Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Eno vpra?anje. Ko sem peljal prikolico na morje, sem videl da pride hladilna na 100 stopinj. Tam okoli jasenovic, k so tisti ve?ji klanci. Kaj to pomeni, da dejansko ?e zakuha?

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Voda pri 100?C zavre na nadmorski vi?ini 0 metrov. A to le zaradi zra?nega tlaka. Ker pa ima? v motorju zaprt sistem, se tlak v sistemu pove?a, kar pomeni, da voda dejansko zavre pri okoli 105?C. Kar pomeni, da takrat za?ne? pridobivat paro v hladilnem sistemu. Za hlajenje pa potrebuje? dober medij, ki ti temperaturo lepo sprejema v bloku in nato lepo odvaja v hladilniku. In teko?ina to bolje opravi kot pa plin oz. para. Torej, povi?ana temperatura sicer ?kodi dolo?enim sestavnim delom motorja, a dokler ti tlak ne naraste do te mere, da bi nekje butnilo ven, ni zakuhalo.

 

Ja, je bilo pa blizu...

 

Ve?ina pa jih nato naredi najslab?e, kar lahko naredijo. Ugasnejo motor. Kaj se zgodi: vodna ?rpalka obstane in voda ne kro?i ve?. Blok motorja pa je krepko pregret. In motor zakuha 5 minut po tistem, ko se ugasne motor. V takem primeru je najbolj?e ustaviti (?e ?e nisi na vrhu vzpona) in pohodit gas... Ne do konca, samo tja nekam na 2000 obratov, da ?rpalka lepo pretaka vodo. Ja, in pa po mo?nosti prej previdno pogledati, ?e je v ekspanziji kaj teko?ine - ekspanzija je delno prozorna, hladilna pa "opazne" barve, da se to lahko vidi (ne pa odpret in pogledat noter). Ker ?e je sistem spustil, na tak na?in ne ohladi? ve? motorja...

 

 

In ravno zaradi vretja je izredno nevarno odpreti ?ep na ekspanziji, ko ima avto 100?C ali ve?. Ker s tem spusti? tlak iz sistema in voda ?e toliko bolj zavre, kar naredi ?e ve? pare. Kar pomeni, da je precej pare na razpolago, ki te lepo ope?e (poleg tega, da lahko dobi? ?ep v glavo, ?e nisi previden pri odpiranju).

Napisano

Skratka nc narobe, dokler se ne prizge lucka.

Ce vleces prikolco pa se na klancu lahko pricakujes visjo temp..po moznosti si imel prizgano klimo

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Upam, da res nima? samo vode notr in da ima? me?anico z antifrizom. Antifriz namre? tudi zvi?uje vreli??e in ?e je me?an nekje v razmerju 50:50 bo vreli??e te me?anice pri cca 106?C ?e pa v razmerju 70:30 pa celo 116?C. Pomaga pa seveda tudi, da je ves sistem pod tlakom, kar ?e dodatno zvi?a temperaturo vreli??a - nekje od 15 do 20?C.

 

Se pravi, ?e ima? dobro tesnjen sistem in ustrezno me?anico z antifrizom bo? mel ve? ali manj mir pred pregretjem, ?e pa smo ?parali pa je notri samo voda pol pa hmmm... ;)

33112_1.png

Napisano

nobene panike, reden pojav pri obremenitvi, ?e M5 je malo narasla ko sem mini prikolico peljal. jaz imam tudi olje redno na 90-100 sedaj kot mi avto to ka?e

to je funkcija teko?ine pa?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Brez panike, kot prvo nima? same vode (upam?), kot drugo pa marsikateri avti dose?ejo preko 100?C. Fun fact, Civic 1,4 je ?ele pri 97?C vklopil ventilator (stanje v poletni koloni!) in isto dosegel preko 100?C, francoz ima pa 75?C termostat in laufa na tej temperaturi. Skratka, ?isto odvisno od dizajna ampak na kratko: 100?C ni panike. 

Napisano

Ok, ne nimam vode, je kar ve?inoma antifriz. Dobro, samo da vem kako in kaj. Sej ko pridem na ravnino pade takoj na 85 stopinj.

 

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Napisano

Modeli tlak v hladilnem sistemu avtomobila ima laho do 0.9 bara, zdej pa ra?unajte KDAJ zavre.

120C NI problem, ?e ne odpre? ?epa na hladilniku, al pa expanziji, ti naredi nov ksiht-rabi? novo osebno !

 

Pa ?abe se ustavlat ?e ne laufa ventilator na hladilniku, takrat pomaga samo gretje na fertik in ventilator za gretje v kabini na fertik.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
    • Ups, "brez problemov" je bla slaba izbira besed, bolj je bilo mišleno, da se nebi smeu še opečt pri 60-65. Drgač pa da ne bo kdo mislu kaka drama je zej z GY F1 6stkami ... sem ziher, da se ostale gume isto "grejejo". Včera ob sedmih zvečer je asfalt še ziher mel čez 30 + trenje gume pa ni da ni da ne prideš na teh 40-45. Zadn cajt, da začne mazda delat kake nove modele, sj ne vemo več okol česa bi še filozofiral
    • Ja, to je pa zanimivo..... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.