Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Zdravo,

 

moja mazdica 6, '02, 1.8l bencinar je ?ez leto popila nekje dobre 3l olja, kar se mi zdi kar malo preve?. Notri je sedaj Dexelia 5w30 ultra.

 

A je to kak?na standardna "napaka"? Ker je ravno ta ?as da moram peljat na servis bi ?e to probal popravit ?e seveda ni predrago.

 

Bi pa vsekakor poizkusil z drugim oljem, kaj bi priporo?ali? Motul, kaj podobnega?

 

 

BRUUM-BRUUM

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar nekaj nas je 1.8 maherjev k smo imeli omenjeni problem. Jest mislm, da ti drugo olje ne bo lih kej prevec pomagalo. Resitev je edin generalka,katera pa na ?alost ni poceni. Moj popije litr olja na 15k km pa je ze dobrih dve leti od kar sem naredil generalko :). Pit mi je pa zacela tam nekje pri 190k km. Koliko pa imas prevozenih ?

Lahko probas z aditivi, vendar baje ne pomagajo kej prevec, ce pa ze pa ne na dolgi rok :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V koliko kilometrih ti je popila 3l?

 

(Nekdo v letu prevozi 5000, drug pa 50000km, zato sprasujem).

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Haha, 190kkm, bo zgleda kar dr?alo, delam enako cca 15kkm letno, prej?nji servisni interval ?e ni bilo te?av, oziroma so bile okoli par deci ali pol litra, sedaj pa se guga k 210kkm in je kar treba dolivat.

 

A pa se bo zadeva bistveno poslab?ala v naslednjih 50kkm ali ne? Z 3 litri/leto lahko ?ivim, ?e pa se dvigne na vsakih 10kkm za 1liter je pa ?e problem.

BRUUM-BRUUM

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Bmw serija 5 e60 je znana po tem da po 200k km avto spije 1l olja na 5k km in pise da ce bi bila poraba visja da je pametno razmislati o menjavi obrockov :)

Citiram: Poraba olja:

M54 motorji so znani po porabi olja. BMW v svojih uradnih navodilih navaja porabo 1 liter na 2000 km, kar je pretirano. Obi?ajna poraba olja pri motorjih M54, ki imajo za seboj okoli 200.000 kilometrov, je 1 liter na 5000km. Pri vi?ji porabi je pametno razmisliti o menjavi teflonskih obro?kov.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moj prijatelj ima bmw 2.0 benzin in mu tudi po?re olje. V tehni?koj dokumentaciji je propisan da kot nov lahko po?re 0,7L na 1.000km in da je to vredu. Po mojem lahko posku?a? z 10-40W oljem.

 

Se strinjam, naj poskusi s polsinteticnim MOT.oljem! Spremljaj olje, ker tole se mi ne zdi neka strasna kolicina za dolivanje in so mi vse dosedanje Mazdurine ga vec dozirale. :D

 

Kot zanimivost imajo nekateri avtomobili v navodilih za uporabo navedeno, da se do 1l motornega olja na 1000km smatra za normalno. Se slisi noro, kajneda? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e en,ki ima problem z porabo olja pri  L8 motorju. Lahk bi ?e kak fan club ustvarli.   :lol:  ?e ti ga po?re 1l na 5k km ?e ni tolk hudo. Ko ti ga bo po?rlo 1l na 1k km tko kot ga je men pri 220k km ,pol se pa sekiraj.  :lol: Da ti ga ne bo "ni? ve?" spila te re?i sam generalka. Pripravi se na projekt v vrednosti od 600? naprej.  :zvizga:  Jaz sem tudi prvo probal z 10-40 ampak je bilo isto sranje. Skurila mi ga je glih tolk kot z 5-30. Vozi se in spremljaj porabo. ?e ti bo ostala pri tej kot jo ima? sedaj,brezveze generalko delat. Raje na leto 30? za olje. Odvisno pa koliko ?asa jo ?eli? ?e imeti. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo,

 

moja mazdica 6, '02, 1.8l bencinar je ?ez leto popila nekje dobre 3l olja, kar se mi zdi kar malo preve?. Notri je sedaj Dexelia 5w30 ultra.

 

A je to kak?na standardna "napaka"? Ker je ravno ta ?as da moram peljat na servis bi ?e to probal popravit ?e seveda ni predrago.

 

Bi pa vsekakor poizkusil z drugim oljem, kaj bi priporo?ali? Motul, kaj podobnega?

Ni merilo poraba olja ?ez leto. Bolj?a je indikacija porabe na 1000 km, oziroma na 10.000 km. ?e je poraba ve?ja od 0,4 l / 1000 km prav gotovo pomaga Metabond Old Special. Seveda, ?e je poraba olja posledica obrabe in ne teflonov, ali drugih tesnil.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali obstaja kak na?in da ugotovi? ali so tefloni ali obro?ki? Razen da zamenja? teflone in upa? na najbol?e? Kdo pozna ceno menjave teflonov?

Moja izku?nja pri neki Mazdi (l.93 1.8iGT 323F BG serije), ko mi je tedanji mehanik (Matej Peterca iz Sostrega pri LJ) svetoval, naj poskusiva menjat le teflone in da v 75% primerih to pomeni prenehanje potro?nje motornega olja.  :zvizga:  Cena je bila cca. 10 let nazaj v SIT 20 ali 30 tiso?, kar je bilo relativno ugodno.

 

VENDAR, dosegla nisva ni? bi bilo pametneje, ?e bi dal ta denar nekam v dobrodelne namene. Od tedaj sem odlo?en, da ?e ?e dela? tovrstne posege, naredi "orng", ne neki na pol, torej tudi obro?ke.  B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi sam se prista? tega, da ?e dela? naredi "ornk" amapak v tem primeru je tudi ra?un "ornk". Tega pa marsikomu denarnica ne zmore. Potem se posledi?no i??e nek kompromis.

 

 

Niti ni nujno, da je racun potem "ornk"... Ker ce moras kmalu za posegom spet investirati zaradi enakih tezav, ti stroski hitro presezejo znesek, ki bi ga prvotno dal, ce bi zrihtal tako, ko je prav :) ... Sploh pri takih posegih, kjer mehanik porabi precej ur samo za to, da zadeve razdre do te mere, da lahko sploh zacne s sanacijo :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Niti ni nujno, da je racun potem "ornk"... Ker ce moras kmalu za posegom spet investirati zaradi enakih tezav, ti stroski hitro presezejo znesek, ki bi ga prvotno dal, ce bi zrihtal tako, ko je prav :) ... Sploh pri takih posegih, kjer mehanik porabi precej ur samo za to, da zadeve razdre do te mere, da lahko sploh zacne s sanacijo :) ...

Tudi to mi je popolnoma jasno. ?e dela? dvakrat je obi?ajno dra?je. To je pa? tveganje pri iskanju kompromisa :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pri meni so bili oljni obro?ki ?ist zape?eni v batih. Sploh na 3. in 4.cilindru. Pa tudi tefloni so bili ?e precej zmatrani.Torej,?e bi se jaz v tem primeru odlo?il sam za menjavo teflonov,nebi naredil ni?...Tko da je bolje,ko ima? enkrat odprt motor reskirat ?e tistih dodatnih 100+ ? za obro?ke in le?aje,da potem res ve? kaj ima? pod haubo. Kolega je porabil 20ur za komplet generalko. S tem,da je sam na glavi zabil 5 ur,da je s?istil vse saje iz zgorevalnih komor in zlepal ventile ter jih na konc ?e spoliral v nulo.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.