Skoči na vsebino

Mazda CX-3

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda bo poleti 2015 na japonskem za?ela prodajo nove CX-3, kasneje pride tudi k nam, ki ne zgleda slabo na teh malih slikah

 

141119a.jpg

 

141119aa.jpg

 

141119ab.jpg

 

141119ac.jpg

 

141119ad.jpg

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Izgleda agresivno kakor Novi Lexus, s tem, da je zemeljske oblike.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

sigurno ni slab in je lep, mi pa popolnoma ni jasna strategija....kaj bo to 15990? in bo tekmec ne samo CX5 ampak tudi Mazdi 3? Poleg tega pa v Evropo prihaja tudi noivi CX9. Ni mi jasno - ker roko na srce to je avto za ?minkerje

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

sigurno ni slab in je lep, mi pa popolnoma ni jasna strategija....kaj bo to 15990? in bo tekmec ne samo CX5 ampak tudi Mazdi 3? Poleg tega pa v Evropo prihaja tudi noivi CX9. Ni mi jasno - ker roko na srce to je avto za ?minkerje

 

Zakaj tekmec trojki? To je dvignjena "SUV" razlicica trojke... tako kot recimo Golf in Golf Plus ali pa Renault Clio in  Renault Captur... CX-5 je vecja razlicia, CX-9 pa se vecja :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Zakaj tekmec trojki? To je dvignjena "SUV" razlicica trojke... tako kot recimo Golf in Golf Plus ali pa Renault Clio in  Renault Captur... CX-5 je vecja razlicia, CX-9 pa se vecja :) ... 

Ve? da se v SLO kupuje avto na podlagi imeti in cene, ne pa uporabnosti.......tudi ti sam si kolebal med cx5 in m6.....pa si nista konkurenca, uporabnost pa totalno druga

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ve? da se v SLO kupuje avto na podlagi imeti in cene, ne pa uporabnosti.......tudi ti sam si kolebal med cx5 in m6.....pa si nista konkurenca, uporabnost pa totalno druga

 

Saj ravno zato... vec izbire...  Se vedno bi raje vzel CX-5, ce bi imela tisto, kar je pri sestici prevagalo v njeno korist   :) ... Pri meni ni prevagala cena... ampak uporabnost oz. oprema :).. Vsec sta mi pa se vedno oba... ampak ce bi kupoval po sistemu tistega, kar mi je bolj vsec... bi definitvno raje vzel limuzinsko sestico ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Spredaj ?e nekako gre, zadaj pa ista ko Kia. Po prvi sliki sode?, je zadaj kia sportage, nekam ?udno dvignjeno vse skupaj. :)

Napisano

Zakaj tekmec trojki? To je dvignjena "SUV" razlicica trojke... tako kot recimo Golf in Golf Plus ali pa Renault Clio in  Renault Captur... CX-5 je vecja razlicia, CX-9 pa se vecja :) ... 

 

To je SUV razli?ica dvojke - vsaj narejena bo na njeni osnovi.

Golf Plus ni primerljiv - Golf Plus gre v smer enoprostorca (Seat Altea, pokojna Fiat Croma), CX-3 je bolj "terenska" zadeva.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Glede oblike me mogo?e moti le malo preve? resen prednji konec, vse ostalo je top. Upam le, da ne bo preve? kompromisov glede prostornosti, trojka niti ni kaj posebej prostorna za svojo velikost.

Napisano

Mazdin najmanj?i ?portni terenec je CX-3. Japonci ga bodo premierno pokazali na avtosalonu v Los Angelesu. Prina?a nov 1,5-litrski dizelski agregat.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Zanimivo je to da ni 1,5 bencinarja in FWD, bo pa kar konkretna cena

 

Der Mazda CX-3 ist ab dem 19. Juni 2015 bei den deutschen Mazda H?ndlern zu Preisen ab 17.990 Euro als SKYACTIV-G 120 FWD erh?ltlich. Der Einstiegspreis f?r den SKYACTIV-G 150 AWD liegt bei 24.690 Euro und der SKYACTIV-D 105 FWD steht ab 21.990 Euro in der Preislis-te.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

skret

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Glede na velikostni razred avta IMO nikakor ne bi smela biti dra?ja od trojke s primerljivim motorjem in opremo, kve?jemu vsaj kakega jurja manj. Razen ?e bo res zelo presenetila s prostornostjo, v kar pa dvomim, sode? po zasnovi in dizajnu (in ostalih Mazdah, ?e posebej trojki). Upam da bodo pri nas res konkretno ni?je cene od nem?kih.

