Skoči na vsebino

Mazda 6 sprednji diski


pele

Priporočeno sporočilo

  • Odgovori 51
  • Ustvarjeno
  • Zadnji odgovor

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Najbolj aktivni uporabniki v tej temi

Tole z mazda plo??ica. je res zanimivo, jaz mam spredaj in zadaj razli?ne, spredaj svinjajo kot fabr?ki kamin, zadaj pa so o?itno ?isto trde in me ?aka obisk pelkota ker so diski ?e kar bogi.

 

Pa na videz so tudi razli?ne, ene imajo na zgornji strani nek pleh in nekaj napisan,na drugih oa je odtisnjeno direkt na plo??icah. Moram res pogledat kdaj je bilo kaj menjano.

BRUUM-BRUUM

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tole z mazda plo??ica. je res zanimivo, jaz mam spredaj in zadaj razli?ne, spredaj svinjajo kot fabr?ki kamin, zadaj pa so o?itno ?isto trde in me ?aka obisk pelkota ker so diski ?e kar bogi.

 

Pa na videz so tudi razli?ne, ene imajo na zgornji strani nek pleh in nekaj napisan,na drugih oa je odtisnjeno direkt na plo??icah. Moram res pogledat kdaj je bilo kaj menjano.

Original Mazda plo??ice so trde in za en drek, zato se zaradi njih tudi zvijajo diski, ker "ru?ijo" po njih namesto, da bi mehko bremzali.

?e ni rjavega prahu na feltnah takoj zamenjat-

Da si sposodim temo..veliko sem prebiral in opazil da vecina hvali brembo diske ter Ferodo ploscice.

Taksne imam verjeno tudi montirane na moji mazdurini, ker imam platisca umazana od zaviranja.

Imam pa drug problem, levo platisce zadaj se mi je toliko segrelo da sem to opazil takoj ko sem stopil iz avta ( po cirka 10km voznje)...lokalni mehanik je pregledal celjust in rekel da se bat lepo vraca nazaj, da ni kaj videt da bi stekalo. a ima mogoce kdo kako idejo?

Se ne upam prevec vozit zdej okol, avto pa rabi  drug cetrtek ker grem na daljso pot :(

A bo res treba zavorno celjust menjat? 

Obvezno preverit zavorne ?eljusti. Mo?no je zamenjat samo gumice, spolirat cilinder?ek in najverjetneje bo potrebno zamenjati disk,

ker ko enkrat tako za?teka ?eljust se disk pregreje, zakali in potem je fu?.Kar je najhuje mora? potem zamenjati oba diska+ plo??ice.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej....itak imajo zdaj nove MAZDE..zavore porihtane,,,z mehkimi zvornimi,plo??icami,,,,seveda se tudi prej obrabijo,,,in treba prej zamenjat.posledi?no,,imam vse feltne,,umazane od zavor.tudi zaviranje je ok.lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Original Mazda plo??ice so trde in za en drek, zato se zaradi njih tudi zvijajo diski, ker "ru?ijo" po njih namesto, da bi mehko bremzali.

?e ni rjavega prahu na feltnah takoj zamenjat-

Obvezno preverit zavorne ?eljusti. Mo?no je zamenjat samo gumice, spolirat cilinder?ek in najverjetneje bo potrebno zamenjati disk,

ker ko enkrat tako za?teka ?eljust se disk pregreje, zakali in potem je fu?.Kar je najhuje mora? potem zamenjati oba diska+ plo??ice.

 

 

Zavorna celjust je ze zamenjana, ker nisem uspel priklicati gospoda Pelkota, sem moral tu na servis..kjer pa se seveda ne igrajo z obnavljanjem, ampak menjajo celo celjust...strosek z delom 300 ? :/

 

Zdej pa zadnja leva zavora ne prime kot bi morala ( tako je pokazal test zavor), verjetno  je sla tudi zavorna ploscica, upam pa da je vsaj disk prezivel ( obrabljen niti ni), ker je bil po zgornjem robu poln rdecega praha, rdec kot cigel :S 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kva 300e za eno celjust ??? Jest sm dau 150e (s postnino vred) na ebayu za obe... pa se dandanes delata odlicno pa mineva ze tretje leto od tega.

 

Tudi jaz.Ampak,?e se ti mudi ne more? ?akat po?te dva tedna.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V najslabsem primeru v radomljah obnavljajo cilindre za 50e pa se strihnejo ti ga na zeljeno barvo (se isti dan ga dobis). Je pa res da jim ga mores odmontiranega pripeljati, kar pa pelkotu oz. mehaniku vzame 15 min. Imas pa opcijo tudi na zavornem servisu rudnik kjer pa samo avto pripeljes pa ti ga obnovijo -70e na cilinder oz. celjust.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zal se mi je mudilo, ker do srede ne uspem zaradi dela, v cetrtek pa ze picim na pot, pa ni blo za riskirat :S 

 

 

Ja original celjust 214 ? v celovcu na Mazda servisu, v lj na A-cosmos 250 ? ista celjust. 

