Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mi lahko kdo razlo?i, kako je mo?no da na plati??ih dobrega 8 mesecev starega avta odstopa lak, ali pa so pod lakom mehur?ki. Zaenkrat sem to opazil na 3 od 4 plati??. No saj bodo na servisu povedali kako in kaj, samo me vseeno ?udi. Pred cca. 1 tednom ?e tega zagotovo ni bilo.

 

platisceodstopanjelak.jpg

Napisano

Sej se je ?e pri prvi seriji mazd 6 to dogajalo in verjetno niso laki ni? bolj?i sedaj.

 

 

Napisano

Si dajal kake zascite podvozja, ali kaj drugega jedkega (cistila itd)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To je ?ista reklamacija - takole se ne bi smelo dogajati.

33112_1.png

Napisano

Ej...Damci to je pa res PEGULA....to bo treba res Mazdino garancijo uveljavit.dobro zrihtaj pa javi kaj...lp

  • 4 tedne kasneje...
  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

da nadaljujem to zgodbo.

Platisca so res da bila menjana, ampak od same menjave dalje cel avto nad 100km/h trese oz. vibrira. Na servisu so nato mislim da 4x probavali vse mozno, na nova platisca so dali tudi zimske gume in tresenje je ostalo. Nato so na moje vozilo montirali platisca iz testne Maze 6 in tresenje je izginilo.

Konec junija je bila odobrena ponovna menjava za drug komplet platisc, ampak to se vlece ze 3 mesece, saj platisc ni.

 

Skrbi me, na kaj vse vpliva to vibriranje, kdo bo odgovarjal ce se bo predcasno poslovil kaksen lezaj, roka ali karkoli druga, kot posledica tega vibriranja.

v ponedeljek sem tudi poslal elektronsko posto na Mazdo Motor Slovenija, ampak od njih seveda ni nikakrsnega odgovora (in ga iskreno povedano tudi ne pricakujem).

S temi problemi je Mazda izgubila zaupanje pri meni in posledicno tudi nakup Mazde 3 za zeno.

Napisano

Dobro, ?e so samo plati??a je ?e ok. Vem, ni idealno, se strinjam, da njihov odnos ni najbolj?i. Ampak, obstajajo ?e huj?e stvari. Kaj pa na servisu pravijo glede tega, da jih ni? 

Da jih prav ni, da ?akajo dobavo ali kaj tretjega?

Napisano

Zmeraj odgovor, ja niso se prisla.

 

Ampak predstavljaj si, sedaj ze 17.000 km, voziti z avtom ki cel vibrira, in to niso majhne vibracije. Ponoci se recimo lepo vidi tudi vpliv na lucin, saj se na prometnih znakih prav lepo vidi kako cel avto vibrira. Verjamem, da je tudi za nasproti vozece motece.

 

Vsak ki se pelje z mano me sprasuje kaj je te z avtom narobe, glede na to je komaj malce vec kot leto dni star.

 

Posledicno to vibriranej vpliva tudi na gume in se zna zgoditi, da se bodo deformirale (mnenje vulkanizerja) in se lahko to tresenje prenese tudi na druga platisca.

 

Cel junij so bila kao testno (da vidijo ce bo z njimi bolje) na avtu zimske gume, kar pa je pomenilo, da sem z njimi v najvecji vrocini naredil skroaj 10.000 km in lahko sprednji par gum samo vstran vrzem, ker jih je vec kto pol pobralo. Te 19" gume pa niso ravno poceni.

Napisano

Ja, smotana situacija. Ne vem sicer kako bi lahko ?e malo pritisnil. Pa naj dajo na testno tvoje gume matr, sigurno se ve? vozi?. A to se ?uti samo nad 100kmh?

Napisano

Da, tam nekje pri 100km/se pricne.

 

Saj koliko berem na nemskem forumu je to znan problem, in imajo tudi lastniki tam iste tezave. Marsikomu avto po menjavi trese nad 100 km/h.

Ampak od prijave napake je minilo ze vec kot pol leta pa se zadeva ni resena. Res sem ze razkurjen in sem malo pred tem da avto prodam in grem k konkurenci.

