SpEkTr Napisano 19. september, 2014 Prijavi Napisano 19. september, 2014 Vpra?anje imam o vleki prikolice. Na tujih forumih sem zasledil, da je max te?a prikolice 1600kg. Pri nas pa je 1400kg. Kdo to sploh omejuje? Predvidevam,da to ni uvoznik, kljub temu se mi pa zdi stra?no zanimivo, da se med dr?avami take razlike. No, vsaj v moji homologaciji pi?e 1400kg max. Tukaj pa 1600 recimo: http://www.practicalcaravan.com/reviews/tow-car/28264-mazda-6-estate-22d-163-ts2 Citiraj
jures Napisano 19. september, 2014 Prijavi Napisano 19. september, 2014 Vpra?anje imam o vleki prikolice. Na tujih forumih sem zasledil, da je max te?a prikolice 1600kg. Pri nas pa je 1400kg. Kdo to sploh omejuje? Predvidevam,da to ni uvoznik, kljub temu se mi pa zdi stra?no zanimivo, da se med dr?avami take razlike. No, vsaj v moji homologaciji pi?e 1400kg max. Tukaj pa 1600 recimo: http://www.practicalcaravan.com/reviews/tow-car/28264-mazda-6-estate-22d-163-ts2kilowati........sicer je pa vezano na homologacijo kljuke tudi, tudi sama kljuka ima zahtevane podatke. Pa pazi max te?a prikolice ki jo omenja? je NDM. NDM je te?a prikolice + dovoljena obremenitev, ali po doma?e sama prikolica in njen max tovor. Towball limit: 75kg pomeni vertikalna sila / nosilnost) na kljuki sami (tipi?en primer je prtlja?nik za kolesa, kjer kljuka nosi vso te?o), pri prikolice pa je ve?ja te?a na gumah prikolice Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 19. september, 2014 Avtor Prijavi Napisano 19. september, 2014 Ok, ?tekam za kljuko. Samo, a to pmeni, ?e dobi? serijsko vgrajeno kljjuko na avtu je pri nas 1400kg NDM prikolice. ?e jo vgradi? sam, je lahko kve?jemu manj? Citiraj
jures Napisano 19. september, 2014 Prijavi Napisano 19. september, 2014 Vsaka kljuka ima od svojega proizvajalca podatke - ki je seveda povezan s homologiranim avtom (certifikat je vezan na model avta) Tako da tocno ti ne vem povedat, lahko da je omejitev s strani proizvajalca. Ps ka pa ti gledas za eno kravo????? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
jures Napisano 19. september, 2014 Prijavi Napisano 19. september, 2014 aja sorry - mislim, da je te?a vle?enega povezana z lastno te?o, nikoli ne sme biti te?je, to ve?.. in to je verjetno pogoj. Moja kljuka ki sem jo dal na 5ko, in 5ka je nekaj ?ez 1600kg sama tre?ka: Towing hitch (without electrical set)Class: A50-X Cat. no.M51Designed for:Manufacturer: MAZDAModel: series 5Type: 5 doors, VANproduced since 2005 till 02.2008Approval number according to Directive 94/20/EC: e20*94/20*0226*00Technical data:D-value: 9,3 kNmaximum trailer weight: 1600 kgmaximum vertical cup load: 75 kg Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 19. september, 2014 Avtor Prijavi Napisano 19. september, 2014 Ja razumem. Zanima me pa res, v ?em je trik da v angliji je max 1600 pri nas pa kao 1400 Sicer ne gledam bogve kaj. Gledal sem hobby prikolice, s postavitvijo pograd, miza, postelja in v taki kombinaciji je min NDM prikolice ravno 1400, kar je pa ?e preve?. ?e gleadm Adrio v isti postavitvi gre skozi, ker niso tako te?ke, beri nimajo toliko opreme, tanj?e stene, tla , itd... aja sorry - mislim, da je te?a vle?enega povezana z lastno te?o, nikoli ne sme biti te?je, to ve?.. in to je verjetno pogoj. Moja kljuka ki sem jo dal na 5ko, in 5ka je nekaj ?ez 1600kg sama tre?ka: Towing hitch (without electrical set)Class: A50-X Cat. no.M51Designed for:Manufacturer: MAZDAModel: series 5Type: 5 doors, VANproduced since 2005 till 02.2008Approval number according to Directive 94/20/EC: e20*94/20*0226*00Technical data:D-value: 9,3 kNmaximum trailer weight: 1600 kgmaximum vertical cup load: 75 kg In v homolomo karton?u ti pi?e NDM 1600 al manj? Citiraj
