Skoči na vsebino

Mazda B2500


mirko

Priporočeno sporočilo

Spo?tovani,

 

Zanima me ali ima kdo informacije o B2500,  4x4, letnik 2003, 109KM ?

Ali je bilo kaj serijskih napak na teh motorjih ? 

Je bilo mogo?e kaj narobe z glavami in bloki motorjev ?

Ali kdo obnavlja glave in bloke motorja ? oziroma ?e je tak?no popravilo

sploh smiselno ?

 

Hvala v naprej za morebitne informacije.

 

lp

 

Mirko

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pozdravljeni

 

sem ?isto nov na forumu in bi rad najprej vse pozdravil :)

 

zanimam se za nakup mazde B2500 4x4 2,5 diesel 63kw.

zanima me ali je omenjeni motor diesel ali turbodiesel?

na nekaterih straneh pi?e da je to obi?en diesel na drugih pa turbo diesel (sicer brez intercoolerja kot ga ima 109 konjsak razli?ica)

 

rabil bi ga predvsem za terensko vo?no in prevoz (drva, 1000l posoda vode, gradbeni material, ATV, kolesa...)

 

?e je kdo na tem forumu lastnik takega vozila bi prosil za mnenja (pohvala in graje)

 

hvala vsem

 

lp

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e se prav spomnim, je brez turbine in intercoolerja. Se bom pa ?e bolj podrobno pozanimal.

 

Kot je na tem forumu ?e v nekaterih temah napisano, so ta vozila neob?utljiva na (pre)obremenitve. Glede terenske vo?nje ga ne bi pretirano hvalil, ker mu zelo manjka blokada diferencialov (sprednjega in zadnjega). Sredinskega diferenciala pa nima, kar pomeni, da na kopni asfaltni cesti ne sme? uporabljati 4x4 pogona, kar pa pri kak?nih spustih, ko vle?e? polno prikolico, je rahlo mote?e.

 

So pa ta vozila precej ob?utljiva na dirkanje, driftanje in iz?ivljanje. Kot prvo imajo visoko te?i??e, pa ga ni problem prevrnit. Kot drugo imajo mo?ne motorje z velikim navorom. Ki zlepa ne odnehajo. Ker pa se sila nekam mora sprostit, se velikokrat "zmaknejo" listnate vzmeti (zadaj) in potem ga ni ve? heroja, ki bi nastavil optiko podvozja. Tudi zadnji diferencial lahko razsuje pri kak?nem hudem iz?ivljanju.

 

Sicer pa, kot je bilo na tem forumu ?e ve?krat omenjeno, vsi Mazdini modeli z oznako B (B-1600, B-2500, BT-50,...) so pravzaprav enaka vozila. In na tem naslovu dobi? precej dober opis tega vozila z vsemi prednostmi in slabostmi:

 

http://www.mazda-si.net/topic/8111-mazda-bt-50/?p=206015

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hvala za hiter in uporaben odgovor :)...prebral sem tudi precej postov na forumu, ampak rad bi dobil ?e par informacije o konkertno tem modelu...torej MAZDA B2500 63KW z velikim kesonom (kabina in pol)...LETNIK 1999

 

kot sem povedal avto bo ve? ali manj "delavec"

1.) je ta diesel motor dovol mo?en za vleko te?jih tovorov (cca 1 tona - 1,5 tone)??...namre? imam slab ob?utek, ker nima turbine ,da bo to precej podhranjeno??

2.) glede na to da ni zadnje blokade bi blo smiselno namontirat vitlo! (kam???...spredaj pod odbija?, ali zadaj na keson za kabino??)...kolko mo?no? (12000lb po moje)

3.) kak?ne gume namontirat (zanima me tudi dimenzija originalnih oz homologiranih)...v mislih imam neke MT ali pa AT mogo?e...vozil bom 80% teren od tega tudi blato in klanci

4.) kako je kaj z vzdr?ljivostjo mehanskih, karoserijskih in motornih komponent...namre? namen je kupi starO mazdo letnik 1999, pa bi rad vedel kje oz kaj jih ponavadi matra

5.) je na zadnji klopi modela z 1,5kabine placa za 2 oseb (bol za silo mislim, ker udobja ni za pri?akovat)

6.) kako jo na najla?ji na?in dvignit (lift kit) al je bolje pustit tako kot je zaradi stabilnosti...namre? plan je 2" list kot pa malo jo po?irit z distan?niki (to bo mogo?e v kasnej?i fazi...?e bo)

7.) original inox za??ite (rolbar, bullbar, pragovi...)...je to priporo?ljivo si zmontirat oz nabavit al je vse bol ?minkarija??

