Skoči na vsebino

Ali vas pogled na nesrečo kaj spametuje?


Lojz

Priporočeno sporočilo

Glede avtoceste moram pa potrkati na les da imam kar sre?o. Pa ob?utem imam, da ker ima Clio xenonke gre veliko ljudi preventivno na vozni pas, po sistemu "neki hitrega se prebli?uje". In ja, v?asih pomaga blendanje pa me skurcajte. Poblenda? ko se pribli?uje? komu, ki je za brezveze na prehitevalnem (ko ima na voznem dovolj prostora da se umakne in potem nemoteno prehiteva naprej ne, da bi ga silil v gu?vo) in se ve?inoma umaknejo. Tudi v tujini funkcionira. Seveda pa se ne spla?a blendati koloni pred seboj, za kaj takega rabi? pa ?rnega Audija ali BMWja. :aaaaa:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss - kokr mam v spominu ima ?e E30 M3 nekih 240 ali 250KM, mo?no pa da so obstajale tudi ?e ?vohnej?e verzije M3 (npr. serija E30 pred FL). :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss - kokr mam v spominu ima ?e E30 M3 nekih 240 ali 250KM, mo?no pa da so obstajale tudi ?e ?vohnej?e verzije M3 (npr. serija E30 pred FL). :)

 

Od malo pod 200 do 235hp, odvisno od evolucije. Vse iz 2,3 4 cilindra?a, brez turbine kar je ?e danes kar lep rezultat konjev na liter. Pa sam avto je bil narejen dobesedno kot dirkalnik, za dirkalno homologacijo. Gre za nekaj tak?nega kot Lancio Delto HF. Avto, ki je skoraj dirkalnik serijsko. :jupiii:

Razmerje te?e je nekje 53% torej ni spet ful ve? te?e spredaj. Je pa seveda dosti, ?e nisi vajen RWDja in te hitro ob kakem bremzanju/grbini/dodajanju gasa obnese. :blush: Ima S13 podobno razmerje te?e spredaj/zadaj in mo?/te?a. :hudicek:

Mel bi pa prec eno E30 ali zdaj po?asi ?e E36 coupe za igranje. :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss - kokr mam v spominu ima ?e E30 M3 nekih 240 ali 250KM, mo?no pa da so obstajale tudi ?e ?vohnej?e verzije M3 (npr. serija E30 pred FL). :)

 

Ve?ina izdelanih modelov je mela pod 200KM, ?ele neke kasnej?e "evolution" razli?ice so imele od 220- 240KM, ?e se ne motim - nisem namre? glih neki BMW fan (bo Labi kej ve? povedal).

 

Se pa ?e dobro spomnim kolk je bil ta avto nebogljen, ?e je blo malce snega na cesti??u. To so bili ?e tisti ?asi, ko sploh ?e nismo niti vedeli kaj so to zimske gume in se dobro spomnim kako sem ga z Wartburgom vlekel, ker enostavno se ga ni dalo vozit, ker je bil prelahek zadaj, ?iroke gume in bistveno premo?an pa ?etudi je imel samo slabih 200KM. Takrat se ?e ni tako gledalo na porabo in motorji niso bili tako "zadu?eni" kot danes, ko ti pi?e gor 150KM a ne gre nikamor.

 

 

p.s.: me je Symon malo prehitel...

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Boss, kolega je imel sicer "samo" 318i, letnik 90, pa je imel zadaj kar en zajeten komad tra?nice, dolg recimo 1 meter, da ga je v neugodnih vremenskih razmerah malo bolj k tlom ti??alo. :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Folek se kar vozi po prejitevalnem, sam tudi ko vem da bom mortal nazaj na prehitevalnega v primeru ve?jega razmika med avtomobili zavijem nazaj na vozni pas in potem na prehitevalnega, kot bi morali po?eti vsi. Malo sem se razpisal ampak resni?no je to problem, pa ne hitrost ampak ljudje...

 

