Skoči na vsebino

Letne gume 2015


SpEkTr

Priporočeno sporočilo

Sem slu?ajno za kolega v navedeni dimenziji preverjal cene pri Alumodi, pa mi GY F1 ponujajo za 138,00 EUR po kosu, ?e slu?ajno komu prav pride.

A imajo kje objavljen kak cenik pri Alomodih :hudicek: oziroma a jih je treba klicat. A je to cena za dimenzijo 225/45/18?

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A imajo kje objavljen kak cenik pri Alomodih :hudicek: oziroma a jih je treba klicat. A je to cena za dimenzijo 225/45/18?

Nimajo objavljenega cenika, jaz jim posljem mail, pa mi prijazno odgovorijo.

Ker sta ze bila ravno ta dva modela omenjena v tej temi, Conti SC5 pride 150 eur, Michelin PS3 pa 152 eur.

Aja, pa to so cene za 225/45/18!

Mazda6 Sport CD 129 TE Plus-ex

Mazda6 SPC CD 150 Revolution

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cene od aktualnega ponudnika :) 215-50-17:

Continental Sport Contact 5 91W 135,00 eur/kos ( E-A-71DB ) 
Continental Sport Contact 5 XL 95W 135,00 eur/kos ( C-A-72DB ) 
Bridgestone T001 Turanza 91W 125,00 eur/kos ( E-B-71DB )
Bridgestone T001 Turanza XL 95W 135,00 eur/kos ( E-B-71DB )
Dunlop SP MAXX RT XL 95Y 122,00 eur/kos ( E-A-67DB )
Dunlop SP MAXX RT 91Y 115,00 eur/kos  ( E-A-71DB )
Goodyear Efficent Grip Performance 91W 125,00 eur/kos ( B-A-69DB ) 
Goodyear Efficent Grip Performance XL 95W 127,00 eur/kos ( B-A-69DB ) 
Kumho HS51 XL 95W  85,00 eur/kos ( E-B-69DB ) 
Michelin Primacy 3 91W 135,00 eur/kos ( C-A-69DB ) 

Michelin Primacy 3 XL 95V 130,00 eur/kos ( C-A-69DB ) 

 

Tele Kumho cenovnoprecej odstopajo, ?eprav po testih niso toliko slab?e?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

sej ne vem, kera je dobila nazadnje 2plusa na adacu...

 

tako da vse s plusom je "zelo priporocljivo"

 

pa se 185/60 14

http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2015_Sommerreifen_Test_185_60_R14.aspx?ComponentId=228367&SourcePageId=31821

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

ok, potem Nokian Z line niso zame, ker dostikrat kej na hitr za cikcakam k se vozim.. ?eprav z zimskimi sem bil zlo zlo zadovoljen... Uniroyal sport pa kukr komentirate, so preve? mehke bo?nice...me tut mogo?e ne prepri?a... hm, kaj pa potem gledat? o?itn Dunlop al pa Bridgestone.. kaj pa mal cenej?a opcija, da je do 110? komad pa z rim protectorjem? je sploh kej ok?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mal sem se pozanimal pri vulkanizerju in pravi da GY F1 ass. 2 se zelo hitro obrabljajo in da se da z njimi narest le med 25-30kkm. A je imel kdo ?e to gor oziroma ali je to dejansko res, ker se mi zdi stra?no malo, na testih pa ne omenjajo tega kot slabost.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mal sem se pozanimal pri vulkanizerju in pravi da GY F1 ass. 2 se zelo hitro obrabljajo in da se da z njimi narest le med 25-30kkm. A je imel kdo ?e to gor oziroma ali je to dejansko res, ker se mi zdi stra?no malo, na testih pa ne omenjajo tega kot slabost.

Sem jih imel dve sezoni - skupaj 23.000km in jih ni ve? - sploh na robovih.  Je pa res polovico vo?nje po ovinkih in zelo malo avtoceste.

Se pa dr?ijo ceste po de?ju in po suhem enako  - zelo dobro! (velikost 225/45-17)

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.