Skoči na vsebino

Vse nove Mazde - minusi


sylver

Priporočeno sporočilo

Prvotno je bila gor V31 razli?ica, kjer ?e veliko dodatnih stvari ni delovalo tako kot bi moralo. Pol smo pa po?asi in vztrajno z vsako nadgradnjo, ki je iz?la, upali, da se bo te?ava z "Loading navigation" odpravila. Pa se ni. No sedaj pa ?e to!

 

Sodelavec mi pravi, da se naj kar direkt na Mazda Europe obrnem in jim po?ljem vse dokaze in vse opi?em. Tam se baje ne hecajo saj jim gre za ugled znamke in naredijo vse mogo?e, da bi stranko zadovoljili + se ji za vse te?ave, kar jih je imela za nazaj, na ustrezen na?in opravi?ili!

 

DA - v teh 2 letih, odkar imam ta avto, mi je doja.... tako kot pravi?. Poleg nekaterih (zame zelo pomembnih) osnovnih funkcij, ki jih pogre?am (recimo odpiranje/zapiranje stekel z daljincem ko odklene? ali zaklene?; 4x avtomatsko odpiranje/zapiranje vseh 4 stekel z notranje strani, coming/leaving home), mi je ?e dodatno zagrenilo vse skupaj to s tem MZD. Ni in ni konca. O?itno sem samo jaz tisti, kateremu liha ?tevilka avtomobila ni usojena ?eprav Mazda pravi, da so ravno liha ?tevila sre?na ?tevila. Morda so zame soda sre?na. Ne vem, razmi?ljam na glas.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mazda bi to vsekakor morala urediti. Se mi pa zdi, da glavni problem ni v MMS ali M-Cosmos, temve? bolj v Mazda EU in Mazda Japan.

Na?a Mazda (in vsi servisi) se lahko ?e tako trudijo, vendar ?e nimajo prave podpore z vrha so pravzaprav v takih primerih verjetno nemo?ni.

Podoben problem imam tudi jaz....http://www.mazda-si.net/topic/13372-cx-5/....vendar je s strani Mazde opredeljen kot "normalno"...??

 

Dejstvo je, da so vse to HIBE, ki jih nove skyactiv mazde imajo, prav tako nas na to pri nakupu niso opozorili.

Sedaj smo tukaj nezadovoljni kupci in MMS (s svojimi servisi), vsi pa pravzaprav odvisni od mame Mazde na Japonskem.

 

Kot ka?e pa ima Mazda (kot tudi vse ostale znamke) ves ?as ?e preve? dela z vpoklici te?av, katere lahko povzro?ijo nesre?o,

ali nastalo nesre?o ?e poslab?ajo....(posledica so drage to?be) tako da so verjetno na?e te?ave opredeljene kot "nekriti?ne",

in lahko z njimi ?ivimo ali pa se odlo?imo za kak?no drugo znamko....

 

Se je pa tudi pri na?i Mazdi 3 ob?asno pojavil problem, da je zaslon zamrznil, ali pa se ni bilo mogo?e oglasiti na tel. klic, vendar

je bilo to zelo redko...recimo 1x na 2 meseca. Na zadnjem servisu so baje nalo?ili nov SW, tako da bo mogo?e sedaj bolje.

 

pozdrav

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

?isto ni? ?udnega in ni? novega - ignoranca na vseh straneh.

 

Tudi MZD sistem ?e vedno nima posodobitev kljub temu, da bi jih morali izdati do konca pomladi. Nekdo je dopla?al in kupil SD kartico v vrednosti 500 EUR, ker mu je bilo obljubljeno s strani Mazde, da bo prejemal 2x letno posodobitev: 1x jeseni in 1x pomladi.

 

Ko jih na Mazda Support Europe vpra?a?, zakaj ?e ni posodobitev, ?eprav bi morale biti, ti enostavno in hladno re?ejo, da nimajo podatkov, zakaj je temu tako  :ne vem:

 

Hvala lepa za tak odnos!

 

Zadnje cajte ga precej serjejo tudi na Mazdi... skoda... Ce bo slo tako naprej bom pocasi zacel razmisljati, da mogoce pa naslednji avto ne bo vec Mazda ... 

