Skoči na vsebino

Zavore mazda 6 2016


arnus

Priporočeno sporočilo

Meni so na M6 2014 ravno danes zamenjali diske, ker so pri zaviranju tresli.

Sicer je bilo nekaj jamranja in izgovarjanja, da je ?e preve? km in da se menja samo do dolo?enega ?tevila ipd. vendar sem vztrajal. Druga zgodba so zavorne obloge. Ker pod garancijo menjajo samo diske, je pri zavornih oblogah izbira - ali montirajo stare (na nove diske!?!) ali kupi? nove za 150+? (kar je sicer ?ista svinjarija, ker oblog nebi bilo treba menjati, ?e bi bili diski OK).

Sam sem on-line kupil TRW z dostavo za 85,00 EUR KLIK

Zaenkrat je ob?utek OK, tresenja pri zaviranju ni ve?.

 

Tako da: ne menjaj sam - zahtevaj odpravo napake po garancijo.

 

Meni ?e vedno ostaja tresenje pri pospe?evanju oz. pod obremenitvijo (poln, klanec) med 120 in 150 km/h.

Ko sem to omenil lani maja pri rednem servisu (40kkm) so bile po mnenju servisa krive stopni?aste gume (original Bridgestone Turanza). Gume sem menjal naprej-nazaj (torej sem imel bolj obrabljene spet spredaj) in je bilo malenkost bolj?e. Na zimskih (17") se je tudi ?utilo manj.

Sprednji letni par letos seveda ni bil ve? za resno vo?njo, zato sem kupil komplet novih gum. Ko sem pri?el sredi aprila na redni servis (80kkm), so bile spet gume krive. Odvrnil sem, da so gume popolnoma nove, da imajo za sabo 4000 km in nam mi to prosim doka?e, da bom lahko gume po potrebi reklamiral - in je bilo vse tiho.

 

Danes po prevzemu avtomobila telefoniram, da je tresenje pri pospe?evanju ostalo - in spet so menda krive gume, ker da na zglobih polgredi menda ni zra?nosti. Gume imajo sedaj nekaj ?ez 8000 in so ?e slabe?

 

Naslednji teden sem ve?inoma v tujini, nato se zgodba nadaljuje.

Imam ob?utek, da bom zaradi takega odnosa s?asoma postal zelo te?na in zagrenjena stranka - jaz imam avto zato, da z njim vozim, ne da izgubljam ?as na servisih. Morda celo tako te?na stranka, da me bo za?el pi? vetra pri vi?jih hitrostih motiti do te mere, da bom zahteval odpravo hrupa pod garancijo. Da, tudi to obstaja - zamenjajo se vsa tesnila; navodilo obstaja od 29.8.2014 (za ameri?ki trg), izvaja se tudi v Evropi.

 

Me ima, da prebrskam web po dolgem in po?ez in poi??em vse TSB-je za M6 kar jih je objavljenih.

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj on nima problemov s tresenjem, temvec isce boljsi zavorni komplet.

 

To s tresenjem imam tudi jaz, mi danes ze tretjic poizkusajo odpraviti. Zacelo pa se je pojavljati od menjave platisc (so jih zamenjali pod garancijo). Dam tempomat na recimo 125 km/h in cel avto trese.

Bomo videli kako bo danes ko grem po njega.

 

Imam pa na racunalniku en velik seznam TSB-jev, bom potem prilepil.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A imas originalna plati??a? ?e nima? je mo?no, da je luknja na plati??u ve?ja in ne sede dobro na pesto. V takem primeru bo? rabil centrirne obro?ke sicer bo treslo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Tadej7ad  a si nove gume kupil tudi Turanzo? V?asih je namre? mo?no, da dolo?en model gum se ne obnese najbolje na dolo?enem avtomobilu. Lahko da je zaradi mo?nega motorja obremenitev na gume prevelika in ti hitro za?nejo stopni?iti.

