Skoči na vsebino

U?inek zavor na teni?nem

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

V?eraj sem naredil tehni?nega z M6 CD136 2005 in mi je mo?akar rekel, da mi ro?na slabo prime in da naj jo na servisu nastavijo. Potem sem gledal parametre in ?e posebej me zmotil podatek, da je u?inek zavor 61%. Meni se to zdi kar malo malo. Pri ?eninem Cliotu je bilo pa 74%. Prednji diski in plo??ice so stare pol leta, zadnje pa nisem menjal, ker naj bi bile dobre ?e za 1 leto. Druga?e pa avto zavira ?isto OK. Ali je ro?no potrebno samo kaj nastavit ali bom moral pred?asno zamenjati ?e zadnje diske in plo??ice, ker manj?i zavorni u?inek je verjetno zaradi zadnjih zavor?

post-4422-0-56159000-1432789593_thumb.jpg

Napisano

Ro?no je menda fajn malo zagret pred meritvami!

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mislim da mora bit ro?na zavora vsaj 30%. Verjetno je to mislil.

Hm...Pri cliotu je bil u?inek 22% in tudi ni ni? rekel... Kolik?en u?inek zavor pa imate kaj ostali pri M6 prve generacije?

Napisano

Tole sem pa na netu na?el  :ne vem:  :ne vem:  :ne vem:

attachicon.gifzavora.jpg

Tako kot tukaj pi?e...M1 delovna zavora min 50%, parkirna zavora pa min 16%. Procente si izra?una? tako da vsoti 1008 ali 389 deli? s te?o avta x 10 (pospe?ek) ;) Tako da pri ro?ni si 3% nad minimumom, delovna pa je zelo odvisna od te?e in ne more? primerjat s tono te?kim cliom ;)

mazda-323f-18-glx-98.png
Napisano

Tole sem pa na netu na?el  :ne vem:  :ne vem:  :ne vem:

attachicon.gifzavora.jpg

To?no to sem rabil ;)

 

Tako kot tukaj pi?e...M1 delovna zavora min 50%, parkirna zavora pa min 16%. Procente si izra?una? tako da vsoti 1008 ali 389 deli? s te?o avta x 10 (pospe?ek) ;) Tako da pri ro?ni si 3% nad minimumom, delovna pa je zelo odvisna od te?e in ne more? primerjat s tono te?kim cliom ;)

Izra?un mi je jasen...in za u?inek delovne se tako izra?una to?no, za ro?no bi tak izra?un pokazal 23%.

To pomeni, da ima clio za svojo te?o bolj?e zavore kot mazda za svojo...?isto lai?no razmi?ljanje ;)

Napisano

Se strinjam, samo pri mazdi ne razpokajo gumijaste zavorne cevi  tako kot pri cliotu.  :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Se strinjam, samo pri mazdi ne razpokajo gumijaste zavorne cevi  tako kot pri cliotu.  :hudicek:

Upam da ne, ker smo jih pri cliotu ravno zaradi tega ?e zamenjali :)

Napisano

Pri zavorah je najpomembneje, da ne prihaja do prevelike razlike med levo in desno stranjo. Mislim, da sme biti razlika najve? 10%. Sicer na tistem listu ne vidim najbolje, zato sam preglej, kje so podatki o razlikah. In koliko % razlike je na posameznih osovinah.

 

?e ti glavna zavora in ro?na zavora na zadnji osi ne dr?ita oziroma je velika razlika med zadaj levo in zadaj desno, bo res treba razmislit o menjavi. ?e pa je razlika samo pri ro?ni zavori, je pa potrebno samo zajle in vzvode malo podmazat. Sploh, ?e ima? navado (tako kot jaz), da avto pusti? v prestavi in ne zateguje? ro?ne...