 

Zal je ravno odnos tudi eden od tistih dejavnikov, ki je pomemben za zadovoljstvo z neko znamko ... Dobre avtomobile delajo tudi drugi... :)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Presene?en sem, da si tudi ti, ki si bil tako velik zagovornik blagovne znamke Mazde priznal, da jih ima? po?asi poln kufer. Sem pa slutil, da bo prej ko slej pri?lo tudi pri tebi do tega.

 

Po?asi bo?/boste vsi pri?li do spoznanja, katerega sem jaz ugotovil ?e zdavnaj, zaradi te?av, katerih sem imel in imam nekatere ?e dandanes.

 

Saj jaz tudi ne rad "te?im" oziroma te?narim, ampak ?e nekaj pla?am pri?akujem, da zadeva dela. Z dobrim namenom sem zamenjal znamko in celo zamenjal regijo (iz EU vozil sem "pre?altal" na Japonsko vozilo) in upal, da bom zadovoljen. ?al, ampak res mi je ?al, da temu ni tako. Celotno svojo zgodbo imam dokumentirano in nikoli ne bom pozabil hladnih odgovorov, katere sem prejel od raznih odgovornih oseb. ?e bo prilika, jo z veseljem delim z vsemi na temu forumu, pa tudi na ostalih forumih bi se lahko zna?lo vse skupaj.

 

Nekateri pri Mazdi so mi o?itali celo to, da sem preve? "picajzlast" in da zato opazim vse napake ter me prepri?ujejo in to zelo vztrajno, da vozilo Mazda ni zame. S tem mi povejo marsikaj. Ne bi si pa mislil, da si upajo kaj takega priznati. Najbolj ?alostno pa je to, da ne naredijo ?isto ni?, da bi se stranki nazaj vsaj malo prikupili glede na te?ave, ki sem jih imel, se opravi?ili, ji dali kaj v zameno itd.... ti?ina na drugi strani.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj naceloma cez sam avto in to nimam nekih omembe vrednih pripomb ... Tudi s servisom sem zaenkrat se vedno zadovoljen... In ravno to je tisto, zaradi cesar vozim Mazdo... In dosedaj tudi z ljudmi na MMSu nisem imel slabih izkusenj. Se pa kot kaze zadeve spreminjajo... zal na slabse ... Upam, da je samo "kratkotrajna motnja" ... Vsekakor pa so to zadeve, ki se ne bi smele dogajati ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No, jaz pa nisem ne z avtom zadovoljen in ne s podporo MMS. Zato ga pa prodajam.

 

Verjetno si bom omilil kak?no drugo znamko, saj kot nekateri zaposleni na Mazdi pravijo, Mazda ni zame, ampak je o?itno za tiste, kateri ne vidijo in ne ob?utijo napak oziroma za tiste, ki jih napake in te?ave prisotne tako na vozilu kot v sami komunikaciji s podporo, ne motijo in lahko ?ivijo z njimi.

 

15 mesecev sem se vozil z vozilom, na kateremu je dokazano bila prisotna napaka, katera mi je onemogo?ala normalno in varno uporabo vozila. Ni? nisem prejel s strani podpore. Ni?! Niti "Za nastale napake se opravi?ujemo" ali kaj podobnega.... oziroma morda so se 1x v vsem dopisovanju opravi?ili, ampak tega kot nezadovoljen uporabnik nisem zaznal, zato bi morali malo ve? truda vlo?it v to, da bi nezadovoljni stranki ponudili re?itev na lastne stro?ke seveda. Bolje, da vam ne povem, kaj so mi ponudili.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nekateri pri Mazdi so mi o?itali celo to, da sem preve? "picajzlast" in da zato opazim vse napake ter me prepri?ujejo in to zelo vztrajno, da vozilo Mazda ni zame. S tem mi povejo marsikaj. Ne bi si pa mislil, da si upajo kaj takega priznati. Najbolj ?alostno pa je to, da ne naredijo ?isto ni?, da bi se stranki nazaj vsaj malo prikupili glede na te?ave, ki sem jih imel, se opravi?ili, ji dali kaj v zameno itd.... ti?ina na drugi strani.

Pozdrav !

Kaj naj sedaj to pomeni, da Mazda ni za picajzlaste? In kje je definicija picajzla. ?e nekaj pla?a? potem pri?akuje? da 100% deluje. Kje je tukaj picajzlanje (zoprna beseda). Tudi sam sem pred menjavo vozila in prvi stik za Mazdo ni bil ravno navdu?ujo? pa vidim, da to ni bilo slu?ajno.