Napisano

Ampak samo nekaj, a na centrirki se pa ne vidi ni?? :o

 

Tudi, ?e je plati??e jaj?asto se bo to videlo na centrirki kako gre drsna povr?ina gume gor in dol pri vrtenju kolesa na ma?ini.

 

?e je tam vse ok potem je nekaj narobe na pestu oziroma je luknja v plati??u prevelika glede na centrirno os na pestu. V takem primeru bi pomagal centrirni obro?ek.

 

Dober vulkanizer ima ma?ine tudi za centriranje direkt na sami osi avta pa bo to takoj porajtal.

33112_1.png

Napisano

pojma nimam, gum so rotirali in probavali vse mozno ze vsaj 4x.

Kot sem napisal, je to znan problem, tako da dejansko mora biti nekaj s platisci narobe. Ni mi jasno kako so lahko platisca, ki so bila na avto ko je prisel iz tovarne OK, nato pa druga, nova platisca pa ne.

Napisano

Na centrirki je konusni nastavek tako, da bo vedno res v centru - te?ava rata potem, ko se jo privija?i na pesto. Moj mnenje je, da v tem trenutku ni ve? v centru saj je dovolj ?e kak?en milimeter ali dva pa ima? veselico. Naj na dvigalu preverijo ali se kolesa lepo vrtijo ali kakorkoli nihajo gor dol ali levo desno.

 

A ko so ti probavali s kolesi od testne Mazde so bila enaka plati??a al kak?en drug model plati??? ?e je bil drug model je velika verjetnost, da je notranja luknja prevelika in brez centrirnega obro?ka ne bo ?lo.

 

Pa sej tole res ne more biti neka znanost sploh, ker ve?, da na testnih kolesih je bilo vse OK na centrirki pa tudi.

 

Sicer so to osnove kar zdele pi?em in te?ko verjamem, da niso pomislili na to, ampak v?asih se spregledajo ravno najbolj osnovne re?itve.

33112_1.png

Napisano

Pozdrav !

 

Pa saj razumem, da pride lahko do take napake. Samo ne razumem pa, da tako dolgo traja, da jo odpravijo. To je nesprejemljivo.

 

Upam, da ?im prej re?i? zadevo.

 

LP

Napisano

ko so dali platisca iz testne 6-ke na mojo, so bila platisca in gume enake

 

A si bil tudi pri kak?nem bolj?em vulkanizerju? Vem, da je to garancija samo da ?e tolko ?asa ?aka? in trpi? vibracije je pa pa? prehuda.

 

Ko bo zaradi stalnih tresljajev uni?ilo ?e le?aje, zglobe, gume, razrahljalo plastiko, da se bodo pojavili ?ri?ki, itd itd... bodo pa rekli, da je to potro?ni material pa da ni garancije. Tako, da je bolj?a re?itev vpra?at za drugo mnenje pri kak?nem bolj usposobljenem vulkanizerju. Neglede, ?e te bo to pol nekaj stalo, ker nikjer ni re?eno, da ko dobi? nov komplet feltn, da bo pa pol ok - lahko bo isti problem, ?e je recimo slaba serija feltn.

 

aja ?e to - a se pojavijo razlike, ?e se kolesa zamenjajo naprej - nazaj? A isto trese al je razlika?

33112_1.png

Napisano

Isto trese ce se menjajo naprej nazaj.