Napisano

Se strinjam, samo pri mazdi ne razpokajo gumijaste zavorne cevi  tako kot pri cliotu.  :hudicek:

Meni une HEL pleten ne bodo, pred menjavo z bolj?imi zavorami je bil pa u?inek 77 in 20 zadaj (spredaj zrabljene ATE plo??ice, zadaj najcenej?e brembo, zdaj nve dirkalne imajo pomoje zadaj 40  :rolleyes: )

Napisano

Meni une HEL pleten ne bodo, pred menjavo z bolj?imi zavorami je bil pa u?inek 77 in 20 zadaj (spredaj zrabljene ATE plo??ice, zadaj najcenej?e brembo, zdaj nve dirkalne imajo pomoje zadaj 40  :rolleyes: )

Mam enake, oplet dela ?ude?e ?e na pedalu, trd kot beton in ne kot ena gumica pri seriskih lajtngah.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Je pa zanimivo kako men zdele delajo bremze veliko bolje, ko sem jih en dan res konkretno matral na Vranskem. Kot ka?e dejansko premal zaviram in bo treba na vsake tolk narest ene par mo?nih bremzanj.

33112_1.png

Napisano

Moj tehni?ni cca 2 meseca nazaj delovna zavora 78%, in parkirna 32%

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Ja zavore je potrebno vsake toliko uporabiti, jaz sem eno leto z Xedosom komaj pri?el skozi in je mojster rekel, da so potrebne menjave. naslednje leto sem pa z istimi zavorami le ute?enimi naredil brez problema oz z pohvalo (utekanje je bilo na prazni AC pet krat zavreti iz hitrosti 140 km/h do 50 km / h )

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Brembo big brake kit, hel lajtnge + 1700kg+ te?e pa si tam. :lol:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede na to, da se minimalno 1/3 časa stoji pri semaforjih...če teoretično porabo zmanjšamo za 1/3 pa smo tam na 6l... V mestu in na kratkih razdaljah ni pričakovati čudežev...
    • Še moj prispevek k porabi mazde cx-30 z motorjem x-186.   Moje vožnje so predvsem relacijske, po mestih se z avtom ne vozim veliko. Večinoma vozim po omejitvah, včasih malo čez 😁, predvidljivo, tudi z namenom, da je poraba manjša -- Helmuth ima nekaj dobrih nasvetov za takšno vožnjo.   V letu pa pol, odkar imam mazdo cx-30, sem prevozil 21.500 km in izračunana poraba v tem času znaša 5,75 l/100 km, po računalniku 5,5 l/100 km. Z zimskimi gumami je poraba 0,3 l/100 km višja kot s poletnimi gumami. Če bi se več vozil po mestih in na kratkih poteh, bi poraba gotovo bila višja.    Zadnja daljša relacija je bila v Nemčijo in nazaj čez tursko avtocesto. Bile je tekoče, brez zastojev, v Avstriji in Sloveniji sem vozil po omejitvah oziroma nekaj čez, v Nemčiji, kjer ni bilo omejitev na AC, sem vozil okoli 130 km/h. Mestne vožnje ni bilo veliko, nekaj malega po klancih. Gor sem se peljal sam, nazaj polno naložen. Izračunana poraba za 950 km je bila 5,86 l/100 km.   Za bencinski motor se mi zdi takšna poraba zelo dobra in se ne morem pritoževati 😄  
    • Tukaj si pa zadel bistvo. Tisti, ki ne gredo dlje kot do sosednje občine ali pa mogoče maksimalno do hrčkov, mislijo, da bolje ne more biti. Pa še politikom verjamejo, ki radi nakladajo. Še posebno pernati se rad kiti z "uspeh" in medu in mleku pri nas  na FB in  istem - gramu. 
    • Tako pač je. Sej si že dovolj dolgo na svetu, da to veš... Če bi bil tam, bi bilo pa kontra.
    • In kje je robnik?   Mnja, čakaj, jaz sem vajen BTjca... Če dobro pogledam, je res en robček tamle...   😛
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.