Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Eno smotano vpra?anje, ampak se v take stvari ne spoznam... in ni za Mazdo. Fant ima Golfa 4, 1.9 TDI, 90KM, 1999 letnik. Avto ima 300.000 prevo?enih.

Drugega avta nima namena kupit, ker dela na terenu, tanka na firmo, in je v bistvu edini, ki ima avto, ostali grejo s kombijem delat.

Pred dobrimi 4 meseci mu je mehanik dal v Golfa chip box. Na njem se da nastavljat mo?. ?e je preve? odprt avto trokira, cuka in se dobesedno trese ko stoji? z njim. Pa stop lu?i mu ve?inoma ne delajo. Ali pa utripajo. Zanima me koliko je pametno to imet v avtu?

 

Poslano z mojega SM-G920F z uporabo Tapatalk

Napisano

To je verjetno isto kot Power box?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

ce se vse to trese in ce mu zarad tega luci ne delajo,nevem kok je to kej pametno :D

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

Za stop lu?i je po mojih izku?njami z prej?njem avtom treba samo malo na?telat stikalo za lu? pri pedalu za zavore.
Kar se pa power boxa ti?e, pa nevem. Je pa logi?no, da ?e se avto pelje lep?e brez njega, da z njem neki ni vredu. Pri meni recimo na 7. stopnji ve?inoma gre vredu, ampak kdaj pa tudi kar popusti pri visokih obratih in je 5. stopnjia tista, kjer se je stvar izkazala resno zanesljiva.

Napisano

Ja madona, ?e je nastavljiv naj potem zmanj?a??? Kaj je tukaj za razmi?ljat?

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Trenutno imam še do jutri na testu Mazdo 6e ...    Vtisi? V garažo mi ne paše  ... je nekaj cm predolga ... in vrat ne morem zapreti ... Pa meni osebno je prenizka, čeprav vozi se fajn. Sem mislil, da bo bolj problem, ker nima skoraj nobenih gumbov, pa se kar da. OK... včasih iščem kakšno nastavitev, ki jih ogromno. Nekaj se da rešit z bližnjicami... ne pa vsega ...   Opozorilni toni za prekoračetav hitrosti so komaj opazni... tako da nisem niti pogrešal tega, da se ne da izklopit za stalno ampak samo za vsako vožnjo sproti. Pospeški so fenomalni in tudi sama vožnja je zelo v redu. Je precej drugačna kot pri moji CX-60... ker CX-60 ima vseeno 8-stopenjski samodejni menjalnik in se čuti ko prestavlja... sicer ne tako, da cuka... ampak se čuti. Pri Mazdi 6e je to čisto brestopenjsko.    Kar me je zelo pozitivno presenetilo, je sama poraba. Po prevoćenih slabih 200 km je povprečna poraba 14,6 kWh/100 km ...   Pospeški pa so odlični, čeprav sem imel na testu Long range, ki ima večjo baterijo (80 kW) in ima manj KM (245) kot verzija z manjšo baterijo (68 Kw), ki ima 258 kW... Iz mesta do 100 km/h je pospešila v 7.47 sekundah ... in se dejansko čuti "sunek v hrbet" ...  ...  Upravljanje preko zaslona na dotik je zelo tekoče, tudi meniji so dokaj pregledni, ko se jih enkrat navadiš...    Nekaj slik in posnetkov...        Aja... če bi jo kdo rad videl v živo ali malo probal... in je jutri dopoldan v Ljubljani, se lahko kje dobimo. Vrnit jo moram do 14ih ...
    • Vodo vrze vanj tudi ce se kje vodna pot zabase in pride do prevelikega pritiska. 
    • Tovarniška izredno težko. Ker je vse štanca.   Mi je pa razlagal ličar, da rada plastika kontra potegne.   Idi v Mariboru do Gabrijana, pa ti naj pove svoje mnenje. On je meni perlo barval.
    • Kaj pa če je tovarniška napaka? Če je barvano posebej potem lahko verjetno zahtevam nov del... Pobarvan. Pa upat, da se bolje ujame barva. Saj odstopa le tist plastični del nad lučmi pod havbo najbolj.  Bom vrgel nove slike gor. 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.