 

Pomanjkanje 1.5 bencinarja je pa res malo ?udno. Sicer meni je vseeno ker me ta motor ne zanima, kolikor pa opa?am, je v trojki kar popularen.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Ja 1,5 motor bi bil primeren za ve?anje prodajnih koli?in

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

danes vozil avto ene 20 km... G150 bencinca... absolutno nobene potrebe po dizlu zame :)

 

prijetno presene?en, motor odli?no odziven v nizkih vrtjlajih, testno vozilo je imelo povpre?no porabo 7,8l / 100 km

 

NIMA naslona za roko, ima pa vse ostale malenkosti, kot i-Stop, zadnjo kamero, lane assist, HUD, ipd... in pa 4x4 pogon je mela... cena v AT: 26.700 EUR

 

druga?e pa fantasti?en avtek za vozit, prtlja?nik z dvojnim dnom je sicer majhen, vendar glede na razred vozila kar uporaben. prostornost je zadovoljiva, na zadnji klopi malenkost s strani ozka karoserija za vi?jerasle potnike

 

v glavnem, to bi mene melo :)

post-11-0-64827800-1436375297_thumb.jpg

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Naslon za roko je pa za dopla?ilo,?e se ne motim.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

mel sem jo za en dan

 

plusi: vse :)  (motor je sploh zelo dober in se ga vozi dizelasko (2.0, 120KM), gumb za gretje CARSKO!!, sedenje, dizajn, prostor spredaj, tisina, odzivnost celega avta

minus: komi sva dala otroka zadi (mal placa za otroski sedez), prtljaznik je tud majhen (nas recaro babyzen vozicek, ki je tko al tko super kompakten ko se zapira zavzame cel prtljaznik), revolution oprema ima neke pvc sedezne prevleke, 215/50 18 gume (prakticno ne obstajajo), vidljivost zadi bolj porazna, kamera resuje situacijo

 

DSC_0096.jpg

 

DSC_0100.jpg

 

poraba zelo dobra (neki avtoceste, vecinoma mesto) pa se cisto netekoca voznja...

 

verdict: ne bo kupila azradi prtljaznika

DSC_0101.jpg

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Jaz sem jo tudi fural, ravno tak?no G120 revolution. Kot ?e re?eno, zadaj ni ravno na pretek prostora za kolena pa prtlja?nik je relativno ozek, ?eprav litrsko povsem ok (upo?tevajo? dvojno dno). Pa ob?utek sem imel, da G120 malce slab?e potegne kot v trojki. Je pa ?e vedno definitivno bolj?i kot razni 1.6 atmosferci pri konkurenci. V ostalih pogledih pa res super avto, odli?en za vozit, mogo?e malce premehak volan, ki pa je zelo odziven in natan?en, super podvozje, zibanja karoserije za tak avto zelo malo, udoben... je pa res da podvozje ni ravno visoko, mislim da le cca pol cm vi?je kot pri trojki, tk da kakr?nikoli "terenski" podvigi odpadejo. Spredaj se drga? res dobro sedi, lahko nizko al pa crossoverjevsko visoko, prostora spredaj tudi ve? kot dovolj, izdelava zelo dobra (trda plastika na armaturi me osebno ni? ne moti, ker deluje na otip zelo kvalitetna). Edino kar me pa je malce motilo glede kvalitete je centralni tunel, ki se ne zdi ravno najbolje vpet (z lahkoto ga zamaje? z roko). ?e bi le imela malo ve? prostora za kolena zadaj in malce ?ir?i prtlja?nik...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.