Skoči na vsebino

Predelava prezracevanja M5


Priporočeno sporočilo

Dost mam!

Spredaj smrkava in kihava, otroc se pritozujejo da je vroce, pes je pa na meji pregrevanja. Klima dela drugace se prevec mrzlo ampak sobe 3m stran od prtljaznika so useless

 

Ne vem a je res tezko za enoprostorca s sedmimi zici narest se dva rora in rezi, sam da piha brez posebne elektronike...

 

Torej plan: pri levem ali desnem dovodu klime vzeti dovod in ga po stebricku peljati po strehi do prtljaznika. Sedaj pa vprasanje:

 

- ali je bolje kar koncati na stropu s kako rezo nad prtljaznikom

- ali je bolje speljati do dna boka prtljaznika

- je smiselno se kako luknjico narediti v roru tekom strehe za hlajenje stropa ali raje dati izolacijo nad ror med streho

 

Mrzel zrak mora na tla pihat in izpodrivat vrocega ampak sistem v avtu je drugac in tudi prostor je manjsi...

 

Uporabiti mislim pa kar tisto flex gumijasto rebrasto cev za instalacije. Ima dosti izolacije in je odporna na stiskanje

 

Predlogi?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kakorkoli bo? montiral, nikar zaklju?ka ne obrni v potnike (bodisi ?love?ke bodisi pasje). Ker potem bo sploh polomija...

 

Tudi na?a mamica jepremi?ljevala o tem in to premi?ljevanje prelo?ila nato name. In sem pomislil podobno kot ti, le da sem iskal kak?no kvadratno plasti?no cev, ki bi jo po tleh speljal pod sprednja sede?a. A sem v dvomih, da bi se dobro obneslo. Hladen zrak se ?e po naravi spu??a dol, vro? se ?e po naravi dviga gor. ?e bi speljal skozi streho in na koncu dovolj "razpr?il", bi hladen zrak ohladil vro?ega pod stropom in bi bila povsod primerna temperatura. Da bi ga speljal do dna prtlja?nika, se mi ne zdi smiselno, ker bi hladil noge potnikom v tretji vrsti... Jaz sem celo premi?ljeval, da bi spravil hladni zrak samo po A-stebri?ku do strehe in tam kon?al. Na stropu je med plo?evino in tapiserijo ?e itak prostor, ki bi deloval kot kanal. Ne vem samo, ?e je tapiserija dovolj prepustna, da bi hladen zrak skozi njo prihajal v kabino brez kak?nih dodatnih re?...

 

Vsekakor je bolje hladen zrak vpihovat od zgoraj in ne od spodaj. Je pa avto precej majhen prostor in hitro nastane, da mrzel zrak piha direktno v potnika - kar pa nikakor ni dobro!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To sigurno ne - direktno, edino ce je dovolj za drugo vrsto, torej v prtljazniku.

 

Sem se ravno teden nazaj peljal z multivanom...ima vsaka vrsta nad glavami reze in hlajenje stropa je super zadeva. Edino za psa ne vem ker mu cez sipo nabija...pa moja je se crna...

 

Drugace pa pogooglaj NOGGLE

Trotl ziher pa po komentarjih baje to pomaga, samo je res cesko...

Aja pod sprednjim sedezema so ze sobe ki so pic....dim ko das na noge. Edino ce bi blokiral sobe na noge spredaj da pol tam vec buta ampak spet prtljaznk

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spil sem pir in narocil tale noggle......crn 3m za 78 usd s postnino iz Amerika....

 

Preden razturam avto....malo sem premeril in gre idealno po sredini pod zadnjo klopjo kner so japonci spet pozabili zic narediti...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A te lahko neki vpra?a Jures? Zakaj se loti? zadev po te?ji poti? Za tvoj problem bo dovolj, da zatemni? zadnja vsa stekla od B stebri?ka dalje na max kolikor dovoljuje homolomo. Verjemi, da bo to dovolj, da bo? brez te?av ohranjal ustrezno temperaturo v celem avtu.

 

Temnenje stekel za moje pojme ni neka fensi ?mekerija al pa "mafia wannbe feeling" ampak ima dejansko ?ist prakti?no funkcijo in to je hlajenje avtomobila.


aja a tale noggle je zajebancija in internetni hoax, ker tole ne more bit resna zadeva? :rolleyes:

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A te lahko neki vpra?a Jures? Zakaj se loti? zadev po te?ji poti? Za tvoj problem bo dovolj, da zatemni? zadnja vsa stekla od B stebri?ka dalje na max kolikor dovoljuje homolomo. Verjemi, da bo to dovolj, da bo? brez te?av ohranjal ustrezno temperaturo v celem avtu.

