Skoči na vsebino

cip tuning v narekovajih

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Helow mazdasi

 

Jst sm prsu do ene teorije zdej al je dobra al ne ne vem se man pa kako bi se obneslo v praksi in sicer

Mazda 6 1.8 16v je splosno znano da je motor len in js mislim da ni motor sam po sebi "kriv" da je tako ampak da bi mogoce bla mapa kriva da je "slabo" napisana je ze kdo ki je mogoce probal ta motor cipat ker ce ne bom jaz tisti prvi poskusni zajcek ker kolega to rihta tko da vas sprasujem kaj vi menite o tem?

 

Hvala za razumevanje :-)

ZoomZoom

Napisano

Ce nimas turbine, potem ne bo nekega znatnega prirastka moci, to si lahko povsem preprican! ;)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
  dne 1. 2. 2016 ob 21:13 je Tomek napisal:

Helow mazdasi

 

Jst sm prsu do ene teorije zdej al je dobra al ne ne vem se man pa kako bi se obneslo v praksi in sicer

Mazda 6 1.8 16v je splosno znano da je motor len in js mislim da ni motor sam po sebi "kriv" da je tako ampak da bi mogoce bla mapa kriva da je "slabo" napisana je ze kdo ki je mogoce probal ta motor cipat ker ce ne bom jaz tisti prvi poskusni zajcek ker kolega to rihta tko da vas sprasujem kaj vi menite o tem?

 

Hvala za razumevanje :-)

Sam sem pred leti razmi?ljal podobno  (da bi mapiral  mazdo 3 gta 2.0) pa smo pri?li po vseh mogo?ih  zadevah celo  komunikacija je potekala  s finsko. na koncu je bil zaklju?ek  prve? denarja za  premajhen  u?inek. pa ?e preden bi mapiral bi moral najprej  narediti nekaj predelav  da bi to nekako speljalo.

 Sam sem pristal potem pri temu da sem  zamenjal komplet izpu?ni sistem  s kolektorjem vred,pa komplet intake zamenjal in na koncu se je iz serijskih 150HP poznalo dobrih 15 HP   ?e bi potem na to mapiral bi pridobil pa ?e dodatnih 20HP in  nekaj navora. 

Ampak najceneje za najve?ji u?inek je ta menjava!

kar po?ne? naprej je  800?+  brez monta?e in predelave.

Da zamenja?  od cosforda  sesalni kolektor  pride rabljen 1200?  pa ?e predelati treba loputo za gas  samo potem pri temu je razlika velika;)

Na koncu bo? ugotovil da bo? prodal  6-ko in za  malo dra?je kupil MPS in bo? v ?tartu mel 260hp  kar jih bo? iz svojega avta  te?ko dobil hehe

Predelave za mo? motorja so drage:(   

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano

Ja meni je cist jasno da ce nima turbopomnilnika je skoda probavat in vem da je navaden atmosferski motor in da nebi dobil dejansko nic meni samo ne da miru to zakaj je tako len motor in ce je lahko sam motor zasnovan tako da je sam po sebi len!

 

Uklopko ful hvala za tak nasvet

 

Ja in tut iscem mpsko samo ni druga kot uvoz tako da to se pa zal ne splaca edino ce imas tri otroke ti davka ni treba placat ali je pa toliko nizji

ZoomZoom

Napisano
  dne 2. 2. 2016 ob 7:26 je Tomek napisal:

Ja meni je cist jasno da ce nima turbopomnilnika je skoda ...

 

Vem, da si se zatipkal, ampak sli?i se ?e vedno odli?no.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Napisano
  dne 2. 2. 2016 ob 8:56 je Tadej7ad napisal:

Vem, da si se zatipkal, ampak sli?i se ?e vedno odli?no.

sej ves, da so stari compi imeli tipko "turbo" 

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano
  dne 2. 2. 2016 ob 8:28 je Tomek napisal:

Ok hvala vsem za odgovore tko da je uradno iz moje strani je ta teorija opuscena :)

Mah ni ti treba opustiti nekaj pa? mora? naredit hehe da se nekaj dela na avtu. Zamenjaj zra?ni filter s konusnim pa dovod hladnega zraka spelji kot treba (glej po netu) da bo? malo  na zvoku  dobil in bo? takoj imel bolj?i feeling za  furat :) pa veselje seveda, pa morda kak resonan?ni lonec  odstrani? pa bo  malo glasnej?i ;)

