Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdravo,

 

moja mazdica 6, '02, 1.8l bencinar je ?ez leto popila nekje dobre 3l olja, kar se mi zdi kar malo preve?. Notri je sedaj Dexelia 5w30 ultra.

 

A je to kak?na standardna "napaka"? Ker je ravno ta ?as da moram peljat na servis bi ?e to probal popravit ?e seveda ni predrago.

 

Bi pa vsekakor poizkusil z drugim oljem, kaj bi priporo?ali? Motul, kaj podobnega?

 

 

BRUUM-BRUUM

Napisano

Kar nekaj nas je 1.8 maherjev k smo imeli omenjeni problem. Jest mislm, da ti drugo olje ne bo lih kej prevec pomagalo. Resitev je edin generalka,katera pa na ?alost ni poceni. Moj popije litr olja na 15k km pa je ze dobrih dve leti od kar sem naredil generalko :). Pit mi je pa zacela tam nekje pri 190k km. Koliko pa imas prevozenih ?

Lahko probas z aditivi, vendar baje ne pomagajo kej prevec, ce pa ze pa ne na dolgi rok :)

Napisano

V koliko kilometrih ti je popila 3l?

 

(Nekdo v letu prevozi 5000, drug pa 50000km, zato sprasujem).

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Haha, 190kkm, bo zgleda kar dr?alo, delam enako cca 15kkm letno, prej?nji servisni interval ?e ni bilo te?av, oziroma so bile okoli par deci ali pol litra, sedaj pa se guga k 210kkm in je kar treba dolivat.

 

A pa se bo zadeva bistveno poslab?ala v naslednjih 50kkm ali ne? Z 3 litri/leto lahko ?ivim, ?e pa se dvigne na vsakih 10kkm za 1liter je pa ?e problem.

BRUUM-BRUUM

Napisano

Seprav ti po domac povedan pozre litr olja na 5kkm :). To je pa pomoje tezko povedat oz. napovedat. Neki vec zih bo popila, koliko bos pa videl :)

Napisano

To?no tako, 5kkm lahko nardim z enmu litram.

 

Eh bomo vidli kaj bo, tolko da vem da je to relativno obi?ajna stvar in da vzamem raje nekaj ve?jo kantico olja :)

BRUUM-BRUUM

Napisano

Moj prijatelj ima bmw 2.0 benzin in mu tudi po?re olje. V tehni?koj dokumentaciji je propisan da kot nov lahko po?re 0,7L na 1.000km in da je to vredu. Po mojem lahko posku?a? z 10-40W oljem. 

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Napisano

Bmw serija 5 e60 je znana po tem da po 200k km avto spije 1l olja na 5k km in pise da ce bi bila poraba visja da je pametno razmislati o menjavi obrockov :)

Citiram: Poraba olja:

M54 motorji so znani po porabi olja. BMW v svojih uradnih navodilih navaja porabo 1 liter na 2000 km, kar je pretirano. Obi?ajna poraba olja pri motorjih M54, ki imajo za seboj okoli 200.000 kilometrov, je 1 liter na 5000km. Pri vi?ji porabi je pametno razmisliti o menjavi teflonskih obro?kov.

Napisano

Moj prijatelj ima bmw 2.0 benzin in mu tudi po?re olje. V tehni?koj dokumentaciji je propisan da kot nov lahko po?re 0,7L na 1.000km in da je to vredu. Po mojem lahko posku?a? z 10-40W oljem.

 

Se strinjam, naj poskusi s polsinteticnim MOT.oljem! Spremljaj olje, ker tole se mi ne zdi neka strasna kolicina za dolivanje in so mi vse dosedanje Mazdurine ga vec dozirale. :D

 

Kot zanimivost imajo nekateri avtomobili v navodilih za uporabo navedeno, da se do 1l motornega olja na 1000km smatra za normalno. Se slisi noro, kajneda? :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

?e en,ki ima problem z porabo olja pri  L8 motorju. Lahk bi ?e kak fan club ustvarli.   :lol:  ?e ti ga po?re 1l na 5k km ?e ni tolk hudo. Ko ti ga bo po?rlo 1l na 1k km tko kot ga je men pri 220k km ,pol se pa sekiraj.  :lol: Da ti ga ne bo "ni? ve?" spila te re?i sam generalka. Pripravi se na projekt v vrednosti od 600? naprej.  :zvizga:  Jaz sem tudi prvo probal z 10-40 ampak je bilo isto sranje. Skurila mi ga je glih tolk kot z 5-30. Vozi se in spremljaj porabo. ?e ti bo ostala pri tej kot jo ima? sedaj,brezveze generalko delat. Raje na leto 30? za olje. Odvisno pa koliko ?asa jo ?eli? ?e imeti. 

Napisano

Slaba tesnila. Do tega pa seveda isto lahko pride zaradi uporabe nekvalitetnih olj in neredno servisiranje.