 

Temnenje stekel za moje pojme ni neka fensi ?mekerija al pa "mafia wannbe feeling" ampak ima dejansko ?ist prakti?no funkcijo in to je hlajenje avtomobila.

aja a tale noggle je zajebancija in internetni hoax, ker tole ne more bit resna zadeva? :rolleyes:

zadeva je resna in celo deluje....fajn piha in izjave niso ameri?ki trik (ebay preverjeno) + na?el sem ga ker mi ga je priporo?al kolega z ?aranom iz nem?ije, sam ni verjel dokler ni probal, v bistvu je to to kar sem si zamislil le trotl ziher, nerad re?em cevi v armaturki, da bi vzel hladen zrak ven....za tiste 4 mesece je to to.

 

Zatemnitev mi prav ni? ne pomaga, to sem naredil v prej?nji petki - popolnoma NI?. v tem avtu je ?rna barva pa? fail, ker se vro? zrak nabira v zgornji komori, in se ga ne da shladiti, razmerje hladnega prostora 1/3 spredaj in toplega 2/3 zadaj se ne da izena?iti samo s ?obami spredaj.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Seveda bom naredu kontra test. Avto zapeku na soncu in potem shlajeval z rorom 10 minut in potem brez pa bomo videli temperatur v prtljazniku na istem mestu brez sence prej in potem :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A ne bo zdj ?e itak po?as cajt za menjavo avta? :P

 

Da ne bom sam spamal, ?e pohvalim mal..tko kot prakti?no ?e vsak tvoj avto do zdj, bo tud tale 5ka po?teno zrihtana in vredna ?? :prstgor:

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto je vzdrzevan. To je vedno. Je pa kipljen z namenom familije in obhisnih dejavnosti, kar pomeni da so vidne sledi ponekod tudi notri, je tik pred 200.000km tako da bo resno za razmisliti ce ni za zvoziti do konca.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zatemnitev mi prav ni? ne pomaga, to sem naredil v prej?nji petki - popolnoma NI?. v tem avtu je ?rna barva pa? fail, ker se vro? zrak nabira v zgornji komori, in se ga ne da shladiti, razmerje hladnega prostora 1/3 spredaj in toplega 2/3 zadaj se ne da izena?iti samo s ?obami spredaj.

 

Ahh no to pa ne bo dr?alo... ?e gola termodinamika in prehajanje toplote skozi snovi govori nasprotno. Notranjost avtomobila se segreva zaradi tega, ker sonce segreje predmete na katere sije in ?e to delno blokira? s folijo je temo primerno manj segrevanja materjala v notranjosti in ni?ja temperatura, ki jo lahko klima la?je obvlada. Po testih je kar nekaj stopinj ni?je.

 

http://www.vquestfilms.com/blog/2011/01/window-film-temperature-test-report/

 

crystaline_70.jpg

 

Druga?e pa to sam najbolj ob?utim pri vo?nji slu?benih Passatov. - dva sta brez femnjenih stekel in sta bistveno bolj vro?a kot en, ki ima temnjena stekla.

 

Zanimiva jo, da ima temnjena stekla ravno tisti, ki je ?rn in ob istih pogojih (stojijo na istem parkiri??u pod enakimi pogoji - beri sonce sije na njih) najbolj prijeten in se tudi najhitreje shladi.

 

Vem, da ?ude?ev tonirana stekla sicer ne delajo ampak ?e nekaj stopinj je lahko popolnoma dovolj, da klima lahko ali pa ne zmore opraviti svojega posla.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pa kdo je ta Boss, ki se ima za takega pametnjakovi?a?

 

Petka ima tri vrste sede?ev. Torej sta tista dva v tretji vrsti 3 metre dale? od tiste ?obe na armaturi. In za dvema vrstama sede?ev. Kako mo?an ventilator bi pa morali imeti, da bi skozi tisto 5 cm ?obo zrak pihal do tretje vrste? Saj bi meni v prvi vrsti glavo odpihnilo!

 

Tonirana stekla? ?e je v avtu 55?C ali pa 65?C, je vro?e. Dobro, preden spravimo otroke noter, je avto lep ?as odprt, a je vseeno vro?e. Oken zadaj pa ne moremo imeti odprtih, ker bi otroci lahko kaj ven vrgli. Pomaga edino, ?e je nekaj ?asa odprto desno sprednje okno. Pa ?e to gre samo pri ni?jih hitrostih. Ali pa klima, ki spredaj naredi ledenico, v tretji vrsti pa se niti ne opazi, da kaj piha. In ker je vro?e in slabo prezra?evanje, je otrokoma v tretji vrsti rado slabo.

 

A tako cev ne dobimo nikjer bli?je? In 78 dolarjev je koliko ??

Sem poročena že petnajst let, poleg tega imam šest otrok. Ne moreš me prestrašiti, niti presenetiti, niti šokirati...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na ebayu je nisem nael. Je pa ze poslana - 58?.

