Skoči na vsebino

CARPRO - Chiptuning, optimizacija, avtodiagnostika,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

tamo?en model mazde gre na preverjenih 244hp

 

turbina se odpre samo za 0.35bar in ni? ve?... kar se varnosti ti?e... je varno... je pa res da dpf more ven vklju?no z blindiranjem egrja


aja pozabil sem omeniti... delal se je avto za ?vaba ki se dnevno vozi 170km v eno smer... 340-350km dnevno pa ima avto od novega ?ipiran... poraba ni?ja kot na bratovem ki ima enakega pa isti klanec en gre v 6 prestavi drug more v 5 :)

If in doubt, flat out... 

Napisano

Tole v klanc pa je res podatek, ki je pomemben ;). Je pa logi?no, da ima manj porabe tisti, ki nima ve? DPF-ja not. Zapol litra ziher, lahko pa celo za liter in ve? tako, da ne bi glih trdil, da z optimizacijo zmanj?a? porabo. ?e ostane na istem nivoju mislim, da je lahko vsak uporabnik nadvse zadovoljen.

33112_1.png

Napisano

Saj ma zdaj nemca, kmal bo projekt 300hp

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

tamo?en model mazde gre na preverjenih 244hp

 

turbina se odpre samo za 0.35bar in ni? ve?... kar se varnosti ti?e... je varno... je pa res da dpf more ven vklju?no z blindiranjem egrja

aja pozabil sem omeniti... delal se je avto za ?vaba ki se dnevno vozi 170km v eno smer... 340-350km dnevno pa ima avto od novega ?ipiran... poraba ni?ja kot na bratovem ki ima enakega pa isti klanec en gre v 6 prestavi drug more v 5 :)

 

Ima? kak?en kontakt ?loveka, ki ima teh 244 KM? Pa po mo?nosti info, kdo je to delal?

Napisano

Kolikor sem gledal (pa lahko, da nisem gledal dovolj), nih?e ne ponuja 250 vrancev, kaj ?ele da bi to bilo popolnoma varno.

 

Me pa resno zanima...ali ima kdo navito CD163 ali pa CD185? Pa to ne nekdo, ki bo napisal "ja, imam xxx konjev, yyy Nm in po 20.000 km je vse OK". 20.000 jih naredim v petih mesecih, ?elim izku?nje na dalj?i rok. :)

Imam nekoga ki fura to everyday, kolk konjev pa ne vem to?no pa se pozanimam,.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Imam nekoga ki fura to everyday, kolk konjev pa ne vem to?no pa se pozanimam,.

 

OK, hvala ti. Vozim namre? CD185, kot omenjeno kar dosti kilometrov dnevno in sem si za?elel kak?nega konja in Nm zraven, ampak pod pogojem, da stvar deluje res zanesljivo. Zaradi tega bi se izogibal ekstremov v silu 244 KM, ampak ?e nekdo res dela take zadeve in so dokaj zanesljive, mislim, da zna ven dobit tudi zanesljvih recimo da 210 KM in 450 Nm. Tunerji pri nas ponujajo tudi 500 Nm, ampak kot sem rekel...nisem ziher, da je to res zanesljivo.

Napisano

V petek se dobim z lastnikom neserijskega motorja 2.2 skyactive D, potem pa poro?am.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

V petek se dobim z lastnikom neserijskega motorja 2.2 skyactive D, potem pa poro?am.

Saj kje pa je nas ljubitelj porocanja? Zivljenski ban?

Porocaj!

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ok dolgujem slede?e.

Lastnik je skor sosed od Jures-a.

Trenutno je na cca +-2 konja, 208 konjev in dela bp.

Poraba med 5 in 6 litri.

Njegov nasmeh na faci pove vse.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ok dolgujem slede?e.

Lastnik je skor sosed od Jures-a.

Trenutno je na cca +-2 konja, 208 konjev in dela bp.

Poraba med 5 in 6 litri.

Njegov nasmeh na faci pove vse.

