Honda Hitra Napisano 28. november, 2015 Prijavi Deli Napisano 28. november, 2015 Pozdrav vsem! na mazdi 626 mi med vkloplenimi porabniki gretje,gretje zadne ?ipe...obrati mo?no ska?ejo 200-800rpm brez teh omenjenih porabnikov avto te?e v normalnih vrtljajih pa? 750-800rpm. Ima kdo idejo kaj bi biv vzrok napake? sem pa danes kupil ?e popolnoma novi akomulator,menjal sve?ke,filtre,olje... LP Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Sebastian Napisano 28. november, 2015 Prijavi Deli Napisano 28. november, 2015 Pomoje je ?e slab kondenzator, ?e ne celo alternator!A se ti omenjeno dogaja tudi ko je motor na delovni temperaturi? 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Honda Hitra Napisano 28. november, 2015 Avtor Prijavi Deli Napisano 28. november, 2015 ko je motor hladen takrat(?tand gas) tega nihanja ni mo? opaziti. Ko pa je motor ogret na delovni temperaturi in ko vklopim omenjene porabnike pa se pri?ne nihanje vrtljajev.Morem povedat da avto tudi v?iga zjutraj normalno brez te?av! Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Sebastian Napisano 28. november, 2015 Prijavi Deli Napisano 28. november, 2015 Potem je sigurno alternator.Meni se je enkrat na Toyoti zgodilo, da je po?asi za?el izklapljati porabnike in je na koncu ?isto odpovedal. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Honda Hitra Napisano 28. november, 2015 Avtor Prijavi Deli Napisano 28. november, 2015 hvala za pomo?. Se pravi kljub temu da avto zjutraj v?ge brez te?av je problem in okvara v alternatorju?! Bom v naslednih dneh nabavil drugi alternator in ga zamenjal. lp Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
markym Napisano 29. november, 2015 Prijavi Deli Napisano 29. november, 2015 Ne kupuj ni? za brezveze ker bo? samo dnar pre? metal. Pomeri najprej ?e je res alternator. Sigurno ima? kakega frenda z voltmetrom ?e nima? sam voltmetra. Preveri vakum cevke in cev za zrak med filtrom in loputo. ?e ti v loputo priteka piratski zrak imas ?e zaradi tega ta problem. 1 Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 29. november, 2015 Prijavi Deli Napisano 29. november, 2015 ?e ti v loputo priteka piratski zrak imas ?e zaradi tega ta problem.wtf je to? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
markym Napisano 29. november, 2015 Prijavi Deli Napisano 29. november, 2015 Tisti ki gre mimo MAF in racunalnik ne ve zanj? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Boss Napisano 29. november, 2015 Prijavi Deli Napisano 29. november, 2015 prvi? sli?im, da se temu tko re?e - ampak ok, sem vsaj nekaj novega zvedel. a zraven naredi ARRRR k ga not potegne Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
markym Napisano 29. november, 2015 Prijavi Deli Napisano 29. november, 2015 ?e je dost velika luknja v cevi tud aaarrrr nardi ko ga zahodi? ;-) Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
mazdaman Napisano 29. november, 2015 Prijavi Deli Napisano 29. november, 2015 Falschluft se re?e Citiraj Za vse vaše ideje urejanja okolice www.gabioni.si Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Honda Hitra Napisano 29. november, 2015 Avtor Prijavi Deli Napisano 29. november, 2015 v naslednjih dneh bom sam z voltmetrom pomeril napetost alternatorja,sedaj pa me zanima kako izmerim napetost pravilno? Avto pustim pri?gan v prostem teku(brez gasa) in napetost pomerim brez porabnikov lu?i,radio,ventilator gretja in pa grelec zadnjega stekla...In nato pomerim ?e napetost z vsemi omenjenimi porabniki. Koliko mora bit napetost merjenja brez uporabnikov in pa potem z vsemi porabniki? Hvala za pomo? v naprej. Lp Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 30. november, 2015 Prijavi Deli Napisano 30. november, 2015 Alternator 14,4 ali vec Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
markym Napisano 30. november, 2015 Prijavi Deli Napisano 30. november, 2015 Preden vzges avto pomeri napetost aku.,potem ga vzgi in se enkrat pomeri napetost na aku. Ce je visja kot je bila- cca 14v, si na konju. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Honda Hitra Napisano 30. november, 2015 Avtor Prijavi Deli Napisano 30. november, 2015 ampak napetost merjenja brez vklopljenih porabnikov je verjetno ve?ja kot pa ?e izmerim z vklopljenimi porabniki ane. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
