Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

A ?e komu poka pedal sklopke ob pritisku oz. spustu pedala? Na moji je to ?e tretji pedal, prevozil sem od oka dobra 2 jur?ka od menjave, in se po?asi spet ogla?a. Zaenkrat samo zjutraj prva dva pritiska, ampak glede na izku?nje se to s?asoma poslab?a in poka vedno! 

 

Na servisu pa pravijo, da je to ?e modificirana verzija pedala...K**** pa taka modifikacija, ?e je isto ko prej. Poka pa baje pri pu?ah..tam naj bi bil luft..

 

grrrr

Napisano

Hmmm... meni ni? ne poka. A si preveril, ?e se ti slu?ajno kaj ne zatika ob pedal sklopke... recimo predpra?nik.

33112_1.png

Napisano

Serijska napaka....spektrovi so ze men menjal, poka pa fedr v pedalu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne vem ?e je fedr. Jure je sicer rekel da so pu?e. ma jezi me, ker re?ejo, enkrat se menja in to je to. A poka ?e vedno...

Napisano

Krzisnik je rekel feder, ker prvic so ga namasal pa je blo bolje pol pa spet kmalu poka poka, sej se sami ne vem ce vedo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Tudi meni je za?elo pokati ko pritisnem pedal. Ali je to nujno popraviti??e me ne moti, pa cena tega popravila, ?e je kdo ?e popravljal.

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Nujno je samo toliko, kolikor tebe moti :) Mene ful. Pedal pa stana malo ?ez 300? na servisu.

Uf, na pa spet. ma kaj je prou nujno to zamenjat. Se da samo en kos zamenjat al komplet?

?e tvega?, lahko kaj zgubi?.
?e ne tvega?, bo? gotovo nekaj izgubil.
Najve? pa tvega?, ?e ni? ne stori?!
(Robert Goizneta)

Napisano

Mogo?e za za?etek proba? s kako mastjo mal podmazat, samo bo ?ez ?as pokanje spet nazaj. Zdej, ?e si  strojnik, bi lahko naredil nove pu?e, ker je baje tam problem, ker dobijo luft. Eni pravijo sicer, da je feder, samo dvomim. 

 

Mogo?e res za za?etek proba? namazat s kako mastjo.

Napisano

ja, to je rak rana teh mazd. ?alostno je, ko ti na servisu re?ejo da ti menjana pripada samo enkrat. Tudi ?e ima? v garanciji avto.

Napisano

ja, to je rak rana teh mazd. ?alostno je, ko ti na servisu re?ejo da ti menjana pripada samo enkrat. Tudi ?e ima? v garanciji avto.

Na? ni ve? v garanciji. Gre v sredo na redni servis k Pelkotu pa bomo ?e to rekli ^_^

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • V Novem mestu padala toča, poplavilo športno dvorano WWW.RTVSLO.SI Od severa in zahoda so se nad Slovenijo razširile padavine. Ponekod se pojavljajo tudi močni nalivi in nevihte z močnejšimi sunki vetra. Arso...  
    • Malo večji torx nastavek kot je imbus pa da ga mal potolčeš notri da se "zareže" in poskusit odvijačit. Al je delikatno če udrihaš po napenjalcu vratu?
    • Danes pa sem pedaliral do službe in nazaj (ni nimam blizu, hehe); Getz pri kleparju, da mu sanira zametke rje, Netopirja pa ne vozim če je slaba napoved. Vreme se je odrezalo NAD pričakovanji, ga pohvalim  
    • Skritikrt, imam eno strokovno vprašanje zate.  Na kitari v vratu imam en izrabljen imbus vijak - ključ 5 (matica), na katerem so se toliko izrabile stranice, da se imbus kluč vrti v njem v  prazno.  Ne morem ga vrtati, ne morem ga uničitit. Ali obstaja kak imbus ključ ali kaj podobnega , ki je malenkost večji kot imbus 5 (par desetnik), da prime.  Spodaj je slika, da boš bolje razumel za kaj se gre. Imbus matica je približno 15 mm noter v vratu. 
    • Seveda mi firbec ni dal miru😄...in sem na brzino kokukal,v kakem stanju je Makita. Neverjetno-izgleda,da prakticno ni bila uporabljena...seveda umazaa je,k so nekaj les brusili...a prej izgleda,da je samo stala. Mast v glavi nikoli ni bila "zagreta" do te mere,dabii se lepo razlila tudi po zobnikih...zobniki pa skoraj kot novi. Seveda je steoj star cca. toliko kot jaz..40-50 let po moje🧐...in se je mast čisto posušila in strdila... Ležaji so tudi ok...a jih bom vseeno zamenjal z novimi...tisti najmanjsi na rotorju je celo "odprte" sorte😲...to danes več ne gre🙄... Se vidi tudi na komutatorju rotorja,da stroj ni prakticno nič tekel...tudi z nohtom se ne čuti prehod na drsno površino ščetk. Skratka-stroj je res malce umazan,a je praktično kot nov. Skratka-trije ležaji,mast in nove ščetke in bo stroj delal BP😃 Seveda moram rotor in stator za vsak slucaj temeljito izmeriti,a po moje,ker nič ne iskri,je malo moznosti,da bi bilo elektricno kaj narobe.   Dober video o popravilu točno takih brusilk...a so vse novejše od moje...zanimivo👍     In še en zanimiv.    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.