 

 

 

se opravi?ujem za tokiko upra?anj, upam da nisem bil predosadan

 

hvala

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kar se "dosadnosti" ti?e, je na tem forumu malo druga?e. "Dosadan" je kve?jemu kak?en "pametnjakovi?"...

 

Link, ki si mi ga poslal, ne funkcionira ve?. O?itno ponudba ni ve? aktualna.

 

Zdaj pa tvoja vpra?anja.

 

1.) Kot je ?e omenjeno, to ni ?portnik. Ja, konjenica je, kakr?na pa? je, avto bo vlekel, bo pa ?lo pa? malo po?asneje. Jaz imam novej?i model s 105 kW, pa vse kar vle?em, dela pri 1800 obratih na minuto. Je pa res, da se pri meni mimogrede nabere okoli 6 ton skupne te?e (avto, prikolica in tovor). Kakorkoli, se bom pozanimal, kako je s tem motorjem in koliko potegne.

 

2.) Sicer se dokupi, ?e pa si kaj ?loserja, pa mogo?e sam izdela? posebno plo??o iz 10 mm plo?evine, ki se privije na predvideno mesto na podvozju. Vozilo ima namre? ?asijo. In na to plo??o nato pritrdi? vitlo. Jaz imam 4 tonsko, pa je ?isto v redu. 

 

3.) Huh, katere so homologirane? Nimam pojma. Vsekakor bi priporo?al BF Goodrich all terrain. 

 

4.) Kot je na forumu ?e nekajkrat omenjeno, so to trpe?na in zanesljiva vozila. Nimajo nekih ?ibkih komponent, ki bi se kvarila. Okvare so odvisne od uporabe: nekomu prej odpove to, drugemu nekaj drugega... Ni ena stvar, ki bi se pri vseh kvarila. Edina te?ava je, da SO BILA izdelana kvalitetno. Ta vozila se ne kupujejo zato, da bodo stala v gara?i pokrita z rjuho in se samo v nedeljo, ?e je lepo vreme, malo zapeljali naokoli. Ta vozila so delovni stroji. In so lahko ?e precej utrujena. ?e pozna? kupca, je eno. ?e pa ne pozna?, pa bodi previden. Lahko je obutan okoli in okoli, pa ?e ?lovek ni pretiraval in se iz?ivljal, je vsa mehanika dobro ohranjena. Lahko pa je na pogled kot nov, pa so uni?eni le?aji na kardanu, za?gana sklopka, na?et sredinski vijak listnatih vzmeti,... Tako da bolj kot avto preveri lastnika...

 

5.) Zadnja klop pri 1,5 kabini je bolj za silo. V vseh pogledih. ?e gre za kratke poti, je ?e ena milost. Za dalj?e ali pa slab?e poti pa... Saj ne bo? ti sedel na njej... :jezicek:

 

6.) Opusti vsako upanje. Spredaj je sicer povsem enostavno, ker ima torzijo in samo obrne? ?tangulin za en zob. Zadaj pa ima listnate vzmeti. In potrebuje? podalj?ek. Lahko ga sam izdela?, a ga ne bo? nikdar homologiral. Poleg tega ti potem "zmanjka" amortizerja. Tako spredaj kot tudi zadaj. Lahko pa kupi? komponente (okoli 1300?), pa jih montira?. Obvezno mora? potem ?e na homologacijo, ker si spremenil dimenzije vozila (vi?ina). Skratka, kup nev?e?nosti. Kar se pa ?irjenja ti?e, to vozilo je delovni stroj, ne ?portnik. In ni nobena posebnost nalo?iti gor eno tono tovora. Kar pa s ?portnikom ne dela?. ?e pa vtakne? noter distan?nike in ga raz?iri?, podalj?a? ro?ico od le?aja do plati??a, kar pomeni ve?je obremenitve le?ajev in posledi?no prej gredo k hudi?u... Zato ne priporo?am ?irjenja koloteka.

