Skoči na vsebino

CARPRO - Chiptuning, optimizacija, avtodiagnostika,...


qwerty

Priporočeno sporočilo

Nep :) mam pa zlo doberga kolega ko se ukvarja ze dolgooo s tem... dela tudi za DARPA program mape, za ECO izzive za nizko porabo, za dirkalce z standalone ECU-ji,... in se in se :)

 

Naredi mapo cisto po meri avta in ne negericno... zato je pa avto 4-5ur tam ne pa 30min kot drugje ko dvignejo vrednosti za xy % in prodajo stranki malo bokj odprt motor in obcutek da bolj leti ;)

 

Ded racuna vrednosti za vsake 100rpm posebej in spegla mapo u piko...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zakaj ste vsi "tunerji" tako skrivnostni? Nih?e ne napi?e "tale xy pa ne zna, tale yx pa zna". Samo neke abstraktne besede, brez imen. Cena je pa tudi skrivnost ker? ?e je tako dober, zakaj ne odpre? teme v kateri opi?e? njegovo dejavnost in odgovarja? na vpra?anja? Saj, ?e je tako dober se ne rabi nekaj na skrivaj po ZSjih debatirati o njemu?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kot je simon ?elel odpiram posebej temo ker je bilo veliko povpra?evanja po tem. Ni skrivnostno kdo je ampak da dela to zgolj zaradi u?itka ker primarni zalu?ek je 99% EU in tuje dr?ave z izdelki ki jih je sam dizajniral, protitpe naredil in proizvodnjo zagnal... Da ne govorimo da v ve?ini tunerji pri njemu kupujejo mize in robo za ?ipirat... Ded je legenda, ni? ne skriva, vse ti razlo?i, naredi 100% kvalitetno,... njegov 2.2hdi pe?o ima 300+ konjev in mnda se bli?a ?e 400.000km ?e se ne motim... Motor nikoli odprt!

 

Njegova spletna stran in njegovi patentirani proizvodi:

http://www.ecubay.com/

 

Kaj dela? Dela od optimizacij za posebej avte, do standalone dirkalnih ECU-jev, do tuninga,... Dela tudi EGR off in DPF off. Oba z ?megotom sva delala oboje pri njemu. Razne konfiguracije kot majo VAG grupa rumene ?miguce kot ameri?ani,... Pa? vse kar lahk pride z diagnostiko zraven...

 

Naredi ti tudi backup celega ECU in po?lje na mail da v primeru nesre?e kaj crkne ima? kode klju?ev, konfiguracije ?ob, centralno,... ?e ne je treba vse menjat, tak se pa od enga dobi samo ra?unalnik in je re?eno ;) 

 

Meni je delal ?e custom mapo, ampak da celo zgodbo pojasnim... Ugotoviva da je avto ?e bil ?ipiran in tudi imava na sumu od koga. Vrednosti pove?ane vse za enako ?tevilo % in to je bil tuning... Delali so tudi EGR off ampak samo da ni delal, ne pa izbris iz sistema kar je pomenilo CHECK ENGINE lu?ko... Ker je niso znal ugasnat pa so ?ez lu?ko fizi?no prilepli ?rn izolirni trak da ni svetla... Oba sva se samo za glavo dr?ala. Cuknil je dol original mapo in od tam v roku 5 ur naredil celotno custom mapo za vsakih 100rpm posebej izra?une ?e sem ga prav razumel. 

 

Ko sva dala ven DPF in blokirala EGR avto pri polnem gasu ni niti malo zakadil... ?e to ni optimalno narejen motor tudi ne vem... In iz 1.6hdi 109 konjev mi je spravil 145 konjev ven... Teden dni kasneje na tehni?nem izjavi ko sem imel izpuste 0.07 od dovoljenih 0.50 da meni pa katalizator pa DPF za kilometre delata super... Sem se samo sladko nasmehnil in ko sem pla?al sem stricu povedal da je prazen izpuh vendar je ra?unalnik optimiziran... 

