report o tej temi glede Mazdinih SkyactiveG motorjev, samega PCV sistema, oilcatch cana... 

Glede firme pa iz tuning scene priporočajo firmo Mishimoto, saj če je separator noter vredu narejen je pomoje vseeno glede firme. 

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Bi blo za probat skozi dušilne lopute naprej skozi sesalni kolektor, edino nvm če SkyactiveG nima v sesalnem kolektorju onih loput kot Bmw da ima krajši in daljši pretok zraka. 

Drugače pa ostane demontaža sesalnega kolektorja, tudi to ni tak dost dela. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano (urejeno)

Kopirano z angleškega foruma za CX5:

Fuel injectors

The fuel injectors on some examples that were made between 26 January 2012 and 21 January 2016 might not have been tightened down correctly. Any Mazda dealer will be able to tell you if your car is affected by this and will check the tightness of the injectors for you if it is. 

 

 
WWW.WHATCAR.COM

What to look for when buying a Mazda CX-5 2012 - 2017, covering common problems to check for and overall vehicle reliability.

 

Očitno Mazda ve za problem in se vleče vse od začetka 2012 do januarja 2016. Če se ne motim je v Mazdi 6 isti dizel motor kot v CX5. Je pa govora o nepravilni pritrditvi, po domače zategnitvi šobe. 

Popravljeno od ZsorU

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Eden od korektnih in konkurencnih prodajalcev pnevmatik in platišč, pri katerem se splača povprašati, ko ste pred nakupom.
    • Koliko promil je pogovorno na Dolenjskem samo v zraku...🤔   Ok-zares...eno moje mnenje,za katerim stojim.   Gre za popuščanje že od nekdaj.   Bom navedel Rudy Giuliani-ja,ki je bil župan NewYorka  (1994-2001) in je resnično očistil New York kriminala. In kako je to naredil? Začel je z najmanjšimi prestopki in vse večjimi in večjimi... Vse je kaznoval (seveda preko policije). od kajenja tam,kjer je prepovedano,odlaganja smeti,kjer ni mesto za to,že najmanjših tatvin itd...naprej do preprodajalcev drog,orožja,pravih kriminalcev itd...ne rabim naštevati...   Uspehi so bili neverjetni...kako pa je v New Yorku danes pa mislim,da ne rabim pisati...za kaj pa je tako pa tudi ne rabim...   Gre za stari slovenski pregovor-"kar se Janezek nauči,to Janezek zna"...enako je z romi.   Jqz tukaj krivim vse-vse vlade,kompletno socialo,policijo in vaščane-vsi so bili tukaj preveč popustljivi,gledali stran. Slabo je pa tukaj stanje toliko bolj,ker je "zavoženo",in velika večina  majhnih otrok romov kaj drugega niti ne poznajo...starejši in starši pa-saj niso neumni,in točno vedo,za kaj gre...ti se bodo težko spremenili. Kot rečeno-potrebna bi bila "trda roka" in pedantno ukrepanje ob vseh še tako majhnih prestopkih...na njih pa je izbira,kaj bodo izbrali-pot dobrega in sožitja,ali pa tisto drugo z vsemi konsekvencami. Seveda je pa potrebno biti pravičen..tu ne mislim da smo romom kaj dolžni itd...gre za to,da imajo enake priložnosti itd...a pod enakimi pogoji kot za vse...ker kot sem že napisal "zavoženo".. težko je nekoga zaposliti in integrirati,če ne zna niti pisati,brati itd......ljudje se težko spremenijo ker "navada je železna srajca"...in potrebno je desetletja in desetletja... Po srcu sem optimist (pač tehtnica)...a v tem primeru ne morem biti...ker kot pišem-izobrazba itd... Kolikor je smrt tragika,je za vse vpletene-predvsem tudi vlado,policijo,socialo,socialne delavce,učitelje,ravnatelje itd.-priložnost....a kot se zdi ne bo iz tega nič,ker "bi morali vsi",pa po moje ne bodo.  
    • Ko sem kupoval komplet za mazdo 6, feltne+gume, mi je brez posebnega opozorila dal pokrovčke gor od mazde, namesto MAK.   http://www.alumoda.si/  
    • Tudi škoda nima več logota na volanu in po novem napis😏🤣🤓
    • To mene moti pri novih Mazdah... umikajo se od želja in potreb kupcev in se oddaljujejo od jinba ittai. Tako je vedno, ko odločitve finančnikov povozijo odločitve dizajnerjev. Pri uporabi gumbov se skoraj ne moreš zmotit in jih uporavljaš več ali manj intuitivno. Probaj to počet na ekranu, pa da je še cesta slaba... misija nemogoče.   Tista z napisom mazda na volanu namest logota je pa tolk iz trte zvita.... 🤣
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.