Skoči na vsebino

Cena rednega letnega servisa M6 - 8.leto bencinar

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Bli?a se mi redni letni servis na M6 (11/2008), bencinar, prevo?enih 62.900 km, zavore, diski ?e prvi, mislim da sve?ke tudi, zaenkrat ni? problemov s tem. Zanima me kak?na je bila va?a cena na uradnih servisih, brisalci ?e menjani, olje bo njihovo.

Napisano

Imam 2009 letnik, isto bencinar in sem na poobla??enem dal malo pod 200?. Prevo?enih je bilo pa 100 000km. Kar se mi zdi super ugodno, bi mogu na ra?un pogledat, kaj vse so delali, So mi pa olje dali bolj ugodno, kukr ga sam dobim na netu. Tako,da ti priporo?am,da pokli?e? v ACosmos v BTC in se malo pozanima?.

Napisano

Bom kar tole temo uporabil.

A kdo ve, ali je pri 120 000km potreben kak ve?ji poseg pri servisu, al je bolj kot ne reden servis (olje, filtri in drobnarije? ). Gre se za bencinski motor 2,0??

Napisano

Pri Avto Pelko d.o.o. bi naneslo cca. 100 ? cekinov, sicer pa ti ne more ?kodovat, ?e ga vpra?a?, ker ?e ne druzga bo dodatna informacija, ki bo seveda brezpla?na.  :prstgor:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Mene je prislo okoli 300eur, moram na racun pogledat pa javim kaj je bilo menjano. Od oka; redni servis plus svecke plus menjava ploscic ce se prav spomnim in se nekaj drobnarij...

 

 

Pri Avto Pelko d.o.o. bi naneslo cca. 100 ? cekinov, sicer pa ti ne more ?kodovat, ?e ga vpra?a?, ker ?e ne druzga bo dodatna informacija, ki bo seveda brezpla?na.  :prstgor:


Je pa res da je moja mazda precej starejsa :D

Napisano

Mene je prislo okoli 300eur, moram na racun pogledat pa javim kaj je bilo menjano. Od oka; redni servis plus svecke plus menjava ploscic ce se prav spomnim in se nekaj drobnarij...

 

 

Je pa res da je moja mazda precej starejsa :D

V tvojem primeru bom reku, da "hudi?" o?itno ti?i v detajlih oz. drobnarijah, ker ta je dale? od cene klasi?nega rednega servisa bencinca pri mojstru Pelku.  :zvizga:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

V tvojem primeru bom reku, da "hudi?" o?itno ti?i v detajlih oz. drobnarijah, ker ta je dale? od cene klasi?nega rednega servisa bencinca pri mojstru Pelku.  :zvizga:

redni servis plus svecke plus menjava ploscic ce se prav spomnim in se nekaj drobnarij...

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Servis: 100-120e, svecke recmo da 60e, ploscice cca. 50e plus se neke drobnarije in delo pa je hitr 300e. :)

Napisano

Servis: 100e, svecke recmo da 60e, ploscice cca. 50e plus se neke drobnarije in delo pa je hitr 300e. :)

Tako je ker v osmem letu ni samo redni servis, vpra?anje kdaj je bilo nazadnje menjano: zavorno olje, zavore, hladilna teko?ina, kabinski filter....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Bli?a se mi redni letni servis na M6 (11/2008), bencinar, prevo?enih 62.900 km, zavore, diski ?e prvi, mislim da sve?ke tudi, zaenkrat ni? problemov s tem. Zanima me kak?na je bila va?a cena na uradnih servisih, brisalci ?e menjani, olje bo njihovo.

 

Servis (poobla??eni serviser) opravljen, kon?na cena 302,00 ?, zamenjano: olje, oljni filter, zavorna teko?ina, 1 pozicijska ?arnica, klima filter, delo. Sicer malo presene?en (negativno) nad vi?ino zneska, ampak sem se sedaj ?e sprijaznil. 

