Skoči na vsebino

Vse nove Mazde - minusi


sylver

Priporočeno sporočilo

V?eraj prevzel svojo Mazdico in sem vesel kot radio  :lol:  je kar razlike med 3 in CX-3.

 

Napako so odpravili in upam, da bo navigacija sedaj delala brez prisotne napake.

Ej super...da so re?li..ker se je pa vleklo...lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

No tako.

 

MZD je tudi po zadnji uradni posodobitvi, katero je tokrat izvedla MMS, za?el po?teno zmrzovati ?e pri samem poslu?anju mp3 skladb, ki jih imam na USB klju?ku. Ne pomaga menjava USB vhoda, ne pomaga drug USB klju?ek (vse mp3 skladbe sem iz enega 4GB klju?ka skopiral na formatiranega praznega 8GB in tam tudi vse zmrzuje v obeh vhodih).

 

Dogaja se pa naslednje:

 

1. MZD zmrzuje pri izvajanju komand podanih s strani voznika (vmes se kar sam ugasne in ponovno pri?ge):

https://www.youtube.com/watch?v=6Mj75Ut5d8A

 

 

2. MZD zmrzuje pri izvajanju komand podanih s strani voznika:

 

 

3. MZD zmrzuje pri izvajanju komand podanih s strani voznika tudi po ponovnem zagonu vozila:

 

 

 

Pri navigaciji je tako, da tudi sama navigacija v?asih med vo?njo zmrzne in se ?ez nekaj ?asa (recimo po 15 sekundah) sama od sebe "odmrzne" in nadaljuje navigiranje.

 

V?asih se med vo?njo, ko me nekdo kli?e in imam povezavo prek BT, ne morem javit ker kljub temu, da pritisnem na "ANSWEAR" na volanu - MZD ne reagira in klicatelj seveda prekine, jaz pa morem poklicati nazaj tako, da prekinem BT povezavo z MZD in dvignem telefon na uho!  :angry2:

 

Se vam tako delovanje MZD zdi normalno?  :dudek:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole zgleda zgolj tako, kot da procesor pa? ni dovolj zmogljiv za poganjanje vsega skupaj....ko te?e navigacija, mp3 in ostalo.

 

A tebi so menjali vse tuto kompleto, ali so se vedno samo na SW osredoto?ali? Meni se zdi tole HWka napaka - procesor v drugi vrsti ram.

 

Kot na primer poceni 'kitajski' telefon, ki te ne dohaja...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

da je HW napaka sem jaz ze pred casom napisal, kakor tudi da sem omenil, da se v Nemciji pri podobnih zadevah takoj menja CMU

Spra?ujem ga, ker mislim da so mu menjali vse, ali pa je narobe napisal (ima dooooolgo zgodovino s tole napravco) sylver koliko obiskov - 5 ali 6 na servisu?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

7.4 je napisal da so menjali CMU

 

14 dni kasneje novi poseg

Baje novi SW odpravi to?no to napako.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V kolikor servis ne more odpraviti napake, se zadeva prenese na prodajalca ali na uvoznika in tako je tudi prav.

 

Uvoznik se pa potem odlo?a, kaj in kako naprej (v mojem primeru se je uvoznik MMS povezal z Avstrijo in so vozilo peljali v Avstrijo na glavno tehni?no slu?bo, kjer so tudi namestili zadnji SW in ne vem ?e kaj vse naredili).

 

Zame je tak vmesnik neuporaben. V bistvu je nevaren, ker se med vo?njo samo ?ivciram in namesto, da se ukvarjam s samo vo?njo, se bolj ukvarjam z MZD in gledam v ta ekran.

 

Glede na to, da MMS spremlja ta forum in to debato me prav zanima, ?e me bodo sami od sebe kontaktirali ali ne.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej..Sylver,to treba obvezno re?it,in popravit ,da dela!!!! ker to je GARANCIJA !

vem ,da si ?e popizdu,samo treba vstrajat,do konca .daj pognjavi,?e ve? uvoznika ...jebemliga!

To si Mazda ne sme privo??it!jaz te osebno podpiram..gassss naprej.lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • "Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam."   Mazda 3 je zame glede tega precej boljša, še bolj prijetna za vožnjo.
    • Ja dejansko je tako, da pri teh AC hitrostih precej vpliva na porabo zračni upor in se učinkovitost EV motorjev zgubi.  Sam imam pri podobnem režimu vožnje pri istem avtu porabo cca 5,8 l/100 km, kar znaša cca 5,8 x 9,5 = 55 kWh energije/100 km. Pri dejstvu, da je učinkovitost ICE cca 30% je efektivna poraba za premikanje "mojega" dizla 55 x 0,3 = 16,5 kWh/100 km, ostalo so izgube, tako da so energetsko (energija, ki jo potrebuje vozilo za premikanje) EV vseeno bolj učinkoviti kot ICE.  V ostale zadeve pa se ne spuščam, vsak pač vozi tisto, kar mu bolj ustreza. 
    • Ja ampak pozabljaš dejstvo, da imata v Mazda3 motorja G120 ali G165 različen menjalnik - prestave so pri G120 daljše; pri G165 pa krajše - torej ko šaltaš G165 na npr 5k rpm bo ob novi brzini na višjih obratih npr 2,8k; pri G120 pa recimo če jo isto šaltaš pri 5k bo potem na nižjih npr 2,5k.
    • Imamo Mazdo 3 G120 in Mazdo 6 G165, oba z ročnim menjalnikom. Ko se enkrat navadiš na posebnosti tega motorja in prestavna razmerja (je kar razlika med tema dvema avtoma), je vožnja užitek. Pri naši vožnji se motor zelo redko zavrti nad 4.000 obratov in tistih nekaj konjev nad 4.000 pri G120 ne pogrešam.   Tale M3 Revolution 2018, ki sem jo pripel ... za 8.900 €, me malo mika, hkrati pa imam 2 zadržka: - prevoženi km v povezavi s povprečno menjavo olja med 20.000 in 27.000 km - avto je bil po eni strani poškodovan, vrata, stebriček, ... blatnik ... pred kratkim popravljeno v xx delavnici    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.