Prav grozni znajo biti. V?asih me to ?e ni toliko motilo, zdaj pa zmeraj bolj. Seveda od nikogar ne pri?akujem, da bi se zaradi mene metal na vozni pas med tovornjake in me spu??al mimo, ampak ?e je pa sosednji pas prazen... Kaj jim ni jasno? Sam take imenujem kar "u?itelji". Ker ve?inoma imajo to poslanstvo na cesti, da ?elijo disciplinirati cel promet. Namen je sicer dober, vendar vseeno je prehitevalni pas namenjen hitreje voze?im. No, tu in tam se tudi najde kak?en, ki to?no ne ve, zakaj se je zna?el na njem. Zre predse (ker retrovizorji so podobno kot v papagajevi kletki - bolj za ob?udovanje samega sebe) ali pa je izjemno zatopljen/a v pogovor in niti ne opazi, da za seboj dela kolono. In tega ne opazi niti ob svetlobnih in zvo?nih znaki za sabo. Hear no evil, see no evil. Seveda potem marsikdo postane nestrpen, skraj?a varnostno razdaljo, ?emur lahko sledi tudi pok in potem zaprejo avtocesto za nekaj ur. Potem ima? ?e tako imenovane "zamrznjene", ki jim ne potegne, da se vozijo po prehitevalnem pasu niti takrat, ko jih cela kolona prehiti po voznem in jim trobi, blenda ali kako druga?e nakazuje, da ovirajo celi promet. Naslednja grupa so pa "po?asneti". Za te je najbolj zna?ilno, da se zbudijo pred semaforjem nekje v drugem pol?asu zelenega intervala in spustijo skozi kri?i??e sebe in ?e koga za seboj, ki ?e rine v rumeno/oran?no. Posebnost je, da nikoli ne gledajo prometnih znakov. Po naselju je vedno 50km/h, zunaj naselja pa 70km/h. Tudi, ?e je v naselju dvopasovnica z vi?jo omejitvijo (npr. 60-70km/h), se oni peljejo po?asi po prehitevalnem pasu kot generali na kaki severnokorejski paradi...

 

Sicer pa Dejanu ?elim, da hitro okreva.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Mene pa presene?a nekaj drugega in sicer, da so take lastnosti zna?ilne za voznike, ki prihajajo iz cele Evrope - se pravi to ni niti pribli?no samo Slovenska "lastnost", da se ne umakne iz levega pasu, ?etudi ni na desnem ve? sto metrov nikogar; poleg tega pa ?e je slu?ajno na levem pasu sko?i na prehitevalni pas zadnji trenutek potem pa naj se zadaj voze?i pa? znajdejo.

 

Je pa tako obna?anje zelo mote?e na dvopasovnicah sploh kadar je velik prometa (po mo?nosti tovornega), medtem, ko se na tri ali ve? pasovnicah to skoraj ne opazi. Zato ima velika ve?ina ob?utek, kako zahodno ali severno od nas promet laufa veliko manj stresno in da so za tako stanje zaslu?ni vozniki ampak resnica je o?itno ?isto druga?na in je za manj nervozno stanje na AC zaslu?na le bolj?a infrastruktura AC-jev in seveda manj tranzitnega prometa.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Preberite si kometarje tega bloga pa vam bo vse jasno

 

http://chef.blog.siol.net/2008/09/24/prehi...n-prehitevanju/

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

tale odgovor zmaga

 

teja - 24.09.2008 ob 08:33

 

Se strinjam,da je levi pas za prehitevanje,ne pa s tvojo nestrpnstjo na cesti. S takim obna?anjem lahko povzro?i? huj?o prometno nesre?o. pa ?e to,od kdaj se blenda voznikom na desnem pasu ?e vozijo 100.km/h-130.km/h,nekateri so pa? malo bolj previdni,ali pa so imeli slabo izku?njo na avtocesti zaradi takih d….. namre? pred dobrim mesecom dni je nek nestrpne? prehiteval po desnem pasu in voznik prehitenega avta se je ustra?il ter pri 130.km/h stopil na bremzo nato ga je zasukal in pet avtomobilov se je veri?no zaletelo v njega,med njimi sem bila tudi jaz,ki sem po zavorni poti s hitrostjo 90.km/h priletela v enga izmed ?e zaletenih avtomobilov. imela sem dva majhna otroka v avtu. Lahko bi vsi pomrli!!!! Tako da tebi bi bilo potrebno vzeti izpit.

Vsi drugi so krivi, da se je gospa zaletela - sej to vidi? sam ?e v pravljici in v glavah nekaterih, ki so izpit dobili na sede?u loterije slovenije. Kaj pa je po?ela ona in ?e tistih pet ?est mandeljcev na levem pasu pa ni va?no. ?e je nekdo pri?el mimo po desni je bilo nekaj narobe z vo?njo teh "varnih" voznikov, da o varnostni razdalji sploh ne bi na?enjal teme.

