Skoči na vsebino

Mazda 6 - menjalnik se zatika in sinhron skrta


Priporočeno sporočilo

Sem pri sebi malo opazoval kako je zdaj z prestavami in ugotovil slednje: 

 

1. Vseeno je ali je mrzel ali topel

2. Ko speljem, se malo lazje prestavi v 2 ce sem na zelo nizkih obratih, tja do 1500

3. Ne skrta vedno , amapak ko hocem na hitro prestaviti v drugo ( kot da ne pritisnem sklopke do konca, ceprav jo)

4. Prestavljam kot Tovarnjakar iz prve v drugo ali kot 80 letni dedek..in me ze malo moti / ker moram res pocasi prestavit da ne skrta, z tem pa padejo tudi obrat

5. iz tretje v drugo gre zelo lahko, nisem pa se sprobal iz 2 v prvo pod malo vecjimi obrati.

 

Ali ima kdo kaksno informacijo koliko stane menjava sinhrona oz popravila ce le ta ovira prestavljanje, ali se enostavno menja celi menjalnik!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No to sem zasledil tudi z nemskega foruma :

 

Hallo.

 

Ich hatte das gleich Problem bei dem gleichen KFZ !

Habe die 100.000 km Inspektion machen lassen und anschliessend Probleme bei einlegen in den 2ten Gang gehabt. So als w?rde man die Kupplung nicht treten. Habe bei Mazda angerufen und bei einer anderen Autowerkstatt. Habe dann folgendes ?l einf?llen lassen :

 

Castrol Syntrans Transaxle 75W-90 mit der API Norm : GL 4+

 

Anschliessen war alles wie vorher !!! Ohne Probleme !!!!

 

Identicen problem pri meni :(

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

 

Ali ima kdo kaksno informacijo koliko stane menjava sinhrona oz popravila ce le ta ovira prestavljanje, ali se enostavno menja celi menjalnik!

 

Zivjo, ko sem jaz iskal info sem prisel do naslednjih ugotovitev (za priblizno koli?ino ur dela se raje ?e pozanimaj, ker so to moje ocene...):

opcija 1: nov sinhron (ca.250?) + delo (ca.4-5 ur, ker se sname in razdre menjalnik)

opcija 2: rabljen menjalnik (odvisno od letnika in modela 180-400?) + delo (ca. 2uri)

opcija 3: vgradis rabljen sinhron (rabljen je 20?)+delo

 

Opcijo tri dela kar poceni mehanik Roman iz dolenjske, ce mu pripeljes menjalnik. 

Ostalo seveda Pelko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se podrobnej?i opis kako prepoznati pokvarjen sinhron (oz. moja izku?nja s pokvarjenim sinhronom). 

 

Ko prestavno ro?ico prestavi? v prestavo je ob?utek kot da bi se zobniki v ma?ini ob stiku krhali. Ob?utek je kot, da bi se tresljaji krhanja zobnikov prenesli preko prestavne ro?ice do roke. Zdi se ti kot da uni?uje? ma?ino. Vendar, na?eloma, (vsaj kakor so mi rekli mehaniki na uradnem servisu), zadeva ni tako grozna.

 

S pokvarjenim sinhronom, se lahko pelje? dalje brez, da bi uni?eval ma?ino ali ostale dele prestavne ro?ice (to mi je rekel mehanik na uradnem servisu, lahko je neumnost...). Najhuje kar se lahko zgodi je da, ko sinhron popolnoma odpove ne more? ve? prestaviti v prestavo katere sinhron je odpovedal. ?e je npr. odpovedal sinhron tretje prestave bo? se zmeraj brez problema ?altal iz druge v ?etrto.

 

Kar mi ni jasno:

 

Iz lastnih izku?enj lahko povem, da lahko kljub obrabljenemu sinhronu ?e zmeraj prestavlja? v prestavo katere sinhron je uni?en. Le pri to?no dolo?enih obratih mora? prestaviti. Npr. okvarjen sem imel sinhron tretje. ?e sem iz druge prestavil v trtjo pri 1300 obratih (in po?asi), je ?lo ok. Razlog je, da naj bi sinhron poskrbel zato, da se pri pretakanju prestav obrati zobnika, ki miruje in zobnika, ki deluje gladko "spnejo", ker sinhron zavrti mirujo? zobnik na enake obrate kot se vrti delujo?i zobnik. ?e sinhron ne dela pravilno se en zobnik ne vrti, medtem ko je en zavrten zaradi vezave na ma?ino. Potem za?krta, ker se grdo poklopita.