 

7.) ?e ni ?e originalno potem je vse skupaj bolj ?minka. Od leta 2005 je poostren zakon. Naj bi bil nekako v smislu ve?je za??ite pe?cev. A ?e z dvem tonam ?eleza prime? pe?ca, je mrtev pa ?e ga naba?e? na avto ali pa ?e ima? ?e cevi spredaj... Kakorkoli, po letu 2005 mora biti cevna za??ita na plasti?nih nosilcih, ki se hitro zlomijo (da se ob trku s pe?cem cevna za??ita umakne k avtu in ubla?i udarec) ali pa je samo "obroba tablice" - tisti majhen lokec na sredi odbija?a, ki si ga gotovo ?e opazil. Seveda pa obstaja luknja v vsakem zakonu. ?e bo? montiral vitlo, bo? itak imel spodaj nosilno plo??o. In naredi? ?e dva mo?na nosilca s hitro spojko. Ko si na javni povr?ini, sname? cevno za??ito. Ko pa pride? na gozdno pot ali zasebno lastnino, pa montira? gor... V gozdu te policaj ne bo ustavil in poslal na izredni tehni?ni. In tudi do prometne nesre?e ne bo pri?lo. In tudi ?e pride, nasproti voze?i najbr? ne bo kompliciral s policijo....

 

Toliko na kratko.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to pa so res konkreti odgovori-....hvala lepa :)

 

?al tisti link ne deluje ve? ker je vozilo prodano...to pa je moja sre?a :S

no vsekakor se priporo?am ?e kdo ve za kak?en tak delavni stroj da se prodaja...lahko pla?am nekje do 2500 EUR

 

zavedam se da ne kupujem novo vozilo in sem pripravljen tudi kaj po?raufat, va?no da ni rje!!

 

kot sem ?e povedal ne i??em ?prtnika, ampak delavca...dvignit sem ga nameraval samo zaradi tega da la?je premagujem dolo?ene ovire po terenu in da mu lahko dam gor vi?je gume (seveda terenske...varianata KAIMAN profil ?e kdo pozna)...na ta na?in bi bil avto oz diferencial vi?ji...no saj to ni niti tako nujno...bi moral prej videt kako se obna?a original na terenu...?irjenje pa je bilo tudi mi?ljeno zardi bo?nih nagibov (ampak brez distan?nikov, samo z plati??i z ve?jim ET-jem oz robom), ampak nisem pomislil da bojo le?aji bol obremenjeni, tako da to bi na?eloma odpadlo, ker tovor bo dovol obremenjeval vse skupaj

 

za bull-bare pa sem sli?al da jih mno?i?no zavra?ajo na teh. pregledih...tudi ?e imajo original...to je malo "larifari"...jaz bi ga imel zaradi divjadi, ker jo je na tone in ti lahko resno po?koduje avto ob tr?enju...ampak s5 smo tam, nekdo mora zaslu?it z homologacijami, atesti in podobnimi scenami...na plasti?nih nosilcih pa ga ne nameravam imet...raje si poja?am sprednji odbija? in ga maskiram kot da je original

 

ja, blokade zadaj ni oz zna bit da je kaka avtomatska al kaj podobnega, tako da vitla zna bit bolj?a in cenej?a re?itev...vzamem v zakum informacijo za 4t mo?no :)...?e bi bil avto 100% samo za teren bi kar za?vasal diferencial, samo pol po cesti so te?ave ;)

 

no pa ?e nekaj vpra?anj...baje da se rezervnih delov ne da dobit od konkurence (npr valeo...), je to res?? in posledi?no so novi deli precej dragi??

 

je mo?no kaj dobit od Forda Rangerja? so ti kosi isti in mogo?e kaj bol poceni??