jures Napisano 19. september, 2014 Prijavi Napisano 19. september, 2014 Ja razumem. Zanima me pa res, v ?em je trik da v angliji je max 1600 pri nas pa kao 1400 Sicer ne gledam bogve kaj. Gledal sem hobby prikolice, s postavitvijo pograd, miza, postelja in v taki kombinaciji je min NDM prikolice ravno 1400, kar je pa ?e preve?. ?e gleadm Adrio v isti postavitvi gre skozi, ker niso tako te?ke, beri nimajo toliko opreme, tanj?e stene, tla , itd...In v homolomo karton?u ti pi?e NDM 1600 al manj?1600 seveda - isto kot tale copy paste iz certifikata Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 19. september, 2014 Avtor Prijavi Napisano 19. september, 2014 Hm, a je potem mo?no, da ta kljuka ki jo imam jaz gor, da ima ta max 1400 in so temu primerno spremenili homolomo? ?eprav sej ta podatke je notri ?e od ?tarta, ko kupi? nov avto recimo brez kljuke.. Citiraj
jures Napisano 19. september, 2014 Prijavi Napisano 19. september, 2014 Hm, a je potem mo?no, da ta kljuka ki jo imam jaz gor, da ima ta max 1400 in so temu primerno spremenili homolomo? ?eprav sej ta podatke je notri ?e od ?tarta, ko kupi? nov avto recimo brez kljuke..kolk je ?e te?ka mirajka? Sicer pa ?e se prav spomnim je to da je te?je od vle?enega za tiste brez zavore, in ne na splo?no. Ej tolk je teh pravil..... Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 19. september, 2014 Avtor Prijavi Napisano 19. september, 2014 Ja, mislim da je NDM avta 2135kg. NDM prikolice pa 1400kg. Se pravi ?e dobi? prikolico te?ko 1400kg, rabi? kodo 96, da lahko vle?e?. ?e dobim prikolico 1350kg, gre skozi. Vseen pa je zanimivo da taka razlika obstaja. ?e?ko za moj tip avta pravi, da kljuka prenese 1800kg. :-) Nisem pa gledal ?e papirjev, to sem videl na netu. Citiraj
jures Napisano 19. september, 2014 Prijavi Napisano 19. september, 2014 Ja, mislim da je NDM avta 2135kg. NDM prikolice pa 1400kg. Se pravi ?e dobi? prikolico te?ko 1400kg, rabi? kodo 96, da lahko vle?e?. ?e dobim prikolico 1350kg, gre skozi. Vseen pa je zanimivo da taka razlika obstaja. ?e?ko za moj tip avta pravi, da kljuka prenese 1800kg. :-) Nisem pa gledal ?e papirjev, to sem videl na netu.prenese ?e ampak nikoli ne dajo 100% ?tevilk .... druga?e je ?el kolega s prikolico na tehni?ne, imel je 800kg, vzel ven hladilnik, ?el pod 750kg in se pelje s tretjo tablico :) , razmi?ljam o istem, a bi jo moral prej zvagati na eni vagi za kamione Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
SpEkTr Napisano 19. september, 2014 Avtor Prijavi Napisano 19. september, 2014 Ja, sam to je pa napaka unega na tehni?nem? A niso va?ni papirji od prikolice? ?e pi?e NDM 1200 je 1200, ne glede na to kaj in koliko tovora ima? v prikolici. Al samo policaji tako gledajo? Citiraj
jures Napisano 19. september, 2014 Prijavi Napisano 19. september, 2014 Ja, sam to je pa napaka unega na tehni?nem? A niso va?ni papirji od prikolice? ?e pi?e NDM 1200 je 1200, ne glede na to kaj in koliko tovora ima? v prikolici. Al samo policaji tako gledajo?pri prikolici ki ni tovorna je mislim da to kot ndm (namre? kar je notri je notri), itak je prepovedano nalagat in se peljat notri (ampak vsi vemo kaj dajemo notri :) Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico
Slivka Napisano 19. september, 2014 Prijavi Napisano 19. september, 2014 Stvar je taka, stoji pa takole: - po?itni?ka prikolica ima 800 kg. Ti vzame? ven hladilnik, jo stehta? in na tehni?nem pregledu doka?e?, da tehta manj. Pa ti tam popravijo v homologaciji na 750 in potem se ?teje kot lahki priklopnik, ki ga vozi? s tretjo tablico. Potem da? hladilnik nazaj, pa za na dopust ?e kak?no opremo zraven in te dobi kak policaj, ki se na stvari spozna, pa te pelje na tehtnico in tam poka?e 900 kg. Potem so pa porkoti... - najve?ja dovoljena masa priklopnika je zapisana v homologaciji. In jo predpi?e proizvajalec vozila. In jo ne predpisuje posamezna dr?ava. Ker dr?ava nima ni? s konstruiranjem in izdelavo vozil. - pri prikolici se vedno upo?teva lastna te?a IN nosilnost, torej skupna te?a prikolice - pri priklopniku DO 750 kg skupne mase NI potrebna naletna zavora. Lahko pa jo ima. - priklopnik brez naletne zavore ne sme presegati polovico te?e vle?nega vozila - V Sloveniji pa velja zakon, da lahko vle?e? prikolico te?e 1400 kg najve?je dovoljene skupne te?e BREZ E kategorije, vendar pod pogojem, da skupina vozil (avto in prikolica skupaj) ne presegata najve?je dovoljene mase 4250 kg. Pri tem je pomembna ?e ena stvar: policista ne bo zanimalo, ?e ti trenutno nima? polno nalo?eno in je trenutna skupna masa ustrezna, ampak bo pogledal dokumente in ?e je tam napisana prevelika najve?ja dovoljena skupna te?a, bo? dobil polo?nico za 500? in prepoved nadaljevanja vo?nje. 