 

Tako so meni razlo?ili. Kar mi ni jasno je, ?e vse to dr?i kako potem, da se ma?ina ne uni?uje, ?e sinhron ne dela... Govorimo o dveh razli?nih zobnikih? Eni od ma?ine in eni od menjalnika? Zakaj bi se zobniki od menjalnika sploh "predvrteli"?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

Besto Coco.. o vsem, kar se v tej temi pogovarjamo je v menjalniku. Ma?ina nima veze :)

Menjal sem olje. O?itno je ?e bilo menjano, ker ga je bilo prej 3dcl preve?.
Ob?utki? Vse skupaj je malenkost bolj?e. ?e vedno pa zloglasna druga prestava ni v redu. Morda pose?em ?e po dodatku, kot je zadevo re?il smile34, ?eprav v to iskreno mal?ek dvomim. Malce me tola?i to, da je to o?itno serijska napaka, in da sem svoje pa? naredil.  :ne vem:

Je pa olje v menjalniku res enostavno menjat, ?e bi morda koga skrbelo. ?e kdo potrebuje to?ne napotke z veseljem razlo?im.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok, tudi meni je zdej veliko bolj jasno kako stvar deluje!!  No sam sem nekaj opazil na mojem menjalniku, in sicer:

ce prestavljam iz 1 v ler ter nato v 2  gre brez kakorsnegakoli zatikanja, gladko..zakaj hudica potem iz 1 v 2 steka!! 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zivjo, ko sem jaz iskal info sem prisel do naslednjih ugotovitev (za priblizno koli?ino ur dela se raje ?e pozanimaj, ker so to moje ocene...):

opcija 1: nov sinhron (ca.250?) + delo (ca.4-5 ur, ker se sname in razdre menjalnik)

opcija 2: rabljen menjalnik (odvisno od letnika in modela 180-400?) + delo (ca. 2uri)

opcija 3: vgradis rabljen sinhron (rabljen je 20?)+delo

 

Opcijo tri dela kar poceni mehanik Roman iz dolenjske, ce mu pripeljes menjalnik. 

Ostalo seveda Pelko.

Sem mislil da je cena veliko drazja za sinhron,oziroma na rabljen menjalnik :S 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sem mislil da je cena veliko drazja za sinhron,oziroma na rabljen menjalnik :S 

Bolj je te?ava, da o?itno ni dobrega rabljenega menjalnika oz. sinhrona :)

 

 

Gospoda, ki sta tarnala za neteko?e menjave prestav pri 120k kilometrih: Sta povpra?ala kaj na servisih?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

?ivjo,

 

Ker sta me do sedaj ?e dva osebno vpra?ala, bom nalimal kar tukaj in pa v eno podobno temo o menjalniku. (?e pretiravam, admin, v miru bri?i - za v DIY ni primerno, ker sem vmes pozabil dokumentirati.) Menjava olja - M6, 2009, 2.0D.

 

Meni osebno je bilo najbolj "zoprno" najti luknje. Niti ni bilo te?ko, samo nisem bil siguren, dokler nisem v roke vzel klju?a in odvija?il najbolj o?itne vijake/?epe. Torej najprej dvigne? (vsaj) sprednji del avta in odstrani? za??itni pokrov (8 ali 10 vijakov, klju? 10). 

Se ule?e? na kak star armaflex ali karton. Le?i?, malo si odpo?ije?. Zelo verjetno med tem ?e najde? vijak za dolivanje olja v menjalnik.
?ep za dolivanje izgleda takole:

https://www.dropbox.com/s/dx56s4b0v2pxmrt/WP_20161119_17_41_43_Rich_LI.jpg?dl=0

?e gledamo avto od spredaj, je to mal?ek iz sredine desno. Vijak je popolnoma vodoravno privija?en in iz sprednje strani menjalnika. Klju? 24. 

 

?ep za praznjenje pa je ume??en pri roki/obesi levega prednjega kolesa (?e najde? ?ep za dolivanje, je viden tudi na tej sliki, za la?jo orientacijo). Zopet 24 klju?. Tu je malce te?ava, ker je malo prostora (za prst) in nati?njega klju?e ne spravi? gor. Treba je imeti obi?nega (vilice ali pa tisti "polnati?ni hibrid", ne vem kako se re?e)
https://www.dropbox.com/s/sjgv49qki8ood7e/WP_20161119_17_42_54_Rich_LI.jpg?dl=0

 

 

Morda pomaga ?e tole: https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda3/20060311105619/html/id0515l1800100.html

Tu je lepo viden predvsem ?ep za praznjenje, ki je na prvi sliki "slikan" bo?no, s strani levega prednjega kolesa.