 

Najbolj humorno od vsega pa je, da na koncu poudari, da je imela ?e dva majhna otroka v avtu, kot da bo to sro?ilo ?e dodatno simpatijo. Ja pizda kura blesava za svoje otroke si odgovorna sama in ?e bi se dr?ala cestnega bontona in upo?tevala dolo?ila ZVCP se tud ne bi zaletela. Mislim sva?ta.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi bil malo bolj kmetavzarski ali pa en jebiveteren policaj bi v tej situaciji najprej skloftal tega, ki je kampiral na prehitevalnem (?e ga je lahko prehitel po voznem je bil le ta prost torej bi se mu lahko vljudno umaknil. In vrhu vsega je ?e tako zelo zaviral, da ga je zaneslo?! Tak ?lovek ni za na cesto

Potem bi skloftal vse ostale ker niso imeli varnostno ?eprav roko na srce jo ve?ina nikoli nima tako, da te bi mogo?e okaral. Na koncu bi dve klofuti fasala ?e tale revca, ki je z otroki v avtu vozila po prehitevalnem s premajhno varnostno. In seveda so drugi krivi za to, da ni mogla zavirati. ?al je varnostna razdalja to?no taka, da se lahko ustavi? ali ve?. Ona je o?itno ni imela. Simpl.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

v avto?oli so mu zgleda pozabili povedati, da te lahko nekdo po levi prehiti pa se je usral....

 

V teh situacijah grem jaz vedno na desni pas, ker v koloni na levem ne vidi? ni?....tudi z razdaljo, z desnega pa vidi? tiste lokomotivce na levem kako bremzajo direkt.

 

?e je pa desni frej se pa pa? pelje? naprej....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V tem primeru si tudi v prekr?ku, po desni ne sme? prehitevati, pa ?etudi se leva kolona vozi 50 km/h in je desni pas prost

 

to je nekaj kar mi policaj ni znal povedati....ker zakaj se una kolona vozi 50, ?e je desni frej? Smo vsi v prekr?ku ampak kje je logika???

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je sme?no ker ?e grejo tam 110 in gre? ti nemoteno 130 po voznem na?eloma ne prehiteva? ampak so uni kreteni, ki grejo prepo?asi po prehitevalnem. Ampak ker so taisti kreteni nepredvidljivi kot ta, ki je zabremzal nastanejo sranja.

 

 

Turbo vtec kicked in yo! Trije so popadali iz avta in pre?iveli.

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Objavljena slika

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to?no tako, ?e se jaz vozim 120 po desnem stalno, in dohitim nekoga ki se vozi 100 po levem, jaz se vozim in ne prehitevam??

 

Jasno da bom ?el na levo in ?akal da se umakne, ampak ?e se ne?? Ni tle govora samo o zakonskih 130 po levem, ampak ima? imbicile ki od cestninske pa do postojne vozijo po principu 'varne vo?nje'...levi pas je samo in izklju?no za prehitevanje po?asnej?ega vozila ne glede na hitrost....

 

V?asih se mi zdi da sem jaz potreben terapije ko stalno izvajam levo desno mimo po?asnej?ih s smerniki celo avtocesto pa pride do zelo pogostega primera:

 

kamion 1, ene 300m pred njim kamion 2

avto pred menoj za?ne prehitevati kamion 1 - s cca 110 na uro

jaz za njim, in ko sem mimo kamiona 1 se vrnem na vozni pas

avto pred menoj pa nadaljuje manever na izi do drugega kamiona

ho?e? no?e? naredi? prav a si mimo po desni

 

 

vozim pravilno, pa delam prekr?ek

?zmeden?:whatever:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole je iz drugega foruma >> http://youtu.be/wa7XqWVu40w

 

Pa se besedilo, ki ga je prilepil tam poleg tega posnetka:

 

Uporabnik cat pravi:

V?eraj sem imel skoraj?nje bli?nje sre?anje z idi.otom, ki se mu je neskon?no mudilo in je bilo mojih 135 zanj ?alitev. Moral je konkretno prip.izdit ker ga ob prehitevanju kamiona ?e ni bilo nikjer blizu

 

Najprej se mi je zalimal na rit, menjal pas na centimetre, stopil bo bremzi in ko sem ga hotel obvoziti za?el zapirati pas.

?e predam posnetek policiji bo kaj u?inka ? Osebno dvomim...

 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Enkrat ko bo spet kje kak?na promocija Policije z provido jih bom prav vpra?al, ?e kaznujejo tiste, ki se vozijo konstanto po levem pasu in kaj narediti ?e dohiti? tak?nega "pacienta" po desnem pasu

 

No daj please

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dans sem se kar nekajkrat spomnil na na?ega DejanOT-a, ko smo se ravno menili da se danes na Nadi?i sre?amo. :blush:

 

Upam da se mu stanje konkretno izbolj?uje. :jupiii::vesel:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam Jures. ?e vozi? konstantno, to zame ni prekr?ek, vpra?anje pa je kako si 'ta modri' to razlagajo. Pa tudi prebral sem tale blog...:)

 

Obvoznica nima prehitevalnega pasova, torej je legalno ?e prehiti? po desni, a mam prav?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se strinjam Jures. ?e vozi? konstantno, to zame ni prekr?ek, vpra?anje pa je kako si 'ta modri' to razlagajo. Pa tudi prebral sem tale blog...:)

 

Obvoznica nima prehitevalnega pasova, torej je legalno ?e prehiti? po desni, a mam prav?

