Skoči na vsebino

Skripanje zavor


Priporočeno sporočilo

Po menjavi prednjih diskov in zavornih plo??oc na M6 2008,

se pri ne?nem zaviranju pojavlja zoprno cviljenje, ki ga prej

ni bilo. Plo??ice naj bi bile original Mazdine. Ali je kak?en drug

na?in za odpravo cviljenja, kot zamenjava plo??ic z verjetno

"mehkej?imi"? Po zamenjavi imam prevo?enih 5000 km.

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 meseci kasneje...

Na forumu so nekateri uporabniki preizkusili precej kombinacij plo??ic in kolutov (v drugih zavornih temah). Sicer je mogo?e proti cviljenju vedno kaj malega narediti (kontaktne to?ke med plo??ico in batom / posebne podloge?, neke masti, dodatno o?istiti vodilo za plo??ico na ?eljusti, ...), vedno to pomeni razdiranje zavor, kar se mi kot lenobi ne da - pod pogojem, da zavirajo pravilno - ne preve? (?eljust za servis) in ne premalo. ?e potem ni povsem nujno, da preneha cviliti. Si mislim, da vozim avto iz PSA koncerna in mi cvili naprej. ?e to samo pri malo ogretih zavorah v kombinaciji originalni koluti in Textar plo??ice.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko sem sam kupil avto zavore niso cvilile. Ko sem ?el delat 2 servis (takrat ?e na uradnem servisu) so me klicala in mi sporo?ili, da so plo??ice fu? in ?e jih menjajo. Ker pa? imam rad avto tak kot more bit sem rekel ok.

No od te menjave (bila je pri 160k km....sedaj jih mam 227k - se pravi skoraj 70k km) in sprednje bremvze ?e vedno nagrav?no ?kripajo. Ko si v kak?ni parkirni hi?i ko odmeva je noro.

 

Naslednji mali servis jih bom verjetno menjal. Toda tokrat bo to zrihtal Pelko in upam da ?kripanje izgine.

 

P.S. Pozna se pa tudi fino na feltnah. Po kakih 2 mesecih so bolj ?rne kot srebrne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

smo ?e ugotavljali, da so tovarni?ke pretrde in da rade pregrejejo diske, ki za?nejo tresti. Ko sem jaz na novih mazdah ?el na katerekoli druge iz avto?tacun, je bilo opaziti takoj ve? prahu na feltnah - se pravi da se je 'energija' spro??ala oz obrabljala v prah ne v toploto in diske

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se bom kr pridru?il tem ugotovitvam... men so tudi menjali sprednje za tovarni?ke in je ?e za?elo cvilit. Razmi?ljam da bi tole reklamiral, ker kon?no ni poceni pa ?e slabo lu? me?e na znamko, ?e avto cvili kot kak star jugo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.