Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Omenil si da si menjal celotno ohisje lopute. Glede na to, da je bil prosti tek nastavljen glede na senzorje iz prej?njega avta (mogoce je imel umazan maf senzor in je nastavljal vijak prostega teka) in ce nisi vijaka prostega teka ti nastavil glede na podatke tvojih senzorjev imas lahko samo zaradi tega problem.

Nastavitev ali pa zgolj preverjanje ti vzame max 10 minut.

?ravfanje alternatorja in pa motor?ka prostega teka pa kak?no uro ali dve.

Napisano

Res je pred meseci sem zamenjal kompletno loputo s senzorjem prostega teka ter regulatorjem,nastavil sem tudi vijak prostega teka.

Maf senzor sem tudi zamenjal saj je bil moj zani?(loputo ter maf sem kupil rabljeno)

Zamenjal sem tudi lambda sondo(z rabljeno) saj sem imel pove?ano porabo goriva.

Sedaj sumim useeno kaj ?e je mogo?e tudi ta senzor(motor?ek prostega teka) v okvari,zato sem ga imel zopet namen zamenjat,pri alternatorju pa tudi nisem 100% da deluje tako kot treba zato ga mislim zamenjat,useeno pa nevem ali bom s tem re?il omenjeno napako oziroma okvaro!

Napisano

Teli "motor?ki" prostega teka pri mazdi ......

 

Ni to francoz,?vaba, amerikanc,.....

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Danes sem med vo?njo opazil novo napako in sicer ?e navijem volan do konca v levo ali pa desno takrat obrati padejo na nulo glih toliko da avto ne ugasne,nato se obrati ponovno dvignejo na nekje 800rpm(nihanje gor in dol).

  • 3 tedne kasneje...
Napisano

Preveri naslednje zadeve MAF sensor,lambda sonda in konec koncev tudi motor?ek(regulator)prostega teka,to so lahko krivci za nihanje vrtljajev! MAF lahko o?isti? z ustreznim sprejem za ?i??enje senzorjev.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Da ne odpiram nove teme... Na bratran?evi 323f 1.5 se mu je 3 dni nazaj pri?gala lu?ka za akumolator. U?eri zve?er se je peljal v slu?bo na kar se mu je za?ela dvigovat temperatura hladilne teko?ine (to smo ugotovil, da je raztezna posoda prazna). Dans zjutri mu je avto v klanc navzgor za?el trokirat pri?gale so se mu ?e lu?ke za ABS in airbag. Ko je avto ugasnu ga sploh nemore nazaj zalavfat (akumolator ma 14.03V). Ko ga posku?a zaverglat ?tarter poskus obrnat pa se tut takoj ustavi in vse lu?ke (tut v notranjosti ugasnejo).

ma kdo idejo u kirem zelju zajec ti?i?

Napisano

na vodno ?rpalko je vezan zobati jermen. Mikro jermen pa poganja altenator, servo pumpo in klimo in je ?e vedno cel.

to za lu?ko sm mu pa tut js povedu ;)

Napisano

Kolikor jest vem ima vodno pumpo na micro  jermen,morda je  jermen premalo  napet. ali pa je jermenica slaba in jermen drsi.?e no?e v?gat dajte sve?e dol ,  enkrat  zaverglat da vr?e antifriz ven zraven poglejte ?e sve?e  ?e so mokre od antifriza .?e so mokre  potem je ?lo tesnilo glave.

  • 11 mesecev kasneje...
Napisano

Danes sem vozilo ogrel na normalno delovno temperaturo pri tem pa sem vklju?il vse porabnike lu?i,ventilator v kabini,gretje zadnjega stekla,radijo (obrati so seveda kot ponavadi zopet nihali) ko pa sem pri tem odklopil konektor s senzorja za vodo pa je nihanje obratov izginilo in motor je lavfal normalno,potem pa sem konektor priklju?il nazaj na senzor za vodo in obrati so zopet za?eli nihati.

Je potrebno zamenjati senzor/tipalo za vodo?

Mazda 323F BA 1.5 Letnik 1997

 

Lp

Peter

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Po Mazdinih lastnih navedbah bo motor skyactiv-z, ki bo nadomestil motorja skyactiv-g in -x, nadgradnja slednjega.     Več na 👇 Where Engine Dreams Meet Possibilities: The SKYACTIV-Z Challenge and Mazda’s Internal Combustion-Focused Electrification Strategy WWW.MAZDA.COM While the move toward electrification for carbon neutrality intensifies across the automotive industry, Mazda remains committed to...   Meni je všeč, da se Mazda v času vsesplošnega pompa okoli elektrifikacije trudi razviti čim bolj učinkovit motor z notranjim izgorevanjem.
    • To ni moja trditev ampak Mazdina.
    • Glede na to, da vemo, da se zavore že tako ali tako na M6 pregrevajo, jih lahko to še dodatno segreva?   Jaz se vozim hitreje kot 130kmh in vsakodnevno preživim kar nekaj časa na AC..   Bi mi jih ziher priporočila? EDIT: Še to... ko doma pozimi zalaufaš peč na drva in so radiatorji na 40 stopinj, ga ne morš več držat kot 3 s.. si ziher @50keda, da bi lahko držal gumo pri 60?  
    • Ker vsi škrtarite za par jurjev, pa vzamete tisto, ki je bolj poceni. Če bi bil motor 1.5 bi vzeli to, samo da čim ceneje. 😄 Pa kako je bolj dovršen, če je že enih 15 let nespremenjen na trgu. To je isto, kot bi primerjal golfa 4-ko z zadnjo verzijo golfa. To je takšna primerjava , kot recimo kaseta vs CD, da boš lažje razumel. 😉
    • Osebno mnenje avtorja, ki najbrž trpi, da ta motor ni prišel na ameriško tržišče. Komentarji pod člankom povedo vse, še posebej ta: "You have no idea what are you talking about. Period."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.