 

Potem pa vedno manj natankej pa bo avto la?ji, pa ka?ne la?ja plati??a pa se bo malo la?je vrtelo vseskupaj ;)

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Napisano
  dne 1. 2. 2016 ob 21:13 je Tomek napisal:

Jst sm prsu do ene teorije zdej al je dobra al ne ne vem se man pa kako bi se obneslo v praksi in sicer

Mazda 6 1.8 16v je splosno znano da je motor len

Ni ma?ina lena, avto je prete?ek za 1,8 in toliko konjev in navora. Vse ostalo so ti ?e povedali, pri taki limuzini tudi, ?e bo? pla?al par stotakov za 5 konjev bo to realno ?e vedno po?asno.  

Napisano
  dne 2. 2. 2016 ob 14:56 je Symon napisal:

Ni ma?ina lena, avto je prete?ek za 1,8 in toliko konjev in navora. Vse ostalo so ti ?e povedali, pri taki limuzini tudi, ?e bo? pla?al par stotakov za 5 konjev bo to realno ?e vedno po?asno.  

Se kot ka?e vsi strinjamo, da raj?i drug avto, ?e s klasi?no 2.3B in skoraj 50 ve? KS, bi bil verjetno kar zadovoljen.  :zoom-zoom:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ja, samo kaj k je mazdo z 2.3 motorjem dobit ?e cela znanost :/. Vse ostalo so pa 1.8 alpa "smrdlivci". Da o 2.0 bencinarjih sploh ne govorim :D

Napisano

Se mi je zdelo da bomo prisil do tega zakljucka da ni to vse skupi nic in ce ne druzga sem uspel da sem vas mal na kup spravu v eno resno debato:)

Team building ne skodi :)

 

 

Hvala

ZoomZoom

Napisano

N/A  tuning je itak drag ko pes,?e ho?e? skupaj napraskati vsaj 10-20 HP. Najla?je je tunat smrduha ali pa turbaka. Ko sem si ?e lastil Civica EG 5. generacijo,sem samo za predelavo B16 motorja (Vti) dal blizu 2k ? in pridobil skromnih 25HP. Tko da bolj?e,da res ?e v ?tartu kupi? avto z bolj?im mlin?kom . 

Napisano
  dne 2. 2. 2016 ob 19:45 je Martin Cufer napisal:

N/A tuning je itak drag ko pes,?e ho?e? skupaj napraskati vsaj 10-20 HP. Najla?je je tunat smrduha ali pa turbaka. Ko sem si ?e lastil Civica EG 5. generacijo,sem samo za predelavo B16 motorja (Vti) dal blizu 2k ? in pridobil skromnih 25HP. Tko da bolj?e,da res ?e v ?tartu kupi? avto z bolj?im mlin?kom .

 

Ja sem opazil da ni nekih bliznic in da veliko denarja pa se vedno prazna stala :) tko da takoj ko se pojavi posast od mazde (mps) bomo poskusl to popravit! Mi je pa vsec da se delijo take informacije se posebej kar se tice vsote vlozenega denarja ker ce ne probas enostavno nimas predstave kok to stane vse skupaj in poleg tega je se vlozenega truda in casa ogromno!

Hvala

ZoomZoom

Napisano
  dne 2. 2. 2016 ob 19:54 je Tomek napisal:

Ja sem opazil da ni nekih bliznic in da veliko denarja pa se vedno prazna stala :) tko da takoj ko se pojavi posast od mazde (mps) bomo poskusl to popravit! Mi je pa vsec da se delijo take informacije se posebej kar se tice vsote vlozenega denarja ker ce ne probas enostavno nimas predstave kok to stane vse skupaj in poleg tega je se vlozenega truda in casa ogromno!

Hvala

Sej pa ze mas sanso, na avto.net se trenutno nahaja 3-jka MPS ;)
Napisano

 

  dne 2. 2. 2016 ob 20:32 je Deeyan napisal:

Sej pa ze mas sanso, na avto.net se trenutno nahaja 3-jka MPS  ;)

 

3-jka mi ni prevec usec pa 260hp pa prvi pogon ne greta najbol skupi pa se 6ka je bol druzinska :)

ZoomZoom

Napisano

Tale 2.0 mi je zelo vse?  :). 140k prevo?enih, plin, najhuj?i sede?i, skratka top :). Edino, kar mi ne gre v glavo je zakaj bi montiral LPG, ?e ga misli? naslednji mesec prodajati..

