Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

ima ?e kdo na trojki (2014 letnik) dizel 150KM slede?o te?avo? Namre?, v ?esti prestavi, med 110 in 150 km/h - ?im je motor malenkost bolj obremenjen, pod ritjo ?utim vibracije. Trajajo nekje 1,5 sekunde, sekunda pavze in nato zopet... cikli?no, dokler ne razbremenim motorja. V peti prestavi nobenih vibracij, povsem mirna vo?nja. Dvakrat se mi je zgodilo, da je v rahel klanec pri nekje 130-140 malenkost celo cuknilo.

 

Avto je ?e fejst v garanciji, tako, da bom pri 20.000 km sporo?il te?avo. Strah me je le, da bo prezrta, ?e? to je normalno...

 

Ideje?

Napisano

Ja pa a ni fino da ti avto mal sam masira rit? Lahk mas vse prste na volanu :-)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Jaz mam podoben problem. Mazda 6 2014 diesel 150km. V 6. prestavi ko grem naprimer po vrhniskem klancu, za?ne pri 140 KM/h pri cca. 2400 obratih vibracija. ?utim jo na ro?ici menjalnika in ?e nogo naslonom na sredinsko konzolo. Sem uravnote?u kolesa, ampak problem ni izginil. Zdaj ?akam da menjam ?e zimske gume in da dokon?no odpravim vzrok koles.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Napisano

Lahko so gume. Scentrirat jih daj. Lahko pride do neke resonance med menjalnilom in gumami. Meni je to izginilo ko sem dal letne gume gor spomladi.

Napisano

 

Uf, pa tok sem napisal je pa prazen post....

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Skratka na 1.generaciji sem imel podobno te?avo. Nikoli ne nisem re?il, sumil sem na gume, feltne, kako pesto...

Na servisu se jim ne da kaj dosti anga?irati.. Je ?e problem se peljat na ac recimo. Upam da re?i?, kljub mojemu optimizmu.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Napisano

Se vedno gre? lahko do pelkota po diagnozo in potem na uradni servis. ?e ne bo ?lo druga?e.

 

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

 

Pred nekaj tedni sem bil na rednem servisu v BTC, pa so bili toliko fer, da so ugotovili, da ga ?e 8.000 km ne potrebujem (menjava olja na 8.000 zaradi 12 mesecev). Super, dober za?etek, si re?em. Potem pa povem ?e za tresenje v 6. prestavi in prijazen gospod brez oklevanja re?e;

"Da, vemo, nekaj vozil ima to napako. Potrebujemo nekaj tednov, da dobimo vse drobnarije za menjalnik (tesnila, nekaj le?ajev) in zamenjamo znotraj garancije. Vibracije bodo odpravljene nekje 50-70%. Avto bo dva delovna dneva pri nas."

 

Nekje aprila ga peljem na rednega+izrednega, pa bo vse zrihtano. 50-70% bo ravno toliko, sem prepri?an, da se jih ve? ne ?uti.

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

V?eraj je Zoomka zaklju?ila dvo-dnevni servis. Na menjalniku so zamenjali za 200? materiala - seveda v garanciji - tesnila, le?aji, mazanje 6 prestave,... in moram re?i da je bistveno bolje. Vibracij ni ve? ?utiti.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
    • Tole je problem na sesalnem delu in ne ne izpušnem. Dej poskusi sčistit MAF senzor (jaz bi šel sicer v menjavo) pa preveri, da nimaš kje kaj losano al pa pretrgano od zračnega filtra do sesalnega kolektorja.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.