Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

?ivjo, imam M6, 2009 letnik, bencin/LPG. Pri nekje 2000 obratov mi rahlo pocukne in to ne vedno. Kolikor sem spremljal vedno pri toplem motorju. V?asih cukne pri pospe?evanju, v?asih pri lepi konstantni vo?nji. Danes pa sem vozil na bencin in je bilo to cukanje pri istih obratih bolj intenzivno in mote?e. Do danes sem cukanje pripisoval LPGju, vendar o?itno mora biti napaka nekje v motorju. Se komu kaj sanja?

 

Lp, Uro?  

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

So bili ventili ?e nastavljeni? V kolikor niso hidravli?ni bi bilo to vredno preverit. Mo?no je da so krivi ventili. Je za preverit ali so samo za nastavit ali so ?e precej bogi. Ima? mazanje ventilov pri LPG?

Napisano

Mam mazanje ventilov, sve?ke naj bi menjal na 120 000, zdele jih imam pa 110000km

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

Kolk so pa kaj v?igalni kabli stari? To in sve?ke so prva in najcenej?a stvar za zamenjat, ki bi povzro?ala te?ave.

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

Ej...imel podoben primer pri prej?ni mazdi 5.2.0 benz plus LPG.ugotovil Dr.Pelko samo kontrola sve?k ...dve sve?ki sta imeli po?eno keramika...to so te posebne sve?ke z iridijevo konico...po km. Ni bla menjava.poglej to ,ker na LPG-ju se pozna vsaka nepravlnost pri delovanju motorja ..lp

Napisano

Men so na G1 rekl, da moram gledat samo, da so sve?ke NGK. Za M6 2.0 TE+ naj bi pasale tele sve?ke: NGK, ILTR5A-13G. Kabli niso bili menjani ?e nikol.

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Napisano

Ko bo? ?e imel odprto havbo pa ?e kable, bi bil ?e cajt po 6ih letih ;)

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Napisano

G1 so taki eksperti, da se Dobro ce nimas vecjih tezav z njihovim sistemom ;)

 

Svecke te bodo stale max.20eur in res nimas kaj odlasat.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Men so na G1 rekl, da moram gledat samo, da so sve?ke NGK. Za M6 2.0 TE+ naj bi pasale tele sve?ke: NGK, ILTR5A-13G. Kabli niso bili menjani ?e nikol.

?e je na plin so sve?ke ngk ILTR6A-13G -20 eur kos

Napisano

Sve?ke imam naro?ene in jih dobim jutr, zamenjam in javim. Hvala za enkrt

**********************************************************************

Enkrat sem nekje prebral: ?e nima? Japonca je bol?, da si bos

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Razen Istralandije sem vozil te, na italijansko stran speljane, prvič. Te so Pivo, FR enduro, Toboga del Castello, Deepson. Ja, karabinjerji so nas obrnili 20 m pred koncem zaprtja ceste. OK, itak sva imela namen še na Istralandijo, tako sva se vrnila v Prebeneg, iz katerega je prečka do traila. In pol Texas rodeo navzdol! Vrnitev na izhodišče, nakrcat kolesa, v Kopru kafe na MOLu in nato 60 (šestdeset) minut za 17 km do Portoroža. Povprečje 12,7/100. 🥴
    • Jaz sem šel enkrat peš iz Osp-a na Grad Socerb pa sem preklinjal celo pot ker sem mislil, da se stopim, ker je bilo tako toplo. A si vedel da imamo Socerb tudi v Vipavi?
    • Če bi bil na njegovem.mestu ,strogo dizel. 😉
    • Včasih smo šli mi z obale za 1. maj na Socerb, kjer smo jedli tipične slovenske jedi: ćevape, pljeskavice, lepinje, luk..  No, ker je slovesnost letos odpadla,ker ni več rentabilno (beri previsoke cene - ni ljudi) sva z Etcho - jem sklenila, da greva po poteh, ki so jih med vojno utrdili z takratnim bicikli (predhodniki današnjih mtb). Seveda takrat niso imeli električnih. 😉 So pa res dobre proge in zanimive. Zanimivo je bilo, ko sva imela na italijanski strani srečanje z njihovimi organi pregona, saj sva šla mimo zapornic za zaprto cesto in prišla točno do njih. Po krajšem "prijateljskem" klepetu sva se morala obrnit in it vse okoli nazaj do Socerba. 😊 Je pa zanimivo, kako imajo v slovenskih vaseh na italijanski strani zamejci okrašene vasi in poti. Povsod visijo rdeče zastave (brez vseh obeležij in znakov), čez ceste so transparenti, v rdeči barvi z napisi "Živel 1.maj". Koliko   bolj zavedni so kot mi tukaj.  V glavnem je bilo peklensko vroče. Dobro da nisva kake kače povozila, saj jih je v tem kraškem svetu obilica. 😊 slikv daljavi viadukt črni Kal   Grad Socerb    Vozni park  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.