 

Bom drugic vsekakor  narocil z neta ce ne bo casovne stiske, kot je bila zdaj :S 


Ej....itak imajo zdaj nove MAZDE..zavore porihtane,,,z mehkimi zvornimi,plo??icami,,,,seveda se tudi prej obrabijo,,,in treba prej zamenjat.posledi?no,,imam vse feltne,,umazane od zavor.tudi zaviranje je ok.lp

 

Tudi jaz imam zelo umazana platisca zaradi mehkih ploscic, ampak vseeno mislim da bo z casom treba zamenjati tudi zadnje ploscice, upam pa da diske ne! 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Zivjo imam eno prosnjo, a mi lahko kdo da kak link iz ebay za sprednje diske in ploscice za mazdo 6 GH 140KM 2008 letnik, ker sam se ne znajdem. Pa da je koker tok neka kvaliteta. Hvala

Ej....lp jaz sem na moji prej?nji mazdi.5.montreal zavorne diske BREMBO,in zavorne plo??ice Textar,meni je delovalo ok.z.plo??ice morajo bit mehke...lahko za nasvet vpra?a? pelkota,lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Naredi reklamacijo. Posljes nazaj v nemcijo na sedez firme in napises razlog reklamacije poleg tega pa prilozis dokazilo o strokovni vgradnji. Ce je res kaj narobe z materialom je reklamacija uspesna in ti vrnejo denar + denar in delo za nove diske katere si moral menjati, ker si jim ATE poslal. Razlog za tresenje naj bi bil kao ta da je napaka v materialu samem, nestrokovna vgradnja ali stekanje celjusti itd. Vsaj tako so meni rekli vsi prodajalci avto delov :). Jest bom v kratkem menjal komplet diske in ploscice spredi im zadi ravno z ATE, ker pelko pravi da so kao top of the top in me je prov mal strah da mi nebo kej treslo. Do sedaj mi se ni, nikoli pa imam 275k km prevozenih :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ekola, menjal sem diske in ploscice oboje ATE in po priblizno 1000km se ze spet cuti tresenje. Js bi reku da ni sans odpravit tole tresenje.

Ej...kot je Boss napisal morejo se ?e malo udelat,,,,pol bo? pa videl kako je ...kako so gume so ok in preveri tlak .jaz sem vedno dal gor Brembo zavorne diske in mehke zavorne plo??ice Textar,

vpra?aj mojstra Pelkota,ali Ajvarja,,,,za nasvet.lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj imam preneseno ?

Dozdajsnje vibracije so deformirale ze nekatere ostale dele vozila, kar je nazalost zelo verjetna zadeva. :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Aja kao da so vibracije ze prisle na roke in tudi ce da nove diske gor bo se vedno prislo do vibracij ?

ja

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • X2 strmo? Pol rabiš pa dereze in cepin ne pa kolesa.
    • Še 2x toliko pa bi že drugega Forda, ups Mazdo dobil 😁
    • hmmmm, kako vse to veš :), vozim že 9.let Hondin N/A 2.0 motor 156km (ali koliko točno jih ima niti ne vem več, v glavnem premalo), torej je isto sranje kot Mazdinih 165KM..... (čeprav sem prepričan, da je Hondin motor še vedno boljši od Mazde, tako da...)....vozil sem mazdo 6 2.0 z N/A 145 KM (totalni shit....kr neki) in vozil sem se mazdo 2 (116km), ki je OK in ql avto.....iz vsega tega, imaš prav nisem vozil mazde 3 g120, ker me res ne zanima, ker je šhit :).....je motor verjetno podoben kot v mazdi 2, ki ji pritiče, ker je majhen avto....mazda 3 je pa konkretno večji in zagotovo vsaj 150kg težji in lej, 120km je kr neki....sori.....Še to, vozil sem tudi Toyoto s CVT in Hondo s CVT (v bistvu Honda nima več t.i CVT, ampak nek neskončni menjalnik) in tukaj je Honda svetlobna leta pred Toyoto....ni deroče kot pri Toyoti....naj mogoče @scania uleti v to zgodbo z menjalniki....   Ne takoj pisat na pamet :).....dejstvo pa je da verjetno bi bil v mazdi 3 poleg X186 najboljši res dinozaver 2.5 in 194km....(to je pa raketa verjetno in optimalni paket - sicer zelo drag ampak dober....   Pa ne se preveč razburjat, ne glede na vse tvoje razlage mazde 3 g120 ne bom ne kupil, ne priporočal komu.....   Aja, če želiš, da še malo prilijem olja na ogenj :), za vikend sem se imel možnost voziti s Škodo Supert Sport 2.0.tdi 200km avtomatik 4x4, hmmmmm, dvomim da je katera Mazda 6 ne tem nivoju, z vidika voznih lastnosti težko rečem, pa imate lahko 1000 argumentov za in proti.....(pustimo sedaj vzdržjivost, serisiranje, itd.), tudi zunanji look z 19inčnimi feltnami je povsem spodoben.....   in še en podatek 🤣, vozil sem tudi Hondo 2.4 z 190km (torej enako kot mazda 2.5) in ni nek presežek proti 2.0, ter začuda tudi hondo 2.0 dizel 140km/150km (kar je enako mazdi dizl 150km) in če bi izbiral med vsemi motorji je dizl se najboljsi in najbolj prijeten za vozit...heh, samo izbral bi Hondinega dizla in ne Mazdinega (zal so pa že v letih...)...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.