Napisano

Zdravo,

 

moja mazdica 6, '02, 1.8l bencinar je ?ez leto popila nekje dobre 3l olja, kar se mi zdi kar malo preve?. Notri je sedaj Dexelia 5w30 ultra.

 

A je to kak?na standardna "napaka"? Ker je ravno ta ?as da moram peljat na servis bi ?e to probal popravit ?e seveda ni predrago.

 

Bi pa vsekakor poizkusil z drugim oljem, kaj bi priporo?ali? Motul, kaj podobnega?

Ni merilo poraba olja ?ez leto. Bolj?a je indikacija porabe na 1000 km, oziroma na 10.000 km. ?e je poraba ve?ja od 0,4 l / 1000 km prav gotovo pomaga Metabond Old Special. Seveda, ?e je poraba olja posledica obrabe in ne teflonov, ali drugih tesnil.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Kaj pa pregreti tefloni na ventilih, ki ne tesnijo ve?? Ti so velikokrat vzrok, da motor kuri olje. ?e bi bilo obro?ki slabi, bi se na kompresiji poznalo.

Menjava teflonov je dosti ni?ji stro?ek kot generalka.

Napisano

Ali obstaja kak na?in da ugotovi? ali so tefloni ali obro?ki? Razen da zamenja? teflone in upa? na najbol?e? Kdo pozna ceno menjave teflonov?

Moja izku?nja pri neki Mazdi (l.93 1.8iGT 323F BG serije), ko mi je tedanji mehanik (Matej Peterca iz Sostrega pri LJ) svetoval, naj poskusiva menjat le teflone in da v 75% primerih to pomeni prenehanje potro?nje motornega olja.  :zvizga:  Cena je bila cca. 10 let nazaj v SIT 20 ali 30 tiso?, kar je bilo relativno ugodno.

 

VENDAR, dosegla nisva ni? bi bilo pametneje, ?e bi dal ta denar nekam v dobrodelne namene. Od tedaj sem odlo?en, da ?e ?e dela? tovrstne posege, naredi "orng", ne neki na pol, torej tudi obro?ke.  B)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Tudi sam se prista? tega, da ?e dela? naredi "ornk" amapak v tem primeru je tudi ra?un "ornk". Tega pa marsikomu denarnica ne zmore. Potem se posledi?no i??e nek kompromis.

Napisano

Tudi sam se prista? tega, da ?e dela? naredi "ornk" amapak v tem primeru je tudi ra?un "ornk". Tega pa marsikomu denarnica ne zmore. Potem se posledi?no i??e nek kompromis.

 

 

Niti ni nujno, da je racun potem "ornk"... Ker ce moras kmalu za posegom spet investirati zaradi enakih tezav, ti stroski hitro presezejo znesek, ki bi ga prvotno dal, ce bi zrihtal tako, ko je prav :) ... Sploh pri takih posegih, kjer mehanik porabi precej ur samo za to, da zadeve razdre do te mere, da lahko sploh zacne s sanacijo :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Niti ni nujno, da je racun potem "ornk"... Ker ce moras kmalu za posegom spet investirati zaradi enakih tezav, ti stroski hitro presezejo znesek, ki bi ga prvotno dal, ce bi zrihtal tako, ko je prav :) ... Sploh pri takih posegih, kjer mehanik porabi precej ur samo za to, da zadeve razdre do te mere, da lahko sploh zacne s sanacijo :) ...

Tudi to mi je popolnoma jasno. ?e dela? dvakrat je obi?ajno dra?je. To je pa? tveganje pri iskanju kompromisa :)

Napisano

Tudi to mi je popolnoma jasno. ?e dela? dvakrat je obi?ajno dra?je. To je pa? tveganje pri iskanju kompromisa :)

Jaz sem kockal s tefloni in dobil porabo olja skoraj ni?. Pred tem je ?lo 1 liter olja /2000 km.

Napisano

Pri meni so bili oljni obro?ki ?ist zape?eni v batih. Sploh na 3. in 4.cilindru. Pa tudi tefloni so bili ?e precej zmatrani.Torej,?e bi se jaz v tem primeru odlo?il sam za menjavo teflonov,nebi naredil ni?...Tko da je bolje,ko ima? enkrat odprt motor reskirat ?e tistih dodatnih 100+ ? za obro?ke in le?aje,da potem res ve? kaj ima? pod haubo. Kolega je porabil 20ur za komplet generalko. S tem,da je sam na glavi zabil 5 ur,da je s?istil vse saje iz zgorevalnih komor in zlepal ventile ter jih na konc ?e spoliral v nulo.

Napisano

Meni trenutno spije litr na 15kkm oz. malenkost ve? kot 3 deci na 5kkm. Generalka je bila narejena 27.01.2014. Ce mislis avto se nekaj casa imeti se splaca narediti ornk :)

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.