Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zanima me, ?e se da brez kakr?nih zahtevnej?ih predelav zamenjati motor in menjalnik 1.6 (1999) z 1.8 (2001)? Legalno verjetno je?

 

Napisano

Naj bi blo vse enako, tud menjalnik lahko uporabi? stari. Verjetno je ?e najve?ji problem menjava elektronike. Pa za homologacijo rabi? papirje od tistega avta iz katerega je ma?ina (?eprav dvomim da bi se kdo vpiknil glede na to da se na zunaj zlo te?ko razlo?i).

 

Kak 1.8 160hp iz japonske verzije bi se ?e spla?alo notr dat. :D

Napisano

Ja V0RT3X :), so pa pomisleki ali motor,menjalnik in elektroniko preselit v NB 1999 ali popravljati NB 2001 1.8 in potem svojo 1.6 prodati....?

Napisano

Ja V0RT3X :), so pa pomisleki ali motor,menjalnik in elektroniko preselit v NB 1999 ali popravljati NB 2001 1.8 in potem svojo 1.6 prodati....?

Zoran, osebno bi se raje lotil opcije st.2 :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja V0RT3X :), so pa pomisleki ali motor,menjalnik in elektroniko preselit v NB 1999 ali popravljati NB 2001 1.8 in potem svojo 1.6 prodati....?

 

Jaz bi raje izvedel 1. varianto, ?e ima? dobro osnovo. Tista za 1.500? mi deluje kar po?teno razbita in jo bo? te?ko spravil v brezhibno stanje. Mislim da v nekaterih primerih lahko celo obdr?i? elektroniko iz 1.6, tako da dejansko ima? samo menjalnik in motor za menjat. Nisem pa 100%, enkrat je to tudi mene zanimalo pa sem kar nekaj gradiva na to temo prebral. ?al pa sem ?e vse pozabil, ker je bilo preve? podrobnosti  :lol:

Napisano

Obstaja pa sicer ?e tretja (za tistega, ki si ?eli ve?jo odzivnost in posko?nost), se da vgraditi kompresor iz Minija ali SLK MB-ja. :jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Obstaja pa sicer ?e tretja (za tistega, ki si ?eli ve?jo odzivnost in posko?nost), se da vgraditi kompresor iz Minija ali SLK MB-ja. :jupiii:

Ja pa za laika bistveno te?ja in dra?ja tudi.

 

Kolikor sem bral se v dolo?enih primerih dejansko lahko obdr?i elektroniko od 1,6 ampak je dale? od popolne me?anice potem. Po drugi strani kolikor se spoznam na swape (nekaj izku?enj pa imam, ne z Miato), je verjetno tudi napeljava, ?e ima? nekaj pojma mala malica. Sploh ker gre za isti avto, podoben letnik... Kaj bo? izbral je pa tvoja odlo?itev. ?e je 1,6 ?koljka bolj?a, potem definitivno swap. Za homologacijo ne vem to?no kako gre ampak mislim, da rabi? papirje od original avtomobila (torej miate 1,8), neka potrdila o strokovni vgradnji (nekdo pa? mora stati za tem swapom). Na?eloma se pa ne bi preve? obremenjeval takoj s tem, to lahko potem ureja? ker je tako podoben motor, da bo malokdo opazil. 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

?koljka moje miate je v odli?nem stanju zato bom zamenjal motor in vso elektroniko.Kalambolirano miato sem v veliki meri ?e demontiral, ?aka ?e motor in menjalnik.?e se kdo na forumu spozna na mehaniko (v kar ne dvomim) , ima ?as in je iz bli?ine, bi bil vesel nasveta in pomo?i ob menjavi.

lp

Napisano

Se jutr sli?va in ?e ma? vitl in vso orodje zna bit hitr zrihtan :prstgor:

 

No pa tud ?e ni vsega takoj na razpolago,nekak se bo ?e zrihtal,glavna je volja.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Malo pozno opazil tole temo. Preden se loti?, se pozanimaj, kako je s homologacijo. Mislim, da mora? od Mazde (oz. generalnega uvoznika) dobiti potrdilo, da se sme ta dva motorja zamenjati. In znajo precej zakomplicirati pri tem...

 

Torej, raje prej vpra?aj.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Me zanima kater mojster na tehni?nem na pogled prepozna razliko med 1.6 in 1.8 motorjem :)

 

Aja za info..same dimenzije bloka, kolektorjev, glave, bremze, izpu?ni plini so pri evropski NB seriji IDENTI?NI.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Dokler je vse v redu, je itak v redu. Te?ava je, ko pride do te?av...

 

Recimo kak?en pregled sodnega izvedenca ob prometni nesre?i in posledi?no izguba zavarovanja...

 

No, recimo, da tega ne bo. ?e vse drugo ?tima, potem res ne more ugotoviti.

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano

Kater sodni izvedenc pa vidi razliko na u?? Dejstvo je, da se razlika da opazit edino na valjih, ki merijo konje. Zdj pa mi povej kako bojo ?li 'razbit' avto merit kolk konjev je imel, ?e izgleda vse serijsko?