 

Cenovno?? Od 200 evri?ev naprej se izvajajo storitve tako da kdo rabi kvaliteto ne kr neki naj kontaktira na tole ?tevilko in pove da je dal Miha ?tevilko ko mu je moderga Focusa delal ;)

 

051 676 677, nahaja se pa na Lo?ica ob Savinji 1, 3313 Polzela, 200m od avtocestnega izvoza za ?empeter.

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri njemu sm js delu odstranitev dpf in egr na Mazdi 3. Tuki pa lohk js potrdim qwertyeve besede :)

Ko dobim fko nazaj boma z njemu spreminjala mapo v ECU-ju zarad drugih odmicnih gredi (drugi koti) :)

Sent from Nokia Lumia 930

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Qwerty, ima? doma?o nalogo, da se pozanima? vse okrog optimizacije elektronike za O Insignio 2014 letnik in 140KS, govora je od dizlu, se razume.  B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prirastek moci, lepso krivuljo navora, navor nizje v obratih in trajanje navora dlje. Navor ne bo imel vec "hriba" ampak.bo bolj oblikovan kot "planota" bolj raven in cez vecji del obratov. Zmanjsa se tudi emisije in posledicno pade tudi poraba

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eno vpra?anje bi imel za strokovnjake. Ker kamorkoli sem vpra?al, sem dobil take odgovore, da sem najprej pomislil, da gre za kak?no prvoaprilsko...

 

Proizvajalci avtomobilov imajo svoje strokovnjake, ki se gotovo spoznajo na svoje delo. Kako, da je v Sloveniji toliko gara? in delavnic, kjer ti motor nastavijo bolje kot ga zna proizvajalec nastaviti?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali tovarni?ka garancija potem velja ?e naprej ali bodo kake te?ave?

Pri kakrsnemkoli posegu v motor, kar je izven rok pooblascenega servisa garancije ni vec.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Eno vpra?anje bi imel za strokovnjake. Ker kamorkoli sem vpra?al, sem dobil take odgovore, da sem najprej pomislil, da gre za kak?no prvoaprilsko...

 

Proizvajalci avtomobilov imajo svoje strokovnjake, ki se gotovo spoznajo na svoje delo. Kako, da je v Sloveniji toliko gara? in delavnic, kjer ti motor nastavijo bolje kot ga zna proizvajalec nastaviti?

Verjemi da se, tovarni?ko je bolj EKOLO?KO, kar se sli?i ?udno, ker je ve?ja poraba, po nastavivi v "gara?i" pa je dejansko ve? u?inka pri manj? porabi.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Garancija.ni problem ker ma v racunalniku staro mapo ko jo nalozi ce gre v garancijo avto :)

 

Kar se pa tovarn in strokovnjakov tice... En motor ni enak in majo odstopanja... treba je nardit mapo ki je univerzalna in kompenzira vsa odatopanja teh motorjev zato ao narejene nektere mal mimo in tko naprej...

If in doubt, flat out... 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hmmm nekako tako kot pri ?enskah  osnova je enaka ostalo pa..........prepustim domi?liji :)

 

 

ok  off topic :(

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hja, skoraj da bi se res strinjal s tem o ?enskah...

 

Za za?etek ena trditev, do katere so pri?li pametnej?i od mene:

 

- "Energija ne more iz ni? nastati."

 

Zdaj pa naprej. Energija, ki je v gorivu, se ob zgorevanju pretvarja v toplotno, kineti?no in mehansko. Toplotna je pravzaprav samo breme in izguba. Kineti?no imajo izpu?ni plini, ki jo delno lahko porabimo za pogon turbine, ostalo je spet izguba. Ostane samo ?e mehanska na vztrajniku motorja, kolikor se je ne zgubi s trenjem po motorju. Potemtakem lahko zmanj?amo porabo na tri na?ine: da zmanj?amo trenje v motorju, da bolje izkoristimo hitre izpu?ne pline ali da izkoristimo odpadno toploto, ki nastane pri zgorevanju. Trenje v motorju lahko zmanj?amo edino z uporabo bolj?ih olj in dodatkov, o ?emer bodo ve? lahko povedali drugi, ki se s tem ve? ukvarjajo. Izkoristit odpadno toploto se nekako ne da, ampak se jo skozi razli?ne hladilnike odvaja pro?. Torej ostane le ?e "privijanje" turbine, s ?imer se pove?a dotok sve?ega zraka, kar pomeni, da lahko dovedemo tudi ve? goriva. In tako pridobimo na mo?i. 

