Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

....morda ve kdo re?itev problema, ?e nekajkrat se mi je zgodilo da je avto, gre se za mazdo 6 l. 2004 100kw-136konjev, med samo vo?njo enostavno padejo obrati, pedal za plin je neodziven,, posveti oran?na lu?ka za motor in zdrs. Po ustavitvi motorja in ponovnem zagonu avta lu?ke ?e nekaj ?asa svetijo, avto normalno deluje in  nato enkrat po ponovnem v?igu ugasnejo. Vendar po parih dneh se te?ava ponovi.

 

Kje naj i??em napako, ve morda kdo re?itev, ali je to erg, ali kaj drugega?

Hvala za kakr?enkoli nasvet.

 

lp

Peter

Napisano

Med vo?njo med dodanim gasom ali ?tantgasom?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

med vo?njo pri razli?nih hitrostih pade gas na ?tantgas, in je pedal, za plin enostavno mrtev, neodziven, do ponovnega uga?anja in nekaj minutnega izklopa motorja potem ob ponovnem zagonu avto dela normalno le nekaj ?asa ?e sveti oran?na lu?ka za motor in podrsavanje koles. ez kak dan lu?ke ugasnejo, vendar se napaka pojavlja vse pogosteje, skoraj ?e ob vsaki vo?nji dalj?i od 15km

Napisano

Jaz mislim da, ?e te avto zajebava ga 1. ne vozi? ?e naprej kot 2. nemudoma na servis... Sicer pa ja sveti oboje pri EGR ventilu sam men je tudi z lu?kama avto delal normalno...

 

Poslano z mojega SM-G925F z uporabo Tapatalk

Napisano

Loputa za gas?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

...to sem s?istil, niti ni bilo neke umazanije, mastnosti, avto pa res ne glede na na?in vo?nje, hitrost pade na ?tantgas in je pedal za gas neodziven do ponovnega izklopa, vklopa motorja

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Zdravo

 

Hvala za mnenja, ?e bo imel ?e kdo podobne te?ave, najprej je bil sum na merilec pretoka zraka, a po testni menjavi se je napaka ponovila, zato sem zamenjal ?e potenciometer na pedalu za gas.

Zaenkrat avto deluje BP, sem imel pa sre?o da je znanec poznal nekoga z deli in je mo?akar prijazno posodil oba rezervna dela za test,

 

p.s.  ne vem kaj ponuja obd2 ?italec za 20?, a je res uspe?en pri odkrivanju napak?

 

lp

Napisano

Nx200 zgleda kul. Bluetooth vmesnik ti lahko ?enkam, ni vredn niti tistih par ? kokr je bil. Celo napake mi je povzro?il na toyoti...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
    • To vsi vemo in jih tudi imamo, saj se drugačnih menda ne dobi, če kupuješ zimske... 😉
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.