markym Napisano 30. november, 2015 Prijavi Deli Napisano 30. november, 2015 Ja. Napetost je vecja brez porabnikov. Tebe v tem primeru zanima ce ti dela alternator. To da ti nihajo obrati verjetno ni povezano z alternatorjem in bo treba poiskat napako drugje. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Honda Hitra Napisano 2. december, 2015 Avtor Prijavi Deli Napisano 2. december, 2015 da sporo?im napetost merjenja alternatorja. z izklopljenimi porabniki 14.50v, z vklopljenimi vsemi porabniki pa nihanje med 13.60v - 14.50v ko vklopim porabnike se opazi tudi rahla razlika v svetlobi lu?i ter osvetlitve v ?tevcu. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
lucky_13 Napisano 2. december, 2015 Prijavi Deli Napisano 2. december, 2015 To da napetost ska?e je posledica nihanja obratov ker elektronika alternatorja rabi dolo?en ?as, da popravi napetost. (kdor ne verjame naj proba pri svojem avtu merit napetost in pritiskat na gas) Probaj ?e to: naj ti nekdo dr?i gas na recimo 1500 obr/min ti pa pomeri napetost z vklopljenimi porabniki in brez. V kolikor bo takrat ob?utna razlika je zato najverjetneje kriv alternator. Sicer je zelo verjetno kriv regulator prostega teka. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Honda Hitra Napisano 2. december, 2015 Avtor Prijavi Deli Napisano 2. december, 2015 tudi z gasom sem probal izmerit in nisem opazil neke bistvene razlike kar se ti?e napetosti alternatorja. Sam sumim na regulator alternatorja(regler). kompleten motor?ek prostega teka je bil pred dnevi menjan za preizkus(sposodil sem si ga od prijatelja) delovanje pa je bilo popolnoma enako kot z mojim motor?kom(brez porabnikov te?e avto normalno v prostem teku ob vklopu teh porabnikov pa se pojavi nihanje vrtljajev) Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
markym Napisano 2. december, 2015 Prijavi Deli Napisano 2. december, 2015 Cev med zracnim filtrom in loputo si preveril ?e ni po?ena? Lahko da ti vle?e fov? zrak... Preveril ?e nima? tudi kak?nih kod za napake? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
markym Napisano 2. december, 2015 Prijavi Deli Napisano 2. december, 2015 https://youtu.be/cFqVJ4uaurw ?e ?e nima? obd2, gre takole... Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Honda Hitra Napisano 2. december, 2015 Avtor Prijavi Deli Napisano 2. december, 2015 vse cevi so cele sem jih pregledav. Na ?tevcu se ne pri?iga nobena lu?ka da bi zaznamovala kakr?nokoli napako. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
markym Napisano 3. december, 2015 Prijavi Deli Napisano 3. december, 2015 Mojemu avtu se tudi ne pri?ge lu?ka na ?tevcu, ker je nimam. Mogo?e ima? lu?ko skurjeno, ali pa ra?unalnik ?e ni zaznal dovolj dogodkov te napake da bi lu?ko sploh ?e pri?gal. Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Honda Hitra Napisano 6. december, 2015 Avtor Prijavi Deli Napisano 6. december, 2015 avto bil na pregledu pri ve? avtoelektri?arjih kateri pa znajo samo ra?unat to?ne napake pa ni odkril ?e nih?e...je nov akomulator sedaj ?e pregledan alternator ter na njemu tudi menjan regulator(brez potrebe),nove sve?ke,filtri,o?i??ena loputa ter motor?ek za prosti tek,mase pregledane...te?ava na vozilu pa ?e vedno ostaja ko pri segretem vozilu v?tekam ventilator v kabini do konca obrati padejo in nihajo podobno deluje tudi pri vklopu grelca za zadnje steklo. Ve kdo za kak?nega dobrega mehanika,ki bi zadevo znal dejansko re?it? Citiraj Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
jures Napisano 6. december, 2015 Prijavi Deli Napisano 6. december, 2015 avto bil na pregledu pri ve? avtoelektri?arjih kateri pa znajo samo ra?unat to?ne napake pa ni odkril ?e nih?e...je nov akomulator sedaj ?e pregledan alternator ter na njemu tudi menjan regulator(brez potrebe),nove sve?ke,filtri,o?i??ena loputa ter motor?ek za prosti tek,mase pregledane...te?ava na vozilu pa ?e vedno ostaja ko pri segretem vozilu v?tekam ventilator v kabini do konca obrati padejo in nihajo podobno deluje tudi pri vklopu grelca za zadnje steklo. Ve kdo za kak?nega dobrega mehanika,ki bi zadevo znal dejansko re?it?Ti je kdo ?e nastavljal ?tantgas??e je tako kot pri Xedosu je to?en postopek kako to nastavi? Citiraj Live your dreams, don't dream your life! Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico Povezava do vsebine Deli na druge strani Več načinov deljenja...
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.