 

 

Odvije? ?ep za dolivanje (a.k.a. da ne bo morebitnega podtlaka pri iztoku). Podstavi? posodo (vsaj 3L) in odvije? vijak za praznenje. Po?aka? da se menjalnik izprazni. Privije? ?ep za iztok. Malo pazi na moment!

 

Prakti?no nujno potrebuje? vsaj ene 70cm cev (?e kupuje?, bo 1m super) zunanji FI ene 2cm in lijak (optimisti lahko nalivajo brez). Z vrha ma?ine cev spusti? dol in en konec zatla?i? v luknjo za dolivanje (meni je ?lo not samo ene 4-5cm, ampak je ok). Lijak natakne? na cev in za?ne? vztrajno, a po?asi nalivati (75w-90 pa itak ne te?e hitro).

 

?E je vse, kot mora biti, potem nalije? toliko, kot pi?e (pri meni 2,5L) minus morebitni dodatki, doda? morebitne dodatke in privije? ?ep (zopet pazi, ne premo?no). Vkolikor nisi siguren glede koli?ine, je tako: ?e ima? sre?o in ima? avto lahko dvignjen cel - lepo, vodoravno - ti bo vi?ek olja za?el curljati ven. Takrat je dovolj :) Jaz te sre?e nisem imel in sem nalil malo ve? ter samo z roko privil ?ep. Avto sem spustil iz ramp. Podstavil sem posodo, odvil ?ep, da je iztekel vi?ek olja. Vse skupaj privija?i? nazaj.

 

Upam, da bo kaj v pomo?. Pardon, ker ni ve? slik. Vmes sem pozabil slikat samo na koncu naredil dve sliki.

Na dodatna vpra?anja z veseljem odgovorim.

LPB

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Meni tudi ?e manjka ene 3000km do servisa. Tako da takrat povem,kaj bojo rekli :)

 

Ali si ze bil na rednem servisu, ter slucajno povprasal glede menjalnika? 

 

Js sm dones dobil termin, konec februarja da vidim kako pa kaj! 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?ivjo,

 

Ker sta me do sedaj ?e dva osebno vpra?ala, bom nalimal kar tukaj in pa v eno podobno temo o menjalniku. (?e pretiravam, admin, v miru bri?i - za v DIY ni primerno, ker sem vmes pozabil dokumentirati.) Menjava olja - M6, 2009, 2.0D.

 

Meni osebno je bilo najbolj "zoprno" najti luknje. Niti ni bilo te?ko, samo nisem bil siguren, dokler nisem v roke vzel klju?a in odvija?il najbolj o?itne vijake/?epe. Torej najprej dvigne? (vsaj) sprednji del avta in odstrani? za??itni pokrov (8 ali 10 vijakov, klju? 10).

Se ule?e? na kak star armaflex ali karton. Le?i?, malo si odpo?ije?. Zelo verjetno med tem ?e najde? vijak za dolivanje olja v menjalnik.

?ep za dolivanje izgleda takole:

https://www.dropbox.com/s/dx56s4b0v2pxmrt/WP_20161119_17_41_43_Rich_LI.jpg?dl=0

?e gledamo avto od spredaj, je to mal?ek iz sredine desno. Vijak je popolnoma vodoravno privija?en in iz sprednje strani menjalnika. Klju? 24.

 

?ep za praznjenje pa je ume??en pri roki/obesi levega prednjega kolesa (?e najde? ?ep za dolivanje, je viden tudi na tej sliki, za la?jo orientacijo). Zopet 24 klju?. Tu je malce te?ava, ker je malo prostora (za prst) in nati?njega klju?e ne spravi? gor. Treba je imeti obi?nega (vilice ali pa tisti "polnati?ni hibrid", ne vem kako se re?e)

https://www.dropbox.com/s/sjgv49qki8ood7e/WP_20161119_17_42_54_Rich_LI.jpg?dl=0

 

 

Morda pomaga ?e tole: https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda3/20060311105619/html/id0515l1800100.html

Tu je lepo viden predvsem ?ep za praznjenje, ki je na prvi sliki "slikan" bo?no, s strani levega prednjega kolesa.

