Skoči na vsebino

mazda 6 zelo previsoka poraba


Priporočeno sporočilo

Zdravo. Imam mazdo 6 2.0 cd 89kw 2006.

Avto imam sele dober teden, ko sem ga kupil sem tankal polnega. Imel sem nekaj tezav z dpf filtrom vendar sem opravil regeneracijo in avto je sel spet normalno. Zanima me, zakaj hudica imam porabo tudi po 11, celo 13 litrov na 100/km - po pot.racunalniku. je pogosta napaka, da morda racunalnik laze?

Primer: v 4. Prestavi 60 km/h avto na tempomat po ravnini, ob spremljanju trenutne porabe na potovalnem racunalniku, pije cca 8.5L. Prej sem imel A4 s 96kw, pa je pil max. 6.5L, racunano na "roke". Je morda avto se vedno zamasen ali karkoli? Ta poraba me res "zre". Hvala ze vnaprej za odgovore.

P.s. vem da bi lahko avto dokonca spet napolnil, vendar sem menjeval akumulator, zato je avtomatsko stevec sel na 0.0km-zal sem pozabil pogledati, koliko km sem naredil do tedaj.

 

Drugace pa sem zelo zadovoljen :-) Lep pozdrav!

post-8701-0-10489100-1436991664_thumb.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej na roke prera?unaj porabo pa primerjaj z BC.

 

to tudi nameravam, upam da je res samo racunalnik "zmeden" :) ampak zal verjetno to ne bo to, teden dni nazaj, ko sem ga kupil, je bila poraba se pod 7L/100km. Kar me je pa dpf zacel hecati, pa je taka poraba.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V kak?nem stanju pa ima? ?obe? Nekateri Mazda dizel vozniki si jih kar sami doma "trenirajo" in nastavljajo. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Koliko sem brala, znajo lagat ra?unalniki.

Jaz ko se lu?ka v?ge dam ?tevec na ni?lo. Ko grem tankat si zapomnim koliko sem tankala. Ko se lu?ka spet v?ge pa si prera?unam:

Tankani litri ? prevo?eni km ? 100. In dobi? porabo. :)

 

Poslano z mojega SM-G920F z uporabo Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obvezno prera?unaj na roko. Meni je ra?unalnik na prej?nji M6 (letnik 2008) kazal precej vi?jo porabo (cca. 1 liter). Je pa res, da je tvoja poraba kljub temu ?e vedno previsoka. ?e si regeneriral DPF, mora? zdaj zagotovo kak?en tank obrnit, da bo? dobil realno sliko.

Nikad ne veruj ?eni, koja la?e.

Bog daj neumnim pamet, nam pa denar...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Obvezno prera?unaj na roko. Meni je ra?unalnik na prej?nji M6 (letnik 2008) kazal precej vi?jo porabo (cca. 1 liter). Je pa res, da je tvoja poraba kljub temu ?e vedno previsoka. ?e si regeneriral DPF, mora? zdaj zagotovo kak?en tank obrnit, da bo? dobil realno sliko.

danes sem bil pri mehaniku. dpf je na avtu povsem nov, se vidi. 2 meseca je star. dpf je ?isto moder ?e od izgorevanja, je rekel mehanik da sigurno ni zabit. bojda dela te?ave egr ventil-zato  bo dal vmes plo??ico, blindiral ga bo. upam da je to - to :) hkrati bo ??istil cev egr-a.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moder DPF je zgolj zato, ker o?itno pride do tega da je razbeljen, vsi DPFji na mazdi pri 200km izgledajo taki kot novi - torej sivi in rjavi :)

 

Jaz ?e vedno mislim, da je tale DPF nekompatibilen, ker ?e je tebi pri ro?ni regeneraciji najprej kadilo pomeni da se zama?uje, oz ne dokon?a regeneracije, in zato porabo skozi nabija. 2 meseca in lu?ke.....to ne gre skozi.

 

Zgolj moje mnenje ampak imam ob?utek, da te malo te za nos vle?e.....pa a nisi ti napisal da je bil vgrajen pred 5imi meseci, sedja je pa 2 meseca star  :ne vem:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da javim..zracunana poraba "na roke". Sem iz Celja. Tankal sem polnega na Molu (ko je naredilo klik sem nehal tankati, nisem tiscal notri nafte) peljal sem se do Slovenske Bistrice, naredil sem 67.1 KM. Potem sem sel nazaj na Mol in zopet tankal polnega, na "klik". Vozil sem se maksimalno 130 km/h na tempomat, s prizgano klimo. Ponekod sem se peljal tudi po 100km/h - zaradi del na cesti. Peljal sem se samo po avtocesti in v celju po obvoznici, v bistrico sem se sel samo obrniti. Racunalnik je kazal porabo 7.1L/100km (sem ga resetiral, ko sem tankal). Ko sem prisel nazaj, sem v rezervoar spravil 5.92L. Za 67.1 km je porabil 5.92L, kar je porabe 8.8L/100km. Ne vem vec kaj storiti, avto gre normalno, bil je pri treh mehanikih, opravil sem vceraj velik servis, menjano olje, vse. Mazda se mi je zelo zamerila, ob prvi priloznosti grem nazaj na nemca. Ce ima pa kdo kaksno idejo, kaj za vraga bi se lahko bil razlog za to pof***** visoko porabo, pa le na dan z besedo. Lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ga bom peljal. Problem je v tem, da grem v nedeljo na morje, in pridem v sredo nazaj, v soboto pa spet grem - s tem avtom.