 

desno se ne sme prehiteti samo na avtocesti in na cesti rez. za avtomobile - modra/zelena tabla

kar se ti?e dvopasovnic, drugo so tuneli, ?eleznice, prehodi za pe?ce....

Torej pazi, kjer je obvoznica tretirana kot avtocesta - ju?ni del in severno kot modra tabla je prepovedano.

 

2 tedna nazaj mi je v levi zadnji del priletel kombi - mazdi ni?, na toba?ni, kjer sem imel tale primer iz CPPja:

 

Vo?nja mimo

Vo?nja mimo je vo?nja mimo drugega udele?enca cestnega prometa, ki se ne premika, objekta ali ovire na vozi??u.

Voznik, ki ho?e peljati mimo, sme to storiti po levi ali desni strani, ?e ima dovolj prostora, pri ?emer ne sme ovirati udele?encev cestnega prometa, ki vozijo oziroma prihajajo z nasprotne smeri. ?e mora pri tem spremeniti smer vo?nje, mora paziti na promet za seboj in spremembo smeri nakazati.

?e voznik svojo namero, da bo zavil levo, naka?e in se postavi v tak?en polo?aj, iz katerega se da nedvoumno sklepati, da bo zavil na levo, smejo drugi vozniki voziti mimo le po njegovi desni, ?e je na cesti dovolj prostora.

Vo?nja mimo kolone vozil, ustavljene na smernem vozi??u, je prepovedana, ?e se voznik po vo?nji mimo ne bi mogel varno in brez oviranja vrniti na smerno vozi??e za vo?njo v smeri, v kateri vozi.

?e je dovolj prostora, lahko voznik enoslednega vozila s primerno hitrostjo in pazljivostjo vozi mimo ustavljenega vozila ali kolone vozil po desni strani, razen, kadar so se vozila v koloni ustavila pred kri?i??em.

Vo?nja mimo vozila, ustavljenega pred prehodom za pe?ce, na katerem je ali na katerega stopa pe?ec, je prepovedana.

 

Situacija: na desnem pasu toba?ne se je pokvaril tovornjak, jaz za njim z levim smernikom, kombi za menoj s telefonom v levi roki. Tip s kombijem je dobil na levem pasu en avto prednosti ko se je levi sprostil in je hotel prehiteti s skokom mene in kamion z desnega pasu za menoj in se je seveda dotaknil mene v lev del nad zadnjem kolesu ko sem jaz za?el prehitevati

 

Po vseh pravilih in zgoraj napisano je storil narobe. A ko sem poklical policaje so mi dejali:

 

- prehitevanje po levem in desnem je tu dovoljeno

- ni pomembno ?e kombi ni imel smernika in da je govoril po telfonu

- jaz se nisem varno prepri?al o spremembi smeri....

 

osnova kjer s policistoma nismo pri?li skupaj je da sem jaz prehiteval oviro - vo?nja mimo, on pa se lahko prehiteva avto ki se vozi po desni tudi ?e ima levi smernik

 

namre? un v kombiju je trdil da je vozil po levem in da sem jaz vanj pripeljal.....

 

izjave policaja so mi dvignile pokrovko in policistoma sem dejal v obraz:

vi zaradi mene zaklju?ite zadevo po svoje a danes ste me nau?ili:

- da lahko telefoniram med vo?njo

- da mi ni treba dajati smernikov

- da lahko prehitevam tudi ?e kdo pred mano ali za mano da smernik in naka?e prehitevanje

- da se traktor in podobna po?asna vozila za?enja prehitevati od zadaj mimo vse kolone

in da ne kli?em ve? policistov

 

Gledala sta debelo in ?e imela nastop, umirite se druga?e....

 

Pi*** jim....ni pomembno da je imel telefon v roki, ni pomembno da ni imel smernika, ni pomembno da sem ga jaz imel ko je ?akal za mano.................. :vskalo::vskalo::vskalo: nobenih mojih argumentov nista probala dokazati

 

S klicanjem policije sem si verjetno ?e kazen pridobil....takle mamo

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Danes ob 0:30 zgazil lisico :( .... Je lepo capa capa ?ez cesto, js po premzah, ?e skoraj mimo, pa se ta kuzla naenkrat obrne in bum v avto <_< . Ko sem obrnil ?vali sicer ni bilo ve? (ali pa je nisem na?el, ker je bilo temno), ne verjamem pa da bi pre?ivela...

 

Na avtu ni bilo nekaj kriti?nega, le nosilec za meglenko je ?el v rit, tako da mi meglenke ne dr?i ve? gor oz. cela miga... seveda je zavarovano vse skup.

 

Se pa ?loveku ?ivalca zasmili in se ?lovek dejansko malo zamisli!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.