Skoči na vsebino

filtri

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Rde?a sesa hladen zrak izpod levega blatnika

Modro bi dal stran in jo zama?il, vzel papirnat filter ven in tam ko je Rde?a cev pove?al luknjo in napeljal novo cev do levega blatnika in tam postavil nov filter.

 

 

 

to bi bla kr dobra varijanta si ?e jst nism tega po?tudero kr jst sm ga mel kar na uni modri cevi

VOZIM MAZDO NE MOTI!!!

  • Odgovori 52
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Naložene slike

Napisano

Evo, (moje in va?e izku?nje gor al pa dol) zamenjal sem zra?ni filter na moji 6-ki za K&N vlo?ni zra?ni filter in glej ?udoooo, zvok avta se je kar precej spremenil, odzivnost na pritiske na pedalko plina pa je tudi ob?utno bolj?a - ni mi ?al teh nekj EVROF...... :rispekt::bravo::ljubezen:

Papa, Tomi
Napisano

hahaahahah

 

Pa ?ta se ti kesi??

Dnar mora kro?it - pa saj to itak ?e ve?..... :pepsi:

Papa, Tomi
Napisano

res je

sam vseen si faca..in to super faca :bravo:

(moram vseen vprasat: a bos znizal? :D)

 

Hmmm, zaenkrat ne - mogo?e potlej, kaj pa vem, kaj se bo spremeknilo v moji bu?i....

 

Z tem filtrom se zvok v vi?jih obratih vsaj malo pribli?a Diesel powerju - moram priznat, da ga v?asih malo pogre?am.... :(:rulam:

Papa, Tomi
Napisano

ta :rulam: me spominja na zdravek case...

lahk ti dam za krog diesel powerja ce hoces :)

 

Praso, da si bom samo lu?te naredo, pol pa hoto avto menjat...pa nimam dinari... B)

Papa, Tomi
Napisano

ta :rulam: me spominja na zdravek case...

 

Ja sam takrt ste se pa res po?l o benz vs dizl :(

Je blo kr dost kregarije.

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

Ja sam takrt ste se pa res po?l o benz vs dizl :(

Je blo kr dost kregarije.

 

Samo jaz sem bil (in sem ?e vedno) na strani Diesel Power-ja, vozim pa benz... :ne vem: :mi pijemoo: :hohoho:

Papa, Tomi
Napisano

Samo jaz sem bil (in sem ?e vedno) na strani Diesel Power-ja, vozim pa benz... :ne vem: :mi pijemoo: :hohoho:

 

Najbolj?a kombinacija :hohoho:

POZOR!

 

Kredibilnost mojih izjav in nasvetov je lahko vpra?ljiva.

Napisano

zraven vas se pa mora vsak ?lovek nasmejat :hohoho::hohoho::hohoho:

 

da gremo malo nazaj k temi, komar kje pa si kupil ta vlo?ni K&N filter?

Napisano

zraven vas se pa mora vsak ?lovek nasmejat :hohoho::hohoho::hohoho:

 

da gremo malo nazaj k temi, komar kje pa si kupil ta vlo?ni K&N filter?

 

blind ?e ga rabi? imam jaz doma vlo?nega....

Powered by MAZDA MR racing & VICS-Variable Intake Charging System

Napisano

komar ?e du?ilce dej stran pol pa bo mukal :bravo:

 

pa pri filtrih naj bi se ?ele od 1.8 motorjev naprej kaj poznal, kar je na manj?ih je samo zaradi zvoka, ?e posebej pri Hondah :P

 

Ja pri hondah dobi? ko kupi? novo ?portni konusni filter :hohoho:

Napisano

da gremo malo nazaj k temi, komar kje pa si kupil ta vlo?ni K&N filter?

 

 

E-bay je zakon :bravo:

Papa, Tomi
Napisano

E-bay je zakon :bravo:

 

V?asih. <_<

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 leto kasneje...
Napisano

prosim pomo?!!!

 

Odlo?il sem se, da si bom v mojo Mazdo 323F BG letnik 91. namestil konusni zra?ni filter ampak ker se sam s tovrstnimi stvarmi ?e nisem ukvarjal, me zanima, kako in kam pritrdit. Problem je ta, da ima trenutno org. okrogel filter.

 

SLIKA POD POKROVOM:

Objavljena slika

 

Razmi?ljal sem pa tako:

Objavljena slika

da bi cev ozna?eno s ?t.1 zama?il in na cev ?t. 2 nataknil konusni filter. Org. filter, pa bi odstranil iz ohi?ja. Konusni filter bi lahko tako pripeljal ?isto v sprednji del odbija?a, kjer so tudi odprtine za dovajanje hladnega zraku.

 

Predlogi in namigi. Prav bi mi pri?le tudi slike va?ih sistemov na istem motorju iz. istem org. zra?enju.

 

Sem pa ?e gledal univerzalne konusne filtre, ampak se ?e nisem odlo?il za nakup, ker potrebujem namig za monta?o pred nakupom.

 

Hvala

Napisano

Nekako takole izgleda pravi CAI.

Ali pa takole.

?e ima? dovolj prostora pa lahko naredi? nekak?no za??ito za filter.

Bistvo? Predlagam, da si nabavi? cevi in jih se?vasa? skupaj ali pa ti jih nekdo drug. Pa ne pozabi vmes dati kak?no gumijasto cev, da ne bo ?isto trda ampak pregibna cev. ?e bolje je, da gre? v kak A3M po "harmoniko" (gumijasta cev, ki je kot harmonika tak?na kot je pri tebi vidim ?isto na koncu cevi 2) ki bo potem "dihala" torej bo cev lepo pregibna. Lahko pa? le kupi? eno 90 stopinjsko krivino, ki jo da? k loputi in eno cev ki bo speljana tja kamor ho?e?. Da se marsikaj samo pljuniti je treba v roke. :P

Napisano

?e bi blo pa bol na hitro narejeno so pa tut vodovodne cevi dobre ! :D:bravo:

 

Kazga honda?a vpra?i :P (brez zamere) nism mogu da ne bi napisu

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano

Pravzaprav so ne le dobre ampak odli?ne, poceni, nesumljive in se ne grejejo toliko kot plehnate kar pomeni hladnej?i zrak v motorju. B) Sem skoraj pozabil, evo ?e par slik:

Objavljena slika

Deli ki jih potrebuje? naprimer za Renault 1.4

Objavljena slika

Vse skupaj najprej sestavimo "na suho"

Objavljena slika

Potem je tale tip le ?e zakovi?il dele in cel CAI po?trihal na mat ?rno in voila:

Objavljena slika

Napisano

To ne dihta glih in potem filter ne opravlja svoje funkcije, ?e mene vpra?a? pri sekret cevi...

 

Ne re?em do filtra, ne pa od filtra do motorja... <_<

:)
Napisano

Symon, jst sm rekel na hitro. Tale je iz tega naredu cel projekt ... :P

I'm not trying to impress you ... but I have a tractor.
Napisano
:hohoho::hohoho::hohoho: manka nekaj ,kotli?ek za vodo potegnit :hohoho:

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.