 

A pri menjavi si dal nove gume spredaj ali zadaj? ?e si jih dal spredaj a je tudi kaj treslo? Ker ?e je takoj spet treslo pol sigurno niso krive gume.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, ce je tole mocan avto (tok da deformira gume), kaj potem kaksen Porsche ali pa magari nek A8 4.0tdi z miljon NM navora in vsesplosnevsesplosne moci? :P

 

Mazdam se kot kaze tezave z zavoram pri 6ki vlecejo iz serije v serijo. Ne morem pozabit razocaranja glede zavor, ko sem sel z Lagune 2 l.02 na macdo 6 l.03 in to znatno mocnejsim motorjem. Pa sem lahko cca 3 leta uzival v tresenju! Res neverjetno, ampak zalostno! :P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni ?e nobena mazda ni ni? tresla, prav tako pri nobeni nisem imel te?av z zavorami.

LIFE, IN ORDER OF IMPORTANCE: FOOD, SHELTER, AND A PAIR OF VERY LOUD SPEAKERS.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Tadej7ad  a si nove gume kupil tudi Turanzo? V?asih je namre? mo?no, da dolo?en model gum se ne obnese najbolje na dolo?enem avtomobilu. Lahko da je zaradi mo?nega motorja obremenitev na gume prevelika in ti hitro za?nejo stopni?iti.

 

A pri menjavi si dal nove gume spredaj ali zadaj? ?e si jih dal spredaj a je tudi kaj treslo? Ker ?e je takoj spet treslo pol sigurno niso krive gume.

 

Najprej menjava: avto je letnik 2014, sam se ga kupil avgusta z nekaj ve? kot 10kkm. Na za?etku sezone sem zamenjal nazaj<->naprej in ugotavljal, da nekaj trese (?e pri zimskih se je malo ?utilo). Servis je ugotovil, da je so krive stopni?aste gume - in gume, ki so bile stopni?ast, so bile tiste, ki so se celo sezono 2014 vozile zadaj.

Gume sem zamenjal v pozicijo kot so bile leta 2014, tresenja je bilo nekoliko manj, preklinjal Bridgestone in ?akal novo sezono.

Pozimi se tresenje tudi ni toliko ?utilo (zimske so na 17")

 

V dimenziji 225/45R19 kak?ne hude izbire ni, ?e no?e? ravno ?portnih gum. Na izbiro je Turanza in in Pirelli P7. Izbral sem Pirellija, ker sem krivdo (upravi?eno ali ne) pripisoval Bridgestonu. In sedaj so spet krive gume?

Naj ponovim, pri rednem servisu, 15.4. ko so bile gume na avtu dobre 3 tedne in imele za sabo ca. 4000 km so bile krive gume, dokler nisem povedal, da so nove in jih prosil da to doka?ejo, da lahko gume reklamiram. Ostala je samo ti?ina in pripomna, da "samo rahlo" trese.

In trese samo pri pospe?evanju, ne pri enakomerni vo?nji po ravni cesti.

 

Nazadnje sem imel sindrom tresenja pri pospe?evanju pri Cromi - obnoviti je bilo treba zglob desne polgredi pri motorju in tresenje je izginilo.

 

Avto ima skromnih 175KM - sedanje gume so prva vgradnja pri BMW3...

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Najprej menjava: avto je letnik 2014, sam se ga kupil avgusta z nekaj ve? kot 10kkm. Na za?etku sezone sem zamenjal nazaj<->naprej in ugotavljal, da nekaj trese (?e pri zimskih se je malo ?utilo). Servis je ugotovil, da je so krive stopni?aste gume - in gume, ki so bile stopni?ast, so bile tiste, ki so se celo sezono 2014 vozile zadaj.

Gume sem zamenjal v pozicijo kot so bile leta 2014, tresenja je bilo nekoliko manj, preklinjal Bridgestone in ?akal novo sezono.

Pozimi se tresenje tudi ni toliko ?utilo (zimske so na 17")

 

V dimenziji 225/45R19 kak?ne hude izbire ni, ?e no?e? ravno ?portnih gum. Na izbiro je Turanza in in Pirelli P7. Izbral sem Pirellija, ker sem krivdo (upravi?eno ali ne) pripisoval Bridgestonu. In sedaj so spet krive gume?

Naj ponovim, pri rednem servisu, 15.4. ko so bile gume na avtu dobre 3 tedne in imele za sabo ca. 4000 km so bile krive gume, dokler nisem povedal, da so nove in jih prosil da to doka?ejo, da lahko gume reklamiram. Ostala je samo ti?ina in pripomna, da "samo rahlo" trese.

