Skoči na vsebino

06 Mazda6 120CD FL - olje Mobil 1 ESP - ACEA C2/C3


Priporočeno sporočilo

Vozilo: 06 Mazda 6 120 CD, GY19T6, RF motor z DPF, prevo?eno cca 180.000 km

 

Pozdravljeni,

pi?em poro?ilo o izku?njah z motornim oljem Mobil 1 ESP, ki ustreza tehni?nim smernicam ACEA C2:

 

Linki: Mazda DPF engine oil ACEA C2 http://www.finol.ie/uploads/downloads/Mazda_Original_Oil_Ultra_DPF_5W30_Engine_Oil.pdf

 

Torej z motornim oljem Mobil 1 ESP sem letos prevozil 15.000 km, 40% mestnih vo?enj, 60% po avtocestah. Dizel tankal v glavnem pri OMV ali AGIP (zadnje ?ase raje pri jodlarjih), povpre?na poraba dizla okoli 6,3 - 7,2 kombinirano, gume 195/65 x R15, znucani zimski profil sem potro?il do zadnjega, poletja itaq ni bilo..

Jeseni sem gume zamenjal za Goodyear UG9, poraba dizla se je ?e malo zni?ala, vo?nja prijetno tiha.

 

Motorno olje ni povzro?alo te?av z DPF, nivo olja kot se ?ika. Moj na?in vo?nje z obrati 2500 - 3000 rpm, redko okoli 2000 - 2200 rpm, da je DPF-u lepo vro?e ;).

Filter za olje sem kupil pri Stahlgruberu v Mb za "sitne pare", motorno olje pa itaq vemo kje je ugoden nakup.

Stro?ek oljnega servisa - olje 5 litrov + oljni filter = 43,50? + 12?, pa dva pira po opravljenem delu.

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo  !  Zakaj to olje ? Zakaj ne Mazda Dexelia dpf za to olje Mazda garantira da je edino pravo glih za ta motor , na enemracunu ki sem ga dobil polek avta od lanskega osn.servisa sm videl da je dal noter elf obicno brez dpf sm reko sreca da ni filtra zabil jaz sm dal not olje to original cena 5 L 40eur  na pooblascenem Mazda servisu pa je isto olje 5L 80eur  :aaaaa:


Dobro da ti ne narasca jaz ze mam 2-3 cm nad F po 4 mescih servisa

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede ustrezne kvalitete olja so zadnja veljavna MAZDA navodila iz decembra 2012, kjer Mazda Dexelia ACEA C1 olje ni ve? priporo?eno:

 

Linki:

Mazda Recommended Engine Oil.

Bolj natan?no navodilo:

http://www.mazda-forum.info/attachments/mazda6-und-mazda6-mps/31895d1372776448-motoroel-0w-40-fuer-m6-gg-2005-mazda-original-oild.pdf

 

Bistven podatek je ACEA: C2 in 5W30. Mobil 1 ESP 5W30 v celoti ustreza MAZDA tehni?nim specifikacijam. Spomladi 2014 je bilo nekaj skeptikov, da sem na napa?ni poti. Zelo me veseli, da je ?e kdo z enako, pozitivno izku?njo

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo  !  Zakaj to olje ? Zakaj ne Mazda Dexelia dpf za to olje Mazda garantira da je edino pravo glih za ta motor , na enemracunu ki sem ga dobil polek avta od lanskega osn.servisa sm videl da je dal noter elf obicno brez dpf sm reko sreca da ni filtra zabil jaz sm dal not olje to original cena 5 L 40eur  na pooblascenem Mazda servisu pa je isto olje 5L 80eur  :aaaaa:

Dobro da ti ne narasca jaz ze mam 2-3 cm nad F po 4 mescih servisa

Imel sem enak problem z nara??anjem olja, pa ?e z nenormalno visoko porabo dizla. Moj prijatelj iz Italije je imel podobne probleme in je zamenjal z GAZPROM motornim oljem, ki je za?uda zelo dobro olje. Ker ustreznega GAZPROM olja pri nas ni bilo ve? za kupiti, sem se po primerjavi tehni?nih specifikacij odlo?il za MOBIL. Svetovali so mi ?e drag servis / zamenjavo DPF filtra, pa se je le-ta z novim oljem in vo?njo pri 2800+ obratih lepo sam po?istil. Po cca 200-300 km, se je poraba dizla vrnila v normalne okvirje izpod 7,5 litra, nivo olja pa ve? ne nara??a nad F zarezo, ajde malo ?e, ampak je to zanemarljivo. Pred zimo bom olje zamenjal ?e enkrat.

