Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Problem.

 

Sem ?e imel v planu ?arnice na moji ?estici zamenjat, pa sem si mislil, zakaj bi, ?e mi pa delajo....no in danes zjutraj mi je ena crknla...

Sedaj so notri H11...

 

Zdaj pa re?itev...kaj naredit?

 

1. Xenon kit montirat

2.Navadne ?arnice not dat

 

?e je to?ka 1, potem kaj notri dat?

?e je to?ka 2, potm kaj notri dat?

 

Hvala za priporo?ila in pomo?.

 

LP Ivan

Napisano

Pomoje, ?e nima? xenon ?e serijsko je traparija not xenon ?arnice dajat... Nvem raj uzam phillips light blue ?arnce, so na ravni normalnih ?arnic kao ene izmed bolj?ih. Jest sm biu osebno zelo zadovoljen :). Drga? se pa jest zej isto odlo?am med philips X-tremeVison alpa philips white vision, ker mi je ena crknla ;)

http://www.conrad.si/Philips-X-tremeVision-H1-12-V-P14.5s-srebrn,-1-kos.htm?websale8=conrad-slowenien&pi=1286026&ci=SHOP_AREA_176629_0315011

 

 

Napisano

Hehe, pa sej te so cist iste, kot extreme vision. Obedve sta 120%,razlika je sam v ceni. Philipsove so 30e sam ce pa pr ebayu upostevas se postnino je pa tm tm :). Nvem jest se bl nagibam k extrem vision sam me je mal strah, da mi ne bojo spet po pou leta crknle kokr so mi light blue.. k pr telih mazdah grejo te zarnce, kot za salo :)

Napisano

Ne vem, ?e so ravno iste. Konec koncev dela 'kao' druga firma, na tistih 120% se pa jaz ne bi zana?al da je isto. Za probat bi blo. Sicer pa sigurno kje na netu obstaja kak primerjalni test :)

 

A pa ma? ti H11? Ker teh philipsovih za h11 ni namre?. Jaz sem ?e 1x naro?il night breaker, men zdr?i mogo?e malce dlje zaradi dnevnih lu?i. Svetijo pa res dobro.

Napisano

Ne nabavljam preko e-bay...pa?...

Notri je bila philipsova z oznako H11 LL in je zdr?ala, kar imam avto...leto in pol...pa ?e ve? verjetno...

Kar sem spra?eval, so mi rekli, da tiste, ki mo?neje svetijo, imajo pol kraj?o ?ivljensko dobo... Kupil sem navadno GE...pa sveti na oko tako kot stara...na drugi strani...

Napisano

Ajaa.. ja pismo mene tele extreme vision mal matrajo :D sam bom se vidu. Drga? mam pa H1 za dolge in kratke ;)

Napisano

Tudi jaz tako mislim. No mogo?e ga bom, samo ker je poplava teh kitov res ogrmona niti ne vem, kaj. Ajvarja ?akam, da si bo malce ?asa vzel, ko bo zadihal in zrihtal kaj ugodnega in kvalitetnega :D

Napisano

Ej.,.SpEktr...mislim ,da se spla?a po?akat Ajvarja.res je mojster za to.ti bo znal pravilno svetovat glede kit xsenon.zdaj je res v gu?vi...lp

  • 1 leto kasneje...
Napisano

Jest se vedno bolj nagibam k ledicam. Balasti so zelo majhni, ne rabis nobenega ventilatorcka, nerabis nic predelat, 6000k in snop zgleda kot originaln, nemotec za ostale udelezence v prometu, garancija 2 leti, zivljenska doba 30,000h medtem k ima halogenka 400h! (tudi garancija na zivljensko dobo), cenovno ceneje kot xenon kit, plug and play :).

http://www.ebay.com/itm/80W-9600LM-Fanless-CREE-LED-Headlight-Kit-H1-H3-H4-H7-H8-H9-H11-9005-9006-9007-/262395705469?hash=item3d1800b87d:g:xckAAOSwAvJXCmJe&vxp=mtr

Napisano

?e se ne motim, sem bral v enem starej?em postu, da je imel folk neke probleme s ?tromom oz. nihanjem obratov, s 55+ W ?arnicam... je treba potem mo?nej?i akumulator mogo?e?

Napisano

Sej imas balaste oz. pretvornik tako da nebi smelo biti problema. Problem zna biti ce imas mocnejse zarnice in brez pretvornika. Te ledice so namenjene ravno za zamenjavo halogenskih zarnic. Sem pisal ce zna bit problem ce imam v isti luci prizgane dolge (halogenke) in istocasno kratke (led) pa pravijo da je popolnoma varno.

  • 4 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.