In trese samo pri pospe?evanju, ne pri enakomerni vo?nji po ravni cesti.

 

Nazadnje sem imel sindrom tresenja pri pospe?evanju pri Cromi - obnoviti je bilo treba zglob desne polgredi pri motorju in tresenje je izginilo.

 

Avto ima skromnih 175KM - sedanje gume so prva vgradnja pri BMW3...

Tudi jaz sem imel enak problem pri mazdi 6 (2014) 175-D avt., da so mi originalne pnevmatike Bridgestone Turanza tresle kot hudi?, na zimskih Pirelli pnevmatikah pa je bilo vse ok (izlo?ili mo?nost napake na avtomobilu).. Ker je vulkanizer znanec in si je zame vzel ?as, sva na koncu ugotovila, da sta zadnji pnevmatiki bili rahlo "jaj?asti" in ni pomagalo menjava spredaj - zadaj, niti to, da smo tlak pnevmatik spustili na 2,0 bar..

 

Tako sem letos kupil nov komplet pnevmatik, Kumho Ecsta Le Sport KU39 XL, in te?ave s tresenjem pri vo?nji so izginile. Vulkanizer mi je odsvetoval Pirelli, ker naj bi bile pretrde. Tlak pnevmatik je 2,2 bar.

 

Imam pa tudi te?ave pri zaviranju, ker avto trese in naj bi drugi teden, ?e bo vse po sre?i, dobil nove diske in plo??ice pod reklamacijo.

 

LP

Jan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hvala za namig, bom eksperimentiral s tlakom, ?eprav mi ni jasno kako bi to lahko vplivalo na tresenje pri pospe?evanju. Pri enakomerni vo?nji je namre? OK.

Kumho so ?portne gume. Dvomim, da bi zdr?ale eno mojo letno sezono (30kkm)

Slovenec sem. Ne jamram. Vozim Mazdo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Boss, ce je tole mocan avto (tok da deformira gume), kaj potem kaksen Porsche ali pa magari nek A8 4.0tdi z miljon NM navora in vsesplosnevsesplosne moci? :P

 

Mazdam se kot kaze tezave z zavoram pri 6ki vlecejo iz serije v serijo. Ne morem pozabit razocaranja glede zavor, ko sem sel z Lagune 2 l.02 na macdo 6 l.03 in to znatno mocnejsim motorjem. Pa sem lahko cca 3 leta uzival v tresenju! Res neverjetno, ampak zalostno! :P

 

sej ne gre za deformiranje gum... gre za obrabo (bru?enje) v "stopnico" zaradi pospe?evanja . Avto ima kar dosti navora, da to ni glih neko presene?enje. Ampak Tadej pravi, da se mu to dogaja pri razli?nih gumah tako, da gume odpadejo.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo

 

Jaz sem originale menjal pri 120.000km naslednje pa po 80.000km. Tresli niso nikoli je pa res, da mal pazim pri zaviranju, ?e se seveda da. Predvsem takrat, ko je de? pazim, da ne bremzam do konca in da nato s pregretimi diski ne zapeljem direkt v lu?o. Pazim tudi na to, da po huj?em zaviranju, ko avto stoji pred semaforjem, ne stiskam bremzo. Raje potegnem ro?no, ?e je potrebno. Tako na?eloma nimam ve? te?av z diski.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A imas originalna plati??a? ?e nima? je mo?no, da je luknja na plati??u ve?ja in ne sede dobro na pesto. V takem primeru bo? rabil centrirne obro?ke sicer bo treslo.

 

seveda original

pirelli pretrde...haha dobra

 

pa se to , tlak 2.2 je absolutno premalo...vsaj 2.5

 

zakaj absolutno premalo? pri M6 je tovarnisko priporocen tlak 2.2 ali 2.3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 leta kasneje...