"Bolje je ?ivjeti sto godina kao milijuna?, nego sedam dana u bijedi."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Fizika je še vedno fizika in ne boš je okrog prinašal, ker tu nam določene podatke ne želiš prikazat, ker potem pade tvoja pripoved.   Bom poskusil še 1x z razlago. Mestna vožnja ni enaka mestni vožnji. Kaj to pomeni? Če se pelješ skozi mesto in je to relativno prazno brez rush hour gneč ter konstantnega stanja pri semaforjih je to dejasnko med najbolj varčnimi potmi pa al maš EV al pa ICE. Ko imaš mestno vožnjo v pravem pomenu besede z mnogo starti in ustavljanji ter stanjem je pa med najbolj potrošnimi načini premikanja ne glede na vrsto pogona.   Potem so tu regionalke, kjer pri EV-jih velja, da ravno zaradi učinkovitosti pogona je nižja hitrost bolj varčna kot višja... ja 40-50km/h je bolje kot recimo 80km/h. Pri ICE pa zaradi prestav, efektivnosti delovanja motorja, izgub samega delovanja motorja so najbolj varčne vožnje kar tam nekje med 50-80km/h.   Avtocesta je pa smrt za porabo EV-jev, kjer dejansko ravno zaradi učinkovitosti pogona EV-ja ta res skokovito raste z večanjem hitrosti, medtem, ko pri ICE je povečanje porabe bistveno manjše ravno zaradi dejstva, da se za sam pogon porablja le cca 30% energije, ostalo so izgube.   Tko, da ja pri porabi kot jo navajaš, si se vozil sila počasi, kot tudi kaže povprečna. Si upam trditi, da verjetno sploh nisi šel na AC in da za Slo AC-je niti nimaš vinjete. Imam prav?   Aja še to. Sem z dvema EV-jema poskusil vozit enako hitro na enaki trasi kot s svojo 6-ko. Vključuje večino AC, cca 30% mestne z relativno malo gneč in nič regionalk. In ja na AC sem vozil z max dovoljeno hitrostjo. 5,5l/100km imam porabe na ICE, EV-ja pa sta imela od malo pod 20kWh do nekaj nad 20kWh na tej razdalji pa sta bistveno manjša avtočka kot šestica. Ja AC jih je dobesedno zaklala.
    • No, pa saj bo trg pokazal ceno. Če nisi nek izkušen prodajalec, je bolje malo naviti in se počasi dol premikati. Jaz sem s 14 let starim Meganom podobno naredil. Ceno sem navil na 2,5 kratnik kar se je vrtelo na avto.net. Potem sem jo po tednih počasi nižal in začeli so grabiti pri 2 kratniku tistega kar je bilo povprečno na avto.net in je bil za tam okrog tudi prodan v roku cca. enega meseca. Cilj je pa bil, da kupi avto nekdo, ki ga bo naprej uporabjal in da niso kakšni nebodigatreba dilerji okrog mene hodili. Že tako jih je preveč... Mudilo se mi ni, avto je bil lepo vzdrževan in ohranjen za svoja leta in to je to. V takšnih primerih se lahko malo poigraš s trgom in naženeš vsakega, ki ima preveč se veselje pogajati. Pri tako postavljeni ceni pridejo mimo samo resni in še preveč klicev se znebiš. Meni se drugače in kako se to ponavadi dela, na žalost ne ljubi...
    • Torej očitno ni narejen za te obremenitve in primeren za vožnjo po AC do Črne gore, ker bi ga skurilo in porabilo bistveno več od prikazane energije. Sedaj me pa res  zanima kako si se cijazil in koliko časa si porabil za takšno razdaljo s to raketo.
    • Glede na forum, samo enega to moti, ampak tolk fejst da se mu je cist odpelal 😂  
    • Mene fascinira izbira, ker je totalno na kontra polih. Kupi naj, kam ga srce vleče, bo najbolj zadovoljen.   @DINAMIK Glede plastik si priberi tukaj: Tema o plastikah   99% jih ta zadeva ne moti.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.