Skoči na vsebino

Letne gume 2015

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem se odlo?il za Fuldo, Ecocontrol HP. Jih dobil na petrolu za 46,40?.

Fuld pa ?e nikoli nisem imel. Ne zimskih in ne letnih.

Fulda Ecocontrol HP je ok guma. Za normalno vo?njo ne bo razo?arala nobenega. Po prvih 500km imam zelo dobro mnenje. lp

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kupujem 215/45 r18 gume za novo Mazdo3 in ugotavljam, da je izbira precej omejena.

Ima kdo kak?en predlog katere bi vzel oz. je ?e kupoval za svojo.

Imam Toyo Proxes T1 Sport XL v tej dimenziji in sem zelo zadovoljen, ?e posebej po mokrem. Imajo prevo?enih ?ele 3000 km, tako da realne ocene ?e ne morem dat. Cena je bila 115 ? za kos. www.gumenadom.com
  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme!

Katere gume od teh? Verjetno so vse dobre ampak vseeno va?e mnenje.

 

Goodyear EfficientGrip Performance

Continental SportContact 5 

Bridgestone Potenza S001

Bridgestone Turanza T001

 

 

04_aplicacion_nuevos_neumaticos_verano_g

 

contisportcontact-5-tire-image.png

 

470310842.jpg

 

39358_2g.jpg

 

 

Napisano

Samo T001 ne, ker so glasne kot hudic, pa tudi drzijo ne najbolj, jih bom verjetno ze letos zamenjal z drugimi.

Moj glas od teh gre SportContact 5

 

Preverjeno odlicna guma pa je Eagle F1 Asymmetric 2, ne vem pa kako je z novim Asymmetric 3 modelom

Napisano

Sportcontact5 je radirka

Jaz bi raje novo F1, ce mora bit od teh pol S001 (upostevat moras da mas tezo+konje in rabis trso gumo)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sam imam nekoliko druga?no dilemo.

Sedaj sem v dveh letnih sezonah prevozil 48752 km (19735 + 29017) na tovarni?ko montiranih Bridgestone Turanza. Lani je bila te?ava v tem, da se je po zamenjavi naprej-nazaj na sprednjem paru naredilo "stopni?enje". Posledi?no je treslo ravno pri 130km/h. Zaradi tega sem spet zamenjal naprej-nazaj, nekaj malega tresenja se je pojavilo pri 110, vendar je bilo vzdr?no.

Profila spredaj je po predpisih sicer ?e vedno dovolj, vendar celo sezono ne bo zdr?alo. Zadaj ga je ?e toliko ve?, vendar gume za spredaj nista primerni (stopni?enje).

 

Glede na pri meni dve letni sezoni pomenita skoraj 60.000 km (prva sezona ni bila cela), se spra?ujem kaj bi bilo bolj?e: kupiti "premium" znamko za dve sezoni (rang cene 220-240EUR/kos) ali kupiti kak?no cenej?o izvedbo in menjati vsako leto. Turanze ne bi ponovil, ?portne gume pri moji kilometra?i ne pridejo v po?tev, tudi Kitajcev bi se izognil.

 

Domnevam, da so nove Nexen, Kumho, Falken..., ki so "pol" cene Continentala, Mishelena... kot nove sicer slab?e od novih premium znamk, vendar ?e vedno bolj?e od eno leto rabljenih premium.

 

Se pravi: premium za dve leti, ali nekaj srednjega za eno leto?