 

Vse je to fajn pa krasn, ampak... Zakaj mora biti vedno en ampak? Torej, ampak ve? goriva v motorju pove?uje toplotno obremenitev materialov, ve? mo?i pa pove?uje sile, ki delujejo na ro?i?no gred, ojnice, bate in ostalo. Kar pomeni, da se pove?a obraba teh delov motorja. To pa ni ve? to, kar vsi pravijo: optimatizacija. Poleg tega je tu ?e ena stvar, na katero mogo?e nih?e ni pomislil, lahko pa se zgodi. Kot prvo lahko policija s pomo?jo valjev zmeri mo? motorja in ugotovi, da avto ni homologiran za ve?jo mo?, za kar se pla?a 400? kazni. Ja, ?e te dobijo. Bolj mo?no je, da po prometni nesre?i zavarovalnica pelje avto na diagnostiko in ugotovi, da ste pla?ali za manj?e kW, kot jih v resnici imate, kar pomeni zavarovalni?ko goljufijo in izgubo pravice do od?kodnine. Vendar se vsak sam odlo?a in vsak zase nosi odgovornost za posledice...

 

Torej, dokler mi nekdo bolj podrobno in natan?no ne razlo?i, kaj se zgodi z "optimatizacijo", je to zame navadno "friziranje". In do zdaj kogarkoli sem karkoli za?el o tem spra?evati, so vsi samo govorili o nekih mapah in to je bilo ve? ali manj vse. Kaj je v teh mapah oz. (kar me ?e bolj zanima) kaj sprememba vsebine teh map naredi in kako sprememba teh map vpliva na delovanje motorja, mi pa nih?e do zdaj ni znal razlo?iti. Razen, da bo potem motor bolj?e delal, pokuril vsega pol litra na sto km, mo?i bo imel pa za vsaj 10% ve?...

 

Kakorkoli, ob vsem tem se je za vpra?at, kako gre pa ekonomsko to "skozi". Nekdo mi je dal ponudbo za optimatiziranje in meritve na valjih za 500?. Za ta denar dobim vsaj 385 litrov nafte (recimo, da je nafta po 1,3? za liter, da bo la?je ra?unati). ?e torej z optimatizacijo zmanj?am porabo za 10%, je to na primer pri ?enini petici za 0,61 liter na 100 km. Torej se investicija povrne po prevo?enih  ve? kot 63.000 km... Na novem s "optimatizacijo" izgubi? garancijo, pri starem pa je ?e vpra?anje, ?e ga bomo imeli ?e toliko ?asa...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ce majo sreco, da ecu ostane cel, ker cedalje vec proizvajalcev to vgrajuje v motorni prostor...

Sent from Nokia Lumia 930

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mam kolega, ima Avto s pi?ko na haubi(renaulta) laguna 1.9 dci in ga ima ?ipiranega ?e cca 200+ kkm in ?e VEDNO IMA ORIGINALNE LE?AJE NA OJNICAH IN GLAVNI GREDI, ostali so jih ?e menjali, al pa so menjali cel motor, ker je po enem ?ude?u ZARIBAL NA GLAVNI GREDI.

 

Poraba pravi da skoraj ni razlike, ampak v vsem ostalem pa je velika.

 

To ni samo en osamljen primer !

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mam kolega, ima Avto s pi?ko na haubi(renaulta) laguna 1.9 dci in ga ima ?ipiranega ?e cca 200+ kkm in ?e VEDNO IMA ORIGINALNE LE?AJE NA OJNICAH IN GLAVNI GREDI, ostali so jih ?e menjali, al pa so menjali cel motor, ker je po enem ?ude?u ZARIBAL NA GLAVNI GREDI.

