Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Kaj pa je?

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Poraba ve?ja za liter do dva od ro?nega. ?e je 175 konjska itak pije ve? od 150.Mene avtomatski menjalnik ni prepri?al, ?eprav sem imel na voljo tudi sam 175 konjsko z avtomatskim menjalnikom za malo ve? denarja in z nekaj ve? kilometrov.

 

 

Napisano

No ja, take sile kolikor sem gledal ni. Bo malce ve?, ampak ok.

Ko sem vozil ?estico z identi?nim motorjem z AWD, je bila poraba okoli 7.5l. To je pol litra ve? zaradi AWD.

 

Torej , moja ni AWD, bo pa pila nekje okoli 6.5l :)

Napisano

Hja, odvisno, kakor pri komu. No mene na?eloma  G192 ni prepri?ala, sem jo vozil.  No bila je tudi precej dra?ja od te, ampak, sem nekako pri?akoval ve?.

?e pa zapnem prikolico , bo ?la pa poraba z bencinarjem kar v vi?ave, pa ?e udobje trpi :)

Napisano

Saj sem napisal bolj v ?ali, ker se tukaj na forumu dost s porabo ukvarjamo, hehehe.

Mene tudi navadni atmosferci ve? ne prepri?ajo, zato zame pride v po?tev samo Turbo motor bencin ali dizel.

G192 sicer nisem vozil sem pa G165 in G145, pa mi ni ni? posebnega saj gre samo ?e ho?e? bolj dinami?ne vo?nje je mal len tudi nabijanje do rde?ega polja mu ni najbolj po godu, ni tko kot pri starih Hondah ko si ?util da motor vle?e do blokade.

?e dobro da imamo kupci izbiro razli?nih motorjev in razli?nih znamk, da pa? najdemo to kar na ustreza.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

No ja, take sile kolikor sem gledal ni. Bo malce ve?, ampak ok.

Ko sem vozil ?estico z identi?nim motorjem z AWD, je bila poraba okoli 7.5l. To je pol litra ve? zaradi AWD.

 

Torej , moja ni AWD, bo pa pila nekje okoli 6.5l :)

He, he, ?e bo? vozil 110 po avtocesti. :) Meni je na testu pila 175 konjska, pa ni bila awd, po mestu in malo me?ani cikel okoli 7,5-7,8 l/100.

Enim, ki jo vozijo ve?inoma po mestu in imajo malo bolj te?ko nogo tudi krepko ?ez 8.

 

 

Napisano

Meni je 175 konjska sestica, avtomatik, pila v povprecju 7,36 l / 100 km ... >> https://poraba.com/usage_view.php?carid=23262

 

Pa nisem med tistim, ki bi tekmovali v tem, da bi bila poraba cimmanjsa ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Meni je 175 konjska sestica, avtomatik, pila v povprecju 7,36 l / 100 km ... >> https://poraba.com/usage_view.php?carid=23262

 

Pa nisem med tistim, ki bi tekmovali v tem, da bi bila poraba cimmanjsa ...

 

Ja, sej to je kar realna poraba.

Moja ima trenutno 6,22. Se pravi je res nekje 1 liter + ve?.

 

 

Napisano

Ja faktorja ima? 2, prvi? ti ima? 150ks, kar je nekje optimum, pa ?e avtomatik ni. Tko da v tem primeru verjamem da je liter zraven ja.

Sicer pa meni liter gor ali dol, niti ne pomeni bogvekaj..Pri?el je tak paket kot je in na to gledam kot celoto :-)

Napisano

Ja, sej to je kar realna poraba.

Moja ima trenutno 6,22. Se pravi je res nekje 1 liter + ve?.

 

S prejsnjo sestico (2.0, CD140, rocni menjalnik) je bilo povprecje visje... okoli 7,5 l / 100 km ... ob podobnem rezimu voznje ...   :) >> https://poraba.com/usage_view.php?carid=6479

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Hmmm, C4GP 150KM auto, malo vecji od 6ke, povprecna sedaj 6,24, Alhambra je pa povprecno mela 6,85

 

Z vsemi voznjami in tovori. S tem da si upam recti da radarski tempomat prinese vsaj pol litra (malo vec bremzanja in pospesevanja)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Alhambra 150PS, ima na spritmonitorju DSG varianta povpre?je 7,85. 

C4GP ima 6.5 povpre?je.

?estica od letnika 2014 dalje, 150ks ima povpre?je  6,55

?estica od letnika 2013 dalje, 175ks ima povpre?je 7,14

 

Ponavadi sem bil na negativni strani te lestvice -- torej manj od povpre?ja.

Nekateri se vozijo s tem motorjem tudi izpod 6l /100km .

 

Me prav zanima :)

Napisano

@Jures ... pri tebi je tudi veliko relacijskih vozenj... tam je poraba precej nizja, ker ni stalnega speljavanja in zaviranja ... To se precej pozna... Jaz sem recimo pri relacijskih voznjah imel tudi povprecno porabo okoli 6 litrov ... cim pa se zacnejo voznje, ki so bolj razgibane (torej ustavljanje in pospesevanje) pa se poraba takoj dvigne za liter ali dva ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Sigurno se pozna. So pa tudi obratni primeri, a resda da ga skorajda redko dam nad 7L

 

Mislim da sem tukaj pod poraba dal sliko ko sem ravno sel marca z AMZS prikolico in kolesi na strehi v obe smeri v Rovinj pa ni slo cez 9

 

Ke pa na AC velikokrat malo zaviranja in potem pospesevanja z ACC, pa se mi ne da, oziroma me ne zanima koliko bi bilo z rocnim prestavljanjem....

Ekola. Po AC pa 100, 80 se nisem mogel drzati.....povprecna potrjuje.

 

http://www.mazda-si.net/topic/695-poraba/page-140?do=findComment&comment=410082

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

V glavnem, porabo drasti?no dvigne cincanje po mestu, ustavljanje, pa prva,druga, pa spet ustavljanje, pa vo?nja vkreber...

 

 

  • 3 tedne kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.