 

Jah Boss je cecen skeptik in teoretik. Saj pravim test sledi!! Imam digitalen merilec z zunanjim senzorjem, sledi 6 testov :)

 

- razbeljen avto, prizges avto, klima rocno ma full na noge in glavo, senzor na sedezu druge vrste

 

-isto s senzorjem na dnu prtljaznika

 

- 2x zgornje s tem nogglom speljanim na tla v sredini med oba sedeza druge vrste

 

Toliko casa da se notranja temperatura ne ustali, pa bomo merili cas in temperaturo.

Glede tvoje teorije boss- ves da imam zimski vrt. Na strehi vrta je posebna uv folija, preverjeno sciti pred soncem (zbledenjem itd) temperature pa ne niza saj bi zato morala biti pred steklom, torej zunaj (a je predraga da bi bila zunaj...) to so tudi majstri rekli.

Uv zascita in termo izolacija sta razlicen pojem, drug problem pa je 5m2 crna pleh streha....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja mamica, sej bedak itak ne ve, da je bedak in misli, da so vsi drugi bedaki. Mogo?e to velja zame, mogo?e pa tudi ne. ;)

 

Ma sicer pa, sej mi je vseeno kaj po?nete sej so va?i avti... vem da temnenje preverjeno deluje in je v osnovi namenjeno hladnej?i notranjosti in ne ?efur stajlingu - ?e sta pa prepri?ana, da ne pa pa? ne - nikogar ne prepri?ujem v ni? samo uporabljam fizikalne zakone, ki baje ?e vedno delujejo.

 

Druga? pa imata polhn internet ter strica googla za pomo? in si dejansko lahko preverita kako in zakaj se zrak segreva, zakaj je svetlej?a notranjost avtomobilov hladnej?a od temne itd. Sonce je samo vir elektromagnetnega valovanja in nihanje tega valovanja spodbuja molekule v stvareh, da se za?nejo gibat ali vibrirat in posledi?no se zaradi gibanja segrejejo - in to segrevanje nato oddaja toploto v prostor. Zdaj pa manj kot spusti? son?nega elektromagnetnega valovanja v prostor manj se stvari segrejejo in oddajo manj toplote v prostor. 

 

To je pa BS, da je va?no na kateri strani je folija saj naloga folije je odbijanje dolo?enega dela elektromagnetnega valovanja nazaj in ker samo steklo se skoraj ne segreva saj neovirano spu??a EM valovanja skozi. Se pravi ali je pred steklom ali za steklom folja dela enako nalogo - odbija del EM valovanja. Tudi sama vidna svetloba je del spektra EM valovanja in bolj ko ima? temno folijo bol jasno vidi? svoj odsev v njej kar pomeni, da je odbila ve? svetlobe in celotnega spektra em valovanja.

 

In ?e enkrat ne govorimo o prezra?evanju avtomobila (?eprav se da tudi tu s pravilno usmeritvijo pihanja narest zelo veliko) ampak o tem, da najprej zmanj?a? temperaturo v samem avtu in omogo?i klimi da lahko la?je opravi svoje delo in naloga klime ni, da piha direkt vate ampak da ohladi celoten prostor.

 

AJa ?e to pa neham: pri meni je ogromna razlika ?e samo v tem ali parkiram avto tako, da sonce sveti na zadnji s folijo zatemnjeni del ali da sveti skozi prvo nezatemnjeno steklo. Po ob?utku je razlika na vro? dan v avtu vsaj 10-15?C .

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lepo vas prosim, da mi nehate s takimi, ker moram potem jaz razlagat, kdo je kdo in od kod je in kaj dela in kako, da je strokovnjak za vse in tako dalje...

 

Dve stvari bi ?e dodal:

 

1. Boss, petica (vsaj na?a) ima ?e v osnovi zelo zatemnjeno in bi lahko bolj zatesnil le, ?e bi dal tisto zrcalno folijo. A ne vem, kako bi to lahko homologiral. In se mi niti ne da tuhtat, ker imam slovenske birokracije ?ez glavo... In za ni?at temperaturo v parkiranem avtu sem premi?ljeval, ?e bi se dalo dobiti (?e ne bom poskusil pa narediti) re?etko, kot jo imajo na kak?nih vratih za prezra?evanje (z ustreznimi "sede?i"), pa se na parkiranem avtu malo odpre okno, da to re?etko zgoraj noter in zapre okno, da zagrabi re?etko. Zrak gre skozi, morebiten de? ali morebiten tolovaj pa ne moreta noter (kot bi lahko skozi odprto okno). Mislim, da bi bilo bolje od kakr?nih koli drugih folij, pa najsi bodo zunaj ali znotraj...

