Skoči na vsebino

U?inek zavor na teni?nem

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V?eraj sem naredil tehni?nega z M6 CD136 2005 in mi je mo?akar rekel, da mi ro?na slabo prime in da naj jo na servisu nastavijo. Potem sem gledal parametre in ?e posebej me zmotil podatek, da je u?inek zavor 61%. Meni se to zdi kar malo malo. Pri ?eninem Cliotu je bilo pa 74%. Prednji diski in plo??ice so stare pol leta, zadnje pa nisem menjal, ker naj bi bile dobre ?e za 1 leto. Druga?e pa avto zavira ?isto OK. Ali je ro?no potrebno samo kaj nastavit ali bom moral pred?asno zamenjati ?e zadnje diske in plo??ice, ker manj?i zavorni u?inek je verjetno zaradi zadnjih zavor?

post-4422-0-56159000-1432789593_thumb.jpg

Napisano

Ro?no je menda fajn malo zagret pred meritvami!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mislim da mora bit ro?na zavora vsaj 30%. Verjetno je to mislil.

Hm...Pri cliotu je bil u?inek 22% in tudi ni ni? rekel... Kolik?en u?inek zavor pa imate kaj ostali pri M6 prve generacije?

Napisano

Tole sem pa na netu na?el  :ne vem:  :ne vem:  :ne vem:

attachicon.gifzavora.jpg

Tako kot tukaj pi?e...M1 delovna zavora min 50%, parkirna zavora pa min 16%. Procente si izra?una? tako da vsoti 1008 ali 389 deli? s te?o avta x 10 (pospe?ek) ;) Tako da pri ro?ni si 3% nad minimumom, delovna pa je zelo odvisna od te?e in ne more? primerjat s tono te?kim cliom ;)

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Tole sem pa na netu na?el  :ne vem:  :ne vem:  :ne vem:

attachicon.gifzavora.jpg

To?no to sem rabil ;)

 

Tako kot tukaj pi?e...M1 delovna zavora min 50%, parkirna zavora pa min 16%. Procente si izra?una? tako da vsoti 1008 ali 389 deli? s te?o avta x 10 (pospe?ek) ;) Tako da pri ro?ni si 3% nad minimumom, delovna pa je zelo odvisna od te?e in ne more? primerjat s tono te?kim cliom ;)

Izra?un mi je jasen...in za u?inek delovne se tako izra?una to?no, za ro?no bi tak izra?un pokazal 23%.

To pomeni, da ima clio za svojo te?o bolj?e zavore kot mazda za svojo...?isto lai?no razmi?ljanje ;)

Napisano

Se strinjam, samo pri mazdi ne razpokajo gumijaste zavorne cevi  tako kot pri cliotu.  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se strinjam, samo pri mazdi ne razpokajo gumijaste zavorne cevi  tako kot pri cliotu.  :hudicek:

Upam da ne, ker smo jih pri cliotu ravno zaradi tega ?e zamenjali :)

Napisano

Pri zavorah je najpomembneje, da ne prihaja do prevelike razlike med levo in desno stranjo. Mislim, da sme biti razlika najve? 10%. Sicer na tistem listu ne vidim najbolje, zato sam preglej, kje so podatki o razlikah. In koliko % razlike je na posameznih osovinah.

 

?e ti glavna zavora in ro?na zavora na zadnji osi ne dr?ita oziroma je velika razlika med zadaj levo in zadaj desno, bo res treba razmislit o menjavi. ?e pa je razlika samo pri ro?ni zavori, je pa potrebno samo zajle in vzvode malo podmazat. Sploh, ?e ima? navado (tako kot jaz), da avto pusti? v prestavi in ne zateguje? ro?ne...

