Skoči na vsebino

Aplikacija "My Mazda"

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Upam, da ne zbudim zombija ;)

 

Sem danes od MMS dobil odgovor, da ker imam avto na leasing storitve My Mazda ne morem uporabljat, ker je samo za fizi?ne osebe.

ZOOM ZOOM - ?ivljenje je prekratko za dolgo?asne avtomobile :punk:

Napisano

Upam, da ne zbudim zombija ;)

 

Sem danes od MMS dobil odgovor, da ker imam avto na leasing storitve My Mazda ne morem uporabljat, ker je samo za fizi?ne osebe.

 

zanimivo, meni je delovalo in tudi ni bil noben problem ker je bil avto na leasing

  • 6 mesecev kasneje...
Napisano

Ali je kdo probal nadgradit aplikacijo MyMazda in mu dela? Od vceraj je ta namrec posodobljena ... zadnja verzija za Android je 3.0.0, za iOS pa 3.0.1 ... Ampak redkokomu sploh dela ... Na nekem nemskem forumu vecina jamra, da se ne morejo logirat... 

 

https://www.mazda.si/mymazda/

 

Spletna verzija zaenkrat ne deluje... vsaj tako pise spodaj... No... ne deluje niti mobilna apliakcija :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Predvidevam, da ti torej deluje ... 

 

Jaz sem probal na iPhone, iPad in na enem Androidu (Alcatel 5) ... pa povsod dobim tole:

 

IMG_1978-20180322-195405.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Verjetno regionalne nastavitve.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Verjetno regionalne nastavitve.

 

Neki je pomoje z mojim accountom... Ker sem probal registrirat z drugim mailom, pa sem se BP registriral in tudi logiral... Edino prazno je, ker morajo potem dodeliti VIN k temu novemu uporabniku ... 

 

Je sedaj "zogica" na strani MMS-a ... :) 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Neki je pomoje z mojim accountom... Ker sem probal registrirat z drugim mailom, pa sem se BP registriral in tudi logiral... Edino prazno je, ker morajo potem dodeliti VIN k temu novemu uporabniku ...

 

Je sedaj "zogica" na strani MMS-a ... :)

Te imajo pod 6ko se :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Te imajo pod 6ko se :)

 

 

Naj bi ze bila vpisana CX-5 ... mogoce je pa to problem... ker so to naredili ravno kaksen dan preden je prisla nova verzija... in tanove jaz v stari aplikaciji se nisem videl... Je bila se vedno sestica not ... :) ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Jaz sem prek mycitroen sedaj poslal zahtevo za prvi servis 30.000, me zanima ce bo in od kod kaj prislo....ker sem registriran v italiji........slo stran nima zemljevidov...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Aplikacija dela vredu na Android 6.1 LG G3. Ni pa neki extra uporabna, pa? vidi? podatke servisov avta, drga?e pa nvm kaj bi si za?el z to aplikacijo, nepotrebna stvar.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Sem poazabil se tukaj sporociti, da so na MMSu uredili in mi sedaj deluje aplikacija na iOS-u in na Android-u ...  :prstgor:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Zanima me kako se prijaviti na aplikacijo My Mazda preko prenosnega ali namiznega ra?unalnik - oziroma kje vpisati uporabni?ko ime in geslo. Preko My Mazda to nisem zasledil.

Napisano

Zanima me kako se prijaviti na aplikacijo My Mazda preko prenosnega ali namiznega ra?unalnik - oziroma kje vpisati uporabni?ko ime in geslo. Preko My Mazda to nisem zasledil.

 

Od prenove apliakcije dalje, te opcije zacasno ni vec... kar tudi pise, ko na strani www.mazda.si kliknes na ikono "My Mazda" ... 

 

Mazda_Slovenija-20180731-102357.jpg

 

Aplikacija_My_Mazda_za_Android_in_iOS-20

 

https://www.mazda.si/mymazda/

 

Trenutno je na voljo samo kot aplikacija za pametne telefone in tablice z iOS ali Android operacijskim sistemom ... 

 

Aplikacija_My_Mazda_za_Android_in_iOS-20

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Ali ta aplikacijo sploh komu dela?

Ko sem poleti kupil avto sem sam vnesel v program identifikacijsko ?tevilko in izpolnil zahtevane podatke  ( med drugim po?tni naslov in geslo ) in vse je delalo BP. Potem pa sem enkrat dobil zahtevo naj po?ljem fotografijo prometnega dovoljenja. Posredoval sem jo na Mazdin naslov, dobil obvestilo, da je vse OK, ampak aplikacija ni delala. In ?e vedno ne dela, Na elektronsko po?to se program odziva (denimo ob zahtevi po spremembi gesla ), vendar se ob zagonu aplikacije pogosto pojavi napis da je uporabnik neznan. Ko sem se prvi? vpisoval je bil odziv iz Nem?ije, zahteva po posredovanju fotografije pa je pri?la iz slovenskega predstavni?tva. Odziva pa ni.

Napisano

Meni dela... ce kaj ni delalo... recimo ob nadgradnji aplikacije... sem pisal na MMS (info@mazda.si) in so uredili...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.