LJ mazda8?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

NE

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ok dolgujem slede?e.

Lastnik je skor sosed od Jures-a.

Trenutno je na cca +-2 konja, 208 konjev in dela bp.

Poraba med 5 in 6 litri.

Njegov nasmeh na faci pove vse.

 

 

OK, hvala. Ampak to govori? o ta novem 2,2d Skyactive, a ne? Kam pa je dal delat?

 

Kaj pa tisti s CD185? Koliko kilometrov pa tisti kaj dela in koliko ?asa ?e to vozi?

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Opa?am pa, da si kar nastrojen proti Slovencem. 

 

 

Ja? Bom malo premislil o tem. 

 

Sicer je tema namenjena debati o chiptuningu in optimizaciji, a ker je bilo vpra?anje postavljeno tu, bom pa ?e odgovoril tu. 

 

V?eraj so me nagovorili, da smo si z nekimi prijatelji ogledali film God's not dead iz leta 2014.

 

?e tu na kratko povzamem vsebino: Jedro zgodbe je soo?enje profesorja filozofije in bruca Josha. Profesor pri prvi uri predavanj od ?tudentov zahteva, da na list papirja napi?ejo ?Bog je mrtev? in se pod to izjavo podpi?ejo. To storijo vsi, le Josh ne. Profesor izzove Josha, da v naslednjih treh predavanjih doka?e, da Bog obstaja. Dokler Josh vztraja v razumskem argumentiranju v prid bo?jega obstoja, ne naredi velikih korakov. Ko kon?no na zadnjem predavanju preide v mo?no osebno debato s profesorjem in ga prisili, da prizna svojo alergijo na Boga, celo sovra?tvo do njega, zmaga iz ?isto enostavnega vzroka: alergi?en si lahko na nekaj, kar obstaja. Ljudje ne moremo biti alergi?ni na nekaj, kar ne obstaja. Ne moremo biti alergi?ni, recimo, na cvetni prah hrastove hru?ke ali na smrad petglavega zmaja ali na pajkovo nit od Spidermana... Zakaj so potem mnogi ateisti lahko alergi?ni na Boga, ?e ga po njihovem sploh ni? Zakaj v?asih popolnoma izgubijo ?ivce zaradi ne?esa, kar ima po njihovi teoriji manj te?e kot oslovska senca?

 

Toliko o filmu. Zdaj pa nazaj k vpra?anju, ?e sem nastrojen proti Slovencem. ?e odgovorim v duhu tega filma: ne, nisem. Da sem proti ne?emu nastrojen, mora to obstajati.

 

Ko sem se pred kratkim peljal preko Korenskega sedla, je tam napis: 

- Schalten Sie in den 1. Gang.

- Change into 1st gear.

- Ubaci u 1. brzinu.

- ...

- ...

- ...

 

?eprav je Slovenija ?e 24 let samostojna in priznana dr?ava, ki meji na Korensko sedlo, tam ni napisa v slovenskem jeziku. ?e nek narod obstaja, govori tudi svoj jezik. In je na svoj jezik ponosen. O?itno pa na tem prelazu ?ez Karavanke nih?e ne pogre?a sloven??ine. Tudi pri prehodu meje EU/Hrva?ka na Bregani, kjer se pripeljete do cestnine, so napisi v vseh jezikih, samo v slovenskem ga ni...In ga nih?e ?e 24 let niti ne pogre?a. Tako kot nih?e ne pogre?a latin??ine. Torej je to mrtev jezik, ki ga nekateri sicer ?e vedno uporabljajo, niso pa ?ustveno navezani nanj in nanj niso ponosni in niti ne zahtevajo, da se ga uporablja in povsem brez te?av shajajo tudi brez njega... 

