Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kot je ?e iz naslova razvidno,bi rad prosil z kak?no mnenje,kaj storiti glede ?rnega dima? Nekaj je narobe  z izgorevanjem,ker so tudi sve?ke bile ?rne,ko sem jih odvil iz glave. Bile pa so 5k km nazaj zamenjane. S?istil sem ?e senzor za pretok zraka in tudi loputo,ker mi je mal cukalo v nizkih obratih. Kaj bi moral ?e s?istiti oz nastaviti,da bi bilo izgorevanje dobro in da bi s tem tudi dim izginil. Sem pa motor segrel na delovno temp. med vo?njo in potem na mestu pohodil gas do max. Je zadaj potem kar fajn zakadilo... Ali ima ta avto mogo?e tudi kak EGR ventil,ki bi lahko bil vzrok temu? Mogo?e celo lambda sonda,sam potem bi mi verjetno tud check engine lu?ka zagorela,?e bi ?la lambdo ali? Poraba pa je po BC-ju 8.5l.

 

LP

Napisano

prebogata me?anica goriva, premalo zraka, ?e kadi tudi ob normalni vo?nji ko pospe?uje?...

 

preveriti merilnik pretoka zraka in/ali lamda sondo

 

merilnik pretoka zraka ni nujno da je umazan, pa kljub temu lahko narobe deluje... 

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Napisano

Kako bi lahko preveril lambdo,da bi vedel sploh katera ne dela pravilno? Nebi zdaj ?el v nakup 2 lambd brezveze.

Predlagam obisk Avto Pelko d.o.o. in potem tam testirajte po mili volji, brez dodatnih stro?kov, ker nima smisla nekaj "na pamet" kupovat in se podajat v nepotrebne stro?ke, zlasti ne povezane s toliko starim avtom.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Prvi o2 senzor kontrolira me?anico, drugi o2 kontrolira delovanje katalizatorja. Priklopis obd2 reader in pogledas livedata od prvega o2 ?e se giblje med 0 in 1V.

Lahko pa tudi da je v motorju neprimerno olje iz kak?ne leve trgovine.

Napisano

Prvi o2 senzor kontrolira me?anico, drugi o2 kontrolira delovanje katalizatorja. Priklopis obd2 reader in pogledas livedata od prvega o2 ?e se giblje med 0 in 1V.

Lahko pa tudi da je v motorju neprimerno olje iz kak?ne leve trgovine.

V?eraj sem lambdo pomeril in lepo deluje,tja do max. 1V in ni? ne ska?e napetost gor in dol. Ko spusti? gas pade napetost takoj na 0 in z dodajanjem se spet povzpne do 1V. Olje pa je notri Dexelia 5w-30.. 

Napisano

V?eraj sem lambdo pomeril in lepo deluje,tja do max. 1V in ni? ne ska?e napetost gor in dol. Ko spusti? gas pade napetost takoj na 0 in z dodajanjem se spet povzpne do 1V. Olje pa je notri Dexelia 5w-30..

Napetost mora skakat med 0 in 1v pod ?tandgasom. Ima? mo?nost grafi?nega prikaza?
Napisano

Napetost mora skakat med 0 in 1v pod ?tandgasom. Ima? mo?nost grafi?nega prikaza?

Aja? Sem mislil,da bolj kot obremeni? motor v vi?je obrate(bolj segreti plini in s tem tudi lambda),da se s tem vi?a tudi napetost. Sem pa meril z le z multimetrom in nimam nobene grafike.

Napisano

O2 "preklaplja" med bogato in revno me?anico med prostim tekom, tako da ga lahko tako preveri? kaj se dogaja. ?lo ni tudi z osciloskopom.

Motor mora biti v "zaprti zanki", da lambda sploh prevzame kontrolo nad me?anico. Nekateri mazdini motorji imajo pa celo neke extra senzorje za to.

 

Napisano

?e nekaj. ?e se opazi prekomerna poraba olja,je kdo ?e posumil na PCV valve,ker naj bi tam ?ez lahko ?la ve?ja koli?ina olja. Malo sem prebiral po razli?nih forumih jih je dosti pisalo,da so imeli te?ave s tem ventilom. Tudi pri meni sem opazil,da kar precej porablja olje. Avto ima 220k km,ampak zadaj ne kadi ni? plavo. Kompresijo sem meril in mi je na vseh cilindrih pokazalo 270psi. Tko da tudi sam sumim na to zadevo. Res da je precej dela z menjavo,treba je odstraniti sesalca,sam bom vseeno preveril,ker me nic ne atane za teh par evri?ev. :) Pa z naslednjo menjavo olja bom pre?altal na 10w-40, ker sumim da tudi to olje od Dexelia 5w-30 ni dobro za ta motor.

Napisano

Pri toyoti je tudi lahko zaradi tega ventila bilo dosti problemov z motorjem. Tako da ga le preveri.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

?e bi bilo olje, bi pokadil modro. ?e ?rno pokadi pa izgorevanje zmesi. ?rno lahko pokadi ko loputo odpre? za 80% ali ve?, ker na?eloma naj bi takrat hotel najve?jo mo? in ne ekolo?ke porabe in se o2 senzor izklopi. Ker izgorevanje ni nadzorovano je me?anica prebogata in se pokadi za tabo.

Throthle snap pravijo ameri?ani temu...

Napisano

?e bi bilo olje, bi pokadil modro. ?e ?rno pokadi pa izgorevanje zmesi. ?rno lahko pokadi ko loputo odpre? za 80% ali ve?, ker na?eloma naj bi takrat hotel najve?jo mo? in ne ekolo?ke porabe in se o2 senzor izklopi. Ker izgorevanje ni nadzorovano je me?anica prebogata in se pokadi za tabo.

Throthle snap pravijo ameri?ani temu...

To jst dobr vem,da ?e bi olje kurilo,bi se za mano kadilo modro. Problem pa je,ker mi olje zmanjkuje in nikjer ni? ne pu??a.. Tko,da mi ni jasno kam to gre  :blink:

Napisano

Meni je tudi olje pila pa se za mano ni niti malo kadilo.... Re?itev-generalka motorja. Je pa res, da imam bencinarja :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.