Napisano

Lahko da je hotel dvignit vrednost. Ali ga pa plin j..e v glavo in se mu ne da ve? obadat s tem. Ali je pa mislil avto met ?e neki ?asa in si je prmislil. Bog vedi zakaj. Je pa avto ?e neki ?asa na netu. ?e par mesecev.

Napisano

Ce te rumena barva ne moti, lahko unemu menjavo ponudis, ker on pa morda lazje proda avto s sibkejsim motorjem in bosta oba2 zadovoljna:)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Zadnja sporočila

    • Poznam to v Izoli. Ampak z povnovzmetenim kolesom teh pločnikov sploh ne zaznam, oziroma ni noben ovira.
    • ne rabiš veliko, da se zgodi... navadno celo tam, kjer najmanj misliš, da je sploh nevarno. Bicikli, motorji, skiroji ipd imajo samo dvoje koles in vse kupaj deluje le na ravnotežju. Torej je dovolj zgolj malo zadet ob nekaj centimetrski robnik, da ti zagrabi prednje kolo in ne zaviješ več. Če veš, da ti to ne rata z biciklom, ti s skirojem še toliko manj.   1. primer mojega padca še s klasičnim treking biciklom. Zdaj imajo narisano smer v levo, ko pa sem pred leti tu se razsul pa je šlo okoli po robu krožnega v desno. Poglej si tisti nizek robniček med pločnikom in kolesarsko, pa potem se potopi in na samem ovinku v desno pa spet dvigne. Z malo sonca od zadaj se iz bicikla sploh ne vidi, da je dvignjen in ravno tam mi je pri 15km/h vzel prvo kolo, ki je trčilo v ta 2cm velik robniček, ki s kolesa sploh ni zgledal da je robnik ampak neka delilna črta, ker je bil kot nov še zelo svetel.. Dovolj, da sem bil podrgnjen naslednjih 14 dni. Čelada je pa zaščitila glavo, ker sem ravno na ta robniček udrail še z glavo. @Alex to pozna verjetno, ker je krožišče v Izoli.   2. primer padca, tokrat z e-bajkom v Brezovci pri Lj. To je bil še bolj bizaren padec. Levo sem se na križišču s stranske (nasprotna stran od te stranske ceste na desni strani slike) vključil na tole glavno cesto na levi strani slike. Nasprotni cesti sta malo zamaknjeni zato zgleda bela črta bolj kot ločnica med cesto in kolesarsko. V času padca prehoda za pešce na stranski cesti ni bilo zarisanega je bila pa delilna črta sveže pobarvana in zelo vidna. Tu je tudi znak, ki razlaga, da se pločnik delijo klesarji in pešci. To sem videl in bil prepričan, da sem na kolesarski. Pol pa poglej tale robnik in celo odvodni jašek v njem. Visok je neverjetnih 15 cm in v ovinku celo višji od vseh ostalih robnikov okoli. Ko sem zagledal ta robnik zelo pozno, saj sem se še ukvarjal z zaključkom zavijanja, enostavno nisem bil pripravljen ne zaviti levo in ne desno, ampak sem poskusil dvigniti kolo. Robnik je bil pa že toliko blizu, da mi je zagrabilo prednje kolo in sem padel na obe roki direktno na asfalt. Vse skupaj pri hitrosti manj kot 20km/h. Zapestji, komolca so me boleli skoraj mesec dni, da ne rečem, da sem bil čisto brez moči, ker karkoli sem hotel dvignit je bila bolečina precej neprijetna.     Kakor koli pogledaš sta bila oba primera dokaj smešna, precej krivde tudi pri načrtovalcih takih "pasti", ampak pri obeh primerih bo vsak rekel, pa sej to ni nevarno, oboje na asfaltu sredi naselja itd itd. No to hočem razložiti, kako hitro se nekaj zgodi pa sploh ne rabiš pretiravat.  
    • Evo, vračam temo na neužitne ljubljenčke. Vsaj na tem kontinentu...
    • Današnji Giro na, dveh MTB progah.  Vreme odlično, ne prevroče, proga tudi v super stanju. 😊
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.