Skoči na vsebino

Letne gume 2015

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sem se odlo?il za Fuldo, Ecocontrol HP. Jih dobil na petrolu za 46,40?.

Fuld pa ?e nikoli nisem imel. Ne zimskih in ne letnih.

Fulda Ecocontrol HP je ok guma. Za normalno vo?njo ne bo razo?arala nobenega. Po prvih 500km imam zelo dobro mnenje. lp

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Kupujem 215/45 r18 gume za novo Mazdo3 in ugotavljam, da je izbira precej omejena.

Ima kdo kak?en predlog katere bi vzel oz. je ?e kupoval za svojo.

Imam Toyo Proxes T1 Sport XL v tej dimenziji in sem zelo zadovoljen, ?e posebej po mokrem. Imajo prevo?enih ?ele 3000 km, tako da realne ocene ?e ne morem dat. Cena je bila 115 ? za kos. www.gumenadom.com
  • 9 mesecev kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme!

Katere gume od teh? Verjetno so vse dobre ampak vseeno va?e mnenje.

 

Goodyear EfficientGrip Performance

Continental SportContact 5 

Bridgestone Potenza S001

Bridgestone Turanza T001

 

 

04_aplicacion_nuevos_neumaticos_verano_g

 

contisportcontact-5-tire-image.png

 

470310842.jpg

 

39358_2g.jpg

 

 

Napisano

Samo T001 ne, ker so glasne kot hudic, pa tudi drzijo ne najbolj, jih bom verjetno ze letos zamenjal z drugimi.

Moj glas od teh gre SportContact 5

 

Preverjeno odlicna guma pa je Eagle F1 Asymmetric 2, ne vem pa kako je z novim Asymmetric 3 modelom

Napisano

Sportcontact5 je radirka

Jaz bi raje novo F1, ce mora bit od teh pol S001 (upostevat moras da mas tezo+konje in rabis trso gumo)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Sam imam nekoliko druga?no dilemo.

Sedaj sem v dveh letnih sezonah prevozil 48752 km (19735 + 29017) na tovarni?ko montiranih Bridgestone Turanza. Lani je bila te?ava v tem, da se je po zamenjavi naprej-nazaj na sprednjem paru naredilo "stopni?enje". Posledi?no je treslo ravno pri 130km/h. Zaradi tega sem spet zamenjal naprej-nazaj, nekaj malega tresenja se je pojavilo pri 110, vendar je bilo vzdr?no.

Profila spredaj je po predpisih sicer ?e vedno dovolj, vendar celo sezono ne bo zdr?alo. Zadaj ga je ?e toliko ve?, vendar gume za spredaj nista primerni (stopni?enje).

 

Glede na pri meni dve letni sezoni pomenita skoraj 60.000 km (prva sezona ni bila cela), se spra?ujem kaj bi bilo bolj?e: kupiti "premium" znamko za dve sezoni (rang cene 220-240EUR/kos) ali kupiti kak?no cenej?o izvedbo in menjati vsako leto. Turanze ne bi ponovil, ?portne gume pri moji kilometra?i ne pridejo v po?tev, tudi Kitajcev bi se izognil.

 

Domnevam, da so nove Nexen, Kumho, Falken..., ki so "pol" cene Continentala, Mishelena... kot nove sicer slab?e od novih premium znamk, vendar ?e vedno bolj?e od eno leto rabljenih premium.

 

Se pravi: premium za dve leti, ali nekaj srednjega za eno leto?

 

Dimenzija: 225/45R19

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

tvoj problem bolj kot premium vs. srednji rang je to, da v tej dimenziji ni neke izbire...vecinoma so sam sportne gume in to je to

 

ce michelin izdeluje primacy 3 v tej dimenziji, potem bolje to, ker poleg tega, da je dobra guma, se ti ni treba parat zivcev z vulkanizerji, branjem testov, dilemami glede izbire itd itd...

priporocam tudi pirelli p7 cinturato BLUE (sva na istem glede kilometrov, 90% avtocest, dolge voznje) in je edina guma do zdaj, ki je zdrzala 3 sezone...sicer je izrazito touring guma, ampak za 1000km po avtocesti pri 140km/h vec niti ne rabim...

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

tudi sam bom letos kupoval nove letne gume (18 col)

 

do sedaj sem 3 sezone (zadnja je bila ?e na meji) imel GY Eagle F1 Asym2. Sedaj razmi?lal da bi kupil iste toda zun so Asym3.

Ali se spla? dat 20? po gumi (se prav 80?) ve? za Asym3 ali bi kar Asym2 vzel saj neke nore hude revolucije verjetno ni.