Vedno bolj imama z mehanikom obcutek, da "scije" kaksna soba.

Ej...pokli?i Dr.Pelkota..da pogleda .ko gre? nazaj v sredo ..domov.ker ima full gu?vo gsm..041 667 335 simon pelko Medvode.lp
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi ?e bi ?oba ornk scala bi ti pilo kakega pol litra ve?. Pri meni je bilo tako. Pa takrat ?oba ?e fejst tol?e in avto cuka.

 

Na koliko km se ti regenerira? Jaz bi mogo?e ?e enkrat spro?il regen, pa na?telal ?obe.

 

Ko sem imel jaz zabit dpf je trajalo nekaj tankov da se je zadeva unesla. Takrat sem ?el ravno na Korziki.

Regeneracija se je delala na 100km,potem pa z vsakim naslednjim intervalom ve?.

 

?e si kje okol Kranja ti lih priklopim.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi ?e bi ?oba ornk scala bi ti pilo kakega pol litra ve?. Pri meni je bilo tako. Pa takrat ?oba ?e fejst tol?e in avto cuka.

 

Na koliko km se ti regenerira? Jaz bi mogo?e ?e enkrat spro?il regen, pa na?telal ?obe.

 

Ko sem imel jaz zabit dpf je trajalo nekaj tankov da se je zadeva unesla. Takrat sem ?el ravno na Korziki.

Regeneracija se je delala na 100km,potem pa z vsakim naslednjim intervalom ve?.

 

?e si kje okol Kranja ti lih priklopim.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Glede sob sem slisal, da avto trese pri hladnem vzigu in motor ne laufa normalno, tu pa motor vzge pri hladnem vzigu zelo lepo, nic ne trese, tako da tudi jaz verjetno izkljucujem to opcijo.

Glede stelanja sob pa, kaj tocno mislis s tem? 

Bi rade volje prisel, pa sem iz Celja, danes imam se 1000 stvari opraviti - saj ves kako je pred morjem :-) za regeneracijo pa ti ne znam povedati, kdaj se regenerira. Vceraj zjutraj se mi je prizgala lucka dpf, pa sem sel na avtocesto, cca 15km vozil na 3000 obratov, in lucka je ugasnila. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se enkrat in zadnjic napisem (si potrdil sedaj to z novo lucko)

Tebi ne deluje pravilno DPF - tale nadomestek ki ti ga je dal notri ti lahko povzroci velike tezave in ????

 

Ukrepaj hitro, zna biti da prides domov z AMZS, ker ti zna iti avto v stand by

 

250 te pride odstranitev, glede na to da je 2 meseca od vgradnje pa OBVEZNO teziti garancijo.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pelko in Tunerc sta preverjena okoli tega, Pelko ti z Zmajem ponuja tudi da ti pridejo avto domov iskat

Mogo?e je kaka dpf sonda Fu?. Pri meni je bilo tako

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Menjal mu je dpf predvidevam da komplet...itak je pa ena sonda 400? plus delo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

100% je nekaj narobe okrog dpf-ja. Lahko da ima? avto stalno v regeneraciji, potem ko gre? na avtocesto in ga spiha? se ugasne.
Preberi si manual glede lu?ke, prilimam pa ti samo en stavek, ki sem ga dobil v minuti v njemu: 

NOTE: After replacing the DPF differential pressure sensor, several steps must be
performed to ensure its proper function (refer to the section ?Control System, Service
and Repair?).
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • https://www.slovenskenovice.si/bulvar/tuji-traci/tito-sploh-ni-bil-tito/
    • Po mojem, najboljših 6 minut, porabljenih na Youtube. Kapo dol ustvarjalcem!    
    • 2.3 mašina je imela 3-4 iteracije. Zadnja je z redno menjavo olja ok. Prvim so pokale glave, ker so se luknjice zamašile, ki so med cilindri olje prepuščale, zadnja je baje sloted.   Ampak to so vse 2.3 280 mašine. In servisi nimajo pojma, ko to vprašaš.   Imam 1.5 3 cilindra in od MY2020 ima oljno črpalko gnano z mokrim jermenom in ne zobnikom. Baje penlo olje ob objestni vožnji in je lahko brez olja obstala. Na servisu nič ne vejo o tem.   Pri obeh mašinah zna bit še problematičen carbon built up, ampak ot imajo Mazde baje podoben problem.
    • Kje so časi RS Coshwort-a, potem bi bila odločitev logična....moj glas gre ST, ki je res stroj, če res rabiš 280km....kdaj jih bos uporabil je drugo vprašanje....glede zanesljivosti bi pa zih vzel Mazdo, ceprav verjetno je Ford ST program drugacna serija kot ostalo @godlike bo verjetno vedel....
    • Pa dam tudi jaz eno sliko kar tako:     Ta čas, ko nekateri glancate svoje Mazge in ko jim drugi naročate tablice, ta tretji z Mazgami uživamo v potovanjih...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.