 

vsaka informacija je dobrodo?la

 

in ?e 1xhvala za vse

 

lp

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tudi ?e da? druge pnevmatike, ti homologacija ne uide. In ?e je obseg pnevmatik bistveno druga?en od originalnih, tega ne bo? homologiral... Mazdina B-serija je ?e v osnovi 20 cm nad tlemi. Jaz sem ve?jo oddaljenost od tal pogre?al edino pri prebijanju sne?nih zametov. Kar pa sem vozil po gozdnih poteh, pa nisem pri?el na tako slabo, da bi nasedel. Tudi, ?e je bilo blato. So prej gume zavrtele v prazno...

 

Blokada diferenciala je okoli 1000?. In jaz osebno ju precej pogre?am. Tako spredaj kot zadaj. In re?ujem z vitlom, ?e je preslaba podlaga pa tudi z verigami. Sne?ne verige gredo dobro tudi v blato... 

 

Glede rezervnih delov... Nimam pojma. Do sedaj sem potreboval samo ?arnice, ki pa jih dobim na vsaki ?rpalki. Moja BTjka ima sicer ?ele 78.000 km. Nekajkrat sem potreboval sprednji odbija?, ker je plasti?en in rad poka, ?e sre?a kak?ne maline ali sne?ne zamete, a je ?lo vedno preko kaska in posledi?no preko originalnega servisa. Mislim pa, da model, ki si ga gledal, ima ?e ?elezni odbija?...

 

Imam pa izku?njo, ko smo za to?no tak B-2500 iskali za soseda zadnjo lu?, ker jo je razbil. Nikjer na odpadu ne na Primorskem ne na Avstrijskem Koro?kem ne v severo-vzhodni Italiji nismo dobili niti ene same samcate Mazde B-2500. ?eprav se jih po cestah precej vozi, jih na odpadih ni. In karkoli je sosed na?el (e-bay in podobno), je bilo dra?je od originalnega servisa za Mazde v BTCju, ki pa res ni bil prav poceni (samo "steklo" zadnje lu?i je bilo 80?). Tako da smo potem vseeno kupili original... In na Primorsko pripeljali preko "Mazda Forum Po?te"... Ja, pri vsem skupaj naj povem, da so bili to pravzaprav edini rezervni deli za Mazde b-serije, ki smo jih iskali, pa ima najbolj zvo?ena B-2500, katere lastnika poznam, ?e preko 200.000 km. In ?e to ne bi iskali, ?e ne bi neprevidna bukev pri?la za avto ravno takrat, ko je sosed vzvratno obra?al...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Imam doma ?e eno listnato vzmet-spodnjo dolgo z u?esi na obeh koncih in nekaj kratkih. Sem pozabil nalo?iti na kason?ek, ko sem prodal mazdo. Nova komplet listnata vzmet pride skoraj 300 ? in ponaredek ne obstaja. V kolikor spodnja glavna po?i za?ne cela zadnja os poplesavati in je lahko pizd.... Sem ?e pri nakupu opazil, da je en list zlomljen in sem nato zamenjal samo zlomljenega. Kmalu se je zadeva ponovila na drugi strani. :angry2:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...
  • 2 tedna kasneje...
  • 1 leto kasneje...

Mazda serije B ima stalni pogon zadaj. ?e pa se znajde? v te?avah, priklopi? ?e sprednji pogon.

 

Pri tem je pomembno, da ?tirikolesni pogon uporablja? samo na neutrjeni podlagi, ker nima sredinskega diferenciala in se lahko kak?na re? polomi.

 