Napisano

ce si bil zadovoljen, potem se ne splaca... vcasih je novi model celo slabsi od prehodnika

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

tvoj problem bolj kot premium vs. srednji rang je to, da v tej dimenziji ni neke izbire...vecinoma so sam sportne gume in to je to

 

ce michelin izdeluje primacy 3 v tej dimenziji, potem bolje to, ker poleg tega, da je dobra guma, se ti ni treba parat zivcev z vulkanizerji, branjem testov, dilemami glede izbire itd itd...

priporocam tudi pirelli p7 cinturato BLUE (sva na istem glede kilometrov, 90% avtocest, dolge voznje) in je edina guma do zdaj, ki je zdrzala 3 sezone...sicer je izrazito touring guma, ampak za 1000km po avtocesti pri 140km/h vec niti ne rabim...

Kak?na je razlika med P7 in P7 blue?

Ker samo P7 se da dobiti v tej dimenziji...

 

PS: ravnokar ugotovil, da je P7 BLUE do najve? 18"

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

tudi sam bom letos kupoval nove letne gume (18 col)

 

do sedaj sem 3 sezone (zadnja je bila ?e na meji) imel GY Eagle F1 Asym2. Sedaj razmi?lal da bi kupil iste toda zun so Asym3.

Ali se spla? dat 20? po gumi (se prav 80?) ve? za Asym3 ali bi kar Asym2 vzel saj neke nore hude revolucije verjetno ni.

 

Jaz sem tudi na Asym2 in ve? kot zadovoljen.. guma je naravnost super. So me stra?ili z obrabo ampak pri 15.000 prevo?enih se sploh ?e ne pozna tako, da ra?unam, da vsaj 60.000 mora zdr?at.

 

Po?akaj na prve teste Asym 3 pa bo? videl kje je.. ampak vseeno mislim, da zajebat ne more?, ?e jo vzame? je pa res, da 80? prihranka pa ima? preizku?ene gume pa tudi ni slaba izbira.

33112_1.png

Napisano

Da ne odpiram nove teme!

Katere gume od teh? Verjetno so vse dobre ampak vseeno va?e mnenje.

 

Goodyear EfficientGrip Performance

Continental SportContact 5 

Bridgestone Potenza S001

Bridgestone Turanza T001

 

Bral sem danes o Nokian Z Line  - http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nokian/zLine.htm

 

Zgledajo kar dobre. Bom verjetno kar tole vzel za probo. 

 

maxresdefault.jpg

 

 

Napisano

zLine sem tudi sam "markiral"

 

Original Bridgestone ima indeks nosilnosti 92, zLine v "moji" dimenziji 96, poleg tega se jih dobi samo v XL izvedbi

 

Skrbi me vpliv na udobje

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano

Ne bo razlike, sam manj pumpat (recimo za ene 0.1-0.2 bara vec od tovarniskega pa je)

 

zLine sem tudi sam "markiral"

 

Original Bridgestone ima indeks nosilnosti 92, zLine v "moji" dimenziji 96, poleg tega se jih dobi samo v XL izvedbi

 

Skrbi me vpliv na udobje

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem hotel naročit pa sploh ne pošljejo na dom, tako da sem skenslal.
    • Vse skup zgleda tako, da nas bodo prisilili v EV-je, ker bodo začeli izdelovati anemične ICE motorje.    Cel kup proizvajalcev je že odrezalo najzmogljivejše ICE motorje v svojem asortimaju. Pol pa še vse navornike in na koncu ti bodo rekli pa sej maš EV-je s 300-400KM. To potegne k zmešano. Potegne, potegne ampak pravega užitka pa ni, ko poskušaš mal po ovinkih pa v vsakem čutiš kot bi hotel na hitro obrnit letalonosilko.    Žal, zlato dobo avtomobilizma, ki je bila zame verjetno nekje v 90 ih in mogoče še do leta 2010 smo očitno že dali skozi. 😭 
    • Jaz sem davno, davno, tudi imel bmw 2002 Tii z 131 konji, pa je imel avto le 1100 kg. Prav tako sem imel peugeota gti z 167 konjiči, a tudi z samo 1200 kg.  In ja, takrat so bile to rakete. 😊 Itak, da bo. Penzionisti pa ga bodo verjetno pohvalili. 
    • S tako težo bi moral imeti 2.5 s 194KM. To bi bilo OK. Ta motor s 141KM je primeren za CX-30.   Sicer pa ... počakajmo na prve teste vožnje in že zdajle lahko potrdim, da bo glavni minus prav moč motorja in vozna dinamika. Lahko gremo tudi stavit, da bo tako.
    • Ni ravno tako kot si ti razlagaš. Na kaj pa naj plačam zamudne obresti če nič nisem dobil. Če že kaj potem bo treba plačat znesek kazni in to je vse.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.