Skoči na vsebino

Menjava zavorne teko?ine


Priporočeno sporočilo

V?eraj so mi pri rednem servisu v BTC-ju zamenjali tudi zavorno teko?ino, tako kot Mazda predpisuje.

 

Gospod na sprejemni (g. Majesa ni bilo) mi je povedal, da sedaj zavorno teko?ino menjajo s pomo?jo namenske naprave tretjega proizvajalca, pri kateri odzra?evanje vodov pri zavorah ni potrebno. Kaj dosti podrobnosti mi ni znal povedati, rekel je le, da gre za nekak?no odsesovanje. Z nekoliko brskanja sem hitro pri?el do te naprave: KLIK

 

Ali mi lahko kdorkoli pojasni delovanje oz. na?in menjave zavorne teko?ine na ta na?in. Kolikor mi je znano (lahko, da se motim), gre do vsake zavorne ?eljusti samo en hidravli?ni vod, notranjega premera nekaj mm, kro?enja teko?ine tam torej ni. Sedaj si te?ko predstavljam, da tak?na naprava uspe?no posesa vse hidravli?no olje in nekaj metrov dolgih hidravli?nih cevi notranjega premera nekaj milimetrov. ?e te?je si predstavljam, kako se lahko te cevi napolni nazaj s sve?o teko?ino brez mehur?kov.

 

Zavorna teko?ina je najbolj obremenjena (temperaturno) ravno ob zavornih ?eljustih in ?e je tam ostala stara teko?ino, kak?nega posebnega u?inka take "menjave" ni - razen stro?kov, seveda.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zelo enostavno, zavorni sistem je zaprt sistem in naprava vzdrzuje vakum, morebiten zrak ki ga posesa pa 'odvrze ven'

 

Jaz bi se prej zamislil kako je ce imas stare raztegnjene (mehke) cevi, ker ko to sopa ti jih loh napihne

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mah dejte se s ?im bolj pomembnim ukvarjat kot kako so nelje zamenla bremzole, js ga zamenjam olschool pa nobenega stroja al pa pripomo?ka pa NIKOLI te?av, jebe? tehnologijo oldschol baby !


Zelo enostavno, zavorni sistem je zaprt sistem in naprava vzdrzuje vakum, morebiten zrak ki ga posesa pa 'odvrze ven'

Jaz bi se prej zamislil kako je ce imas stare raztegnjene (mehke) cevi, ker ko to sopa ti jih loh napihne

Bistra, kaj pol dela ?ele ko stopi? na bremzo ? :P  :P  :P

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 leti kasneje...

na mazdi 3 l.2005 mi na pokrovcku pise dot3... ko sem sel v trgovino mi je prodajalec rekel da ni mozno, saj je to stara tekocina za traktorje itd... v knjizici pise da je dot 3 sae ji703 ali dot 4.... in da je isto olje oz. skupno za skopko in zavore.... torej lahko dam dot 4? je kaj drugacen postopek menjave kot obicajno ker ima olje za sklopko isto ?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dot 4 je ok. Menjas pa itak s pumpanjem in prezracevanjem, za to sta potrebna 2.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

na mazdi 3 l.2005 mi na pokrovcku pise dot3... ko sem sel v trgovino mi je prodajalec rekel da ni mozno, saj je to stara tekocina za traktorje itd... v knjizici pise da je dot 3 sae ji703 ali dot 4.... in da je isto olje oz. skupno za skopko in zavore.... torej lahko dam dot 4? je kaj drugacen postopek menjave kot obicajno ker ima olje za sklopko isto ?

Tist k ti je to reku je bedak. Vecina japoncev ima napisano dot 3. Sklepam da imas isto olje kot jaz na mazdi 6. Jest sem vzel od castrola in je isti po specifikaciji, kot je to zavedeno v navodilih. Jest ko sem spraseval za olje in k sm reku, da imam napisano dot 3 je sam od sebe reku, da imam vrjetno kaksnega japonca.

 

post-7623-0-74253100-1522337209_thumb.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.