Skoči na vsebino

mazda 626 pri vkloplenih porabniki obrati ska?ejo med 200-800rpm

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdrav vsem! na mazdi 626 mi med vkloplenimi porabniki gretje,gretje zadne ?ipe...obrati mo?no ska?ejo 200-800rpm brez teh omenjenih porabnikov avto te?e v normalnih vrtljajih pa? 750-800rpm. Ima kdo idejo kaj bi biv vzrok napake? sem pa danes kupil ?e popolnoma novi akomulator,menjal sve?ke,filtre,olje... LP

Napisano

ko je motor hladen takrat(?tand gas)  tega nihanja ni mo? opaziti. Ko pa je motor ogret na delovni temperaturi in ko vklopim omenjene porabnike pa se pri?ne nihanje vrtljajev.


Morem povedat da avto tudi v?iga zjutraj normalno brez te?av!

Napisano

Ne kupuj ni? za brezveze ker bo? samo dnar pre? metal. Pomeri najprej ?e je res alternator. Sigurno ima? kakega frenda z voltmetrom ?e nima? sam voltmetra.

Preveri vakum cevke in cev za zrak med filtrom in loputo. ?e ti v loputo priteka piratski zrak imas ?e zaradi tega ta problem.

Napisano

?e ti v loputo priteka piratski zrak imas ?e zaradi tega ta problem.

wtf je to?

33112_1.png

Napisano

prvi? sli?im, da se temu tko re?e - ampak ok, sem vsaj nekaj novega zvedel.

 

a zraven naredi ARRRR k ga not potegne :hudicek:

33112_1.png

Napisano

v naslednjih dneh bom sam z voltmetrom pomeril napetost alternatorja,sedaj pa me zanima kako izmerim napetost pravilno? Avto pustim pri?gan v prostem teku(brez gasa) in napetost pomerim brez porabnikov lu?i,radio,ventilator gretja in pa grelec zadnjega stekla...

In nato pomerim ?e napetost z vsemi omenjenimi porabniki. Koliko mora bit napetost merjenja brez uporabnikov in pa potem z vsemi porabniki? Hvala za pomo? v naprej. Lp

Napisano

Alternator 14,4 ali vec

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Preden vzges avto pomeri napetost aku.,potem ga vzgi in se enkrat pomeri napetost na aku. Ce je visja kot je bila- cca 14v, si na konju.

Napisano

Ja. Napetost je vecja brez porabnikov. Tebe v tem primeru zanima ce ti dela alternator. To da ti nihajo obrati verjetno ni povezano z alternatorjem in bo treba poiskat napako drugje.

Napisano

da sporo?im napetost merjenja alternatorja. z izklopljenimi porabniki 14.50v, z vklopljenimi vsemi porabniki pa nihanje med 13.60v - 14.50v    ko vklopim porabnike se opazi tudi rahla razlika v svetlobi lu?i ter osvetlitve v ?tevcu.

Napisano

To da napetost ska?e je posledica nihanja obratov ker elektronika alternatorja rabi dolo?en ?as, da popravi napetost. (kdor ne verjame naj proba pri svojem avtu merit napetost in pritiskat na gas)

 

Probaj ?e to: naj ti nekdo dr?i gas na recimo 1500 obr/min ti pa pomeri napetost z vklopljenimi porabniki in brez. V kolikor bo takrat ob?utna razlika je zato najverjetneje kriv alternator. Sicer je zelo verjetno kriv regulator prostega teka.

Napisano

tudi z gasom sem probal izmerit in nisem opazil neke bistvene razlike kar se ti?e napetosti alternatorja. Sam sumim na regulator alternatorja(regler). kompleten motor?ek prostega teka je bil pred dnevi menjan za preizkus(sposodil sem si ga od prijatelja) delovanje pa je bilo popolnoma enako kot z mojim motor?kom(brez porabnikov te?e avto normalno v prostem teku ob vklopu teh porabnikov pa se pojavi nihanje vrtljajev)

Napisano

Cev med zracnim filtrom in loputo si preveril ?e ni po?ena? Lahko da ti vle?e fov? zrak...

Preveril ?e nima? tudi kak?nih kod za napake?

Napisano

Mojemu avtu se tudi ne pri?ge lu?ka na ?tevcu, ker je nimam. Mogo?e ima? lu?ko skurjeno, ali pa ra?unalnik ?e ni zaznal dovolj dogodkov te napake da bi lu?ko sploh ?e pri?gal.

Napisano

avto bil na pregledu pri ve? avtoelektri?arjih kateri pa znajo samo ra?unat to?ne napake pa ni odkril ?e nih?e...je nov akomulator sedaj ?e pregledan alternator ter na njemu tudi menjan regulator(brez potrebe),nove sve?ke,filtri,o?i??ena loputa ter motor?ek za prosti tek,mase pregledane...te?ava na vozilu pa ?e vedno ostaja ko pri segretem vozilu v?tekam ventilator v kabini do konca obrati padejo in nihajo podobno deluje tudi pri vklopu grelca za zadnje steklo. Ve kdo za kak?nega dobrega mehanika,ki bi zadevo znal dejansko re?it?

Napisano

avto bil na pregledu pri ve? avtoelektri?arjih kateri pa znajo samo ra?unat to?ne napake pa ni odkril ?e nih?e...je nov akomulator sedaj ?e pregledan alternator ter na njemu tudi menjan regulator(brez potrebe),nove sve?ke,filtri,o?i??ena loputa ter motor?ek za prosti tek,mase pregledane...te?ava na vozilu pa ?e vedno ostaja ko pri segretem vozilu v?tekam ventilator v kabini do konca obrati padejo in nihajo podobno deluje tudi pri vklopu grelca za zadnje steklo. Ve kdo za kak?nega dobrega mehanika,ki bi zadevo znal dejansko re?it?

Ti je kdo ?e nastavljal ?tantgas?

?e je tako kot pri Xedosu je to?en postopek kako to nastavi?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.