 

2. Jures, ne vem kako je v tvoji petici, a na?a ima ?tiroglate in presneto pokon?ne odprtine za zrak. Bo tista noggle-cev ?la gor? Mislim, glede na to, da je okrogla, mora imet presneto velik premer, da zajame. Ali ima kak?en poseben nastavek.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ima poseben nastavek iz kvadrata na krog, oziroma vec jih je za vec tipov.

 

Cefur gor al pa dol, vsaj hladen cefur bom :)

 

Boss bova jutri v zivo kaj vec rekla, a si doma?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Odvisno od vremena e bo vroce gremo ponoc. Saj ves zakaj )

 

Baje so vceri cakal 3,5 ure na meji??? Nasa pot spet nobenega. Ljudje so ovce vsi po gpsu na Dragonjo , secovlje je blo pa 20 minut

Edit: tamala dva sta ravnokar pojedla vzela svoje ruzake in pravta a gremo? (3 tedne sta bla na morju)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jure pa si mogo?e razmi?ljal, da bi dal na streho belo ali pa srebrno folijo? Bi verjetno kar bila razlika v temperaturi.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah kaj pa kondenz ki se bo nabiral na cevi ?

 

Verjemi, ?e zadnja stekla odpre? za par milimetrov bo? re?en vsega, res da potem malo ?umi, samo se pa kanta ohladi da res ni.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah kaj pa kondenz ki se bo nabiral na cevi ?

 

Verjemi, ?e zadnja stekla odpre? za par milimetrov bo? re?en vsega, res da potem malo ?umi, samo se pa kanta ohladi da res ni.

forget it, lahko je sipa cela dol smo probal, pa tudi ni resitev. cev je oble?ena in samo forwardira hladen zrak, saj se ti original plasti?ne cevi tudi ne rosijo (pa niso izolirane)

 

Danes sva oba z mojo ?ist prehlajena..... :angry2: groza je to, klimo je treba imet na ?obe na ful, zaprem srednji da ?opa samo ob strani, da ne grem na bolni?ko. Na noge ali na noge in prvo ?ipo pa ne pride nikamor zrak, segrevanje avta zmaga.

 

Ne vpra? kako je to med vo?njo, baba pizdi da ji piha, otroc pi...da jim je vro?e, pes pa zeva celo pot. Pa je bil v?eraj celo v senci (plo??ice do vrha na obeh bokih prtljaznika :) )

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ma to bi blo sele cesko... :)

?e?ko ja ker ima recimo fabia tako narejeno, pa miniji imajo drugo barvo strehe, tako, da lahko re?e? da je angle?ko 

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

bom zatemnil stekla, danes sva z Bossom ob?udovala hladno M5 (srebrno) z zatemnjenimi stekli, in se ?udila moji ?rni z nezatemnjenimi a vse odprto do kraja, tudi ?ibedahd....pa je bilo v avtu kot v kotlu 

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mogoče si se res nagaral, ampak si vsaj vozil "varčnega" bencinarja.
    • Tako je to...vsak ima "svoj" predalček😄
    • Enake znamke vozilo, enak model vozila, enak letnik vozila, enako veliko vozilo, še barve je enake, enkrat štirikolesni pogon in dvolitrski turbo dizel (poraba 6,7), drugič 1,5 litrski ne-dizel s sprednjim pogonom (poraba 8,8).    Zame ni več dileme, kakšen motor je edina prava izbira.
    • DANES SEM PA SPREMENIL VERO IN TRDIM, DA JE AVTOMATIK NEKAJ NAJBOLJŠEGA NA TEM SVETU!   Sem danes dobil kot nadomestno vozilo enakega, kot je naš dvolitrski dizelaš, le da nima štirikolesnega pogona in da je 1,5 litrski bbeeee eeenn eeennn ciiii narr brrr (me trese že če moram samo napisat). Se pravi težko vozilo z majhnim motorčkom.  Dragi moji, to pa je "trajben getriben"... Saj po avtocesti od Kopra mimo Trsta in do Monfalcona je lepo šlo, nič posebnega. Itak je pol poti omejitev 80 in s tujim avtom sem se omejitve držal kot klop. Ko se je omejitev dvignila, je bilo pa zmerno do pretežno vodoravno in je tudi kar šlo. Od Monfalcona do Solkana je pa polovico poti skozi naselja (50), ostalo pa 70. Nato sem v Solkanu počakal, da so trije otroci končali s športnim plezanjem in en otrok z avtošolo, pa še sosed me je prosil za prevoz, ker se je skregal s punco in dobil čevelj... In tako sen štartal s polnim, že tako velikim in težkim, vozilom v te naše hribe. Sem prekladal tisti menjalnik, da me zdaj bolita noga in roka. In že na pol poti do doma sem si zaželel, da bi bil avtomatik...    Zdaj razumem, kaj so nekateri tu razlagali. Dokler sem vozil dvolitrskega dizla, tega nisem razumel.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.