Napisano

Simona sem dans povprasal na koliko let on priporoca menjavo posameznih tekocin v vozilih, ko je tule te sorte debata :)

 

Hladilno in zavorno tekocino na 4 leta

 

Rocni menjalnik oz.njegovo olje na 120.000km :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Jaz jo na dve leti na prvem avtu (50.000km letno) in na 4-5 let na drugem avtu (max 10.000 letno)

 

Kot je razvidno iz moje teme pa vsakemu rabljenemu pri nakupu to dvoje obvezno zamenjam preden pelem.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Sepravi po domace povedano naj bi se hladilna, zavorna tekocina in olje v menjalniku menjalo priblizno enkrat na 4leta oz. 100k km :). Pa se olje v menjalnilku menja ali se samo dolije ?

Napisano

Menja, ker ce ti nikjer ne spusca, npr.kak semering, nimas kam za dolivat :)

 

Me pa zanima koliko smo v resnici redoljubni kar se teh priporocil.

 

Npr.po 5ih letih od menjave hladilne, bi nas vecina najbrz le pred zimo preverila do koliko minusa drzi in gasa :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Evo moj redni servis  pri takrat 8-9 let stari mazdi

klik, klik

 

leto kasneje, menjava termostata, ki sem ga sam prinesel:30eur, redni servis delo+olje(filtre sem imel svoje):50eur, menjava sprednje leve roke in delo: 60eur, popravilo zadnjega pokanja:20eur in hladilna tekocina: 15eur =175eur

 

letos pa sem mu vse prinesel sam, kar se kar splaca (ker se dele lahko najde tudi vec kot pol ceneje) ce se potrudi pri delu

vidim da imam celotno zadnjo os skoraj novo (diski, 1 ploscico, celjusti, 1 cilinder...) 

 

hladilna tekocina l.2014 4eur, l.2015 pa 15eur??

Napisano

Evo moj redni servis  pri takrat 8-9 let stari mazdi

klik, klik

 

leto kasneje, menjava termostata, ki sem ga sam prinesel:30eur, redni servis delo+olje(filtre sem imel svoje):50eur, menjava sprednje leve roke in delo: 60eur, popravilo zadnjega pokanja:20eur in hladilna tekocina: 15eur =175eur

 

letos pa sem mu vse prinesel sam, kar se kar splaca (ker se dele lahko najde tudi vec kot pol ceneje) ce se potrudi pri delu

vidim da imam celotno zadnjo os skoraj novo (diski, 1 ploscico, celjusti, 1 cilinder...) 

 

hladilna tekocina l.2014 4eur, l.2015 pa 15eur??

A ne ve?,da je bil 2015 vrhunski letnik hladilnih teko?in? :P

Napisano

Hladilna tekocin@ predvidevam da je razlika v kolicini in temu primerna posledicno tudi v ceni :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hladilna tekocin@ predvidevam da je razlika v kolicini in temu primerna posledicno tudi v ceni :)

Mozno, 2014 je dal pol litra, za 2015 pa nevem. Kaksno kapaciteto pa ima m6?

Napisano

Evo moj redni servis  pri takrat 8-9 let stari mazdi

klik, klik

 

leto kasneje, menjava termostata, ki sem ga sam prinesel:30eur, redni servis delo+olje(filtre sem imel svoje):50eur, menjava sprednje leve roke in delo: 60eur, popravilo zadnjega pokanja:20eur in hladilna tekocina: 15eur =175eur

 

letos pa sem mu vse prinesel sam, kar se kar splaca (ker se dele lahko najde tudi vec kot pol ceneje) ce se potrudi pri delu

vidim da imam celotno zadnjo os skoraj novo (diski, 1 ploscico, celjusti, 1 cilinder...) 

 

hladilna tekocina l.2014 4eur, l.2015 pa 15eur??

 

To si delal na poobla??enem?

Napisano

ce bi delal na pooblascenem, bi dal samo za diske in ploscice kot za vse skupaj tuki :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Pele je kr fer glede cen, sicer mi je roko za bv menjal ampak mu oprostim:) ce mi bo hitro pravilno diagnosticiral tole tresenje v prostem teku mu dam pa se za pir zraven  :vesel: po izpiskih sodec pa ima z racunom celo cenejse ure kot brez?

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.