Ker je torej stalni pogon zadaj, ni potrebno, da se sprednji diferencial ves ?as vrti. Zato ima? v kabini levo od volana stikalo RFW, s katerim odklopi? sprednje polgredi in se kolesa prosto vrtijo. Ti pa lahko vozilo normalno uporablja?. Ko pa ?eli? priklopiti ?e sprednji pogon, je dovolj, da ustavi? in premakne? ro?ico na ?tirikolesni pogon (ali pa ?tirikolesni pogon z reduktorjem). Avto sam priklopi ?e sprednje polgredi. Na armaturi se ti poleg zelenega znaka za ?tirikolesni pogon pri?ge ?e oran?en napis RFW LOCK. V tem primeru je hitrost vo?nje omejena na 100 km/h - konec koncev po neutrjeni podlagi bistveno ve? niti ni zdravo... Ko enkrat dose?e? kriti?no hitrost, za?ne simbol RFW LOCK utripati. ?e potem pride? na utrjeno podlago, lahko med vo?njo izklopi? sprednji pogon (seveda, ?e nima? v polo?aju 4x4 + reduktor). Zelen znak za ?tirikolesni pogon se ugasne, oran?en RFW LOCK pa ?e vedno sveti. V tem ?asu je ?e vedno omejitev hitrosti 100 km/h. ?e kasneje spet pride? do slabe podlage, lahko kar med vo?njo spet priklopi? sprednji pogon. ?e pa takrat, ko pride? do utrjene podlage in izklopi? sprednji pogon, pritisne? prej omenjeno stikalo levo od volana, pa polgredi spet odklopi?. Takrat ugasne tudi oran?na lu?ka RFW LOCK, omejitev 100km/h ne velja ve?, sprednjega pogona pa med vo?njo ne more? ve? priklopiti. Za ponovni vklop sprednjega pogona mora? spet povsem ustaviti.

 

To je na kratko to.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

Mislim, da sem o tem ?e nekje nekaj pisal.

 

Pa ?e enkrat. Torej, ?e bo? ti zjutraj pojedel ko??ek suhega kruha in kozar?ek vode, ne bo? dolgo ?asa z motorko po gozdu tekal...

 

Pri B-seriji je precej odvisno, kaj po?ne?. Baje, da se da s porabo priti na 8 litrov / 100 km, jaz pa imam na letni ravni okoli 16,5 litrov / 100 km. Torej je jasno, da se ne vozim s praznim avtom po ravnini in po lepih cestah...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Tako nekako bi moralo bit. Tako je tudi z zdravili, akomulatorji itd... 🤔
    • Pir ne kozarc.... 😁
    • Zakaj? a zato, ker Mazda ne razume, da je relativno nišna znamka in ima svoj ne prav velik krog kupcev, ki namesto, da bi jih obdržala se prav trudi, da bi se jih kar precej znebila.   Pa zakaj SUV-i? Zato, da se zmanjšuje stroške projektiranja. SUV-a v določeni velikosti maš lahko samo enega. Ne rabiš delat SUV limuzino, SUV karavan in SUV HB. Pri 6-ki je to bil problem, ko so imeli v prvih dveh generacijah 6-ko s tremi različnimi ritkami. Kupci smo bili veseli nad izbiro, Mazda nad stroški proizvodnje pač ne. Ko so uvajali CX-5, so ga dejansko kot menjavo Mazde 6 HB, ki je za moje pojme najbolj posrečena oblika v navezavi z uporabnostjo.   CX-5 je tako enostavno kanibalizirala lasten model, ker del te prodaje, ko ni bilo 6 HB je šel k CX-5. In procenti 6-ke so padali. Medtem, ko so pri Mazdi naredili 2. gen CX-5 so 6-ko več ali manj držali le s FL-ji. Se pravi generacijo so menjali tako, da so FL-ju rekli nova generacija. To se v prodaji ne počne in , ko po 10-ih letih ne zamenjaš generacije določenega modela je logično, da številke v prodaji padajo tako globoko, da pri Mazdi rečejo: "ej, ste videli, da ne gre in da je prihodnost v dražjih SUV-ih". Kako prikladen izgovor.   Se pravi ne daš na trg nove generacije, omejuješ prodajo in število različic. In ja seveda, na koncu smo kupci krivi za take odločitve. Bolano do nezavesti.   res? Od novih modelov VW, Škoda, Audi, BMW, Mercedes. To je pa več ali manj to od 40+ znamk na Slo trgu.
    • 50 jurjev? 🤣 za CX-5... haha keri lokvanji   pa seveda je zvestoba do groba... zato ker se jo boš težko znebil za normalen denar.
    • Zanimivo da to nisi slišal, ko ste s prikolico romali okoli.   Takrat bi se že moralo slišat. Razen če BT-jka tak fejst šklopota, da se je porazgubilo v drugem hrupu 🤔
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.