Problem je da so tolikokrat menjavali, da so tudi sama platisca opticno poskodovali. Tako da ko se bodo platisca ponovno menjala in ce ne bo ok imam plan k vulkanizerju it.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Dokaz, da tudi dizli grejo z malo več skrbi in truda.....  😉
    • "Jutr mam zobarja..."     A je to redno al samoplačniško?
    • Ja. Stvar deluje za svoj denar v nulo.  Ta reciver  je bil tudi izbran za najboljšega do 300 €. 
    • Smo bli z busom gor pred ohoho let pa je res šlo, samo babe na prvih sedižih so malo cvilile....  😂🤣😉
    • Pozdravljen,   jaz sem ga očistil "online" in sem zadovoljen. Regeneracija se izvaja na 220-240km, ni sicer kot prej, ko je bila na okoli 280km, vendar gre. Prevoženih imam sicer okoli 280kkm. Vzrok za hitrejšo regeneracijo pri tebi je lahko tudi kaj drugega, veliko parametrov se lahko prebere s Forscan aplikacijo in obd vmesnikom. Par nasvetov kaj preveriti v aplikaciji: EXHPRES1 - v prostem teku je vrednost okoli 100kpa pri pospeševanju naraste do okoli 300kpa - če to ni ok, potem je po vsej verjetnosti kovinska cevka (SH0120870) polna saj. Lahko pa je tudi senzor, posodobljena verzija (SHY618W00), če imaš še staro verzijo. Cevko se lahko preveri tudi z vakum pumpico, nekateri jo očistijo z gorilcem, da saje zgorijo. Meni je ni uspelo in sem jo moral zamenjati. Če imaš DPF poln, boš po moje najlažje ugotovil po parametru DP_DPF. Tudi ta pri pospeševanju narašča (10 ali več kpa), vendar je po končanem procesu regeneracije vrednost v prostem teku okoli 0. Če je vrednost višja, potem zna biti, da je dpf nekoliko bolj poln. Vendar je dpf kr "trdoživ", kolega ima sedaj verjetno že preko 500kkm in prvi dpf, čistil ga je po metodi, ki mi jo je svetoval (opišem kasneje). Preveri tudi vrednosti PM_ACC, PM_ACC_DSD in PM_GEN. Če je vse ok, se proces regeneracije prične, ko je PM_GEN okoli 6, ostala 2 parametra pa počasi naraščata (pri meni do nekje 1-2). Po končanem procesu so vse vrednosti okoli 0. Če ti regeneracijo prožita PM_ACC oz. PM_ACC_DSD, je lahko vzrok zamašena kovinska cevka morebiti tudi senzor, kot sem zapisal prej. PM_GEN pa je povezan s porabo, hitro naraščanje je lahko tudi posledica slabih injektorjev. Svetujem ti, da spremljaš tudi pristisk olja EOP, kot že verjetno veš so težava teh motorjev podložke injektorjev, kar privede do mašenja sita oljne pumpe,... Zdaj kaj dobro oz. priporočjivo storiti, če še nisi: čiščenje sesalnega kolektorja menjeva sita oljne pumpe menjava podložk injektorjev preveriti stanje odmične gredi - to bi rad sam 1x preveril ;), če morebiti prispeva k nekoliko hitrejši regeneraciji Kako očistiti DPF (hvalijo Wynns Off Car DPF Cleaner) Wynns Off Car DPF Cleaner (18985) | Leader in lubricants and additives WWW.MISTEROIL.EU 5L   Recept, ki ga je dal kolega in sem ga tudi uporabil (video prikaz kako očistiti je spodaj - lahko uporabiš tudi čistilo na posnetku): 1. Car idling for about 5 minutes 2. Insert 2 liters of water, in which 1 piece of dishwasher tablets was dissolved by heating the water in the kitchen. 3. Idling for 10 min 4. Insert Home plumber liquid 1l, incl. 10% caustic soda or lye. 5. Let it work for about 1.5 hours 6. Start the car and slowly increase the revs to 5000 revs and down. Liquids fly from the exhaust pipes in an arc several meters away. Coughs a bit at start-up. 7. Rinsing with two liters of water 8. Start the car again and rev up to 5000 revs. Now, as far as I remember, no liquid came out of the exhaust pipe. 8. Insert 2 liters of 10% hydrochloric acid, (RTL acid wash or similar), first 1 liter and after half an hour or an hour another liter. 9. Let it work for about 1.5 hours and then start and rev up to 5000 revolutions. Fluids fly from the exhaust pipes. 10. Rinsing with 4 liters of water in such a way that the fluids enter in 2l batches and in between start again and make rounds. 11. Test drive, during which a lot of liquid comes out of the exhaust pipes during acceleration. However, there is no more steam, but they come out as a liquid.     Testiranje, če je kovinska cevka zamašena: Še števec kolegove mazde (stanje april 2024)   lp, Samo  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.