 

Vsak narod je ponosen tudi na svojo kulturo. Torej tudi na pevce. Ki jih poslu?ajo, med drugim, tudi v avtu in v stanovanju. Velikokrat sli?im iz kak?nega avta na ves glas prepevati kak?ne Balkanske pevce. Nisem pa ?e sli?al, da bi nekdo z navdu?enjem na ves glas v avtu navijal Slake, Avsenike, Modrijane, ali pa ?uke, Smolarja,... ?e ve?: obstaja zakon, ki dolo?a, koliko Slovenske glasbe se MORA predvajati na radiju: za RTV SLO je to 40%, za ostale pa 20%. Ker o?itno za tovrstno glasbo ni zanimanja. In ?e slovenska glasbena umetnost nikogar ne zanima, potem nimam proti komu biti nastrojen. Ker o?itno nikogar ni...

 

Ponavadi narod ob naravnih katastrofah najprej poskrbi za svoje ljudi. Ko so bile poplave v ?eleznikih, so dobili kup obljub, a se jih je zelo malo izpolnilo. Ko so bile poplave na Balkanu, je Bratu?kova takoj odnesla za 50.000? zdravil... O?itno slovenski prebivalci ne obstajajo in slovenska vlada skrbi za balkanske prebivalce...

 

Ko je bil v Sloveniji ?led, je vlada na teren poslala in?pektorje, da preverijo, kdo ima NPK in lahko opravlja delo, kdo pa to opravlja brez ustreznih nacionalnih poklicnih kvalifikacij. Se je in?pektor oglasil tudi pri meni (na sre?o ravno tisti dan, ko sva bila z ?eno sama). V istem ?asu je bil ?led tudi v Bosni in Hercegovini. In je tamkaj?nja vlada poskrbela za svoj narod in organizirala odkup in predelavo in ?e lani, pa tudi letos, v na?ih trgovinah dobite "bosanske" pelete, les slovenskih gozdov pa trohni, slovenski kmetje pa imajo samo zgubo in ?kodo. 

 

Da ne bom predolg z na?tevanjem, bi kar tu kon?al in povzel: narod je ponosen na svojo zgodovino in na svojo kulturo. Narod si pomaga v te?avah in skrbi za svoje. A v Sloveniji nih?e ni ponosen ne na slovensko zgodovino, ne na slovenski jezik, ne na slovensko kulturo, v Sloveniji gleda vsak zase in pa za tiste tam dale?, za soseda bi pa najraje videl, da mu meteorit na hi?o pade...

 

V Novi Gorici je na Kapeli grobnica zadnjih Francoskih kraljev: Bourbonov. In pride vsako leto delegacija iz Francije in jim polo?i venec z vsemi ?astmi. Pa slovenski narod? Valvazorjeva knji?nica je bila ?e zdavnaj prodana. Kne?ji kamen je v Avstriji in ?olarji niti na ?olski izlet ne gredo tja, da bi spoznali slovensko zgodovino. Dobro, tujina. V Pivki je muzej vojni za osamosvojitev Slovenije. Muzej vojni, v kateri se je samostojna Slovenija rodila. Koliko ponosnih Slovencev si je ta muzej ogledalo? Koliko ?olarjev, bodo?ih ponosnih Slovencev, je ?lo tja na ?olski izlet? V Sloveniji je bilo izkopanih kar nekaj pomembnih arheolo?kih najdb. Take, na katere je narod resni?no lahko ponosen. A o?itno ni nikogar, ki bi bil na to ponosen in ki bi to poznal. O?itno slovenska zgodovina ne zanima nikogar in nanjo ni nih?e ponosen.

 

To torej ni narod. 

 

Torej lahko zaklju?im, da Slovenci ne obstajajo.

 

Torej ne morem biti nastrojen proti ne?emu, kar ne obstaja.

 

Torej odgovor na tvoje vpra?anje je: Ne, nisem nastrojen proti Slovencem.

Napisano

Mene pa ?e najbolj zanima, ?e je Qwerty v vmesnem ?asu ?e v kak?en avto vgradil turbino in ga spravil na neko brutalno motorno mo? ali ?e vedno celulozo in internet obdeluje ter kasneje teoreti?no razpravlja z razli?nimi obvlada?i.  :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.