 

Dimenzija: 225/45R19

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

tvoj problem bolj kot premium vs. srednji rang je to, da v tej dimenziji ni neke izbire...vecinoma so sam sportne gume in to je to

 

ce michelin izdeluje primacy 3 v tej dimenziji, potem bolje to, ker poleg tega, da je dobra guma, se ti ni treba parat zivcev z vulkanizerji, branjem testov, dilemami glede izbire itd itd...

priporocam tudi pirelli p7 cinturato BLUE (sva na istem glede kilometrov, 90% avtocest, dolge voznje) in je edina guma do zdaj, ki je zdrzala 3 sezone...sicer je izrazito touring guma, ampak za 1000km po avtocesti pri 140km/h vec niti ne rabim...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

tudi sam bom letos kupoval nove letne gume (18 col)

 

do sedaj sem 3 sezone (zadnja je bila ?e na meji) imel GY Eagle F1 Asym2. Sedaj razmi?lal da bi kupil iste toda zun so Asym3.

Ali se spla? dat 20? po gumi (se prav 80?) ve? za Asym3 ali bi kar Asym2 vzel saj neke nore hude revolucije verjetno ni.

Napisano

ce si bil zadovoljen, potem se ne splaca... vcasih je novi model celo slabsi od prehodnika

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

tvoj problem bolj kot premium vs. srednji rang je to, da v tej dimenziji ni neke izbire...vecinoma so sam sportne gume in to je to

 

ce michelin izdeluje primacy 3 v tej dimenziji, potem bolje to, ker poleg tega, da je dobra guma, se ti ni treba parat zivcev z vulkanizerji, branjem testov, dilemami glede izbire itd itd...

priporocam tudi pirelli p7 cinturato BLUE (sva na istem glede kilometrov, 90% avtocest, dolge voznje) in je edina guma do zdaj, ki je zdrzala 3 sezone...sicer je izrazito touring guma, ampak za 1000km po avtocesti pri 140km/h vec niti ne rabim...

Kak?na je razlika med P7 in P7 blue?

Ker samo P7 se da dobiti v tej dimenziji...

 

PS: ravnokar ugotovil, da je P7 BLUE do najve? 18"

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

tudi sam bom letos kupoval nove letne gume (18 col)

 

do sedaj sem 3 sezone (zadnja je bila ?e na meji) imel GY Eagle F1 Asym2. Sedaj razmi?lal da bi kupil iste toda zun so Asym3.

Ali se spla? dat 20? po gumi (se prav 80?) ve? za Asym3 ali bi kar Asym2 vzel saj neke nore hude revolucije verjetno ni.

 

Jaz sem tudi na Asym2 in ve? kot zadovoljen.. guma je naravnost super. So me stra?ili z obrabo ampak pri 15.000 prevo?enih se sploh ?e ne pozna tako, da ra?unam, da vsaj 60.000 mora zdr?at.

 

Po?akaj na prve teste Asym 3 pa bo? videl kje je.. ampak vseeno mislim, da zajebat ne more?, ?e jo vzame? je pa res, da 80? prihranka pa ima? preizku?ene gume pa tudi ni slaba izbira.

33112_1.png

Napisano

Da ne odpiram nove teme!

Katere gume od teh? Verjetno so vse dobre ampak vseeno va?e mnenje.

 

Goodyear EfficientGrip Performance

Continental SportContact 5 

Bridgestone Potenza S001

Bridgestone Turanza T001

 

Bral sem danes o Nokian Z Line  - http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nokian/zLine.htm

 

Zgledajo kar dobre. Bom verjetno kar tole vzel za probo. 

 

maxresdefault.jpg

 

 

Napisano

zLine sem tudi sam "markiral"

 

Original Bridgestone ima indeks nosilnosti 92, zLine v "moji" dimenziji 96, poleg tega se jih dobi samo v XL izvedbi

 

Skrbi me vpliv na udobje

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Ne bo razlike, sam manj pumpat (recimo za ene 0.1-0.2 bara vec od tovarniskega pa je)

 

zLine sem tudi sam "markiral"

 

Original Bridgestone ima indeks nosilnosti 92, zLine v "moji" dimenziji 96, poleg tega se jih dobi samo v XL izvedbi

 