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Kater sodni izvedenc pa vidi razliko na u?? Dejstvo je, da se razlika da opazit edino na valjih, ki merijo konje. Zdj pa mi povej kako bojo ?li 'razbit' avto merit kolk konjev je imel, ?e izgleda vse serijsko?

Verjetno bi se dalo tudi preverit po ozna?bi motorja, ki je ponavadi skrita nekje zadaj in na prvi pogled ni dobro vidna. Npr. V6 Mazdini motorji vem, da imajo tako in so v?asih pogosto menjavali najmanj?ega (1.8) z mo?nej?im (2.0 ali 2.5) in so na pogled identi?ni, zadaj pa ne vidi?, ?e ne podre? konkretnega dela motorja.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Kolektor in pokrov sta druga?na v kak?nem smislu? Naj kr avtor teme poslika oba izven avta in naredmo anketo kater je kater :P Bi rd vidu prave MX-5 poznavalce

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ok super, sam obvezno brez barve avta v ozadju in drugih dodatkov..Me zanima kdo prepozna BP in B6 :)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Bom ugibal na slepo, da je zgornja fotka 1.6 in spodnja 1.8? (najbolj smiselno je, da pravilni odgovor poda?, ko vsak napi?e kater je kateri po njegovi logiki).  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Iskreno: Kar se dela na kitajskem, mi je vseeno kdo je zadaj (kitajc al evropejc).   Je kolega povedal, je prodal top centrirko, se vulkanizerju ni prižgala. So jo na garancijo menjali, lučke prižgala, dela ne.   Kitajci, ki jih proda, delajo.   Trdi, da kitajci svoje izdelke dobro zaščitijo za prevoz, evropske firme pa vozijo v najbolj zjahanih kontejnerih in potem lahko pride piš soli noter. Je pa tako transport cenejši.
    • Ma ne verjamem več, da je kvaliteta iz Kitajske na minimumu. Bodo evropski (japonski) proizvajalci morali igrati na drugo karto.
    • ne razmišljaj o Kitajcu iz evropskega načina razmišljanja. Kitajci so med azijci največji prevaranti in verjetno največji kapitalisti, ki samo razmišljajo kaj se splača. Kvaliteta je le na takem nivoju kot je minimalno finančno še sprejemljivo. Presežkov ni nobenih in naj kupce ne zavede blinkblink efekt, ker ta služi le temu, da prevara kupca, da gre za izdelek višje kvalitete.   Kitajska družbe ne skrbi ekologija niti trajnostni razvoj. Zato dolgoživost izdelkov sploh ni na njihovi listi nujnih stvari, ki jih mora imeti vsak izdelek. Kitajc v EU prpelje izdelek in ga boli ku***c a se ga bo dalo poservisirat. To mu je nujno zlo in vse bo počel v tej smeri, da več kot 10 let ne bo zagotavljal servisa.    Kdor bo kupil kitajca, ga bo vozil do konca, dokler bo šel al ga bo pa praktično šenkal, ko se ga bo naveličal. Ja tega v Evropi ne poznamo, deluje pa tako celoten avtomobilski trg na Kitajskem. Praktično se tam rabljene stvari sploh ne prodajajo. Avto enostavno ratuje bela tehnika... ko se dokončno pokvar al pa je popravilo predlago greš pač v štacuno po novega, tega pa v graben oziroma k dobavitelju na dvorišče.
    • Katerga avta? A ni to SUV al nek crossover?    @tommzy tole moraš razumet v kontekstu, saj se je pred nekaj časa ravno v tej temi našel en uporabnik, ki je dejansko iskal dlako v jajcu in bil hud na vse, ki niso našli enakih napak na svojih CX-30 kah. Ja, gledalo se je med drugim a so plastične obrobe na kolotekih dovolj ravne in iskalo kot pod katerim sej e mogoče celo videla kaka mikroskopska nepravilnost. Ja pa ta uporabnik je bil dejasnko hud na vse, ki se niso strinajli z njim, kot da so slabovidni če tega ne opazijo in si ni dal dopovedat, da je možno, da samo to on opazi ali pa celo, da je mogoče res ampak le na kakšni CX-30.   Ja blo je res naporno z njim, tako da tole kar ti pišejo je samo ohranitveni manever, da kdo ne popizdi, ker mu je dojadilo poslušat jamranje in blatenje čez CX-30. Pri tem roko na srce imaš tudi ti določene "napake", ki to sploh tudi niso, ampak so zgolj pomanjkanje vedenja o tem kako določene stvari delujejo - recimo primer dometa, ki se spreminja.
    • Sem gledal en video na YouTube kako so (mislim da BYD)en avto naklučno izbrali in ga popolnoma razstavili in ugotovili da je bolje in kvalitetneje sestavljen kot marsikateri od zvenečih EU znamk s tem, da je pri tem tudi 20-30%cenejši.... 🤔 Vse Kitajci, ki sem jih do sedaj vozil so po domače za hrbteničarje.... 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.