Skoči na vsebino

Mazda 6 2.0. bencin

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sej ne da bi te stra?il ampak 8 litrov za kratke mestne vo?nje pa bolj te?ko verjamem. Povpre?je na Spritmonitorju je 8,30, minimum pa 6,81.

 

http://www.spritmonitor.de/en/overview/27-Mazda/251-6.html?fueltype=2&constyear_s=2008&constyear_e=2012&power_s=140&power_e=150&powerunit=2

33112_1.png

Napisano

tut men se zdi tale poraba k ti jo je reku lastnik mal tko tko...mestna vozna 9l.relacija pa okol 7.5l.tko je blo pr moji,kar razmislaj o plinu,nimas kej falit,sploh ce pridno delas kilometre

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Napisano

Oj.

Mestna vo?nja je 8,2, na relacijo pa mal pod 8, ?e se normalno vozi?... Sam imam od maja lani, pa do danes povpre?je 8,3, pa je od 6 do 12 km dnevno narejenih, kdaj pa kdaj pa ve? (45 ali 100km). Avto imam dobri dve leti, pa sem 25000 km naredu...tudi ni ra?unice, da plin montiram. 3 km imam v eno stran do slu?be, pa se avto ne segreje, da bi na plin preklopil...

Napisano

Pri trenutnem avtu imam povpre?no porabo en liter ni?jo, kot je povpre?je na spritmonitorju. Tko,da ra?unam, da bo pri mazdi podobno :)

Sem pa mal brskal po testih in sem na?u tole

http://www2.autoportal.hr/200810023662/Test/Nenametljiv-sklop-limuzinskih-vrlina-po-prihvatljivoj-cijeni-/menu-id-68.html

 

Tle so bli pa kr ?parovni pri minimalni porabi. Je pa res,da upra?anje kaj ka?e BC, kar je pa dejansko izra?unana poraba. Je pa lastnik tudi rekel,da je vedno tankal samo 100 oktanski benz, ker se pri benzu ne sme ?parat :)

 

Tako da,sem pa ?e malo nestrpen in komi ?akam jutri?nji dan :)

Napisano

Mislim, da sem imel enak motor v ?estki prve generacije (FL), ali pa je bil za drugo generacijo mal?ek po?timan, konji so tam-tam.

Skratka porabo po mestu sem imel med 10 in 11 l/100km.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Jaz sem mel zadnji tank izkljucno mestne voznje, tocno 8.0 l/100km, karavan 2.0 letnik 2009

Penzi?. :ph34r:

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

Da ?e jaz dodam svojo statistiko. Enak motor kot na tvoji ?estki, ve?ina je mestne vo?nje razen kak izlet in dopust. Skupaj narejeno 58.000km, povpre?je 8,08 l/100km. Prede enako lepo kot prvi dan B)

Napisano

Lp...jaz na moji Mazdurini CX5 benz.skayactive motor zdaj poraba solidna 8.3 litra kombinirane vo?nje...pa jo ne ?param...da je ok...lp

Napisano

A, novi SkyActiv bencinarji so pa ?isto druga zgodba...

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Napisano

A vi to porabo govorite po BC, ali ste jo sami prera?unali?

No,jaz sem svojo pripeljal domov in je super oh in sploh :) Imam pa ?e v planu naslednje stvari - globinsko ?i??enje, napeljava za usb... :)

Napisano

Ne skrbi gled porabe. Se te ma?ine da lepo in var?no voziti.

Moja je karavanka in mogo?e malo te?ja pa:

 

Avtomobil: Mazda 6 Povprecna poraba: 7.12 l/100km Cena za prevo?enih 100 kilometerov: 9.91 ?

Napisano

A, novi SkyActiv bencinarji so pa ?isto druga zgodba...

Ja ja...seveda so ....var?ni motorji...lp:-):-):-):-)

Napisano

Evo, z avtom sem naredil cca 300km in mi ka?e povpre?no porabo po ra?unalniku 7,3l. Tko,da nekak predvidevam, da je to realne porabe okol 8l.

Napisano

Kot sem obljubil prilagam slike moje druge lepoti?ke.

wp20151216001.jpg

 

wp20151216008.jpg

 

wp20151216006.jpg

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

Ej...lepa Mazdurina,naj ti dobro slu?i...zoom zoom...lp

Napisano

Evo,dans sem ?el tankat in sem imel porabu malenkost pod 7l/100km (47,93litrov/692,5km). Sam sem bil res var?en z gasom. Naslednji tank, bom probu pa z malce bolj dinami?no vo?njo,da vidim razliko :)

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

 

Kateri letnik je Mazda?

Glede na to da ni faceliftana verzija bi reku 08-09 :)

 

Mene zanima koliko pije ob normalni vo?nji. Vrjetno kak?ne 8-8.5l/100km :)

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Mene pa zanima, kako je s servisnimi intervali. Tovarni?ko so na 20 000km, pa me zanima a je pametno peljati ?e na 15 000km, al nima veze in se pelje na 20 000km?  Ker nekateri priporo?ajo sevise prej, drugi pravijo da ni nobene panike... Pa me znaima, kako vi to opravljate. Gre se pa za 2.0 bencinarja.

Napisano

?kodovat sigurno ne more. Bi se pa te prakse dr?al bolj v povezavi z dizlom kot bencinarjem :)

Se strinjam da skodovat ne more, kaj bistvene pridobitve pa tudi ne bo in ker ta motor ni nek delikaten, pripirocam kar na 20000km in bo vse okej.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.