Da ne odpiram nove teme si bom kar to sposodil. Namrec naredil bom doktorat iz zavor. Prvotno tresenje diskov sem resil z diski z luknjicami. Sedaj pa se mi pojavlja pokanje ko se peljem pod 30km/h zaviranju in zavijanju. torej bremzam hitrost je pod 30km/h in obenem zavijam se slisi pokanje. Sem pol leta nazaj razstavil zavore scistil vodila na novo namazal in je bil mir do nedavnega. Ima kdo kaksen predlog kaj kaj se naredit? Pokanje se slisi res malo ob radiju je neslisno ampak brez radija se pa slisi. Vglavnem tega nesme bit in rad bi resil zadevo, zato predlogi dobrodosli. Sedaj sem razmisljal da bi nova vodila narocil. Ampak glede na to da ima avto 51000km in je dve leti star, pri vsaki zimsko letni menjavi gum zavore razstavljene sciscene in namazane tega nebi sme bit.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Da ne odpiram nove teme si bom kar to sposodil. Namrec naredil bom doktorat iz zavor. Prvotno tresenje diskov sem resil z diski z luknjicami. Sedaj pa se mi pojavlja pokanje ko se peljem pod 30km/h zaviranju in zavijanju. torej bremzam hitrost je pod 30km/h in obenem zavijam se slisi pokanje. Sem pol leta nazaj razstavil zavore scistil vodila na novo namazal in je bil mir do nedavnega. Ima kdo kaksen predlog kaj kaj se naredit? Pokanje se slisi res malo ob radiju je neslisno ampak brez radija se pa slisi. Vglavnem tega nesme bit in rad bi resil zadevo, zato predlogi dobrodosli. Sedaj sem razmisljal da bi nova vodila narocil. Ampak glede na to da ima avto 51000km in je dve leti star, pri vsaki zimsko letni menjavi gum zavore razstavljene sciscene in namazane tega nebi sme bit.

 

Bom jst povedou svojo prigodo, ?eprou se mi bo ve?ina poznavalcev in strokovnjakov smejala v faco.

 

Pred leti sem menjal komplet sprednje diske in plo??ice na enem manj?em avtu sredi najve?je vro?ine. Nekaj dolite zavorne teko?ine je moralo ven, potem sem nazaj tesno privija?il pokrov?ek na posodici.

 

Ko je na jesen pri?el pritiskat mraz, se je ob zaviranju sli?alo pokanje (tako kot ti pravi?, pod 30km/h, tik pred zaustavitvijo - verjetno je pokalo tudi pri vi?jih hitrostih, ampak se takrat ni sli?alo zaradi hrupa). Bolj kot je bilo hladno, bolj je pokalo. Zavore so bile ok, pregledane ob menjavi gum, tudi teko?ine je bilo ok. ?ez ?as sem za foro hotel potestirat ?e hladilno teko?ino (da ni not vode) in glej ga zlomka, pokrov?ek je tako zavleklo skup, da ga nikakor nisem mogel od?raufat. ?ele ko je avto ?ez no? stal v gara?i se je pokrov?ek pod silo z rokavicami odvil. Teko?ina je bila ok, ker sem ga o?itno preve? zategnil poleti, sem si reklel ok, ga bom takrat potem manj. Ugani kaj, pokanje ob zaviranju je prenehalo.  :D

 

Ne vem, kako je fizikalno to mo?no, ne vem, kako bi do tega sploh pri?lo, sploh pa me ne spra?ujte kak?ne face so imeli ljudje, ki so o bremzah nekaj vedeli in sem jim povedal to zgodbo.

 

?e mi zna kdo ta pojav razlo?it, kar na dan z besedo. Tebi pa priporo?am da preveri? pokrov?ek.  :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Pozdravljeni. Vceraj sem zamenjal gume in razdrl zavore. Desni disk je spet malo zvit, sem zmeril z merilno urico, pesta je ok ni zvita.to je sedaj ze tretjic da je desni disk zvit, levi je ok. Ob razstavljanju sem ugitovil da je spodnjo vodilo ki ima na koncu gumjasto puso zapikan, komaj se premika. Tudi ob ciscenju in ponovni montazi je enako, sedaj bom narocil nova vodila, ker zgleda je nekaj s to gumi puso ce jo odstranim se giba normalno. Na levi strani pa deluje super. Mislim da sem odkriv vzrok menjave treh diskov.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.