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 19. september, 2014 Avtor Prijavi Napisano 19. september, 2014 Se vedno ne vem zakaj ima ?estica pri nas manj?o ndm prikolice kot drugod. Citiraj
Shrek Napisano 19. september, 2014 Prijavi Napisano 19. september, 2014 Meni pi?e 1500 kg skupne za prikolico...In to na obeh avtih enako... 626 in 6 Citiraj
Slivka Napisano 19. september, 2014 Prijavi Napisano 19. september, 2014 Ker se generalnemu uvozniku pri urejanju nacionalne homologacije ni dalo dosti migat, ampak je naredil copy/paste od ?esa podobnega in je re?eno. Ali pa je enostavno prekopiral od starega modela. Ali pa je znal angle??ino tako kot Bratu?kova in je kak?no re? pome?al... Vsekakor na?a dr?ava ne predpisuje, kako te?ko prikolico posamezno vozilo lahko vle?e. To je prepu??eno proizvajalcem vozil, da dolo?ijo za svoja vozila sami. In ni nobenih drugih omejitev kot zgolj konstruktorska. Je pa v odvisnosti od najve?je dovoljene te?e vozila in najve?je dovoljene te?e prikolice odvisno, katere kategorije mora? imeti v vozni?ki. 1 Citiraj
Shrek Napisano 19. september, 2014 Prijavi Napisano 19. september, 2014 Na ?estici mi tudi v navodilih za uporabo pi?e 1500 kg skupne...na 626 ?e nisem navodila pogledu ampak samo homologacijo... Kategorij je pa vi?ka...to ni problem... Citiraj
SpEkTr Napisano 20. september, 2014 Avtor Prijavi Napisano 20. september, 2014 Zanimivo, bom pogledal ?e v navodila :-) Citiraj
Shrek Napisano 20. september, 2014 Prijavi Napisano 20. september, 2014 Tabela na strani 4-14motor LF 1500kgmotor L8 1300kgdiesel motor 1600kgNa strani 4 - 15 je pa za Nem?ijo in Avstrijo, je pa na vsaki postavki 200kg ve?... Citiraj
SpEkTr Napisano 20. september, 2014 Avtor Prijavi Napisano 20. september, 2014 Sem poskeniral... Now go figure. Bencinarji vle?ejo ve? kot dizel :-) 1 Citiraj
SpEkTr Napisano 20. september, 2014 Avtor Prijavi Napisano 20. september, 2014 Sem poskeniral... Now go figure. Bencinarji vle?ejo ve? kot dizel :-)?e fajl Aja, a se loh pdf uploada? Citiraj
Slivka Napisano 20. september, 2014 Prijavi Napisano 20. september, 2014 Tabela na strani 4-14motor LF 1500kgmotor L8 1300kgdiesel motor 1600kgNa strani 4 - 15 je pa za Nem?ijo in Avstrijo, je pa na vsaki postavki 200kg ve?... A lahko napi?e?, za katero vozilo konkretno gre (model), ker imam nekoga, ki ga lahko vpra?am za natan?nej?o razlago in ki se ravno pri Mazdah ukvarja s temi stvarmi (?ele zdaj sem se spomnil nanj). Pa bomo hitro na jasnem, kaj je na stvari. Sem poskeniral... Now go figure. Bencinarji vle?ejo ve? kot dizel :-) Ja, vem. Predvsem iz rezervoarja... Citiraj
SpEkTr Napisano 20. september, 2014 Avtor Prijavi Napisano 20. september, 2014 2.2 motor vle?e 1400kg. 2.2 motor vle?e 1600kg. Kaj je razlika ne vem. V specifikacijah je isto, samo hp ima 16.3 kompresijo, Lp pa 16.1. U bistvu ta 2.2 Lp motor vle?e najmanj od vseh... Po homologaciji, kar je presenetljivo... Citiraj
Shrek Napisano 20. september, 2014 Prijavi Napisano 20. september, 2014 A lahko napi?e?, za katero vozilo konkretno gre (model), ker imam nekoga, ki ga lahko vpra?am za natan?nej?o razlago in ki se ravno pri Mazdah ukvarja s temi stvarmi (?ele zdaj sem se spomnil nanj). Pa bomo hitro na jasnem, kaj je na stvari. Mazda 6 letnik 08. To je iz navodil za uporabo za te letnike in verjetno do facelifta... Se pravi 08, 09 in 10 letniki. Na homologaciji in navodilih je isto pri mojem primeru...motor LF in skupna te?a priklopnega vozila 1500kg... Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.