Lepo bi te prosil, da razlo?i? malo ve? o tem da to ni avto za picajzle. Sem nabr? tudi bolj take sorte in me tole res zanima.

 

Hvala

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Picajzlasto na primer:

Da zelis da ti coming home leaving home dela ko je stikalo na auto in ne da vsakic rocno preklaplas na off

Da se dolocene stvari v avtu da nastaviti preko racunalnika po zelji uporabnika

Da je navigacija in multimedijska naprava malo bolj fleksibilna ne pa da za vsak detajl treba prositi popravke (povezovanje, mape, predvajanje komadov)

Da je vsak dokupljen del tovarnisko drag ko prasica

Da ti za vsak opazen problem recejo tako pac je (pokanje, sum...)

 

To je ziher za picajzle, ker drugace se avto vozi kot mazda

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Vecina navigacij, ki so vgrajene v avtomobilih, nimajo WiFija... Sicer ima NB-1 v starejsih sesticah in CX-5 (TomTom) menda vgrajeno SIM kartico za "Live services", ki pa deluje le v dolocenih drzavah. Nam najblizja je menda Italija in Nemcija... 

 

https://en.discussions.tomtom.com/tomtom-traffic-live-and-other-services-47/mazda-navigation-system-nb1-live-526604

 

 

Live countries;

Belgium, France, Germany, Ireland, Italy, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Portugal, San Marino, Spain, UK, Vatican City

 

Meni je v M6 (letnik 2013) ratalo enkrat aktivirati to povezavo in sem imel na voljo Live services v omenjenih dr?avah. Potem so na servisu o?itno nekaj nadgrajevali in povezavo izklju?ili. Po tistem mi je ni ve? uspelo aktivirati. 

I had a terrible education. I attended a school for emotionally disturbed teachers. (Woody Allen)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Picajzlasto na primer:

Da zelis da ti coming home leaving home dela ko je stikalo na auto in ne da vsakic rocno preklaplas na off

Da se dolocene stvari v avtu da nastaviti preko racunalnika po zelji uporabnika

Da je navigacija in multimedijska naprava malo bolj fleksibilna ne pa da za vsak detajl treba prositi popravke (povezovanje, mape, predvajanje komadov)

Da je vsak dokupljen del tovarnisko drag ko prasica

Da ti za vsak opazen problem recejo tako pac je (pokanje, sum...)

To je ziher za picajzle, ker drugace se avto vozi kot mazda

OK... To so zadeve, ki so pac taksne kot so... in to ni drugje nic kaj dosti drugace... oz. imajo drugi pac drugacne hibe... Meni je bolj vazen odnos do strank... Tako na servisu kot tudi pri uvozniku, ce pride ze zadeva tako dalec, da se je treba obrnit na njih... Ignoranca v takih primerih ni OK... in dajanje praznih obljub tudi ne...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Picajzlasto na primer:

Da zelis da ti coming home leaving home dela ko je stikalo na auto in ne da vsakic rocno preklaplas na off

Da se dolocene stvari v avtu da nastaviti preko racunalnika po zelji uporabnika

Da je navigacija in multimedijska naprava malo bolj fleksibilna ne pa da za vsak detajl treba prositi popravke (povezovanje, mape, predvajanje komadov)

Da je vsak dokupljen del tovarnisko drag ko prasica

Da ti za vsak opazen problem recejo tako pac je (pokanje, sum...)

 

To je ziher za picajzle, ker drugace se avto vozi kot mazda

 

 

Picajzlast je bilo mi?ljeno za te?ave z MZD (nedelovanje navigacije, zmrzovanje in ponovno uga?anje sistema, ko pre?altam skladbe naprej itd...). Re?eno mi je bilo, da je to povsem normalno delovanje...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

OK... To so zadeve, ki so pac taksne kot so... in to ni drugje nic kaj dosti drugace... oz. imajo drugi pac drugacne hibe... Meni je bolj vazen odnos do strank... Tako na servisu kot tudi pri uvozniku, ce pride ze zadeva tako dalec, da se je treba obrnit na njih... Ignoranca v takih primerih ni OK... in dajanje praznih obljub tudi ne...

Ko berem vidim da so drugje povsem drugacne, se pa strinjam glede odnosa.

