Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

imam 2004 letnik 2.0 diesel mazdo 6, in nikakor ne uspem ugotovit, kaj jo matra. Egr snel, o?istil, egr solenoid je bil polomljen, sem ga popravil, pihnil "?ez", tudi turbo magnetni ventil je bil zlomljen, pri delu, ki ima neko kapico(je ni gor odkar imam avto-4 leta, popravil in spihal tudi to. Se komu sanja? hvala

Napisano

Dsc je traction. Ti se nimas ventilcke s senzorjem za tlak kajne?

Ce ne kak abs senzor, je pa v kar nekaj primerih tudi slab akomulator/alternator tako napako javljal - tudi meni na cx7

 

Vziga normalno al se matra?

Pa se osnovno vorasanje koda napake je?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Dsc je traction. Ti se nimas ventilcke s senzorjem za tlak kajne?

Ce ne kak abs senzor, je pa v kar nekaj primerih tudi slab akomulator/alternator tako napako javljal - tudi meni na cx7

 

Vziga normalno al se matra?

Pa se osnovno vorasanje koda napake je?

nimam senzorjev za tlak, ja. Akumulator je 100% poln in 100% zdrav, naredil test. Alternator tudi polni normalno.

v?iga zaenkrat ?e ok. kode napake ?e nisem izvedel, se napotim do kolega, da mi jo priklopi. 

Napisano

imam 2004 letnik 2.0 diesel mazdo 6, in nikakor ne uspem ugotovit, kaj jo matra. Egr snel, o?istil, egr solenoid je bil polomljen, sem ga popravil, pihnil "?ez", tudi turbo magnetni ventil je bil zlomljen, pri delu, ki ima neko kapico(je ni gor odkar imam avto-4 leta, popravil in spihal tudi to. Se komu sanja? hvala

Meni je enako svetilo, avto je ?el normalno. Pele je rekel, da je neki senzor pri turbini za zamenjat. Nisem popravljal, ker sem prej avto prodal.

Javilo mi je naslednjo napako: P0664 Mazda - Intake Manifold Tuning Valve Control Circuit Low Bank 2

Napisano

Najprej daj kodo :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

imam 2004 letnik 2.0 diesel mazdo 6, in nikakor ne uspem ugotovit, kaj jo matra. Egr snel, o?istil, egr solenoid je bil polomljen, sem ga popravil, pihnil "?ez", tudi turbo magnetni ventil je bil zlomljen, pri delu, ki ima neko kapico(je ni gor odkar imam avto-4 leta, popravil in spihal tudi to. Se komu sanja? hvala

Na interetu bo? na?el eno morje tujih ?lankov na to temo- vedno oz. skoraj vedno  so problemi z dieslom letnik 2004.Tudi moja je l.2004.

In vsi problemati?ni imajo gor na vrhu "elektroniko" oz. potenciometer, kateri od?itava v kateri poziciji se ventil nahaja.

 

In zanimivo ?e nih?e ni nikoli napisal, kako, oziroma, ?e je sploh kdo to te?avo kako uspe?no re?il.

Tudi ?e ga blindira? se za razliko od "navadnega" egr ventila napaka oz lu?ke vedno znova pri?igajo.

Jaz sem zamenjal pred kratkim egr ventil, ker mi prikazuje kodo za fu? egr ventil. En teden je bil mir toda spet so se lu?ke pri?gale.

Edino magnetni ventil bom probal ?e zamenjat in potem ne vem ve?, kaj naredit.

 

 

Napisano

Jaz vem..Proda? :)

Sw-ko ga izkljucis, tako kot dpf

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Jaz vem..Proda? :)

Kaj,kaj?? :aaaaa:

Sw-ko ga izkljucis, tako kot dpf

Sem kontaktiral tudi enega mojstra v Lj a glej ga zlomka prav te Denso elektronike za moj avto ne obvlada. :vskalo:

 

 

Napisano

Poklic tunerc novo mesti

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Al pa se znebi teh jajc. :hudicek:  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

ali pa Batkota.

Smo ?e gledali in no go.

Al pa se znebi teh jajc. :hudicek::hudicek:

Kak?na jajca neki.Vsaj nima dpf filtra.

In zdej gre glih najbolj?e.

 

 

Napisano

Ej...Alex prodaj kontaktirat z na?ima mojstrom Simon Pelko -Medvode lp:-)

Napisano

res je ''zanimiv'' ta avto ja :) ironi?no re?eno... razdre? vse...vse mo?no spuca?, vse egr solenoid ventile pa turbo vacum ventile, na konc bo pa kak senzor abs-a....aja tut to sm dons narazn dau...bomo vidl v roku tedna dni...zdj grem za 1.maj raj na morje, nej ''lubica'' po?iva v miru :P

 

pi?e pa ja, Alex...na celem netu miljardo post-ov, folk menjal egr, isti k..., resetiral....20km ok, pol spet...je pa ena zanimiva stvar, k jo gruntam  zadnje ?ase....mislim, da se mi jo to za?el pojavljati, ko sem moral menjat polosovino na desni strani, in mogo?e res ni hudi? od abs senzorja kej kriv...

 

bomo vidl---je reku slepc :))

Napisano

Tako da ga elektronka ne vidi vec - isto kot dpf

Gugli disable egr (ni ga treba odtraniti)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.