Napisano

Se strinjam, samo pri mazdi ne razpokajo gumijaste zavorne cevi  tako kot pri cliotu.  :hudicek:

Meni une HEL pleten ne bodo, pred menjavo z bolj?imi zavorami je bil pa u?inek 77 in 20 zadaj (spredaj zrabljene ATE plo??ice, zadaj najcenej?e brembo, zdaj nve dirkalne imajo pomoje zadaj 40  :rolleyes: )

Napisano

Meni une HEL pleten ne bodo, pred menjavo z bolj?imi zavorami je bil pa u?inek 77 in 20 zadaj (spredaj zrabljene ATE plo??ice, zadaj najcenej?e brembo, zdaj nve dirkalne imajo pomoje zadaj 40  :rolleyes: )

Mam enake, oplet dela ?ude?e ?e na pedalu, trd kot beton in ne kot ena gumica pri seriskih lajtngah.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Je pa zanimivo kako men zdele delajo bremze veliko bolje, ko sem jih en dan res konkretno matral na Vranskem. Kot ka?e dejansko premal zaviram in bo treba na vsake tolk narest ene par mo?nih bremzanj.

33112_1.png

Napisano

Moj tehni?ni cca 2 meseca nazaj delovna zavora 78%, in parkirna 32%

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja zavore je potrebno vsake toliko uporabiti, jaz sem eno leto z Xedosom komaj pri?el skozi in je mojster rekel, da so potrebne menjave. naslednje leto sem pa z istimi zavorami le ute?enimi naredil brez problema oz z pohvalo (utekanje je bilo na prazni AC pet krat zavreti iz hitrosti 140 km/h do 50 km / h )

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Brembo big brake kit, hel lajtnge + 1700kg+ te?e pa si tam. :lol:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Aha to je to... v bistvu je udarnik. Tko k un izpred 80 let na progi Brčko-Banovići.
    • Camel Trophy nostalgija. 
    • Velikemu delu vseh nesreč botrujejo naše ceste. Imamo infrastrukturo iz časov Jugoslavije. Niti ena vlada ni investirala vbsirotev nasih cest. Medtem pa je potrjena statistika da je osebni promet narasel 12x, tovorni 6x, potniški 5x ..   Kaj pricakujete? Slovenske ceste so ratale bolj nevarne od Grčije, Albanije in podobno. Samo slabše bo.   Ali pa da komplet vse kategorije 'prilagodijo hitrost razmeram' pa se vozimo max 20 na uro. Pa se takrat bo trkalo.   Prejsnji teden sem s prikolo peljal spet po Ajdovki....za Petrolom Vipava je spet tako sfooookana cesta da ne mores verjet ...prvo pa je to da enostavno ni vec prostora na nasih cestah, enostavno ni.    - Alex ne beri od tu naprej -   Veste da z motorjem naredim ogromno po vsej Evropi. Letno delam cca 30.000km samo z motorjem, vsakič z drugim kot vodič, cca 1/3 vsega pa s svojim. V Spaniji, Franciji, Italiji, Avstriji, Hrvaski, Bosni, Nemciji, Portugalski, Italiji, celo Romuniji sem izjemno sprošcen in samozavesten, ker vem da so ceste dobre, prostor je, asfalt dopusca marsikaj, prostora v ovinkih je ogromno, vozniki se med seboj spostujejo, spostujejo kolesarje (v Spaniji je to ogromen fenomen, ne bo sel mimo ce je polna crta, pa ce tudi se pelje 5km po 25 na uro, ne bo sel mimo ce ni 1,5m do kolesarja in s tem ne gre na crto! Ce tudi vodim izkusene in neizkusene stranke na motorjih si v tujini privoscimo veliko veliko vec, celo dam jim free ride na vrh prelazov....ko se vozim v Sloveniji sem v popolnoma drugacnem stanju na motorju, nemogoce je biti sproscen in uzivati. Vsak slovenc ma prednost pred drugim, vsak je lahko hitrejsi od drugega, sami egoti...   Po moje ko tujci pridejo sem niso navajeni tega stanja, take kulture, take agresije, nespostovanja. Mi smo tako nastrojen narod na cesti da je za popizdit....se posebej pa do tujcev. Ko sem jaz v Sloveniji z jodlarsko registracijo noben ne pričakuje da jih razumem....kako to psujejo (no enako je izven Slovenije, vidis SLO tablico rine vate, v levem speglu cel cajt, gas bremza, psovanje....jaz pa samo nazaj lep dan tudi vam ko sva vzporedno, pol se pa skor v zic pogrezne...    - Konec za Alexa -
    • Nismo opazili...
    • Zanimive dogodivščine   A je bil kakšen Laški (gad)?  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.