Skrbi me vpliv na udobje

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Upam, da je ostal v M6, ko se je prodala 🫣
    • Napačna tema...med vice moraš dat😄   A dost teh spejev ponucas?😂🤣😉       
    • Mi delaš gušte, zdaj, ko ne morem kolesarit. 😄 Te proge so res zakon. 👍
    • Evo javljam se še jaz. Prevoženih 3.500km. Avto je meni zakon oh in sploh.   "Jimba ittai" ni samo marketing.    Avto se vozi bistveno bolje kot karkoli v tem cenovnem razredu, pa tudi višje. Kraljuje na regionalkah, je povsem dovolj poskočen pri hitrostih do 130 in ima odlično lego na cesti. Na avrocesti nad 130 pa je malček len, oz. je treba prešaltat v nižjo prestavo in stopit orng po gasu, pa še tako se ne zmakne kaj preveč. Skratka za dirkanje po avtocesti je bolje pogledat kaj drugega, ampak tisto drugo, za podoben denar, skoraj zagotovo ne bo tako dobro na regionalki po ovinkih 🙂     Seveda bi tudi jaz raje mel kakega turbota, katere delajo za ameriški trg, ampak če ni pač ni. Je pa tudi res, da bi potem raje vzel Mazda3.   Povprečje porabe kaže računalnik da je 6,9l/100. Ko greš na izi nekam po regionalki pije zadeva zelo solidnih 5,5l, brez da bi kaj pazil in vozil varčno. Po mestu in AC bistveno več seveda.   Čričkov ni nobenih, nasprotno, konstrukcija notranjosti je svetlobna leta nad kako toyoto ali vw. Ni ravno premium premium, ampak skoraj. Kvaliteta.   Povezljivost in uporaba z iphone carplay je čudovita. Ko šariš po menijih se ne zatika nič, kot se zatika pri recimo novih Toyotah pa še katerih drugih. Včasih se res zgodi da pozabi telefon in ga moraš še enkrat pairat. To se mi je zgodilo do zdaj enkrat.   Seveda pa ni popoln. Kar gre meni na živce so:   1. avtomatska vrata prtljažnika: Tolko da ne rabiš delat pilotove chek liste pred vzletom, kaj mora bit vse izpolnjeno da gospodična mazda odpre en bogi prtljažnik. Da ne govorimo o tem  da je to še ena dodatna stvar, ki se lahko pokvari. Bi raje mel navadna vrata, ampak kaj ko ni bilo opcije za paket opreme Nagisa, katerega sem na vsak način hotel imet.   2. PARK SENZORJI. so ena katastrofa od katastrofe. Ne razumem kako lahko tako banalna zadeva leta 2025 kvari izkušnjo pri sicer zelo dobrem avtomobilu. Kle so ga posral, strašansko zanemarjeno. Sicer ne vem ali je to samo pri meni al jebe še koga, ampak 10 let star polo, 20 let star passat in 15 let star eos so svetlobna leta nad tem.    @Freedom988 Avtomatsko zaklepanje in odklepanje dela 99%, pa še tisti 1% sem verjetno jaz kriv. Skratka avto se odklene ko primeš za kljuko in imaš ključ v žepu. Avtomatsko pa se zaklene ko se s ključem oddaljiš. Da je zaklenjen vidiš po tem da pipne in pospravi ogledalca. Nobenega problema s tem, da se tudi naštimat na zaklepnje na ključ. Sem vozil glanc novo yaris po Franciji letos 14 dni na dopustu in je super avto, ampak ni pa nobene primerjave napram cx-30. Nobene. Edino to, da je imela vse kamere in je praktično vozila sama, ampak to ti bo tudi cx-30 če vzameš avtomatik in pripadajočo opremo.   @tommzy Hmmm.... Črički, razlika v barvi... jaz bi zadevo reklamiral. Ne vem sicer kaj lahko dosežeš, Baje pa da pridejo včasih kar fejst poškodovani iz ladje in da majo servisi včasih dela tud za kak teden da jih spravijo k sebi. 😞  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.