 

Poraba pravi da skoraj ni razlike, ampak v vsem ostalem pa je velika.

 

To ni samo en osamljen primer !

 

Ko ?e omenja? Renaulta, od pokojnega soseda sin ima laguno ?e nekaj let parkirano, ker mu je pribli?no 30.000 km po optimatiziranju "?lo falit" skoraj ?etrtina motorja... (mimo grede, ko ga je odjavil iz prometa, je napisal, da bo avto na dvori??u o?etove hi?e. Po o?etovi smrti je hi?o prodal in zdaj novi lastnik preklinja tisto reno, ker ne ve, kaj naj z njim naredi. Njegov ni, torej naj bi ga pustil pri miru, lastnik pa o tej ropotiji no?e ni? vedeti...)

 

Kakorkoli, spet nih?e ne razlo?i, kaj to?no se pri optimatiziranju po?ne

 

In najpomembnej?e: Slovenci so bolj pametni od proizvajalcev in znajo motor bolje nastaviti kot proizvajalci sami. ?koda, da niso ?e toliko poslovne?i, da bi svoje znanje prodajali direktno proizvajalcem, ki bi tako za buti?no ceno prodajali buti?ne primerke optimatiziranih vozil...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko ?e omenja? Renaulta, od pokojnega soseda sin ima laguno ?e nekaj let parkirano, ker mu je pribli?no 30.000 km po optimatiziranju "?lo falit" skoraj ?etrtina motorja... (mimo grede, ko ga je odjavil iz prometa, je napisal, da bo avto na dvori??u o?etove hi?e. Po o?etovi smrti je hi?o prodal in zdaj novi lastnik preklinja tisto reno, ker ne ve, kaj naj z njim naredi. Njegov ni, torej naj bi ga pustil pri miru, lastnik pa o tej ropotiji no?e ni? vedeti...)

 

Kakorkoli, spet nih?e ne razlo?i, kaj to?no se pri optimatiziranju po?ne.

 

In najpomembnej?e: Slovenci so bolj pametni od proizvajalcev in znajo motor bolje nastaviti kot proizvajalci sami. ?koda, da niso ?e toliko poslovne?i, da bi svoje znanje prodajali direktno proizvajalcem, ki bi tako za buti?no ceno prodajali buti?ne primerke optimatiziranih vozil...

So eni ki znajo, so pa eni, ki jim nebi pustu, da se avta s prstom dotaknejo...
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
    • @bini in @skritikrt Sem videl jaz ta video v četrtek. In tudi vse omenjeno že dolgo vem. Tudi pred povsem racionalnim nakupom in izbiro dotičnega EV.   Ker ravno omenja(te) ZOE, pa vseeno nekaj pozabljate. ZOE so na trgu že od 2012, vmes večkrat prenovljeni in je pač razlika med tistimi 2012-2015 in mojim 12/2021. Ja, ima "pouch" vrsto celice v bateriji, ampak isti tip LGX E78, kot se vgrajujejo v številna druga vozila, med drugim Audi Q4 e-tron. Verjela ali ne, tudi tehnologija pouch celic je v desetletju znatno napredovala, LG jim je uspel znižati temperature za več kot 10C, kar še dodatno zmanjša tveganje "thermal runaway".   Ležaji pa so problem pri Renaultovih (in še marsikaterih drugih) elektromotorjih. Ampak, kot sem že enkrat napisal - ta strošek (600€) vzamem v zakup na 100.000 km, v tej kilometrini se bo že zdavnaj prišparal. V bistvu grem še letos do Grčije z ZOE pa je razlika 600€ v gorivu že noter prinešena ... Tako da, jaz glede tega avta povsem mirno spim. Enako mirno kot odkar vozim Mazdinega 2.5 dinozavra. 😃   Dvomim, da katerikoli lastnik Mazdinega 2.2 dizla pred nakupom vračuna strošek čiščenja kolektorjev, zamenjave injektorjev, turbine, DPF itd., sicer je verjetno nihče ne bi kupil.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.