Ti si dokaz, da ko enkrat kupi? si na tem kar si dobil ne glede na drobne tiske

 

Sam sem imel pozitivno izkusnjo z novo Cordobo ki je crkovala po startu nakljucno. V dveh mesecih menjav in servisov so mi priznali nov avto, doplacal sem sicer za toledota. Avto Ambro? Kranj, ki ga ni ve?...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

piko - hvala za obrazlo?eno.

 

Vse bi bilo lepo in prav, ?e bi se te?ava pojavljala 1x ali 2x na mesec, tako kot pravi?. Ker pa je to vsakodnevno, je situacija bistveno druga?na.

 

Urber - nadaljujemo kar tu, ker tista tema je bolj za navigacijo mi?ljena.

 

Zame definitivno tako delovanje ni normalno, za MMS pa o?itno je (pravijo, da je v ozadju ?e veliko drugih procesov, ki jih uporabnik ne razume).

 

Ko sem jim rekel, da tako delovanje, da CMU zmrzuje ob ?altanju mp3 skladb zmrzuje in celo reserita celoten sistem, zame ni sprejemljivo, smo bili takoj tam, da sem picajzlast in me zaradi tega moti ter da sem na forumu edini, ki ima take te?ave. Nih?e drug se ni javil s takim problemom - torej smatrajo, da problem ne obstaja, ?eprav obstaja kar je tudi dokumentirano z veliko posnetki.

 

No sej.... kakor ?elijo. Preve? svojega ?asa sem ?e namenil raziskovanju, snemanju, slikanju, opisovanju, dopisovanju, dokazovanju, razlaganju vedno znova in znova, klicarjenju okoli itd... Dobre avtomobile delajo tudi drugi in z veseljem grem drugam. S takim veseljem, kot sem tudi pri?el na Mazdo.

 

Jutri jim po?ljem ?e zadnji dopis in se, v kolikor ne bodo pripravljeni narediti ni? ustreznega zame, poslovim od Mazde. Sami so krivi za taka dejanja uporabnika. Bom pa v takem primeru vsekakor poskrbel, da bo celotna zgodovina dogajanja prikazana javnosti tako ali druga?e. Zakaj? Zaradi tega, ker sem oseba, ki da veliko na odnos. Povsem razumem, da so te?ave z elektroniko, ampak ?e se jih v nekem doglednem roku ne da sanirat, potem je potrebno za stranko poiskati neko ustrezno re?itev ampak tako, da ne bo stranka na izgubi zaradi tega!

 

Kljub neki ustrezni re?itvi, ki bi bila za uporabnika zadovoljiva, bi ?e vedno ostal tisti "grenek priokus", ampak bi se ?ez ?as dalo pozabit na vse slabo. Tu pa niti ustrezne re?itve ne dobim...

 

Dam samo primerjavo, pa ?eprav se bo komu zdela neprimerna:
- nekdo kupi mobilni telefon v paketu pri operaterju v vrednosti 300 EUR

- po 1 tednu ugotovi, da mu nagaja tipka "HOME"

- na servisu popravijo tipko, ampak mu "zlomijo" zadnji del telefona (pokrov)

- uporabnik opozori na napako in seveda mu zamenjajo zadnjo stran telefona

- ?et 2 tedna ugotovi, da mu GPS sprejemnik ne dela

- na servisu mu posodobijo SW in mislijo, da s tem odpravijo napako

- nedelovanje GPS sprejemnika se nadaljuje in ga ni mo?no popravit, zato tak uporabnik naredi celo dramo pri svojemu operaterju oziroma na servisu ter zahteva zamenjavo aparata z novim, povsem delujo?im aparatom

 

No, isto je pri meni, s tem da jaz nisem dal 300 EUR za telefon, ampak vemo vsi koliko!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zavedaj se da so verjetno delavci, ki so delali Sylverjevo trojko, verjetno glih bili pijani, ker ima res nadpovpre?no koli?ino problemov. Fail je tule predvsem v nesposobnih mehanikih (ki jih je pri nas res nadpovre?no, ?e posebej ko pride? nad nivo fergazerja), ki mu zadeve ne znajo zrihtat.  Druge trojke ki jih mamo tule pa? toliko problemov nimajo.

 

(Recimo moj CMU ne zmrzuje, niti ni zmrzoval noben v trojkah in ?estkah ki sem jih vozil in ki jih imajo drugi, navigacija dela brez te?av, bluetooth povezava tudi, ipd.)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.