 

 

Odvije? ?ep za dolivanje (a.k.a. da ne bo morebitnega podtlaka pri iztoku). Podstavi? posodo (vsaj 3L) in odvije? vijak za praznenje. Po?aka? da se menjalnik izprazni. Privije? ?ep za iztok. Malo pazi na moment!

 

Prakti?no nujno potrebuje? vsaj ene 70cm cev (?e kupuje?, bo 1m super) zunanji FI ene 2cm in lijak (optimisti lahko nalivajo brez). Z vrha ma?ine cev spusti? dol in en konec zatla?i? v luknjo za dolivanje (meni je ?lo not samo ene 4-5cm, ampak je ok). Lijak natakne? na cev in za?ne? vztrajno, a po?asi nalivati (75w-90 pa itak ne te?e hitro).

 

?E je vse, kot mora biti, potem nalije? toliko, kot pi?e (pri meni 2,5L) minus morebitni dodatki, doda? morebitne dodatke in privije? ?ep (zopet pazi, ne premo?no). Vkolikor nisi siguren glede koli?ine, je tako: ?e ima? sre?o in ima? avto lahko dvignjen cel - lepo, vodoravno - ti bo vi?ek olja za?el curljati ven. Takrat je dovolj :) Jaz te sre?e nisem imel in sem nalil malo ve? ter samo z roko privil ?ep. Avto sem spustil iz ramp. Podstavil sem posodo, odvil ?ep, da je iztekel vi?ek olja. Vse skupaj privija?i? nazaj.

 

Upam, da bo kaj v pomo?. Pardon, ker ni ve? slik. Vmes sem pozabil slikat samo na koncu naredil dve sliki.

Na dodatna vpra?anja z veseljem odgovorim.

LPB

Pa avto obvezno na fiksna stojala in ne samo na avtodvigalko!

Da ne bo kak?ne nesre?e.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...

Pozdravljeni Forumasi! Bil pred 14 dnevi na pregledu v Avstriji, kjer so mi rekli da je po servisnem intevalu treba menjati olje v menjalniku ter svecke pri 100 000 km. Poleg tega pa sem moral narediti se redni servis.

 

No vse to je bilo korektno in dobro opravljeno v Mazda BTC ter po ugodni ceni!

 

Sledece kar sem opazil je, da se prestavlja rahlo lepse iz 1 v 2.  Sicer se mi je ze zgodilo da je enkrat zaskrtalo, ampak sem imel obcutek da se prevec preslabo hotel prestavit. Enkrat se je moji zeni, tako da olje ni povsem odpravilo napake! Se pa res prestavja lepse v vse prestave, tudi v prvo, ampak skrtanje se ni odstranilo! 

 

Zdej grem naprej z Avstrijskim servisom v dogovor glede menjalnika, kako in kaj? 

 

 

Ker imam doloceno garancijo od mazda prodajalca, placam samo 50 % vrednost rezernega dela, drugo prevzame servis, me zanima koliko pride recimo Sinhron, oz celotni menjalnik? Ima mogoce kdo kaksno predstavo? 

 

Da si lahk okvirno predstavljam ceno , ter da me nebi hotel okoli prinesti :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zdravo!

 

Jaz sem se zopet malce poglobil v simptome itd.. Bolj v razmislek, ?e morda ?e kdo na napa?nem mestu i??e probleme:

Na servisih v glavnem zatrjujejo, da z menjalniki praviloma ni te?av. Ko sem nato malce bolje poslu?al svojo ko?ijo, sem pri?el do zaklju?ka, da bo zani? sklopka&vztrajnik ter da je zelo verjetno zaradi tega tudi prestavljanje slab?e. Simptomi: Pri vi?jih obratih sli?im potisni le?aj, pri mrzlem motorju ob?asno (sicer komaj zaznavno) malce "zvon?kastega" ropota, ob ti??anju sklopke motor glasnej?i.. Lahko se pojavlja ?e cukanje, neenakomerno speljevanje itd.

 

Na poobla??enih gre to prav simpati?no ?ez 1000? (dvomasni original vztrajnik gre proti tiso?aku), zato razmi?ljam da bi menjal z enomasnim vztrajnikom, ?e ga bom seveda na?el (cenej?i, praviloma bulletproof).

Poro?am, seveda.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.